Geen idee. Ik vind dat meneer al in de fout ging op het moment dat 'ie zijn sleutels niet wilde afgeven. Dat die agenten zelfbeheersing hebben vind ik bewonderenswaardig. Op een gegeven moment loop je toch tegen een muur van regels, maar wmb heeft het al veel te lang geduurt voordat het zover kwam.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:28 schreef Awsom het volgende:
Hier een meneer die boos is dat de politie hem controleert en dat dat zo maar kan... Je woont in Nederland, je hebt je maar te houden aan de wetten en regels hier.
Waarom zou je je zo gedragen?
Het komt er uiteindelijk op neer dat de soevereiniteit van de vrijman ten koste gaat van de soevereiniteit van anderen. Op het grondgebied waar jij de soeverein bent, kunnen anderen dat per definitie niet zijn. Maar dat is onacceptabel voor de vrijmannen die op jouw land leven. Dan maar privébezit van grond verbieden? Dan heb je een gezaghebbende instantie nodig die dat verbod moet gaan handhaven en dus verlies je weer je soevereiniteit.quote:Op zondag 15 december 2013 00:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Interessante post. Je kunt idd soeverein leven, maar dan wel met een eigen staat. Bij mijn weten moet een staat voldoen aan drie vier regels. Grondgebied, gezag, een volk en erkenning. Dat eerste is sowieso een probleem, aangezien er geen stukken niemandsland bestaan, zelfs het stukje grensgesteggel tussen NL en D is onduidelijk. En Sealand is ook een discutabel stuk 'grond' geworden. Gezag en volk is het makkelijkst te creëren, noem jezelf Prins Dikkop Soeverein van Vleesch ende Bloed, laat je bijdehandjes tot je komen en je bent klaar. Erkenning is zo goed als onmogelijk, op een stukje zogenaamd bijdehand volk valt natuurlijk niets te halen.
Maar zelfs als je dit voor elkaar krijgt, zul je net als iedere niet-nederlander geen rechten meer hebben.
Die zijn er niet. Ze hanteren gewoon een bezwaartermijn van 6 weken, reageert men daar niet op dan geldt gewoon het "wie zwijgt stemt toe".quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:20 schreef Ridocar het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot hier een van die mensen zich hier meldt. Niet alleen met het geneuzel, die hebben we hier al genoeg ge-c/p'ed. Echte documenten, die van de Staat of een ander stuk overheid waarin staat dat je geen deel meer uitmaakt van het systeem.
En maar zuigen die vent. En de politie? Die gaan ip dat ze hem meteen aanhouden na het weigeren van het overhandigen van de sleutels met hem in discussiequote:Op dinsdag 17 december 2013 00:28 schreef Awsom het volgende:
Zijn dit ook van die mensen? Met hun "verklaring van kennisgeving" en een bord in de tuin?
Hier een meneer die boos is dat de politie hem controleert en dat dat zo maar kan... Je woont in Nederland, je hebt je maar te houden aan de wetten en regels hier.
Waarom zou je je zo gedragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-knip- Dank je Lavenderr![]()
Helaas word er niet aangegeven waarom zijn auto in beslag word genomen ik wil het maar al te graag weten.
ze hebben er stuk of 8 agenten voor nodig
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:10 schreef theguyver het volgende:
Vanwege zijn kenteken en omdat hij zijn papieren niet wil tonen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-knip- Dank je Lavenderr![]()
Helaas word er niet aangegeven waarom zijn auto in beslag word genomen ik wil het maar al te graag weten.
ze hebben er stuk of 8 agenten voor nodig
Nee word niet echt duidelijk..quote:Op maandag 10 maart 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwege zijn kenteken en omdat hij zijn papieren niet wil tonen toch?
Deze is ook wel leuk om te lezenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee word niet echt duidelijk..
Mja, sommige dingen ja geef ik hem wel iets gelijk voor de rest is het een gast met veel te veel opgekropte frustratie jegens de overheid,-edit-
Nee, en dat heeft ook geen enkele zin.quote:Op donderdag 13 maart 2014 03:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kan heel ver meegaan met het soevereine mens maar bijdehand doen tegen de politie met stukjes die je van internet hebt en half loopt te vertellen dan spoor je ook niet
Graag gedaan hoorquote:
Eigenlijk zielig, Kimberly (quote:
Dat soort oudersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 05:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Eigenlijk zielig, Kimberly () is dus al gehersenspoeld, leuk één-tweetjeinterview met dat gekke mens van Kessel. Dit is heel eng, want vanaf de geboorte krijgt ze gewoon die eenzijdige info dat gestoeld is op niets. Ik weet zeker dat Kimberly nog voor haar twintigste in een gesloten inrichting zit, en dat is geen grap...
Ja heel leukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef regiliopeace het volgende:
Zo rond 13:10
Mijn all time favorite. De parketpolitie de rechter laten arresteren.x100
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef regiliopeace het volgende:
Zo rond 13:10
Mijn all time favorite. De parketpolitie de rechter laten arresteren.x100
Een huis huren/kopen, en dan de grond 'claimen'. Wat een grapquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:59 schreef Xa1pt het volgende:
![]()
"Dat is geen ID-kaart, dat is zelf gemaakt door uw bureau!" Eh, niggah wut?
"Tesla, die heeft vrije energie uitgevonden, moet u zich maar eens in verdiepen! Dat betekent dat wij op de planeet gewoon vrije energie uit lucht hebben."
Aha, nou mooi, sluiten we je af en kun jij mooi energie van Tesla uit de lucht vangen.
nicequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:59 schreef Xa1pt het volgende:
![]()
"Dat is geen ID-kaart, dat is zelf gemaakt door uw bureau!" Eh, niggah wut?
"Tesla, die heeft vrije energie uitgevonden, moet u zich maar eens in verdiepen! Dat betekent dat wij op de planeet gewoon vrije energie uit lucht hebben."
Aha, nou mooi, sluiten we je af en kun jij mooi energie van Tesla uit de lucht vangen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:40 schreef _Loki het volgende:
Ik zie de laatste tijd regelmatig advertenties in kranten staan van mensen die hun naam claimen. Nou had ik geen idee wat dat allemaal inhield, en na wat gegoogle kwam ik de onderstaande link tegen.
http://www.alleendewaarheid.nl/claim-je-naam/
Jullie mening, gedachten hierover?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef trigt013 het volgende:
Het is bullshit, een natuurlijk persoon is een persoon van vlees en bloed en geen bedrijf of vereniging. Dus het is niet door de inschrijving bij de burgerlijke stand dat je belastingplichtig bent (kinderen zijn niet belastingplichtig) maar door het genereren van inkomsten en gebruik maken van faciliteiten maken je belastingplichtig.
Je moet de wet volgen omdat je ingezetene bent van een land bent met bijbehorende rechten en plichten. En jezelf soeverein verklaren neemt deze plichten en privileges niet weg.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het zijn ook dezelfde mensen die niet meer willen deelnemen aan de regeltjes van Vadertje Staat, maar wel uitkeringen, subsidies en toeslagen willen ontvangen van diezelfde overheid. Hoe krom wil je het hebben.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:59 schreef trigt013 het volgende:
[..]
En je grond souverein verklaren maar wel electra, gas, water ontvangen en je afval over je eigen gemaakte grens dumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |