Dat kan strava ook.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf www.mapmyride.com, omdat die het ook doet terwijl mij phone op standby staat.
Zijn wel iets goedkopere optie's. Maar wel minstens 150 euro denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ga ik dat eerst wel proberen. Anders wordt het toch zo'n apparaatje van garmin ofzo die wel redelijk aan de prijs zijn?
De GPS werkt wel, maar je zult alleen een grijs vlak zien op Google Maps. De kaarten van Google Maps worden namelijk gedownload "on demand". Dus alleen als je de omgevingskaarten vantevoren download zal Google Maps echt werken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een goede optie ja. Google Maps werkt dan nog wel gewoon toch? want die heb ik nog wel eens nodig om de juiste weg te volgen.
Ja. Je kan alles uitzetten verder. Alleen als je in vliegtuigmodus gaat doet ie het niet meer, kwam ik achter nadat ik m'n km record had neergezetquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:13 schreef cafca het volgende:
[..]
toch ook maar eens proberen dan. Die werkt ook zonder aktieve internetverbinding?
Maakt niet zoveel uit. Ik heb ook mn 3G en mobiele data uitstaat tijdens een strava log, roaming staat altijd uit. Langste was een rit van 7 uur, toen ik daarna thuiskwam stond de batterij bijna leeg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd met dataroaming enzo uit?
Ik merkte toch nog wel verschil met alles aan of uit hoor. Zeker als je je telefoon hele tijd mails enzo laat binnenhalen gaat het wel hard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Ik heb ook mn 3G en mobiele data uitstaat tijdens een strava log, roaming staat altijd uit. Langste was een rit van 7 uur, toen ik daarna thuiskwam stond de batterij bijna leeg.
Ik heb wel een 4S, dat maakt natuurlijk wel een beetje verschil.
Op Marktplaats vind je de Edge 305 voor rond de 100 euro. Niet zo fancy als een Garmin 800 maar in principe houdt je dezelfde gegevens bij met dezelfde sensor(en).quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ga ik dat eerst wel proberen. Anders wordt het toch zo'n apparaatje van garmin ofzo die wel redelijk aan de prijs zijn?
Nou, als ik die plaatjes zo zie is ie zeker niet kleiner dan mn edge 800..quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op Marktplaats vind je de Edge 305 voor rond de 100 euro. Niet zo fancy als een Garmin 800 maar in principe houdt je dezelfde gegevens bij met dezelfde sensor(en).
Als je geen navigatie nodig hebt is zo'n Edge 305 meer dan voldoende. Lekker klein ook, een 800 is toch weer een stuk groter.
Hier danquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:24 schreef Ericr het volgende:
Dat is geen Edge 800, en zo krijg je ook wel een vertekend beeld als je de Edge 305 op de voorgrond ziet met daar een stuk achter een andere computer.
De Edge 305 is klein, wel wat dikker dan nieuwere modellen.
Oh, daar ben ik nog heel vergeten naar te kijken, die wielen van Grippert.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:52 schreef eentwee het volgende:
@Gripper: hoe licht was dat wielsetje van jou nu precies? Notubes heeft nu een sterkere velg van 400g en ik zit eens te configureren waar ik dan op uit zou kunnen komen. Edit: klopt niet helemaal zie ik.. de verstevigde 340 weegt nu 385g en de sterkere 400 weegt 425g. Dat is niet eens zo licht meer.
Die oude gele vond ik juist mooi. Als je nieuwe stickers wilt voor je cosmics, oude type, kan Schouten die laten maken in verschillende kleuren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die cosmics vind ik ook maar lelijke stickersVooral een tijdje terug die gele dingen zagen er echt niet uit.
Hij had volgens opgave vooraf 1280 gram moeten worden, maar door variatie in de partij velgen was het uiteindelijke gewicht (met notubes velglint, zonder snelspanners) 1240 gram.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:52 schreef eentwee het volgende:
@Gripper: hoe licht was dat wielsetje van jou nu precies? Notubes heeft nu een sterkere velg van 400g en ik zit eens te configureren waar ik dan op uit zou kunnen komen. Edit: klopt niet helemaal zie ik.. de verstevigde 340 weegt nu 385g en de sterkere 400 weegt 425g. Dat is niet eens zo licht meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |