abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115861520
Godgenade wat een griebus website is werk.nl en uwv.nl. Is het zo moeilijk om een goedlopende website te maken Overheid? Konden jullie niet even wat dieper in de buidel tasten voor dit.
pi_115861573
Ik vond dat meer dan logisch.. Omdat ik het zelf al wist :P
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_115861635
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vond dat meer dan logisch.. Omdat ik het zelf al wist :P
Doet me denken aan de tijd toen ik nog op school zat. Er was altijd tijdens presenteren een joch die geen pak aan wilde. Zijn argument was altijd dat de inhoud belangrijker is en als dat niet werd gezien was het de fout van de leraar. God wat had ik een hekel aan zijn houding.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:37:23 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115861758
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:33 schreef Kholdstrike het volgende:

[..]

Doet me denken aan de tijd toen ik nog op school zat. Er was altijd tijdens presenteren een joch die geen pak aan wilde. Zijn argument was altijd dat de inhoud belangrijker is en als dat niet werd gezien was het de fout van de leraar. God wat had ik een hekel aan zijn houding.
Men moet bij het sollicitatiegesprek gewoon weten dat men je 'om een boodschap kan sturen'.
Maar zoals gezegd omdat ik overdressed bij een logistiek bedrijf solliciteerde werd ik daarom oa. afgewezen. De juiste toon is zo belangrijk :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_115861839
Ik ben ook niet van de pakken (of in mijn geval dan een mantelpakje). Heb ergens wel een pantalon, maar nooit aan. Ook niet nodig, want ik ambieer dat soort banen niet.
Wel ben ik het ermee eens dat als het bij je functie past het toch wel handig is als je een pak hebt om in ieder geval in te solliciteren.
pi_115861896
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:40 schreef Kekaa het volgende:
Ik ben ook niet van de pakken (of in mijn geval dan een mantelpakje). Heb ergens wel een pantalon, maar nooit aan. Ook niet nodig, want ik ambieer dat soort banen niet.
Wel ben ik het ermee eens dat als het bij je functie past het toch wel handig is als je een pak hebt om in ieder geval in te solliciteren.
Ik moet zeggen dat ik vrouwen in mantelpakjes, en dan met pantalon en stropdas een van de meest sexy dingen vind op aarde.
pi_115861917
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Weer een gesprek gescoord. Ik ben blij :)
Gefeliciteerd! Wanneer mag je?

De vacatures lijken weer wat aan te trekken. Mijn man is aan het solliciteren en had vandaag zo maar 2 geschikte vacatures waar hij op gesolliciteerd heeft en ook benaderd voor een headhunter voor een gesprek.

Administrateurs worden nog wel gevraagd hoor, zoek je ook op andere functiebenamingen? Ik volg regio Twente niet zo goed, maar misschien zou je net over de grens kunnen kijken? Hoe is je Duits?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2012 @ 12:57:37 #283
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_115862437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:42 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Volgende week dinsdag :)

Toch mijn 3e gesprek al op 20 sollicitaties.
pi_115862508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:41 schreef Kholdstrike het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik vrouwen in mantelpakjes, en dan met pantalon en stropdas een van de meest sexy dingen vind op aarde.
Mijn man ook, helemaal als ik volgende week een bril heb...
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:03:08 #285
258885 Solique
I Kill You !
pi_115862644
Echt zo vreemd, maanden reageren op vacatures en vaak niets of gesprekken die op niets eindigen.
Ben ik sinds vorige week zowat rond met een bedrijf wat wij deze week wilden afronden krijg ik sinds dit weekend mails en/of telefoontjes van diverse bedrijven of ik op gesprek wil komen. :?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_115862713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:33 schreef Kholdstrike het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het in bepaalde bedrijfssectoren gewaardeerd wordt als je in pak je presentaties komt geven, maar ik vind het onzin voor presentaties die je bij je opleiding geeft. Bij ons (TU) waren er ook studenten die hun afstudeerpresentatie in pak deden. Nooit liepen ze in iets dat op een pak leek, maar bij de afstudeerpresentatie opeens wel. Ik vind het nogal overdreven en heb aan die flauwekul niet meegedaan.
pi_115864687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Mijn man ook, helemaal als ik volgende week een bril heb...
oh stop als je dan ook nog je haren opsteekt dan is het perfect.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:57:28 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115864726
bayonetta O+
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_115864765
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:57 schreef Maanvis het volgende:
bayonetta O+
inderdaad, maar ik speelde dat spel vooral voor de....gameplay
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:58:41 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115864783
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:58 schreef Kholdstrike het volgende:

[..]

inderdaad, maar ik speelde dat spel vooral voor de....gameplay
gameplay was ook zeker leuk ja :)
Een gedicht over Maanvis
pi_115864872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:56 schreef Kholdstrike het volgende:

[..]

oh stop als je dan ook nog je haren opsteekt dan is het perfect.
Precies :)
pi_115865894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:42 schreef happyme28 het volgende:

[..]

De vacatures lijken weer wat aan te trekken. Mijn man is aan het solliciteren en had vandaag zo maar 2 geschikte vacatures waar hij op gesolliciteerd heeft en ook benaderd voor een headhunter voor een gesprek.

Administrateurs worden nog wel gevraagd hoor, zoek je ook op andere functiebenamingen? Ik volg regio Twente niet zo goed, maar misschien zou je net over de grens kunnen kijken? Hoe is je Duits?
viel mij ook op dat vacatures weer wat meer beginnen aan te trekken. Misschien omdat de vakanties nu op zijn einde lopen?
pi_115866010
Ja, dat vermoed ik wel. Hopelijk zet de trend zich door en neemt het vertrouwen verder toe. Maar ze vragen nog wel steeds veel te veel voor een veel te laag salaris.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:59:49 #294
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_115874106
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Thanks!
Zelf ben ik nogal goed in talen: Engels, Duits en redelijk Frans. Is vertaalwerk een optie? Of moet je dan beëdigd zijn. Moet je het free lance zoeken? Lerarenopleiding? Ik heb al gehoord dat leraar economie ook al niet meer zo'n succes is. Want is de kortste klap voor werkloze administrateurs. Ben je zelf administrateur? En werkzoekend?
Voor vertaalwerk moet je in principe beëdigd zijn maar er zijn opdrachtgevers die dit voor lief nemen om de kosten te drukken. Dan moet je wel concurreren met studenten die wat willen bijverdienen.
pi_115874612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:

Als pakkencultuur in het bedrijf meevalt zegt dat nog steeds niet over de dresscode voor een sollicitatie.
Mijn vorige sollicitatie keurig in rok en blouse gekomen. Aangenomen. Nooit meer een rok danwel een blouse aan gehad naar het werk :7 En ik weet dat bij de heren een pak bij sollicitaties erg gewenst is, je wordt gewoon afgerekend op vrijetijdskleding. Ook als er geen pakkencultuur heerst. Het geeft je sollicitatie namelijk een serieus karakter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115875521
Nou, voor die vacature van paar weken terug als medewerker telefonische verkoop, een afwijzing. Ze hadden veel reacties gehad en een ander paste beter bij het profiel.
Ik heb een bevestiging van mijn sollicitatie als jongerenwerker, uiterlijk 19 sep ontvang ik bericht. Ik denk niet dat ik het uiteindelijk word, maar ik heb wel een goed gevoel dat ik misschien op gesprek mag.
Ik heb naast mijn huidige baan (25 uur) nog een tijdje gewerkt bij een ander bedrijf (afwas) maar daar ben ik gister gestopt omdat het gewoon niet werkte. Vandaag geld opgehaald bij de ene eigenaar. Haar hand gegeven en bedankt. Ziet die kerel mij, zegt heel nors 'hoi', ik zei nog bedankt en wil een hand geven maar meneer draaide zich gewoon om en loopt weg.
Tja, zulke werkgevers kan ik missen als kiespijn. :W

Dus komende tijd extra tijd om verder te solliciteren. :)
pi_115875566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vorige sollicitatie keurig in rok en blouse gekomen. Aangenomen. Nooit meer een rok danwel een blouse aan gehad naar het werk :7 En ik weet dat bij de heren een pak bij sollicitaties erg gewenst is, je wordt gewoon afgerekend op vrijetijdskleding. Ook als er geen pakkencultuur heerst. Het geeft je sollicitatie namelijk een serieus karakter.
Ik doe ook altijd een blouse en een nette broek aan. Hou niet van rokken. :P en ik pak nette hakken uit de kast. Nadat je aangenomen bent zie je vanzelf hoe je je verder mag kleden.
pi_115879462
Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is. Nu al 2 dagen probeer ik via werk.nl bijstand aan te vragen maar ik krijg telkens dit bericht.

U bent jonger dan 27 jaar. U moet de eerste vier weken zelf actief naar werk zoeken. In die periode mag u nog geen bijstandsuitkering aanvragen. U kunt pas vanaf 21 augustus 2012 een aanvraag indienen.

Weet iemand wat ik kan doen?
pi_115881564
Effe bellen?

Bellen kan ook: telefoon 0800 - 80 01 (gratis). We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
pi_115883163
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik doe ook altijd een blouse en een nette broek aan. Hou niet van rokken. :P en ik pak nette hakken uit de kast. Nadat je aangenomen bent zie je vanzelf hoe je je verder mag kleden.
Ook nette hakken naar een sollicitatie voor jongerenwerker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')