ik denk dat ie voor mij te groot is. Heb een craft hier maar die is kleiner vanaf de oksel helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Niemand had interesse in dat truitje van mij?
quote:
Denk dat jij de "bekende" col du l'epine bedoelt Tommeke.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vanuit waar start die? Kon hem zo met Strava niet vinden.
Novalaise!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vanuit waar start die? Kon hem zo met Strava niet vinden.
Ik denk dat het ongeveer een uurtje of één was. Oksel en Okselvrouw waren er ook tot zoiets. Het viel dus nog wel mee. No-P was ook nog wat langer gebleven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
Nog laat geworden in Vreeswijk nadat wij vertrokken?
Veel te laat!quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:54 schreef Erik92 het volgende:
Ik denk dat het ongeveer een uurtje of één was. Oksel en Okselvrouw waren er ook tot zoiets. Het viel dus nog wel mee. No-P was ook nog wat langer gebleven.
Ik moet zeggen dat het een erg leuke dag was! Mooie route en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Haha, ik denk dat ik dan op de racefiets zit. Jij lag er zeker wel om 10 uur in?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Veel te laat!
Vanavond 10 uur naar bed en handen boven de dekens!
Nee, wij gingen om een uur of 10 weg bij Gripper denk ik. Ik ben 11 uur/half 12 gaan slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef Erik92 het volgende:
Haha, ik denk dat ik dan op de racefiets zit. Jij lag er zeker wel om 10 uur in?
Probeer je hier iets mee te zeggen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Sautor het volgende:
Ik heb nog helemaal geen gemiddeldes gezien, valt me tegen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:15 schreef Sautor het volgende:
Het zal dus wel op een wijventempo zijn gegaan, als de gemiddeldes worden achtergehouden.
Viel bij mij heel erg mee. Ik had het wel even zwaar bij zijn demarrage maar ik wist het gat van een kleine kilometer met wat hulp van eentwee de eerste paar minuten, wel dicht te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Tommeke het volgende:
Klinkt lekker!
Allemaal sterven in het wiel van fromage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |