abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 1 juli 2014 @ 19:34:27 #176
257132 crew  Awsom
pi_141777498
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:59 schreef Xa1pt het volgende:

_O-

"Dat is geen ID-kaart, dat is zelf gemaakt door uw bureau!" Eh, niggah wut?

"Tesla, die heeft vrije energie uitgevonden, moet u zich maar eens in verdiepen! Dat betekent dat wij op de planeet gewoon vrije energie uit lucht hebben."

Aha, nou mooi, sluiten we je af en kun jij mooi energie van Tesla uit de lucht vangen.
Een huis huren/kopen, en dan de grond 'claimen'. Wat een grap :') :') :')
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:23:48 #177
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_141781015
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja heel leuk :D
Dit is mijn favoriet

nice :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_141781863
quote:

_O-

"Tesla, die heeft vrije energie uitgevonden, moet u zich maar eens in verdiepen! Dat betekent dat wij op de planeet gewoon vrije energie uit lucht hebben."

Aha, nou mooi, sluiten we je af en kun jij mooi energie van Tesla uit de lucht vangen.
:D dat soort mensen :')
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:01:05 #179
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_142396339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:40 schreef _Loki het volgende:
Ik zie de laatste tijd regelmatig advertenties in kranten staan van mensen die hun naam claimen. Nou had ik geen idee wat dat allemaal inhield, en na wat gegoogle kwam ik de onderstaande link tegen.
http://www.alleendewaarheid.nl/claim-je-naam/

Jullie mening, gedachten hierover?
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef trigt013 het volgende:
Het is bullshit, een natuurlijk persoon is een persoon van vlees en bloed en geen bedrijf of vereniging. Dus het is niet door de inschrijving bij de burgerlijke stand dat je belastingplichtig bent (kinderen zijn niet belastingplichtig) maar door het genereren van inkomsten en gebruik maken van faciliteiten maken je belastingplichtig.

Je moet de wet volgen omdat je ingezetene bent van een land bent met bijbehorende rechten en plichten. En jezelf soeverein verklaren neemt deze plichten en privileges niet weg.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:58 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het zijn ook dezelfde mensen die niet meer willen deelnemen aan de regeltjes van Vadertje Staat, maar wel uitkeringen, subsidies en toeslagen willen ontvangen van diezelfde overheid. Hoe krom wil je het hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:59 schreef trigt013 het volgende:

[..]

En je grond souverein verklaren maar wel electra, gas, water ontvangen en je afval over je eigen gemaakte grens dumpen.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:36:03 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_143631063
quote:

_O-

_O-
Vreselijke tokkies
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:19:12 #182
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143632664
Ik lach me kapot! :D

Ik ken het hele verhaal niet, maar schreeuwen dat het vieze nazi flikkers zijn en dat je er niets mee te maken wil hebben en ondertussen wel roepen en eisen stellen. :') Dit zijn eckte eindbaas trollen! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:42:21 #183
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143637720
Er zijn weer wat beste pareltjes gepost in het kanaal :P Je zou bijna hun vrijstaat als bezetter binnen willen vallen om te kijken hoe ze dan reageren :P
pi_143637895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:42 schreef Erasmo het volgende:
Er zijn weer wat beste pareltjes gepost in het kanaal :P Je zou bijna hun vrijstaat als bezetter binnen willen vallen om te kijken hoe ze dan reageren :P
Dat zou echt geniaal zijn. _O-
pi_143639064
So what’s the definition?

The short answer: a sovereign citizen is someone who believes that he or she is above all laws.

http://www.forbes.com/sit(...)a-sovereign-citizen/
pi_143655801
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
So what’s the definition?

The short answer: a sovereign citizen is someone who believes that he or she is above all laws.

http://www.forbes.com/sit(...)a-sovereign-citizen/
Daar komt het vaak helaas wel op neer.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143656031
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:50 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Daar komt het vaak helaas wel op neer.
Waarom "helaas"?

Waarom "de Wet" zo heilig beleven als andere culturen hun "religieuze boeken" hebben?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 21 augustus 2014 @ 08:23:15 #188
116015 SicSicSics
pi_143656051
Het meest frappante is nog wel dat ze alles afwijzen. Alle verantwoordelijkheid weg wuiven. Zichzelf overal buiten plaatsen; want ze zijn 'soeverein'... Maar ondertussen wel van de politie eisen dat zij hen beschermen. Energie afnemen zonder ervoor te betalen, want gratis energie bestaat ook heus! Grond 'claimen' die niet van hen is.

En in een van die filmpjes zegt die makelaar tegen die kerel: Weet je wat jij zou moeten doen? Werken! En dan gaat ie helemaal uit zijn plaat omdat hij 'niet mee wil doen met de slaven maatschappij' :') en waarschijnlijk wel een uitkering krijgen, want een beetje geld is toch wel handig.

Ik vind dat een heel speciaal soort hypocriet. :( En het erge is nog dat ze volledig overtuigd zijn van hun eigen 'gelijk' en 'recht' :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143656757
quote:
15s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom "helaas"?

Waarom "de Wet" zo heilig beleven als andere culturen hun "religieuze boeken" hebben?
Ook een libertarier snapt dat een individu verantwoordelijkheden heeft en hoort zich ook te houden aan zeker 1 belangrijke wet.

Jouw reactie is ook wel weer treffend te noemen, de enige die "de wet" met religie vergelijkt ben jij.
pi_143656784
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook een libertarier snapt dat een individu verantwoordelijkheden heeft en hoort zich ook te houden aan zeker 1 belangrijke wet.

Jouw reactie is ook wel weer treffend te noemen, de enige die "de wet" met religie vergelijkt ben jij.
Moraal, ja, wet niet per se.

Ja, ben ik de enige? Ik ben wel een van de eersten die die treffende vergelijking maakte, maar inmiddels zijn er onafhankelijk van mij meer denkers die hem zien.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143656827
quote:

[..]

Waarom "helaas"?

De wet hoef je niet te beleven maar je aan te houden.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:31:13 #192
116015 SicSicSics
pi_143656841
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:27 schreef El_Matador het volgende:
Moraal is helaas wel zo subjectief als de pest.
Fine, fuck you then!
pi_143656849
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zelfs die ene wel per se, zonder dat ben je namelijk een libertijn die zijn vrijheid zo belangrijk vind dat die de vrijheid van een ander aan mag tasten.

quote:
Ja, ben ik de enige? Ik ben wel een van de eersten die die treffende vergelijking maakte, maar inmiddels zijn er onafhankelijk van mij meer denkers die hem zien.
In dit topic wel en de opmerking is in dit verband en op die reactie ook niet terecht
pi_143656864
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De wet hoef je niet te beleven maar je aan te houden.
Ja, dat doe ik niet per se.

Jij ook niet trouwens. Niemand.

Ik ben atheist ook op dit vlak.

pi_143656885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zelfs die ene wel per se, zonder dat ben je namelijk een libertijn die zijn vrijheid zo belangrijk vind dat die de vrijheid van een ander aan mag tasten.
Als een wet zich voegt naar mijn moraal zie ik geen reden hem te overtreden. Maar mijn leidraad is het niet, nooit geweest en zal het nooit zijn.

quote:
In dit topic wel en de opmerking is in dit verband en op die reactie ook niet terecht
Vind jij niet terecht, verschilletje. :*

pi_143656906
quote:
6s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:31 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Moraal is helaas wel zo subjectief als de pest.
Ja, was de pest zo subjectief? ;)

Moraal is gebaseerd op principes. Vind ik persoonlijk waardevoller dan wat een of andere lul uit het jaar nul in een boekje heeft vastgelegd.

pi_143656909
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik niet per se.

Jij ook niet trouwens. Niemand.

Ik ben atheist ook op dit vlak.
Klopt. Ik heb laatst ook een boete voor te hard rijden gekregen, in die zin heb je gelijk. Met dit verschil: ik heb de boete betaald. Een soeverein mens zou dat niet doen.
pi_143656925
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb laatst ook een boete voor te hard rijden gekregen, in die zin heb je gelijk. Met dit verschil: ik heb de boete betaald. Een soeverein mens zou dat niet doen.
Oh nee, er zijn zoveel wetten dat het onmogelijk is je eraan te houden. Je overtreedt zelfs wetten zonder het zelf te weten.

En inderdaad.

donderdag 21 augustus 2014 @ 09:40:01 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143656984
quote:

[..]

Waarom "helaas"?

Omdat de religieuze boeken ook als wetboeken functioneerden, in de zin dat ze een gedragscode bevatten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:41:14 #200
116015 SicSicSics
pi_143657013
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:35 schreef El_Matador het volgende:
Ja, was de pest zo subjectief? ;)
Nuja, zo subjectief als de pest dat niet was! ;)
quote:
Moraal is gebaseerd op principes. Vind ik persoonlijk waardevoller dan wat een of andere lul uit het jaar nul in een boekje heeft vastgelegd.
Principes, nog zo'n mooie! O+ Ik vind mijn principes ook waardevoller dan... die van iemand anders en dat maakt mij ook nog eens moreel superieur in mijn eigen ogen :D koop je niks voor.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')