abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142395588
Ik zie de laatste tijd regelmatig advertenties in kranten staan van mensen die hun naam claimen. Nou had ik geen idee wat dat allemaal inhield, en na wat gegoogle kwam ik de onderstaande link tegen.
http://www.alleendewaarheid.nl/claim-je-naam/

Jullie mening, gedachten hierover?
pi_142395672
Loopt al een topic over.
Leesvoer: BNW / De soevereine mens
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:50:11 #3
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_142395965
De vrij en soevereine mens en je naam claimen

FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:50:11 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_142395966
Je kunt natuurlijk wel je "naam claimen", maar zolang de overheid dat niet erkent, is het alleen maar emotionele zelfbevrediging.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:51:42 #5
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_142396015
Het is bullshit, een natuurlijk persoon is een persoon van vlees en bloed en geen bedrijf of vereniging. Dus het is niet door de inschrijving bij de burgerlijke stand dat je belastingplichtig bent (kinderen zijn niet belastingplichtig) maar door het genereren van inkomsten en gebruik maken van faciliteiten maken je belastingplichtig.

Je moet de wet volgen omdat je ingezetene bent van een land bent met bijbehorende rechten en plichten. En jezelf soeverein verklaren neemt deze plichten en privileges niet weg.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_142396262
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef trigt013 het volgende:
Het is bullshit, een natuurlijk persoon is een persoon van vlees en bloed en geen bedrijf of vereniging. Dus het is niet door de inschrijving bij de burgerlijke stand dat je belastingplichtig bent (kinderen zijn niet belastingplichtig) maar door het genereren van inkomsten en gebruik maken van faciliteiten maken je belastingplichtig.

Je moet de wet volgen omdat je ingezetene bent van een land bent met bijbehorende rechten en plichten. En jezelf soeverein verklaren neemt deze plichten en privileges niet weg.
Het zijn ook dezelfde mensen die niet meer willen deelnemen aan de regeltjes van Vadertje Staat, maar wel uitkeringen, subsidies en toeslagen willen ontvangen van diezelfde overheid. Hoe krom wil je het hebben.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_142396300
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef Ridocar het volgende:
Loopt al een topic over.
Leesvoer: BNW / De soevereine mens
Idd. Daar graag verder TS. Gaat hier een slotje op :)
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:59:54 #8
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_142396305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:58 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het zijn ook dezelfde mensen die niet meer willen deelnemen, maar wel uitkeringen, subsidies en toeslagen willen ontvangen.
En je grond souverein verklaren maar wel electra, gas, water ontvangen en je afval over je eigen gemaakte grens dumpen.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')