nee nee, ik was ook verbaasd. er zit nog een punt tussen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef kaasplankje het volgende:
236km? Tjonge, wat een baas die Freddeh.
Vind je het gek met al dat klimwerk in Appelscha.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Blik het volgende:
[..]
nee nee, ik was ook verbaasd. er zit nog een punt tussen.
De gemiddelde snelheid is ook wel echt top, 9.4 km/u gemiddeld
Nou, dat wordt dan nooit wat met de wielercarriere van dat kind. 9.3 gemiddeld zeg, en dat in een provincie zonder verkeerslichten. Freddeh, je moet ze opvoeden als oost duitse baanwielrenners, opsluiten in zo'n hamstermolentje en maar rondjes draaien op water en brood.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:55 schreef Blik het volgende:
Ik begrijp van facebook dat het een fietsrondje met zijn dochtertje was
gun die dodo ook zijn 1 minit of fame , als je z'n pannekoek blij kan maken door hem voor bij te laten , heb je die dag zonder moeite weer iemand een goed humeur bezorgd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb in het begin van het seizoen zo'n test gedaan had het eigenlijk halverwege het seizoen nog eens moeten doen om te zien of ik verbeterd ben maar helaas niet van gekomen. Hebben jullie er ook een lactaat test bij gedaan?
Ik wil ook even inhaken op die discussie met Patroon. Ik vind dat hij een punt heeft hoor. Soms zit je in je zone te fietsen en komt er een dodo keihard voorbij inclusief gehijg en daarna omkijken want hij is je mooi voorbij gegaan. 10km later haal je m dan in omdat ie moe is.
goed ideequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vrees dat we het woordje 'Recreatief' maar moeten schrappen uit de volgende TT...
Zeker goed idee. Is het hier in de zomer niet meer opeens veel drukker dan in de winter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vrees dat we het woordje 'Recreatief' maar moeten schrappen uit de volgende TT...
voor dames of heren anders heb ik wel interessequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand hier interesse in het volgende shirt? Hij is mij (veel) te klein. Is een L, maar valt als S/XS gok ik. Op een foto heb ik een maat 44 slipper bij gezet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit gedragen dus
Nja het schijnt een heren te zijn, maar ik denk dat hij voor een dame ook erg goed geschikt is. Juist omdat hij zo klein valt... Heb hem via internet gekocht, had in de Intersport een L aangepast en die paste prima. Nu valt deze ineens heel erg klein...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
voor dames of heren anders heb ik wel interesse
Welke website? Is het een echte of nep? Vriendin heeft "toevallig" zelfde shirt en S = S bij dat ding.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja het schijnt een heren te zijn, maar ik denk dat hij voor een dame ook erg goed geschikt is. Juist omdat hij zo klein valt... Heb hem via internet gekocht, had in de Intersport een L aangepast en die paste prima. Nu valt deze ineens heel erg klein...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:32 schreef eentwee het volgende:
Toch wel een baasje hoor die dochter. In een klap Freddehs jaarkilometrage verdubbelen is weinigen gegeven.
Jij doet toch af en toe gewoon ff wisselen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef Oksel het volgende:
Hey John, kap es ff met het sharen van je geweldige sexleven, ik heb een vriendin, jeweet.
Hoe weet jij dat, je komt hier net een halve winter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zeker goed idee. Is het hier in de zomer niet meer opeens veel drukker dan in de winter.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef No-P het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, je komt hier net een halve winter.
Nog even wat Ritalin ingeslagen voor morgen.
[ afbeelding ]
Ik merk dat het nu drukker is dan in de winterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef No-P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat duurt helaas nog even.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
No-P mag al recepten schrijven?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef No-P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh jammer. Stel je voor wat de Fok Strava club kon bereiken als jij onze fuentes wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef No-P het volgende:
[..]
Dat duurt helaas nog even.
Zal morgen trouwens wel druk zijn overal. Vooral rond de heuveltjes waarschijnlijk.
Klopt ook wel. Er zijn minder users, maar volgens mij wordt er des te meer geouwehoerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik merk dat het nu drukker is dan in de winterDaar hoef je niet 5 jaar voor op fok! te zitten
Maakt mij ook niet uit hoor dat het nu wat drukker is. Helft van de tijd zit ik maar wat te lullen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef No-P het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Er zijn minder users, maar volgens mij wordt er des te meer geouwehoerd.
Hoop ook dat je dat lukt Patroonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit hoor dat het nu wat drukker is. Helft van de tijd zit ik maar wat te lullen.
Ik wil iedereen die morgen naar de meet gaat nog ff veel succes en gezelligheid wensen! Wij vertrekken zondag naar Frankrijk en hoop daar lekker te kunnen fietsen en ontspannen!
Goed, ga de Cret du chatillon (col du semnoz) van beide kanten een keer omhoog. Ga met je vriendin een keer naar de dol du l'epine, die is niet zo stijl/zwaar. Veel plezier.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit hoor dat het nu wat drukker is. Helft van de tijd zit ik maar wat te lullen.
Ik wil iedereen die morgen naar de meet gaat nog ff veel succes en gezelligheid wensen! Wij vertrekken zondag naar Frankrijk en hoop daar lekker te kunnen fietsen en ontspannen!
Ik heb voor dames echt een S. Dus als het een heren S is twijfel ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja het schijnt een heren te zijn, maar ik denk dat hij voor een dame ook erg goed geschikt is. Juist omdat hij zo klein valt... Heb hem via internet gekocht, had in de Intersport een L aangepast en die paste prima. Nu valt deze ineens heel erg klein...
en?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke website? Is het een echte of nep? Vriendin heeft "toevallig" zelfde shirt en S = S bij dat ding.
Misschien wel geïnteresseerd iig.. Kun je eens vanaf de onderkant tot de oksel meten? Dan kan ik ff vergelijken.
Die l'epine is een mooie klim!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef No-P het volgende:
[..]
Goed, ga de Cret du chatillon (col du semnoz) van beide kanten een keer omhoog. Ga met je vriendin een keer naar de dol du l'epine, die is niet zo stijl/zwaar. Veel plezier.
http://www.cycling-challe(...)p-via-col-de-lepine/
Mooie rit. Oude holleweg vind ik altijd een mooie klim. Van randwijckweg vind ik dan weer niet zo speciaal, buiten het einde om stelt ie niet al te veel voor. Mijn favoriet in de regio nijmegen blijft de beekmandaalseweg, daar kun je echt alles eruit gooien. Kort maar wel erg leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef hetsjhokleek het volgende:
Net een ritje van 100 km gemaakt richting Nijmegen. De Oude Holleweg en van Randwijckweg allebei één keer gedaan. Te weinig energie en zin om het vaker te doen. Ritje verder ging wel lekker
Klopt! We zitten nog lekker uit te buiken met de laatst BBQ gang: banaan rolo baileys. Lekker gefietst, 120 km voor de mannen en 80 voor de meisjes. Qua snelheden viel het nog meequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef the_critic het volgende:
wat een stilte op dit forum nu iedereen in nieuwegein zit te borrelen.. Zijn flink wat PR's gehaald bij EenTwee en Gripper zag ik.. Weer was ook super.. vast een geslaagde dag geweest. Benieuwd naar jullie verhalen!
Ik misschien, maar moet nog even kijken of maat overeen komt met shirt van m'n vriendin..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Niemand had interesse in dat truitje van mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |