Is wel jammer dat die bijna nooit werkt inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:40 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me wel leuk om wat met de Strava api te doen, bijvoorbeeld automatisch een image genereren met overview van de FOK club, raakt de OP tenminste ook eens goed
Omdat bij openen van nieuw topic de HTML aangepast word.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is wel jammer dat die bijna nooit werkt inderdaad.
Weet ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat bij openen van nieuw topic de HTML aangepast word.
Ik weet nu voor een volgende keer hoe ik m moet pakken. Wegsprinten op de laatste klim, en niet bovenaan solidair wachten maar alleen aan de eindsolo beginnen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:41 schreef eentwee het volgende:
Wat zit iedereen nu over dat gemiddelde te zagen?Toch logisch dat je met hollen en stilstaan geen 35 gemiddeld rijdt. En het is wel zo sociaal om even te wachten na een stukje gasgeven. Wie de volgende keer meerijdt mag zelf voelen hoe het is om 53 te rijden om een gaatje op Kaas dicht te rijden op de dijk. En daarna over te moeten nemen want zo is die wel he, geslepen vos
Vond 't jammer dat ik door mijn sensor tot een full-stop moest komen en zo niet mee kon blazen tot aan Wijk. Dan had ik tenminste mee kunnen praten over die bazensprint
zo te horen was het haat en nijd in het pelotonquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik weet nu voor een volgende keer hoe ik m moet pakken. Wegsprinten op de laatste klim, en niet bovenaan solidair wachten maar alleen aan de eindsolo beginnen.
Misschien stukje met de auto danquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:33 schreef Deetch het volgende:
Baraque michel is iets te ver weg
Loorberg en schilberg staan op het lijstje.
We willen drie dagen fietsen in Limburg en mijn ervaring is dat ik zonder een hersteldag 3x 80 prima red maar na 150 km moet ik echt wel ff een dagje uitblazen en dat vind ik zonde van dat weekend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien stukje met de auto dan![]()
Sowieso 70-80 te ver maar je moet straks wel x aantal keer de Ventoux omhoog?
Ja, dat is ook wel waar. Zocht alleen naar mogelijkheid om klimmen te trainen, want baraque michel is al matigjes, nederlandse heuveltjes is natuurlijk helemaal niet vergelijkbaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:05 schreef Deetch het volgende:
[..]
We willen drie dagen fietsen in Limburg en mijn ervaring is dat ik zonder een hersteldag 3x 80 prima red maar na 150 km moet ik echt wel ff een dagje uitblazen en dat vind ik zonde van dat weekend.
En de mont ventoux is maar 22+21+26 = 69 km want de rest is afdalen![]()
Precies dat is van groningen naar norg, stelt niks voor dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:25 schreef eentwee het volgende:
Maar 26 kilometer klimmen inderdaad. Waar hebben we het over![]()
Heb je al geprobeerd met dataroaming enzo uit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:01 schreef Stansfield het volgende:
Is er nog een andere manier om je rit bij te houden al la strava? Ik gebruik nu die app met mijn iphone 3Gs. Maar die batterij houdt het niet lang genoeg uit om 3 of 4 uur strava te blijven draaien. Zijn er nog andere relatief goedkope apparaatjes die hetzelfde doen?
Dat is ook nog wel een goede optie ja. Google Maps werkt dan nog wel gewoon toch? want die heb ik nog wel eens nodig om de juiste weg te volgen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd met dataroaming enzo uit?
Volgens mij niet. Je gps werkt wel gewoon dan, maar volgens mij moet je iphone het kaartmateriaal van google maps downloaden van internet. Maar goed, dan zou je dat weer even aan kunnen zetten natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een goede optie ja. Google Maps werkt dan nog wel gewoon toch? want die heb ik nog wel eens nodig om de juiste weg te volgen.
Ik gebruik zelf www.mapmyride.com, omdat die het ook doet terwijl mij phone op standby staat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:01 schreef Stansfield het volgende:
Is er nog een andere manier om je rit bij te houden al la strava? Ik gebruik nu die app met mijn iphone 3Gs. Maar die batterij houdt het niet lang genoeg uit om 3 of 4 uur strava te blijven draaien. Zijn er nog andere relatief goedkope apparaatjes die hetzelfde doen?
Ga ik dat eerst wel proberen. Anders wordt het toch zo'n apparaatje van garmin ofzo die wel redelijk aan de prijs zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je gps werkt wel gewoon dan, maar volgens mij moet je iphone het kaartmateriaal van google maps downloaden van internet. Maar goed, dan zou je dat weer even aan kunnen zetten natuurlijk.
Dat kan strava ook.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf www.mapmyride.com, omdat die het ook doet terwijl mij phone op standby staat.
Zijn wel iets goedkopere optie's. Maar wel minstens 150 euro denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ga ik dat eerst wel proberen. Anders wordt het toch zo'n apparaatje van garmin ofzo die wel redelijk aan de prijs zijn?
De GPS werkt wel, maar je zult alleen een grijs vlak zien op Google Maps. De kaarten van Google Maps worden namelijk gedownload "on demand". Dus alleen als je de omgevingskaarten vantevoren download zal Google Maps echt werken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een goede optie ja. Google Maps werkt dan nog wel gewoon toch? want die heb ik nog wel eens nodig om de juiste weg te volgen.
Ja. Je kan alles uitzetten verder. Alleen als je in vliegtuigmodus gaat doet ie het niet meer, kwam ik achter nadat ik m'n km record had neergezetquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:13 schreef cafca het volgende:
[..]
toch ook maar eens proberen dan. Die werkt ook zonder aktieve internetverbinding?
Maakt niet zoveel uit. Ik heb ook mn 3G en mobiele data uitstaat tijdens een strava log, roaming staat altijd uit. Langste was een rit van 7 uur, toen ik daarna thuiskwam stond de batterij bijna leeg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd met dataroaming enzo uit?
Ik merkte toch nog wel verschil met alles aan of uit hoor. Zeker als je je telefoon hele tijd mails enzo laat binnenhalen gaat het wel hard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Ik heb ook mn 3G en mobiele data uitstaat tijdens een strava log, roaming staat altijd uit. Langste was een rit van 7 uur, toen ik daarna thuiskwam stond de batterij bijna leeg.
Ik heb wel een 4S, dat maakt natuurlijk wel een beetje verschil.
Op Marktplaats vind je de Edge 305 voor rond de 100 euro. Niet zo fancy als een Garmin 800 maar in principe houdt je dezelfde gegevens bij met dezelfde sensor(en).quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ga ik dat eerst wel proberen. Anders wordt het toch zo'n apparaatje van garmin ofzo die wel redelijk aan de prijs zijn?
Nou, als ik die plaatjes zo zie is ie zeker niet kleiner dan mn edge 800..quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op Marktplaats vind je de Edge 305 voor rond de 100 euro. Niet zo fancy als een Garmin 800 maar in principe houdt je dezelfde gegevens bij met dezelfde sensor(en).
Als je geen navigatie nodig hebt is zo'n Edge 305 meer dan voldoende. Lekker klein ook, een 800 is toch weer een stuk groter.
Hier danquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:24 schreef Ericr het volgende:
Dat is geen Edge 800, en zo krijg je ook wel een vertekend beeld als je de Edge 305 op de voorgrond ziet met daar een stuk achter een andere computer.
De Edge 305 is klein, wel wat dikker dan nieuwere modellen.
Oh, daar ben ik nog heel vergeten naar te kijken, die wielen van Grippert.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:52 schreef eentwee het volgende:
@Gripper: hoe licht was dat wielsetje van jou nu precies? Notubes heeft nu een sterkere velg van 400g en ik zit eens te configureren waar ik dan op uit zou kunnen komen. Edit: klopt niet helemaal zie ik.. de verstevigde 340 weegt nu 385g en de sterkere 400 weegt 425g. Dat is niet eens zo licht meer.
Die oude gele vond ik juist mooi. Als je nieuwe stickers wilt voor je cosmics, oude type, kan Schouten die laten maken in verschillende kleuren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die cosmics vind ik ook maar lelijke stickersVooral een tijdje terug die gele dingen zagen er echt niet uit.
Hij had volgens opgave vooraf 1280 gram moeten worden, maar door variatie in de partij velgen was het uiteindelijke gewicht (met notubes velglint, zonder snelspanners) 1240 gram.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:52 schreef eentwee het volgende:
@Gripper: hoe licht was dat wielsetje van jou nu precies? Notubes heeft nu een sterkere velg van 400g en ik zit eens te configureren waar ik dan op uit zou kunnen komen. Edit: klopt niet helemaal zie ik.. de verstevigde 340 weegt nu 385g en de sterkere 400 weegt 425g. Dat is niet eens zo licht meer.
Wat denk je dat er met de wind gebeurt rond die enorme gaten in de velg?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ach die veranderen toch elk jaar, en anders plak ik er eigen reklam op.
Platte aero spaken geeft wel veel snellere wielen. Wat ik bij Mavic Cosmic carbon ook goed vind is dat de nipppel in de velg weggewerkt zit, en de spaak zo plat de velg ingaat. De omloopsnelheid van je wiel is het grootst bij de velg, dus dat schopt kont.
[ afbeelding ]
trouwens:
Als er Bora one draad komt dan koop ik ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |