Daarnet al .. maar net wel even nog van een andere sitequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef STING het volgende:
Had je het al opgezocht voor jezelf of nu net?
He ik ben schijnbaar alleen echt gevaarlijk als ik slaapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:44 schreef Sinji het volgende:
Dan weet ik welke stad ik moet vermijden namelijk. Die droom van je, jezus
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zegt niets, je kunt ook een paar mannen zwoel aangekeken hebben
*maakt notitie*quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He ik ben schijnbaar alleen echt gevaarlijk als ik slaap
Wat..vervelendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ik niet in slaap val
Wat heb ik allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:56 schreef STING het volgende:
Nee, ik denk idd dat je al heel snel uitgeput raakt...en in slaap valt
waar denk je dat de naam murdera vandaan komt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had dergelijke dromen toch ook wel eens?
Of was jij dat niet
Hij is een vrouwelijke murderer?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
waar denk je dat de naam murdera vandaan komt?
een nigga is een vrouwelijke neger? of maken ze van de er gewoon een a?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is een vrouwelijke murderer?![]()
of meervoudig?
Ik doe geen negers meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef rival het volgende:
een nigga is een vrouwelijke neger? of maken ze van de er gewoon een a?
negerstijl jeweetz!
lekka dansen bedoel jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe geen negers meer
Al kon die ene wel erg lekker dansen
Sinji kan ook goed dansen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe geen negers meer
Al kon die ene wel erg lekker dansen
Nouja, ik bracht het er levend vanaf. Dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:27 schreef Kloonhommel het volgende:
WTF is dat voor een smerige droom...
Owja Madrid is best warm in deze tijdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Extreme hitte in Spanje, 48 graden is mogelijk.
35 had ik op gerekend, 48 nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja Madrid is best warm in deze tijd
Ik had zo'n 35 graden. Dat is al iets te warm eig
Al is het savonds best lekker met 31 graden
En dan neem je je eigen warmte ook nog eens meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
35 had ik op gerekend, 48 niet.
* HeatWave kijkt naar zijn nick.
geen ideequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was hier daarnet in het topic toch?
Ze zullen blij met me zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan neem je je eigen warmte ook nog eens mee
oeh uitgaan in Capital / Capitol (? zoiets) .. daar is het wel lekker koel
Grote discotheek met zo'n 14 zalenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ze zullen blij met me zijn.
Ik heb echt 0,0 voorkennis van Madrid, dus het zegt me niets, maar ik onthou het.
Eeeehmmmm, nee dank je, I don't do Discoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grote discotheek met zo'n 14 zalen![]()
Ga je wel herkennen als je de naam ziet. Gewoon beneden op de dansvloer gaan staan
Gewoon doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Eeeehmmmm, nee dank je, I don't do Disco.
Zeikerd!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
35 had ik op gerekend, 48 niet.
* HeatWave kijkt naar zijn nick.
Aaaw wat heeft ie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
Nog anderhalf uur en dan heb ik vakantie![]()
Wel meteen met poes naar de dierenarts
Mwah, wie weet beland ik er nog wel hoor, maar clubs hebben nooit mijn voorkeur eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon doen
Je bent op vakantie, ervaar en dan mag je daarna weer weg!
That's mequote:
Lijkt me idd wel iets teveel van het goeie hoor, dus ik snap je wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That's me. Las het net toevallig, 48 is echt debiel heet, maar ik hoop dat we dat niet halen.
Snap ik. En je moet er ook nog bultje op voor lopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, wie weet beland ik er nog wel hoor, maar clubs hebben nooit mijn voorkeur eigenlijk..
Vaker wel dan niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had dergelijke dromen toch ook wel eens?
Of was jij dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |