Krachtige vrouwen??? Wat een huppelkutten zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:23 schreef Ripley het volgende:
http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/3doc-tussen-bitch-en-bambi
Heeft iemand deze docu gezien? Gaat over vrijgezelle vrouwen. Niet te harden zeg, wat een gezeik!
Vrouwen die zichzelf krachtig noemen, doet me denken aan die foute deo-reclame met sterke vrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Krachtige vrouwen??? Wat een huppelkutten zeg
Het is echt tenenkrommend ja. "Mannen kunnen niet tegen krachtige vrouwen, hihihihihi."quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf krachtig noemen, doet me denken aan die foute deo-reclame met sterke vrouwen.
Ik ook niet echt. Maar ze hebben toch flink invloed gehad vroegah.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van Shakespeare en Pope nee
Ik hoor dan alleen maar "mannen vallen niet op bitchende heksen"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is echt tenenkrommend ja. "Mannen kunnen niet tegen krachtige vrouwen, hihihihihi."
En ondertussen zitten die krachtige vrouwen te vereenzamen op de bank, een liter chocolade-ijs weg te vreten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is echt tenenkrommend ja. "Mannen kunnen niet tegen krachtige vrouwen, hihihihihi."
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar ze hebben toch flink invloed gehad vroegah.
Ik heb meer met Italianen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
'Vrouwen zijn sterk. Vrouwen zijn sterk. Allemaal. Sterk.'quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf krachtig noemen, doet me denken aan die foute deo-reclame met sterke vrouwen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor dan alleen maar "mannen vallen niet op bitchende heksen"
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar 'mannen' dan wel op vallenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ondertussen zitten die krachtige vrouwen te vereenzamen op de bank, een liter chocolade-ijs weg te vreten.
EN ZE ZWETEN!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Vrouwen zijn sterk. Vrouwen zijn sterk. Allemaal. Sterk.'.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ja, lekker ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk dat mannen het best leuk vinden als een vrouw zichzelf wel aardig kan redden, maar ze vinden het ook wel leuk om een vrouw een beetje te beschermen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar 'mannen' dan wel op vallen
Ja daarom stel ik me ook op als zwak duifje. Het werkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ondertussen zitten die krachtige vrouwen te vereenzamen op de bank, een liter chocolade-ijs weg te vreten.
Dat vindt hij zelf wel jaquote:
Dat vinden alle Italianen toch van zichzelf.quote:
Geen idee, ik ken er verder niet zoveelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vinden alle Italianen toch van zichzelf.
Ik vind het dan ook vrij kansloos om iemand al bij voorbaat af te wijzen op basis van opleiding.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond overigens dat er wel één ding werd gezegd wat wel hout snijdt: Vrouwen gaan minder snel dan mannen voor een man 'onder hun niveau'. Dat maakt de vijver waar je uit kunt vissen wel een stuk kleiner als hoogopgeleide vrouw. Zeker als die mannen wel regelmatig voor minder hoogopgeleide vrouwen kiezen. Dan krijg je scheefstand.
Italianen zijn echt moeilijk ijdel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken er verder niet zoveel
Ik heb eigenlijk nooit naar opleiding gekeken, maar je merkt snel genoeg wanneer iemand 'onder je niveau is'. Misschien dat mannen geen 'intelligente' gesprekken willen voeren met hun vrouw, maar ik ben snel klaar met iemand als die geen gesprek op mijn niveau kan voeren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook vrij kansloos om iemand al bij voorbaat af te wijzen op basis van opleiding.
Opleiding zegt bij lange na niet alles.
Net zoiets als die datingsites speciaal voor hoger opgeleiden.
Op leuke vrouwenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar 'mannen' dan wel op vallen
Ik ken een halve. De andere helft is Schots. Maar je hebt wel een punt ja als ik hem als voorbeeld neemquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Italianen zijn echt moeilijk ijdel.
En wat maakt een vrouw 'leuk'?quote:
Scheefhuurquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond overigens dat er wel één ding werd gezegd wat wel hout snijdt: Vrouwen gaan minder snel dan mannen voor een man 'onder hun niveau'. Dat maakt de vijver waar je uit kunt vissen wel een stuk kleiner als hoogopgeleide vrouw. Zeker als die mannen wel regelmatig voor minder hoogopgeleide vrouwen kiezen. Dan krijg je scheefstand.
Dat verschilt van man tot man en van vrouw tot vrouw lijkt me.quote:
Te intelligent. Nu ben ik bang voor haarquote:
Nou, gemiddeld genomen kun je wel stellen dat vrouwen op sterke, ietwat foute mannen vallen. Hoe zit dat gemiddelde voor mannen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verschilt van man tot man en van vrouw tot vrouw lijkt me.
Het had zo mooi kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te intelligent. Nu ben ik bang voor haar
Sterke foute vrouwen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, gemiddeld genomen kun je wel stellen dat vrouwen op sterke, ietwat foute mannen vallen. Hoe zit dat gemiddelde voor mannen?
Dat sowieso. Maar ik ben dan ook genoeg universitair geschoolden tegengekomen met een beperkt interessegebied en daarnaast ook laagopgeleiden die dat wel hebben en gewoon op niveau mee kunnen praten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit naar opleiding gekeken, maar je merkt snel genoeg wanneer iemand 'onder je niveau is'. Misschien dat mannen geen 'intelligente' gesprekken willen voeren met hun vrouw, maar ik ben snel klaar met iemand als die geen gesprek op mijn niveau kan voeren.
Ik heb een italiaanse manager gehad. Zag er altijd keurig uit, echt oog voor detail ook, als je iets nieuws aan had ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken een halve. De andere helft is Schots. Maar je hebt wel een punt ja als ik hem als voorbeeld neem
Jij hebt sterke ietwat foute Air alquote:
Ik kan me voorstellen dat zelfspot daar niet zo hoog gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een italiaanse manager gehad. Zag er altijd keurig uit, echt oog voor detail ook, als je iets nieuws aan had ofzo.
We hebben hem toen 1 keer in de maling genomen omdat hij met een ringbaardje op kantoor kwam en hij was echt gekrenkt daardoor.
Ik ken een jongen die bewust een wat dommere vrouw wilde. Zijn baan was al intensief genoeg, thuis wilde hij gewoon iemand die lief was, eten kookte en seks wilde, zonder hoogstaande discussies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit naar opleiding gekeken, maar je merkt snel genoeg wanneer iemand 'onder je niveau is'. Misschien dat mannen geen 'intelligente' gesprekken willen voeren met hun vrouw, maar ik ben snel klaar met iemand als die geen gesprek op mijn niveau kan voeren.
Het ging ook niet om mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt sterke ietwat foute Air al
Dat zal niet zo snel voor vrouwen geldenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die bewust een wat dommere vrouw wilde, zijn baan was al intensief genoeg, thuis wilde hij gewoon iemand die lief was, eten kookte en seks wilde, zonder hoogstaande discussies.
Dat is ook best gemeenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die bewust een wat dommere vrouw wilde. Zijn baan was al intensief genoeg, thuis wilde hij gewoon iemand die lief was, eten kookte en seks wilde, zonder hoogstaande discussies.
Wat is er fout aan Air dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging ook niet om mij
Maar ja, Air valt wel in die categorie ja
Hij komt er ten minste eerlijk voor uitquote:
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zal niet zo snel voor vrouwen gelden
Daar ga ik verder maar niet op inquote:
Als ik z'n vriendin was, zou ik me best gekrenkt voelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij komt er ten minste eerlijk voor uit
Ja, maar je weet natuurlijk heel goed dat er zoveel vrouwen zonder eigenwaarde rondlopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik z'n vriendin was, zou ik me best gekrenkt voelen.
Dat niet alleen, er zijn denk ik ook wel vrouwen die die rolverdeling zelf prettig vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar je weet natuurlijk heel goed dat er zoveel vrouwen zonder eigenwaarde rondlopen.
Wie niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik z'n vriendin was, zou ik me best gekrenkt voelen.
Of met wat meer zelfkennis? Ik kan ook niet meepraten over het werk van mijn lief.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar je weet natuurlijk heel goed dat er zoveel vrouwen zonder eigenwaarde rondlopen.
Ja ik kan nu wel heel stoer zeggen dat ik het niet zou pikken, maar dat weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, als die vrouw het inderdaad zelf best vindt dan is er toch niets aan de hand?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen, er zijn denk ik ook wel vrouwen die die rolverdeling zelf prettig vinden.
Maar als je specifiek op zoek bent naar een vrouw om die redenen, vind ik dat wel denigrerend overkomen.
Nouja, het was vooral niet zijn prioriteit om een intelligente vrouw te vinden. Geeft niet, toch? Er zullen vast genoeg mannen zo denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen, er zijn denk ik ook wel vrouwen die die rolverdeling zelf prettig vinden.
Maar als je specifiek op zoek bent naar een vrouw om die redenen, vind ik dat wel denigrerend overkomen.
Ik begrijp je punt nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of met wat meer zelfkennis? Ik kan ook niet meepraten over het werk van mijn lief.
Blij dat je het zelf zegtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kan nu wel heel stoer zeggen dat ik het niet zou pikken, maar dat weet ik eigenlijk niet
Ik wil toch wel graag een beetje normale gesprekken kunnen hebben met een partner.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, het was vooral niet zijn prioriteit om een intelligente vrouw te vinden. Geeft niet, toch? Er zullen vast genoeg mannen zo denken
Ik vind het leuk om er voor te zorgen dat als Beetman thuiskomt, dat het thuis gezellig is, er iets lekkers te eten voor hem is. Dat doe ik omdat ik dat zelf wil en leuk vind.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kan nu wel heel stoer zeggen dat ik het niet zou pikken, maar dat weet ik eigenlijk niet
Ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, het was vooral niet zijn prioriteit om een intelligente vrouw te vinden. Geeft niet, toch? Er zullen vast genoeg mannen zo denken
Jij bent toch ook niet het type om thuis in de keuken te staan wachten tot je vent thuis komtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit dat dat zo is, ik zou zelf alleen gillend wegrennen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is ook leuker natuurlijk als het geen verplichting is en dat je het op eigen initiatief kunt doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om er voor te zorgen dat als Beetman thuiskomt, dat het thuis gezellig is, er iets lekkers te eten voor hem is. Dat doe ik omdat ik dat zelf wil en leuk vind.
Maar als een vent dat op zo'n manier gaat verwachten, en eigenlijk ook wil dat je verder maar je mond houdt, zolang je maar kookt, schoonmaakt en neukt, dan kan hij beter bij zijn ma blijven wonen en af en toe naar de hoeren gaan ofzo.
Ik denk dat de vent dan moet koken als er iets fatsoenlijks op een fatsoenlijk tijdstip op tafel moet staan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet het type om thuis in de keuken te staan wachten tot je vent thuis komt
En dat het geen ramp is als het je het eens niet doet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook leuker natuurlijk als het geen verplichting is en dat je het op eigen initiatief kunt doen.
Idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat het geen ramp is als het je het eens niet doet.
GMTAquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik bedoel dat er vast vrouwen zijn die dat wel prettig vinden, maar dat zei je net zelf ook
Ja, dat bedoel ik dus ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook leuker natuurlijk als het geen verplichting is en dat je het op eigen initiatief kunt doen.
Voor jezelf heel uitgebreid en lekker koken en voor hem een kwak aardappelpuree.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook.
Ik doe dat uit mezelf wel, maar als ik een vent zou hebben die dat van me eist, dan is de kans wel aanwezig dat ik averechts zou reageren.
"Oh, sorry, jij wilde ook wat eten?"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor jezelf heel uitgebreid en lekker koken en voor hem een kwak aardappelpuree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |