6~7e zo'n beetje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Is toch redelijk normaal? Weet niet hoeveel jij normaal betaalt?
Welkom in 2012quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren trouwens echt een bijzonder goede film gekeken....
een aanrader voor mensen die nog een filmpje willen kijken.
Intouchables! (een franse film)
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
in het andere topic kreeg ik de reactie welkom in 2012, maar misschien kennen jullie em nog niet
OP quotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb die film (nogsteeds) niet gezien. Is hij goed? Ik knap af omdat hij frans is -.-quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
in het andere topic kreeg ik de reactie welkom in 2012, maar misschien kennen jullie em nog niet
Dat inderdaad..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb die film (nogsteeds) niet gezien. Is hij goed? Ik knap af omdat hij frans is -.-
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb die film (nogsteeds) niet gezien. Is hij goed? Ik knap af omdat hij frans is -.-
philedelphia?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
plot doet me denken aan die film met die aidspatient, waar dan dat meisje komt om hem te verzorgen. of zoiets. weet zo de naam niet.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
OP quoten
Je weet maar nooit of TS 'm weghaalt omdat de antwoorden haar niet zinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Haha scherp hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of TS 'm weghaalt omdat de antwoorden haar niet zinnen![]()
Dan boor je jezelf behoorlijk wat films door de neus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kan geen frans en haat ondertiteling.
daarom had ik ook nog niet gekeken....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ga hem nog wel kijken hoor, vind het gewoon jammerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan boor je jezelf behoorlijk wat films door de neus.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ga hem nog wel kijken hoor, vind het gewoon jammer.
Dat is waar, hoor ook wel veel mensen erover. Denk dat ik hem volgende week in het vliegtuig bekijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.
Als de film echt goed is, maakt het niet uit in wat voor taal die gesproken word en wen je eraan voor je er erg in hebt.
kun je dat niet op afstand doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb weinig te doen op mijn werk op het moment maar toch moet ik overwerken
Ik kan namelijk pas iets doen als men is uitgelogd. Server problemen oplossen.
Dat word op het werk eten. Iets zoeken om te eten
ik noem een city of god!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Kluts het volgende:
Als de film echt goed is, maakt het niet uit in wat voor taal die gesproken word
Nee de server moet fysiek uitquote:
ook dat kan op afstand. hoe heet dat ook alweer? ben er al even uit. hp ilo geloof ik. integrated lights out of zo.quote:
Ja maar daar haal ik geen geheugen mee uit de machinequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ook dat kan op afstand. hoe heet dat ook alweer? ben er al even uit. hp ilo geloof ik. integrated lights out of zo.
Dat dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef dawg het volgende:
hardware vervangen kan trouwens niet op afstand.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik noem een city of god!
http://www.imdb.com/title/tt0317248/
*noteert*quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
ik vind deze een van de betere films die ik afgelopen tijd gezien heb: http://www.imdb.com/title/tt0756683/
Al een paar jaar een absolute favoriet. Heb hem de eerste keer 2x achter elkaar gekekenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
ik vind deze een van de betere films die ik afgelopen tijd gezien heb: http://www.imdb.com/title/tt0756683/
geniaal hoe ze die film zo boeiend hebben weten te maken als je de set ziet. erg erg knap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al een paar jaar een absolute favoriet. Heb hem de eerste keer 2x achter elkaar gekeken
nooit gezien, ging toch over een of andere nucleaire aanval?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Yup! Ik vond 't ook zéker de moeite waard. Geen OMGWTFBBQ maar gewoon echt meer dan alleen vermakelijk. Ben benieuwd hoe ze seizoen 2 (die er écht wel gaat komen) in gaan vullen. Hoop niet dat het een tweede Jericho gaat worden. Eeuwig zonde dat dát ooit gecancelled is.
Volgens mij een post-apocalyptic wereld ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nooit gezien, ging toch over een of andere nucleaire aanval?
Klopt. Over een dorpje redelijk ver van 'de bewoonde wereld' dat helemaal afgesloten is na een nucleaire aanval. Het had echt zóveel potentie, maar is halverwege seizoen 2 afgekapt. Heb seizoen 2 daarom nooit gezien. Ze schijnen er wel een 'einde aan gebreid te hebben', maar dat zou sowieso afbreuk doen aan de briljantheid van die serie. Zonde was dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nooit gezien, ging toch over een of andere nucleaire aanval?
Mooie steen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
Ik begon vriendelijk.quote:
Een film voor mij en een film voor Airquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Tijdje geleden deze gekeken: http://www.imdb.com/title/tt1454029/
Vond 'm meer dan de moeite waard.
Evenals: http://www.imdb.com/title/tt0425112/
Maar dat was dan weer een heel ander caliber
Het is best donker hier onder de Everestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik begon vriendelijk.
Dat je hem nog niet hebt gezien kan ik ergens in de verte snappen. Maar nog nooit van gehoord ....![]()
Redelijke berg ja
Tofquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over 2 dagen ben ik weer thuismet grolsch
Hoewel kronenbourg ook wel OK is.
Best matig, eigenlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over jouw post, dat was de breaker.
Nice save eh
G!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
G!
Volgende week rocksmith uitproberen
E3, maar geen multiplayer. Gamescom zijn ze er beide.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jaloers! Heb je Blops 2 ook al gespeeld?
Ja, dan is het al flink richting release season.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
E3, maar geen multiplayer. Gamescom zijn ze er beide.
nee, maar iemand moest het doen. Op beurzen heb je nu eenmaal veel te zien en veel af te spreken, dus soms zitten daar dingen tussen die niet in je straatje passen. maar ik ben dan wel breed (letterlijk en figuurlijk) genoeg om die games ook te doen en te kunnen vergelijken met andere uit dat genre.Dat ikz e niet altijd tof vind wil niet zeggen dat ik ze helemaal niet speel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dan is het al flink richting release season.
Je bent geen ontzettende shooter fan toch?
Ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:10 schreef Pheno het volgende:
En dan heel veel schrijven en voorbereiden voor volgende week
ja, diequote:
Ik heb dezequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
Als ze allemaal als Deus Ex zouden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |