ik vond ze al helemaal niks inderdaad maar nu vind ik het echt evil monstersquote:
quote:
Er zijn toch ook wel lieve aapies, zoals doodskopaapjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond ze al helemaal niks inderdaad maar nu vind ik het echt evil monsters
Gorillaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Er zijn toch ook wel lieve aapies, zoals doodskopaapjes?
Owh, en dat is helemaal minder natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou jongens ik heb me toch een spannend vakantiw verhaal!
Korte versie want mobiel typen zuigt: we werden aangevallen door een aap. ik ren in blinde paniek weg en val. daarbij verrek of scheur ik mijn enkelbanden (dat werd niet helemaal duidelijk in het ziekenhuis) en nu kan ik niet lopen en lig ik op bed
die aap was echt te eng. hij was zo groot als een middenformaat hond en had mega tanden
maar goed. liever met mijn enkel omhoog dan een apenbeet met een vleugje hondsdolheid geloof ik
ik verveel me nu welmaar daar is fok voor natuurlijk
Volgens mij zijn dat makaken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toen hij met zijn ontblote tanden op ons afsprong lukte een foto maken niet echthet kwam zelfs niet eens in me op haha
geen idee wat het was
bavianen hebben zo'n rode bips toch? Die was het niet.
Zal eens googlen wat hier woont. heb toch niks te doen haha
Ik ook!quote:
Daar heb ik ook nog kaartjes voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook!
Vorige week dan ook bij de Apenheul geweest
We hebben echt een ontzettende leuke dag gehad. Met leuke aapjes inclusief mijn aapjes!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog kaartjes voorVind maki's wel tof.
Hebben ze er slow loris?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben echt een ontzettende leuke dag gehad. Met leuke aapjes inclusief mijn aapjes!
Volgens mij niet.quote:
ik lees net dat ze wel een beetje een probeelm vormenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef Godtje het volgende:
Apen zijn super tof.
Voor de rest denk ik al snel dat als ze je aanvallen in Azie dat je iets verkeerd hebt gedaan.
Het is tijd voor FOK! Elitequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Godtje het volgende:
![]()
Hoe moet ik via Xeperiabox van Kpn streaming ?
AH Personeelskorting
De toekomst van dit land! Wat doe je.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Godtje het volgende:
![]()
AH Personeelskorting
*kras*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Godtje het volgende:
![]()
AH Personeelskorting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |