Daarnet al .. maar net wel even nog van een andere sitequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef STING het volgende:
Had je het al opgezocht voor jezelf of nu net?
He ik ben schijnbaar alleen echt gevaarlijk als ik slaapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:44 schreef Sinji het volgende:
Dan weet ik welke stad ik moet vermijden namelijk. Die droom van je, jezus
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zegt niets, je kunt ook een paar mannen zwoel aangekeken hebben
*maakt notitie*quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He ik ben schijnbaar alleen echt gevaarlijk als ik slaap
Wat..vervelendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ik niet in slaap val
Wat heb ik allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:56 schreef STING het volgende:
Nee, ik denk idd dat je al heel snel uitgeput raakt...en in slaap valt
waar denk je dat de naam murdera vandaan komt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had dergelijke dromen toch ook wel eens?
Of was jij dat niet
Hij is een vrouwelijke murderer?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
waar denk je dat de naam murdera vandaan komt?
een nigga is een vrouwelijke neger? of maken ze van de er gewoon een a?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is een vrouwelijke murderer?![]()
of meervoudig?
Ik doe geen negers meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef rival het volgende:
een nigga is een vrouwelijke neger? of maken ze van de er gewoon een a?
negerstijl jeweetz!
lekka dansen bedoel jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe geen negers meer
Al kon die ene wel erg lekker dansen
Sinji kan ook goed dansen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe geen negers meer
Al kon die ene wel erg lekker dansen
Nouja, ik bracht het er levend vanaf. Dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:27 schreef Kloonhommel het volgende:
WTF is dat voor een smerige droom...
Owja Madrid is best warm in deze tijdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Extreme hitte in Spanje, 48 graden is mogelijk.
35 had ik op gerekend, 48 nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja Madrid is best warm in deze tijd
Ik had zo'n 35 graden. Dat is al iets te warm eig
Al is het savonds best lekker met 31 graden
En dan neem je je eigen warmte ook nog eens meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
35 had ik op gerekend, 48 niet.
* HeatWave kijkt naar zijn nick.
geen ideequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was hier daarnet in het topic toch?
Ze zullen blij met me zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan neem je je eigen warmte ook nog eens mee
oeh uitgaan in Capital / Capitol (? zoiets) .. daar is het wel lekker koel
Grote discotheek met zo'n 14 zalenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ze zullen blij met me zijn.
Ik heb echt 0,0 voorkennis van Madrid, dus het zegt me niets, maar ik onthou het.
Eeeehmmmm, nee dank je, I don't do Discoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grote discotheek met zo'n 14 zalen![]()
Ga je wel herkennen als je de naam ziet. Gewoon beneden op de dansvloer gaan staan
Gewoon doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Eeeehmmmm, nee dank je, I don't do Disco.
Zeikerd!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
35 had ik op gerekend, 48 niet.
* HeatWave kijkt naar zijn nick.
Aaaw wat heeft ie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
Nog anderhalf uur en dan heb ik vakantie![]()
Wel meteen met poes naar de dierenarts
Mwah, wie weet beland ik er nog wel hoor, maar clubs hebben nooit mijn voorkeur eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon doen
Je bent op vakantie, ervaar en dan mag je daarna weer weg!
That's mequote:
Lijkt me idd wel iets teveel van het goeie hoor, dus ik snap je wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That's me. Las het net toevallig, 48 is echt debiel heet, maar ik hoop dat we dat niet halen.
Snap ik. En je moet er ook nog bultje op voor lopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, wie weet beland ik er nog wel hoor, maar clubs hebben nooit mijn voorkeur eigenlijk..
Vaker wel dan niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had dergelijke dromen toch ook wel eens?
Of was jij dat niet
ja, dat is echt niet te doen, dan kan je echt niet ff lekker stukkie buiten gaan lopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt me idd wel iets teveel van het goeie hoor, dus ik snap je wel.
Weet ik niet precies. Hij heeft zo te zien nogal last van zijn linkervoorpoot en hij begint te grommen als ik aan zijn schouder zitquote:
Dan maar een taxi 7.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik. En je moet er ook nog bultje op voor lopen![]()
Tenminste.. wij wel
Oei hopelijk valt het mee!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Hij heeft zo te zien nogal last van zijn linkervoorpoot en hij begint te grommen als ik aan zijn schouder zitIk heb het idee dat zijn schouder uit de kom is, maar hé ik ben geen dokter dus we zullen het zien.
Lang geleden dat ik die live gezien heb!quote:
je moet uberhaubt niet pokeren!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
Waarom waarschuwen jullie mij niet dat ik niet moet pokeren als ik niet lekker in mijn vel zit/brak ben?
Ga je yathzee spelen, precies hetzelfdequote:
Dan snap je poker nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je yathzee spelen, precies hetzelfde.
zo heel erg veel verschil zit er niet tussen die 2 hoor.quote:
Ik vraag me af waaromquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
zo heel erg veel verschil zit er niet tussen die 2 hoor.
plus poker is enorm gehyped de afgelopen jaren. yathzee niet.
omdat het hip is. beetje zoals wordfeud kortgeleden, ineens massa's mensen die dat dan gaan spelen.quote:
Poker is al jaren hip, wordfeud is al maanden op zijn retourquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat het hip is. beetje zoals wordfeud kortgeleden, ineens massa's mensen die dat dan gaan spelen.
komt wel nog 's nachts op tv volgens mij. ik heb er niks mee, met poker. ik speel liever rikken, veel spannender.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Poker is toch alweer uit? Ik zie iig niet meer die kansloze ads en reclame's overal. Met van die manse petmannetjes met gouden kettingen.
Klopt, word nog steeds uitgezonden. Lekker naar die ratelende fiches luisterenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
komt wel nog 's nachts op tv volgens mij. ik heb er niks mee, met poker. ik speel liever rikken, veel spannender.
poker is "cool". anders kwam het niet op tv natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Poker is al jaren hip, wordfeud is al maanden op zijn retour.
De hype heeft meer met geld te maken, met pokeren kun je goed verdienen (als je bij die 1% behoort)
Je zegt het goed, die 1% de rest is gewoon een kansloze loser die denkt rijk te worden zonder er iets voor te hoeven doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Poker is al jaren hip, wordfeud is al maanden op zijn retour.
De hype heeft meer met geld te maken, met pokeren kun je goed verdienen (als je bij die 1% behoort)
Alleen de kaartcombinaties zijn hetzelfde, verder is het een wereld van verschil.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
zo heel erg veel verschil zit er niet tussen die 2 hoor.
plus poker is enorm gehyped de afgelopen jaren. yathzee niet.
pffffquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen de kaartcombinaties zijn hetzelfde, verder is het een wereld van verschil.
die combinaties zijn waar beide spelen om draaien, dus dat valt wel mee hoor. de manier waarop is anders maar in essentie niet echt dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen de kaartcombinaties zijn hetzelfde, verder is het een wereld van verschil.
Generaliseren is lekker makkelijk hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt het goed, die 1% de rest is gewoon een kansloze loser die denkt rijk te worden zonder er iets voor te hoeven doen.
Ja, en het is ook nog eens gewoon correctquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Generaliseren is lekker makkelijk he
Ben ik niet met je eens, maar ieder zijn mening hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
die combinaties zijn waar beide spelen om draaien, dus dat valt wel mee hoor. de manier waarop is anders maar in essentie niet echt dus.
Dus ik denk rijk te worden zonder er iets voor hoeven doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en het is ook nog eens gewoon correct.
een auto is anders dan een vrachtwagen, maar in essentie toch hetzelfde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, maar ieder zijn mening he
Dus elk kaartspel is in essentie hetzelfde?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
een auto is anders dan een vrachtwagen, maar in essentie toch hetzelfde.
nee, maar poker en yathzee wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus elk kaartspel is in essentie hetzelfde?
Ik kan het toch met niemand spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
geen zin om uit te leggen, teveel typewerk.
Nee ben het nog steeds niet met je eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar poker en yathzee wel.
net als toepen en rikken, zijn in essentie ook hetzelfde.
oki.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ben het nog steeds niet met je eens.
Hier ga ik ruzie met mono op krijgen... maar in essentie zijn het allebei saaie nepstrategische klote spellenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
Monopoly en Risk zijn ook hetzelfde, alleen de stukken heten net iets anders. JA TOCH?
Klopt, je moet in beide spellen de boel veroveren..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
Monopoly en Risk zijn ook hetzelfde, alleen de stukken heten net iets anders. JA TOCH?
Als ik win is het niet saai.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier ga ik ruzie met mono op krijgen... maar in essentie zijn het allebei saaie nepstrategische klote spellen
Dan is je winst meer gebaseerd op kans en geluk dan op je eigen denkwerk. Heb ik altijd ene beetje een hekel aanquote:
Bij monopoly boeit me dat niks, winnen is winnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan is je winst meer gebaseerd op kans en geluk dan op je eigen denkwerk. Heb ik altijd ene beetje een hekel aan
Heb je er wel eens over nagedacht dat je tegenstander ook wel eens een geluksbal maakt en dan niet de volgende expres mist?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij monopoly boeit me dat niks, winnen is winnen.
Verder snap ik je wel, als ik bij biljarten een geluksbal maak dan mis ik de volgende expres.
Ik wil winnen omdat ik beter ben, niet op geluk.
Haha je vind het zelf saai maar nep? Neuh. Er zit alleen een geluksfactor in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier ga ik ruzie met mono op krijgen... maar in essentie zijn het allebei saaie nepstrategische klote spellen
Ja, de meeste doen dat inderdaad niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat je tegenstander ook wel eens een geluksbal maakt en dan niet de volgende expres mist?
Doe ik alquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha je vind het zelf saai maar nep? Neuh. Er zit alleen een geluksfactor in.
Dan moet je Axis en Allies gaan spelen
'Dus het geluk waar jij en de ander op gelijk staan wil je niet hebben? Is een beetje een scheef altruïstisch denkbeeld dit ..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, de meeste doen dat inderdaad niet.
Maar ik wil niet winnen op geluk.
Klopt, dat wil ik niet hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef Evie het volgende:
[..]
'Dus het geluk waar jij en de ander op gelijk staan wil je niet hebben? Is een beetje een scheef altruïstisch denkbeeld dit ..
precies dat doe ik altijd als ik boos ben omdat het irritant isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dan dat bij een geluksbal de volgende aan de beurt is. Expres missen is stom
Ja klopt.quote:
Kan niet in een wedstrijd hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dan dat bij een geluksbal de volgende aan de beurt is. Expres missen is stom
In een potje met vrienden doe ik niet zo moeilijk hoor, dan is het nog wel leuk om met geluk te winnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wist niet dat we het hadden over officiele wedstrijden.
Is wel een makkelijk excuus als je dan mistquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed express missen slaat eigenlijk ook nergens op, want vervolgens liggen de ballen anders dan wanneer je die geluksbal niet had gehaald. Dus is het spel al zo beinvloed dat je net zo goed kan stoppen.
Ik zoek niet naar excuses als ik verlies, dan ben ik degene die gefaald heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Is wel een makkelijk excuus als je dan mist
En striptriviantquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
We gaan strippoker spelen zaterdag?
je maakt hier een grote fout.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
Het geweld der dobbelstenenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef rival het volgende:
in monopoly koop je dingen, in risk neem je het over dmv geweld
In dat spel heb ik geen edgequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
Doe dan strip-Dat-spel-op-de-vloer-waarin-hand-op-root-en-voet-op-blau-opz-o'n-kleed-gedaan-dient-te-worden
Alleen als er een goddelijke man voor Evie tussen zit natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
We gaan strippoker spelen zaterdag?
twister toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
Doe dan strip-Dat-spel-op-de-vloer-waarin-hand-op-root-en-voet-op-blau-opz-o'n-kleed-gedaan-dient-te-worden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
hoiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen als er een goddelijke man voor Evie tussen zit natuurlijkanders niet
quote:
Je vroeg niet om je type, je vroeg om goddelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]sry zei ik gister ook al tegen zo'n gast: Je bent niet mijn type, alhoewel je wel lief en leuk bent
Goddelijk betekend mijn typequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vroeg niet om je type, je vroeg om goddelijk
Ja, eindelijk eens iets waarmee ik wil winnen.quote:
Ze noemen mij ook wel Hercules, Prince of Power.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen als er een goddelijke man voor Evie tussen zit natuurlijkanders niet
Ik ga in het team met WT.. we kleden jullie wel eventjes uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, eindelijk eens iets waarmee ik wil winnen.
Vrouwen uitkleden met mijn nutteloze feitenkennis.
[..]
Ze noemen mij ook wel Hercules, Prince of Power.
Hell no, WT mag helemaal niet mee doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ga in het team met WT.. we kleden jullie wel eventjes uit
Shiiiiit. Van WT winnen wordt erg moeilijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ga in het team met WT.. we kleden jullie wel eventjes uit![]()
![]()
![]()
Samen met mijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hell no, WT mag helemaal niet mee doen
Ik heb nog 3 dagen om al die kaartjes uit mijn hoofd te leren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Samen met mij![]()
O YEAH YOU'RE ALL FUCKED wheheheheheeeeee
Welkom in 2012quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren trouwens echt een bijzonder goede film gekeken....
een aanrader voor mensen die nog een filmpje willen kijken.
Intouchables! (een franse film)
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
Dan neem ik mijn versie wel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 dagen om al die kaartjes uit mijn hoofd te leren.
En met mijn sport kennis zit het al wel goed
De Slakken-editie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn versie wel mee.
En als je er te veel weet ruiken wij onraad! En dan moet je voor straf als eerste met de billen blootquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn versie wel mee.
Denk je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maken we wel een kans tegen WT denk ik.
Alsof dat niet sowieso gebeurt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Evie het volgende:
[..]
En als je er te veel weet ruiken wij onraad! En dan moet je voor straf als eerste met de billen bloot
Dan is de enige tegenstand die ik heb, van C_M.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maken we wel een kans tegen WT denk ik.
hm sport zeg ik nee tegen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Comics en sport durf ik wel aan tegen hem.
Lijkt me een mooie film!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeker, echt de beste film die ik in tijden heb gezien.
Strippenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Zien we dan wel he? En anders vast wel van strippen![]()
Daar twijfel ik niet aanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Zien we dan wel he? En anders vast wel van strippen![]()
Ik zit in het team met WT .. denk dat we samen op sport na niet te verslaan zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij ook toch? Ow wacht nee dat hoeft niet
Ik heb feelgoodfilm met mooie man nodigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me overhypte overdreven feelgood film om eerlijk te zijn....
Ik sla 'm over.
Als een leuke dame mij vroeg om 'm samen te kijken zou ik het wel doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb feelgoodfilm met mooie man nodig![]()
![]()
![]()
!
geloof mij je ligt af en toe echt dubbel.. hoe die neger die gast in de zeik neemt ondanks zijn handicapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me overhypte overdreven feelgood film om eerlijk te zijn....
Ik sla 'm over.
We shall seequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zit in het team met WT .. denk dat we samen op sport na niet te verslaan zijnbeetje arro hier
whehehe
Heb je "One man against blue and green: A Faxie story" nog niet gezien?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb feelgoodfilm met mooie man nodig![]()
![]()
![]()
!
Hahahahahaha nee die heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je "One man against blue and green: A Faxie story" nog niet gezien?
Jij wilt gewoon niet strippen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef twi het volgende:
Ik moedig jullie wel aan. Hard, vanuit een andere ruimte.
Jij moet gewoon per fout beantwoorde vraag een extra trui aantrekkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef twi het volgende:
Ik moedig jullie wel aan. Hard, vanuit een andere ruimte.
Niet voor jullie nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon niet strippen.
Jij wilt gewoon naast iemand staan die net zo dik is als jij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon per fout beantwoorde vraag een extra trui aantrekken
Ja hihihihi michelinmannetje wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon naast iemand staan die net zo dik is als jij.
Heb geen witte truienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja hihihihi michelinmannetje wordenhihihihihi lijkt me best heel hilarisch doen?>??
![]()
![]()
![]()
![]()
Whut?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je "One man against blue and green: A Faxie story" nog niet gezien?
Hihi mogen ook andere truien zijnquote:
Heb je weleens zo'n opblaasbaar sumo pak aan gehad?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja hihihihi michelinmannetje wordenhihihihihi lijkt me best heel hilarisch doen?>??
![]()
![]()
![]()
![]()
Om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen truienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihi mogen ook andere truien zijn![]()
Doe ik ook wel mee met omgekeerd strip trivianten whahaha
Ja hihihihihiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je weleens zo'n opblaasbaar sumo pak aan gehad?
Loopt super kut
Ik snap het 'against blue and green' gedeelte nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer je te wingmannen kerel. Werk nou mee.
Dat is waar, jij bent er natuurlijk aan gewend om zo te lopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja hihihihihiDie hoefde door mijn 180 kilo nieteens opgeblazen
hihihii
Eens in de dertig jaar kampioen is óókmooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef Royco1 het volgende:
Ja, de meeste doen dat inderdaad niet.
Maar ik wil niet winnen op geluk.
Nouja ik loop wel vaak blauwtjes, maar ik ben geen groentje hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het 'against blue and green' gedeelte niet
Fijn idee voor je tegenstander als hij gewonnen heeft omdat jij expres hebt staan missenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Eens in de dertig jaar kampioen is óókmooi.
Het laken (groen) en het water (blauw). Duh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het 'against blue and green' gedeelte niet
Je snapt dat door mijn superieure skills ik alsnog amper tegenstand heb hier hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Eens in de dertig jaar kampioen is óókmooi.
Ow op die manierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het laken (groen) en het water (blauw). Duh.
Oh, ik relateerde het meer aan je clubvoorkeur.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je snapt dat door mijn superieure skills ik alsnog amper tegenstand heb hier he
ik mag deze man welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik relateerde het meer aan je clubvoorkeur.
Nooit mensen boos maken die aan je eten en drinken zitten Twiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik relateerde het meer aan je clubvoorkeur.
Oh, laat je ons dit keer niet zelf schenken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit mensen boos maken die aan je eten en drinken zitten Twi
Jawel, maar ik zal vast wel een keer een biertje moeten pakken voor je hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, laat je ons dit keer niet zelf schenken?
Ja ho eens ik ga niet met zo'n heidi pakje de hele avond biertjes voor jullie tappenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zal vast wel een keer een biertje moeten pakken voor je he
HET TEAM VAN FEYENOOOOOOOOOOOO....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Royco1 het volgende:
Jawel, maar ik zal vast wel een keer een biertje moeten pakken voor je he
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja ho eens ik ga niet met zo'n heidi pakje de hele avond biertjes voor jullie tappen
Die zijn er niet in jouw maten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Tenzij je een mooi heidi pakje voor me hebt natuurlijk
Ik heb nog 2 dagen om die te regelen he.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Tenzij je een mooi heidi pakje voor me hebt natuurlijk
Ik weet niet op welke agenda's jij allemaal staatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er aan op welke agenda je doelt
Alleen in mijn eigen agenda voor zover ik weet..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke agenda's jij allemaal staat
Jij bent zaterdag ook om 3 uur in Geldermalsen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen in mijn eigen agenda voor zover ik weet..
Zeker! I'll be there!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zaterdag ook om 3 uur in Geldermalsen?
Eng hoor zit ik met de ouders van Sheldon in de auto
Neem je naalden mee?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker! I'll be there!whaha ik ga de pil strip 3 keer slikken die dag voor de zekerheid naast mn kuisheidsgordel
![]()
En je weet hoe erg Sheldon in de auto is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zaterdag ook om 3 uur in Geldermalsen?
Eng hoor zit ik met de ouders van Sheldon in de auto
Uhuh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je weet hoe erg Sheldon in de auto is.
Vergeet je pessarium, spiraaltje en pasta nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker! I'll be there!whaha ik ga de pil strip 3 keer slikken die dag voor de zekerheid naast mn kuisheidsgordel
![]()
Mag ik voorin? Wagenziek.. dan maar hopen dat mono dit maal van mn kont af kan blijven whehehequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Gelukkig heb ik Mono dan ook al bij me, die steunt mij wel
Nou, dan moet ik wel even kijken of mono wel achterin kan met die lange benen van hem! Maar als hij niet opgevouwen achterin zit dan is het geen probleem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag ik voorin? Wagenziek.. dan maar hopen dat mono dit maal van mn kont af kan blijven whehehe
mono gewoon op het dak vervoerenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik wel even kijken of mono wel achterin kan met die lange benen van hem! Maar als hij niet opgevouwen achterin zit dan is het geen probleem.
Teveel liefde voor die man om hem dat aan te doen!quote:
De benen korter maken danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel liefde voor die man om hem dat aan te doen!
Ghehe.quote:
Hihihihi houd ik zn linker been vast. als jij dan de rechter neemt .. o wachtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Too much love willl kill you........everytime.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarheid dit!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:04 schreef STING het volgende:
[..]
Too much love willl kill you........everytime.
Wat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Beter zn benen harsen met ductape
Dat hebben we na de bbq bij myra gedaan.quote:
Ik heb er zelf niet echt beeld bij, maar als ik iemand anders met deze 'wijsheid' blij kan maken, is dat mooi natuurlijkquote:
Dat jij nog niet bij Hallmark hebt gesolliciteerd!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet echt beeld bij, maar als ik iemand anders met deze 'wijsheid' blij kan maken, is dat mooi natuurlijk
-note to self, mummyslaapzak met slot gebruikenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben we na de bbq bij myra gedaan.
Mono lag te slapen achterin. Ez zag rol ductape en mono zn blote been.
Ik heb toen nieuwe scheldwoorden geleerd
Opeens weet je hetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij nog niet bij Hallmark hebt gesolliciteerd!!
Verkeerde bedrijf schatquote:
Kom jij ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
-note to self, mummyslaapzak met slot gebruiken
Tussen jullie 2 in zekerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet bij twi op het luchtbed gaan slapen.
Is dat een uitnodiging?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
En als ik beloof om niet te bijten?quote:
Zoals het hoort dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef twi het volgende:
Alle plekken op het luchtbed zijn gereserveerd. Driekwart door Myra, een kwart door mij.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
hihihiihhih.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef twi het volgende:
Alle plekken op het luchtbed zijn gereserveerd. Driekwart door Myra, een kwart door mij.
En hoe is het laken verdeeld?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef twi het volgende:
Neem een date mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:14 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een 2 persoons luchtbedZonde van al die extra ruimte...
Ik zoek nog een plekje op een luchtbedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:14 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een 2 persoons luchtbedZonde van al die extra ruimte...
100% op myra natuurlijk!!quote:
Je mag zelfs bijtenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog een plekje op een luchtbed
Normaal 2 dekens, in het geval van 1 deken rol ik mijzelf hierin helemaal op en ligt twi naakt.quote:
Oh wat fijntjesquote:
Toch maar 2 meenemen danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal 2 dekens, in het geval van 1 deken rol ik mijzelf hierin helemaal op en ligt twi naakt.
Nakende twi.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal 2 dekens, in het geval van 1 deken rol ik mijzelf hierin helemaal op en ligt twi naakt.
Down boy!!quote:
Als ik ergens op een luchtbed kan duiken wel jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij blijft zo'n beetje iedereen slapen of niet?
Je kunt onder de zonnebank ook nog liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ergens op een luchtbed kan duiken wel ja
Anders moet ik bobben![]()
Snarf prefereert seks in bed, niet de bank. Helemaal niet nu die net nieuw is.quote:
Fax heeft ruimte.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ergens op een luchtbed kan duiken wel ja
Anders moet ik bobben![]()
Daar lag toch al iemand?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt onder de zonnebank ook nog liggen
Was eigenlijk al gereserveerd voor Eviquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snarf prefereert seks in bed, niet de bank. Helemaal niet nu die net nieuw is.
[..]
Fax heeft ruimte.
Ow sorry.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was eigenlijk al gereserveerd voor Evi
eh... als ik jarig ben misschienquote:
ghehehequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snarf prefereert seks in bed, niet de bank. Helemaal niet nu die net nieuw is.
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... als ik jarig ben misschien
[..]
ghehehe
Je hebt een 1 persoons matje voor jezelf en Twi?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:23 schreef Myraela het volgende:
Heeft niemand een luchtbed over? Ik heb namelijk wel een 1persoonsmatje, maar die is zo dun, dat is niet veel anders dan op de grond liggen.
Goed zat voor deze rakkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:23 schreef Myraela het volgende:
Heeft niemand een luchtbed over? Ik heb namelijk wel een 1persoonsmatje, maar die is zo dun, dat is niet veel anders dan op de grond liggen.
Ja en dan steken mn voeten zeker een halve meter over de rand heenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kom niet, maar ik heb wel een 2pers luchtbed te leen evt.. staat hier toch in de weg..
Nee, wij slapen op zijn luchtbed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een 1 persoons matje voor jezelf en Twi?
Ik heb nog wel een luchtbed, dat hadden Loka en Newb al gereserveerd maar die komen waarschijnlijk toch niet
Zal ik de mijne ook meenemen, dan kun je op 2 matjes liggen.quote:
"opzich..." ghhehe wat is dat nu... je hebt t bij je of nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ook een 2-persoons mee op zich.
Ik praat weer zwaar voor mn beurt, het is niet mijn auto. Maar als iemand deze zou willen lenen dan denk ik dat wij hem wel zouden kunnen meenemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kom niet, maar ik heb wel een 2pers luchtbed te leen evt.. staat hier toch in de weg..
Mag hoor, ik denk dat ik overal wel kan slapen met genoeg alcohol in mijn mikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:26 schreef Myraela het volgende:
Zal ik de mijne ook meenemen, dan kun je op 2 matjes liggen.
Nope, is 203x107x51 (vreemde maten, dat weer welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan steken mn voeten zeker een halve meter over de rand heen
Ik vind het niet zo heel prettig om naast mensen te liggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"opzich..." ghhehe wat is dat nu... je hebt t bij je of niet
Ik stiekem ook wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag hoor, ik denk dat ik overal wel kan slapen met genoeg alcohol in mijn mik.
Niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel prettig om naast mensen te liggen.
Ze komen niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Royco1 het volgende:
Als Loka en Newb niet komen heb ik ook nog een 2 persoons luchtbed
oh zo...!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel prettig om naast mensen te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |