6~7e zo'n beetje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Is toch redelijk normaal? Weet niet hoeveel jij normaal betaalt?
Welkom in 2012quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren trouwens echt een bijzonder goede film gekeken....
een aanrader voor mensen die nog een filmpje willen kijken.
Intouchables! (een franse film)
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
in het andere topic kreeg ik de reactie welkom in 2012, maar misschien kennen jullie em nog niet
OP quotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb die film (nogsteeds) niet gezien. Is hij goed? Ik knap af omdat hij frans is -.-quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren trouwens echt een bijzonder goede film gekeken....
een aanrader voor mensen die nog een filmpje willen kijken.
Intouchables! (een franse film)
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
in het andere topic kreeg ik de reactie welkom in 2012, maar misschien kennen jullie em nog niet
Dat inderdaad..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb die film (nogsteeds) niet gezien. Is hij goed? Ik knap af omdat hij frans is -.-
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb die film (nogsteeds) niet gezien. Is hij goed? Ik knap af omdat hij frans is -.-
philedelphia?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
plot doet me denken aan die film met die aidspatient, waar dan dat meisje komt om hem te verzorgen. of zoiets. weet zo de naam niet.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
OP quoten
Je weet maar nooit of TS 'm weghaalt omdat de antwoorden haar niet zinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Haha scherp hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of TS 'm weghaalt omdat de antwoorden haar niet zinnen![]()
Dan boor je jezelf behoorlijk wat films door de neus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kan geen frans en haat ondertiteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |