ik denk dat ie voor mij te groot is. Heb een craft hier maar die is kleiner vanaf de oksel helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Niemand had interesse in dat truitje van mij?
quote:
Denk dat jij de "bekende" col du l'epine bedoelt Tommeke.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vanuit waar start die? Kon hem zo met Strava niet vinden.
Novalaise!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vanuit waar start die? Kon hem zo met Strava niet vinden.
Ik denk dat het ongeveer een uurtje of één was. Oksel en Okselvrouw waren er ook tot zoiets. Het viel dus nog wel mee. No-P was ook nog wat langer gebleven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
Nog laat geworden in Vreeswijk nadat wij vertrokken?
Veel te laat!quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:54 schreef Erik92 het volgende:
Ik denk dat het ongeveer een uurtje of één was. Oksel en Okselvrouw waren er ook tot zoiets. Het viel dus nog wel mee. No-P was ook nog wat langer gebleven.
Ik moet zeggen dat het een erg leuke dag was! Mooie route en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Haha, ik denk dat ik dan op de racefiets zit. Jij lag er zeker wel om 10 uur in?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Veel te laat!
Vanavond 10 uur naar bed en handen boven de dekens!
Nee, wij gingen om een uur of 10 weg bij Gripper denk ik. Ik ben 11 uur/half 12 gaan slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef Erik92 het volgende:
Haha, ik denk dat ik dan op de racefiets zit. Jij lag er zeker wel om 10 uur in?
Probeer je hier iets mee te zeggen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Sautor het volgende:
Ik heb nog helemaal geen gemiddeldes gezien, valt me tegen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:15 schreef Sautor het volgende:
Het zal dus wel op een wijventempo zijn gegaan, als de gemiddeldes worden achtergehouden.
Viel bij mij heel erg mee. Ik had het wel even zwaar bij zijn demarrage maar ik wist het gat van een kleine kilometer met wat hulp van eentwee de eerste paar minuten, wel dicht te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Tommeke het volgende:
Klinkt lekker!
Allemaal sterven in het wiel van fromage?
zoals ik in andere topic ook al zei.. maar nogmaals,quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:09 schreef ThePurpleHaze het volgende:
Als ik een beetje heuvelachtig gebied wil in de buurt van Almelo, maar wel goed te doen voor een kersverse nieuweling, waar is het dan het beste fietsen:)?
Kwam even dichterbij, tot Kaas nog even overnam. Was wel even lachen, doe ik eigenlijk nooit van die hoge-tempo stukken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:52 schreef Oksel het volgende:
Gripper kon er niet meer overheen, ik niet (had met m'n compact geloof ik nog 1 tandje over, te weinig), Man-In-Tights probeerde het nog even, maar kon ook niet meer versnellen.
En Blik waren we eigenlijk al iets eerder kwijt geloof ik
Bedoelde meer mezelf te behoeden om keihard op mijn bek te gaan bij een afdaling die ik nog niet zou kunnen..(zover je die hebt in Twente). Dat er mooie plekken zijn gaf je idd net al aan, thanks:D.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef the_critic het volgende:
[..]
zoals ik in andere topic ook al zei.. maar nogmaals,
kunt genoeg mooie kanten op vanuit Almelo
Holterberg, lemeleberg, hellendoornseberg
Denekamp,kuiperberg, gildehaus, bad bentheim
Ootmarsum, Hooidijk, Wilsum
Dat jij er niet bij was viel me eiks ook wel een beetje tegen. Misschien is die E-penis van jou zo groot niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:58 schreef SuperWeber het volgende:
Een Fok! Fietsmeet met 30 km/h gemiddeld valt mij eigenlijk een beetje tegen...
Op de Lekdijk heb ik ze mijn gat laten zien, en de plaatsnaambordensprint gewonnen door te demarreren vooraf met een splijtende schifting met Erik92 als springplank.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Tommeke het volgende:
Klinkt lekker!
Allemaal sterven in het wiel van fromage?
Jajajaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:47 schreef SuperWeber het volgende:
Ik had een geldige reden... Ik was meer km's/hm's aan het maken in de Belgische Ardennen...
LBL is gaaf om te doen, maar ook zwaar. Tot 15% kom ik wel redelijk omhoog, voor de hogere percentages ben ik eigenlijk gewoon te zwaar. Alhoewel het echt een stuk beter ging dan een jaar geleden. Aan het eind was ik niet meer vooruit te branden, maar gelukkig hoefde ik toen alleen nog maar af te dalen richting Luik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef eentwee het volgende:
@SW: hoe was de tocht? Zwaar? Wil 'm dan toch wel volgend jaar gaan doen! Had je een overnachting erbij geregeld?
Yup, je maakte het mooi af daar. Ben benieuwd hoe het volgende keer gaat, nu ken ik de meeting wedstrijdregels.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Op de Lekdijk heb ik ze mijn gat laten zien, en de plaatsnaambordensprint gewonnen door te demarreren vooraf met een splijtende schifting met Erik92 als springplank.
Op de klimmetjes bij Amerongen was het een beetje stuivertje wisselen wie het eerst boven was. Dat is ook niet zo mijn ding want te kort en te fel.
volgende keer zal ik je gezelschap houdenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Blik het volgende:
Was top zaterdag. Jammer dat het wel heel duidelijk was dat ik de langzaamste was. Maar desondanks toch lekker gefietst, 8 PR's gefietst waarvan het merendeel in mijn eentje (bergop dus). Als je mijn gemiddelde hartslag ziet dan begrijp je wel dat ik helemaal kapot was op het einde, gemiddelde hartslag van 171 met een top van 199...
Voor de geïnteresseerden: http://app.strava.com/rides/18148095
Pff, ik had een hartslag van 140 gemiddeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Blik het volgende:
Was top zaterdag. Jammer dat het wel heel duidelijk was dat ik de langzaamste was. Maar desondanks toch lekker gefietst, 8 PR's gefietst waarvan het merendeel in mijn eentje (bergop dus). Als je mijn gemiddelde hartslag ziet dan begrijp je wel dat ik helemaal kapot was op het einde, gemiddelde hartslag van 171 met een top van 199...
Voor de geïnteresseerden: http://app.strava.com/rides/18148095
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |