Aan jouw PR van 113,546 komen ze inderdaad nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is het niveau toch laag deze spelen.
Volgens mij heb ik al 5 keer horen zeggen dat het niveau de afgelopen jaren enorm is gestegen juist...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is het niveau toch laag deze spelen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan jouw PR van 113,546 komen ze inderdaad nooit
Een kenner prikt dwars door die loze prietpraat op tv heen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al 5 keer horen zeggen dat het niveau de afgelopen jaren enorm is gestegen juist...
Is vooral om niet te hoeven zeggen dat Annnnky achteruit gegaan is geloof ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al 5 keer horen zeggen dat het niveau de afgelopen jaren enorm is gestegen juist...
Zonet reed er iemand op I Gotta Feelin en nog wat van die hippe dancemuziekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou zo'n paard wel eens willen zien bewegen op LMFAO
Het is de Deense koninklijke familie... dus ik had Dansevise eigenlijk ook wel verwachtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:12 schreef BVO het volgende:
Ik vind die gezellige medley ook iets teveel 'reisje op de rijn' hoor.
De scores liggen wel een stuk hoger dan in haar tijd natuurlijk, maar dat zegt me weinig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:12 schreef cap het volgende:
[..]
Is vooral om niet te hoeven zeggen dat Annnnky achteruit gegaan is geloof ik
Werkt kalmerend voor die Duitse paarden, die Moezel-muziek!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:12 schreef BVO het volgende:
Ik vind die gezellige medley ook iets teveel 'reisje op de rijn' hoor.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man man, als je zo weinig druk op de teugel hebt dan zal je 3takt aanhechting natuurlijk nooit uit de verf komen
Je hebt weer wat gegoogled?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man man, als je zo weinig druk op de teugel hebt dan zal je 3takt aanhechting natuurlijk nooit uit de verf komen
Kan je ook al paardrijden op niveau?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
fijn, dan zien we jou in Rio op dit onderdeel?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
4e op het ponykamp van zuid oost zeeuws vlaanderen. Kan aardig mee inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je ook al paardrijden op niveau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |