SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik vrees een langstrekkende stoet aan medaillewinnaars. Of we geen sport genoeg hebben gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef Specularium het volgende:
Hebben we er alweer zin in, mensen?
quote:Vanavond in Knevel en Van den Brink: olympische medaillewinaars! Aan tafel zitten Marianne Vos, Dorian van Rijsselberghe, Epke Zonderland, een van de gouden hockeydames en chef de mission Maurits Hendriks. Kijken dus!!
Precies wat ik dacht. Ik kan net zo goed de TV bij het grof vuil zetten.quote:
Wat mooi, kan ik geheel de eerste uitzending overslaan. Gelukkig zijn er over een paar weken ook geen verkiezingen en is er helemaal niets aan de hand in Syrië enzo.quote:
Nee, daarna 2 weken vooruitblikken op de Paralympics.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef OProg het volgende:
Laten we hopen dat het dan bij 1 aflevering terugblik OS blijft.
Alleen dan weer een zure grafbek waar het glazuur van je tanden door springt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:25 schreef borisz het volgende:
Gelukkig heeft Tijs wel verstand van sport itt tot PenW.
Dat vind ik toch zo vreemd. Inderdaad over een paar weken al verkiezingen en je hoort er gewoon helemaal niks over. Kun je wel zien waar de prioriteiten liggen van die figuren. Land besturen, nieuwe regering vormen, hoezo? Het is vakantie hoor!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat mooi, kan ik geheel de eerste uitzending overslaan. Gelukkig zijn er over een paar weken ook geen verkiezingen en is er helemaal niets aan de hand in Syrië enzo.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen dan weer een zure grafbek waar het glazuur van je tanden door springt.
En dat geverfde haarquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen dan weer een zure grafbek waar het glazuur van je tanden door springt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef OProg het volgende:
Laten we hopen dat het dan bij 1 aflevering terugblik OS blijft.
Precies. Ze zijn wel erg selectief bezig. Lees: de prioriteiten leggen bij de kijkcijfers. En dat noemt zich dan een publieke omroep?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo vreemd. Inderdaad over een paar weken al verkiezingen en je hoort er gewoon helemaal niks over. Kun je wel zien waar de prioriteiten liggen van die figuren. Land besturen, nieuwe regering vormen, hoezo? Het is vakantie hoor!
alsof we niet nu al weten wat de heren politici uit gaan kramen de komende weken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat mooi, kan ik geheel de eerste uitzending overslaan. Gelukkig zijn er over een paar weken ook geen verkiezingen en is er helemaal niets aan de hand in Syrië enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |