Dat blijft helaas het jammere ja. Want je persoonlijk voorkeur helemaal onderdrukken zal soms zelfs voor juryleden moeilijk zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef alors het volgende:
Ik ben echt wel fan van deze combinatie, maar weet niet of de jury dat ook is...
Dadelijk bij Dujardin en Cornelissen ff kijken of het Britse jurylid afwijkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:07 schreef DeeBee het volgende:
WE LEIDEN, WE LEIDEN!
Nee, zonder grappen, prima kür van Gal volgens mij, maar niet onwijze waardering verder.
[..]
Dat blijft helaas het jammere ja. Want je persoonlijk voorkeur helemaal onderdrukken zal soms zelfs voor juryleden moeilijk zijn.
Judges % Score Rank
K 79.625 1
E 80.375 2
H 81.125 1
C 80.375 3
M 79.750 1
B 82.125 1
F 78.500 4
Al lijken de scores bij de ruiters tot nu toe aardig uniform tussen de juryleden, dat is een goed teken!
Weten we wie de Brit is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dadelijk bij Dujardin en Cornelissen ff kijken of het Britse jurylid afwijkt.
Aan jouw PR van 113,546 komen ze inderdaad nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is het niveau toch laag deze spelen.
Volgens mij heb ik al 5 keer horen zeggen dat het niveau de afgelopen jaren enorm is gestegen juist...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is het niveau toch laag deze spelen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan jouw PR van 113,546 komen ze inderdaad nooit
Een kenner prikt dwars door die loze prietpraat op tv heen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al 5 keer horen zeggen dat het niveau de afgelopen jaren enorm is gestegen juist...
Is vooral om niet te hoeven zeggen dat Annnnky achteruit gegaan is geloof ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al 5 keer horen zeggen dat het niveau de afgelopen jaren enorm is gestegen juist...
Zonet reed er iemand op I Gotta Feelin en nog wat van die hippe dancemuziekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou zo'n paard wel eens willen zien bewegen op LMFAO
Het is de Deense koninklijke familie... dus ik had Dansevise eigenlijk ook wel verwachtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:12 schreef BVO het volgende:
Ik vind die gezellige medley ook iets teveel 'reisje op de rijn' hoor.
De scores liggen wel een stuk hoger dan in haar tijd natuurlijk, maar dat zegt me weinig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:12 schreef cap het volgende:
[..]
Is vooral om niet te hoeven zeggen dat Annnnky achteruit gegaan is geloof ik
Werkt kalmerend voor die Duitse paarden, die Moezel-muziek!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:12 schreef BVO het volgende:
Ik vind die gezellige medley ook iets teveel 'reisje op de rijn' hoor.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man man, als je zo weinig druk op de teugel hebt dan zal je 3takt aanhechting natuurlijk nooit uit de verf komen
Je hebt weer wat gegoogled?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man man, als je zo weinig druk op de teugel hebt dan zal je 3takt aanhechting natuurlijk nooit uit de verf komen
Kan je ook al paardrijden op niveau?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
fijn, dan zien we jou in Rio op dit onderdeel?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
4e op het ponykamp van zuid oost zeeuws vlaanderen. Kan aardig mee inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je ook al paardrijden op niveau?
Raar he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:15 schreef roos85 het volgende:
Toch bizar dat dit de laatste kür met Sali is...
Gaat ie Hickstead opzoeken in de eeuwige paardenbakken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:15 schreef roos85 het volgende:
Toch bizar dat dit de laatste kür met Sali is...
Da's inderdaad wel een beetje apartquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:15 schreef marcodej het volgende:
Dus dit is dezelfde kur als vier jaar geleden? Armoedig.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:17 schreef Jane het volgende:
Ik heb niks met dressuur, maar ik vind Anky top, dus ik hoop dat ze het goed doet en plezier heeft.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef Pien85 het volgende:
Blijft toch een geweldig paard ditOok met z'n 18 jaar
Poëtisch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:17 schreef Caland het volgende:
Als dat peerd nu een hartstilstand krijgt sterft dat beest in ieder geval in het harnas.
Let op, straks de Rybalko in ellegreep. Belangrijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:19 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
ZekersDit paard kan als geen ander dislokeren
Ga jij maar eens in een 3takt aan je aanhecting werken. Zal je nog vies tegenvallen, zeker zonder amplitude.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan dit toch geen Olympische sport noemen. Alsjeblieft zeg.
Vent, doe niet zo uit de hoogte de hele tijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in een 3takt aan je aanhecting werken. Zal je nog vies tegenvallen, zeker zonder amplitude.
ik vind een corner nemen al moeilijk laat staan dit ;-)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in een 3takt aan je aanhecting werken. Zal je nog vies tegenvallen, zeker zonder amplitude.
Zou ie de Kolman ook met gestrekte armen opvangen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Let op, straks de Rybalko in ellegreep. Belangrijk.
Heerlijk he, je een potje ergeren. Is wat dat betreft net als bij voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan dit toch geen Olympische sport noemen. Alsjeblieft zeg.
Een echte professional zal nooit met zijn kennis te koop lopen. Dat onderscheid de ware liefhebbers van de egotrippers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scheer je weg leek. Dit is een topic voor kenners.
TR gemacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Val jij nou gewoon eens lekker dood mafkees
quote:
Het is belachelijk, maar ik ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zit echt met tranen in mijn ogen.
Ik ben echt opgegroeid met Anky... Ik was 8 dat ik haar een handtekening ging vragen op jumping Amsterdam omdat ze achter me zat...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zit echt met tranen in mijn ogen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:22 schreef DeeBee het volgende:
Zo, voor die ene chick op de tribune had je ook wel een stel stijgbeugels nodig...
Zal jij wel alles van weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rond de oorlog deden ze met NSB'ers hele vervelende dingen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
Welk paard stopt eigenlijk, Anky of Calimero?
Joh dat heeftie niet eens gedaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rond de oorlog deden ze met NSB'ers hele vervelende dingen.
HELDquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
Doe godverdomme even normaal. Weet je niet hoeveel deze combinatie voor de Nederlandse sport heeft betekendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
valt wel mee hoor... ze verdiend aardig wat per jaar... ;-)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef Wilskracht het volgende:
Anky gaat nu wel in een zwart gat vallen.
Schijnt dat ze nu honden gaat trainen, dat zal over 4 jaar dressuur vervangen op de spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef Wilskracht het volgende:
Anky gaat nu wel in een zwart gat vallen.
Waar aan dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
valt wel mee hoor... ze verdiend aardig wat per jaar... ;-)
Niet eens in de buurt van gevat of scherp.quote:
Nee maar een medaille zou heel misschien kunnen... maar dan moeten de anderen wel heel veel steken laten vallenquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef roos85 het volgende:
door die score nog een brok in mijn keel..
Eensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
En ik gun het ze zó he... nog een individuele medaille voor Anky en Salinero
Inderdaad.. volgens mij ga ik echt janken als ze echt een medaille wintquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef alors het volgende:
Een medaille zou een super afsluiting zijn, maar ik denk dat het moeilijk wordt.
tech score had wmb wel hoger gemogen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef horned_reaper het volgende:
Technical Score 77.714
Artistic Score 86.286
Geweldig!
zoals onze Wesley ;-)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef marcodej het volgende:
Dit paar schijnt een heel sterk linkerbeen te hebben. Ik ben benieuwd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef tong80 het volgende:
Charlotte du Jardin : 'Zijn we er toch ingetuind ?'
Dat!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.. volgens mij ga ik echt janken als ze echt een medaille wint
Ik zie nu een paard aan de rekstok voor mequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Let op, straks de Rybalko in ellegreep. Belangrijk.
Dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef marcodej het volgende:
Waardig einde van een carriére iig.
Die nahups zijn wel minder.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:19 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
ZekersDit paard kan als geen ander dislokeren
Adelindequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:27 schreef reddevil1408 het volgende:
Ik ben een leek, hoe heette die andere nederlandse troef?
Kijk gewoon een paar posts boven jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:27 schreef reddevil1408 het volgende:
Totilas, maar die is thuis in Duitsland.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:27 schreef reddevil1408 het volgende:
Een goede tong80 grap!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef tong80 het volgende:
Charlotte du Jardin : 'Zijn we er toch ingetuind ?'
mooi paard ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:28 schreef Revanches het volgende:
Leuk om eens een barok paard te zien tussen al die kwpners.
Mooi, werd tijd dat we het kaf van het koren scheiden in dit topic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hou je niet van paardensport, kijk dan niet.
Doodsverwensingen, grow up.
Zo, nu verder met de paardjes in galop, ofzo
Jij mag dat zeggen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:30 schreef reddevil1408 het volgende:
Om even in de termen van deMart te blijven: ik vindt het toch een ontzettende boeiende sport, mag ik dat zeggen?
da's dierenmishandeling -- ruiter afschieten mag niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:30 schreef cap het volgende:
GB 100% zeker goud, kan haast niet missen. Tenzij iemand die paarden afschiet. Of de Jury.
Dat zou ik nog niet zo snel zeggen. Aderlinde kan best wel eens goud pakken hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:30 schreef cap het volgende:
GB 100% zeker goud, kan haast niet missen. Tenzij iemand die paarden afschiet. Of de Jury.
De Pirlo inderdaad. Prachtig onderdeel van de sport.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:31 schreef Jane het volgende:
Dit was niet zo'n kleine pirouette, toch? (ik heb er geen verstand van)
15 M EURO?? wow ..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:31 schreef cap het volgende:
[..]
Inderdaad:
http://www.volkskrant.nl/(...)naar-Duitsland.dhtml
Ben wel benieuwd naar de landen waar ze vandaan komenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:32 schreef DeeBee het volgende:
Score van Van Grunsven:
Judges % Score Rank
K 81.250 1
E 83.125 1
H 83.875 1
C 82.625 1
M 80.750 1
B 79.000 4
F 83.375 1
De B is van Brits?
Verder lijkt iedereen het aardig eens, maar een 79 is wel een beetje een outlier...
Dat hoop ik danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:33 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik wat.. ;-)
Ja die vond ik ook erg tofquote:
Helaas is ze deze spelen al eerder ondergewaardeerd.. het zou dus zomaar kunnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef alors het volgende:
dit wordt wel een prima score voor hem, maar boven Anky zou ridicuul zijn.
79.357quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef alors het volgende:
Achter Van Grunsven en Gal zelfsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef alors het volgende:
Ligt eraan of hij het stokbrood of de oven is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:35 schreef marcodej het volgende:
Onder Gal. Weet niet of Edward dat graag heeft.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij het stokbrood of de oven is.
Heb je die Gal wel eens horen praten. Die kan prima homo zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mannen zijn dan ook homosensueel en je weet wat De Boer daar over zegt, en De Boer heeft altijd gelijk.
Dat vroeg ik me idd nog af.... Wordt er meer gereden op hengsten of merries? En verschilt dat nog bij soort paardensport? (dressuur, springen, racen)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn bijna alleen maar hengsten hoor.
Dat is ie ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je die Gal wel eens horen praten. Die kan prima homo zijn.
Als de jury dat ook vind hebben we niets te vrezen.quote:
De enige sport waar het percentage homo's hoger ligt dan het percentage macho dekhengsten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
Dit is dus de enige 'sport' waar vrouwen het beter kunnen doen dan mannen?
Oh, ik ben het er ook zeker mee eens dat mannen een stuk beter scoren internationaal dan de dames met deze sporten. Maar het ging mij meer om je tweede zinnetjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat jij mij maar wat partijen zien dat mannen het zwaar hebben tegen vrouwen. Alleen uitzonderlijk talent judith polgar kwam in de buurt met een top rating van ik geloof 2708, maar dan houdt het wel op. Mannen kwamen tot 2850.. Dat is echt een wereld van verschil.
Ik vind dit ook niks.. ik vond die Spanjaard net wel heel tofquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef Jane het volgende:
Ik vind de muziekkeuze niet echt geslaagd. De nederlanders hebben toch beter door hoe het overkomt, heb ik het idee.
Dat bedoel ik idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef marcodej het volgende:
Goeie muziek. Alleen niet voor een dressuur.
Och guttegut.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Open maar een topic over mannen vs vrouwen, niet hier.
Mijn gaydar doet het primaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ie ook
Relatie met Minderhout
Ja, baal er zelf ook van dat ik niet ff door heb gezet tot grootmeester. Maar je weet hoe dat gaat met mij, zoveel andere sporten om in te excelleren...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oh, ik ben het er ook zeker mee eens dat mannen een stuk beter scoren internationaal dan de dames met deze sporten. Maar het ging mij meer om je tweede zinnetje
Ik zou ook onrustig worden van deze muziekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:39 schreef reddevil1408 het volgende:
Paard lijkt onrustig....heb ik het mis
Dat lijkt me dan wel weer kick. Gewoon een hardcoreplaat eronder en dat paard maar losgaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef DeeBee het volgende:
Deze muziek icm die bewegingen van het paard, ziet er eerder uit alsof hij XTC geslikt heeft, echt waardeloos.
Lijkt erop dat het paard tegen de hand begint te lopen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zou ook onrustig worden van deze muziek
Op goud denk ik ongeveer 20%quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Hoe groot is de kans op goud? De beste Nederlandse meot nog toch?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Voor mijn gevoel komt ze onder Anky uit
Adelinde moet nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Hoe groot is de kans op goud? De beste Nederlandse meot nog toch?
aidsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
"We gaan naar het einde van haar kuur"
Alsof ze een of andere enge ziekte heeft
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
"We gaan naar het einde van haar kuur"
Alsof ze een of andere enge ziekte heeft
Ruinen voornamelijk. Hengsten zijn nogal moeilijk in omgang, zeker wanneer er merries in de buurt zijn, lastig samen met andere paarden te vervoeren enzo. Merries zijn over het algemeen nukkiger dan ruinen. Ze hebben sneller last van hormonale moodswings (vrouwen he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me idd nog af.... Wordt er meer gereden op hengsten of merries? En verschilt dat nog bij soort paardensport? (dressuur, springen, racen)
Niet beter dan die van Anky m.i.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef alors het volgende:
het wordt wel beter naar het einde toe
80%quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de medaillekansen voor de Nederlanders?
Lees nou gewoon hierboven manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik reed altijd op de meest heftige pony hengst die er was. Rest was een beetje te tam voor mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ruinen voornamelijk. Hengsten zijn nogal moeilijk in omgang, zeker wanneer er merries in de buurt zijn, lastig samen met andere paarden te vervoeren enzo. Merries zijn over het algemeen nukkiger dan ruinen. Ze hebben sneller last van hormonale moodswings (vrouwen he?) en wat eigenzinniger. Ik kan me voorstellen dat ze bij de springsport geliefder zijn vanwege dat temperament, maar bij dressuur heb je liever de gelijkmatigheid van een ruin.
kansloos, je kan wegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Adelinde zou wel brons of zilver kunnen halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Zo rustig, hoef je niet gelijk zo boos om te wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees nou gewoon hierboven man
Om de 3 posts komt iemand met die vraag.
Op een pony. Heldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik reed altijd op de meest heftige pony hengst die er was. Rest was een beetje te tam voor mij.
Omdat je elke sport met dezelfde vraag komt en elke keer wordt die vraag constant gesteld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo rustig, hoef je niet gelijk zo boos om te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |