SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik vrees een langstrekkende stoet aan medaillewinnaars. Of we geen sport genoeg hebben gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:09 schreef Specularium het volgende:
Hebben we er alweer zin in, mensen?
quote:Vanavond in Knevel en Van den Brink: olympische medaillewinaars! Aan tafel zitten Marianne Vos, Dorian van Rijsselberghe, Epke Zonderland, een van de gouden hockeydames en chef de mission Maurits Hendriks. Kijken dus!!
Precies wat ik dacht. Ik kan net zo goed de TV bij het grof vuil zetten.quote:
Wat mooi, kan ik geheel de eerste uitzending overslaan. Gelukkig zijn er over een paar weken ook geen verkiezingen en is er helemaal niets aan de hand in Syrië enzo.quote:
Nee, daarna 2 weken vooruitblikken op de Paralympics.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef OProg het volgende:
Laten we hopen dat het dan bij 1 aflevering terugblik OS blijft.
Alleen dan weer een zure grafbek waar het glazuur van je tanden door springt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:25 schreef borisz het volgende:
Gelukkig heeft Tijs wel verstand van sport itt tot PenW.
Dat vind ik toch zo vreemd. Inderdaad over een paar weken al verkiezingen en je hoort er gewoon helemaal niks over. Kun je wel zien waar de prioriteiten liggen van die figuren. Land besturen, nieuwe regering vormen, hoezo? Het is vakantie hoor!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat mooi, kan ik geheel de eerste uitzending overslaan. Gelukkig zijn er over een paar weken ook geen verkiezingen en is er helemaal niets aan de hand in Syrië enzo.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen dan weer een zure grafbek waar het glazuur van je tanden door springt.
En dat geverfde haarquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen dan weer een zure grafbek waar het glazuur van je tanden door springt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef OProg het volgende:
Laten we hopen dat het dan bij 1 aflevering terugblik OS blijft.
Precies. Ze zijn wel erg selectief bezig. Lees: de prioriteiten leggen bij de kijkcijfers. En dat noemt zich dan een publieke omroep?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo vreemd. Inderdaad over een paar weken al verkiezingen en je hoort er gewoon helemaal niks over. Kun je wel zien waar de prioriteiten liggen van die figuren. Land besturen, nieuwe regering vormen, hoezo? Het is vakantie hoor!
alsof we niet nu al weten wat de heren politici uit gaan kramen de komende weken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat mooi, kan ik geheel de eerste uitzending overslaan. Gelukkig zijn er over een paar weken ook geen verkiezingen en is er helemaal niets aan de hand in Syrië enzo.
Nou, ik had het eigenlijk meer over de politici, die zie of hoor je nergens.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Ze zijn wel erg selectief bezig. Lees: de prioriteiten leggen bij de kijkcijfers. En dat noemt zich dan een publieke omroep?
Tsja, waarom? Dat hebben we juist net allemaal al gezien en gehoord. Ik vind gesprekken met de sporters sowieo meestal al niet heel boeiend en bij K&VdB en P&W al helemaal niet. Ik zou juist graag weer eens andere gasten uit de actualiteit horen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:48 schreef Specularium het volgende:
Vanavond in Knevel en Van den Brink: olympische medaillewinaars! Aan tafel zitten Marianne Vos, Dorian van Rijsselberghe, Epke Zonderland, een van de gouden hockeydames en chef de mission Maurits Hendriks. Kijken dus!!
Dat dus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:34 schreef Arcee het volgende:
Tsja, waarom? Dat hebben we juist net allemaal al gezien en gehoord. Ik vind gesprekken met de sporters sowieo meestal al niet heel boeiend en bij K&VdB en P&W al helemaal niet. Ik zou juist graag weer eens andere gasten uit de actualiteit horen.
Vrij stupide om met zo'n onderwerp weer te beginnen.
Vond je het geweldig om die gouden medaille te winnen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tsja, waarom? Dat hebben we juist net allemaal al gezien en gehoord. Ik vind gesprekken met de sporters sowieo meestal al niet heel boeiend en bij K&VdB en P&W al helemaal niet. Ik zou juist graag weer eens andere gasten uit de actualiteit horen.
Vrij stupide om met zo'n onderwerp weer te beginnen.
Je hoeft ook niet elke dag 5 politici uit te nodigen, maar je kan er wel een paar uitnodigen voor een scherp debat, en politicologen etc zijn altijd zeer interessant. Wanneer komt Fritsie Wester en Kustaw Bessems weer langs?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Kremers het volgende:
JuistIk ga deze keer geen enkel programma kijken waar een politicus inzit want er komt toch alleen maar verkiezingsretoriek uit.
Ik ga wel stemmen natuurlijk, maar al dat gelul eromheen heb ik geen zin meer in. Vorige keer wel allemaal gekeken en had er in het stemhokje helemaal niets aan. Die debatten slaan al helemaal nergens op...
Sterker nog, dat is ook zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:48 schreef Injetta het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu al maandenlang kijk naar sport en naar gelul over sport.
golfer!!1 Heb je me gemist?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
De verkiezingscampagne is begonnen en daar hebben ze dan geen aandacht voor.
Inderdaad..quote:
Zolang het gepeupel niks anders wil zien, getuige kijkcijfers.., zal alleen dom geneuzel over sport worden voorgeschoteld,quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:48 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik heb ook geen zin om nu weer naar zo'n praatprogramma met sporters te kijken. Ik heb het idee dat ik nu al maandenlang kijk naar sport en naar gelul over sport.
toch vind ik de gemiddelde sporter (niet-voetballer) authentieker dan de gemiddelde politicus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Vond je het geweldig om die gouden medaille te winnen?.
Ik zou het even afwachten aangezien het de eerste uitzending is op de dag van de huldiging, natuurlijk gaat het daar dan over.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang het gepeupel niks anders wil zien, getuige kijkcijfers.., zal alleen dom geneuzel over sport worden voorgeschoteld,
Nee, dan lekker kijken naar potentieel premier Bintje met kennis van welgeteld helemaal niets die zendtijd vult met: de rijken worden rijker gr gr.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang het gepeupel niks anders wil zien, getuige kijkcijfers.., zal alleen dom geneuzel over sport worden voorgeschoteld,
Bij het Journaal is dat elke keer zo achterlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:48 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik heb ook geen zin om nu weer naar zo'n praatprogramma met sporters te kijken. Ik heb het idee dat ik nu al maandenlang kijk naar sport en naar gelul over sport.
Gut in Den Haag ook al? Ik vind dat ze wel erg worden verheerlijkt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het even afwachten aangezien het de eerste uitzending is op de dag van de huldiging, natuurlijk gaat het daar dan over.
Morgen zal het er waarschijnlijk nog een klein beetje over gaan door de huldiging in Den Haag en dan is het klaar.
Nou ik ben meer benieuwd wat de anderen gaan zeggen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dan lekker kijken naar potentieel premier Bintje met kennis van welgeteld helemaal niets die zendtijd vult met: de rijken worden rijker gr gr.
Eigenlijk wel, ja.quote:
Ik mag hopen dat hond meer kijkt en dat ze dan in Hilversum eventjes achter de oren krabben......quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ik pas ook, sporters aan tafel is niet boeiend in dit programma. We zullen echt niks nieuws horen.
Inderdaad. Knevel en Van den Brink hebben wel een paar kwaliteiten, maar in ieder geval NIET het interviewen van sporters. Die zijn echt tenenkrommend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ik pas ook, sporters aan tafel is niet boeiend in dit programma. We zullen echt niks nieuws horen.
Je bent in de war met Pauw en Witteman.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad. Knevel en Van den Brink hebben wel een paar kwaliteiten, maar in ieder geval NIET het interviewen van sporters. Die zijn echt tenenkrommend.
p&w bedoel je.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad. Knevel en Van den Brink hebben wel een paar kwaliteiten, maar in ieder geval NIET het interviewen van sporters. Die zijn echt tenenkrommend.
Die ook, maar het geldt voor beide duo's.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent in de war met Pauw en Witteman.
Nee. Je bedoelt dat K&vdB helemaal geen kwaliteiten hebben?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent in de war met Pauw en Witteman.
Succesquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
Ik zou die vriendin van Epke eens een echte rekstok laten zien.
Mag jij dat wel zeggen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
Dit topic gaat toch beduidend minder hard dan London Late Night....
Nou en?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
Dit topic gaat toch beduidend minder hard dan London Late Night....
Die jongen heeft 4 jaar niks gedronken en neemt dan drie halve liters. Jammer dat dit zo werd opgeblazen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120809_00252195
Zwaar afgetraind kan 1 bier al volledig verkeerd vallen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die jongen heeft 4 jaar niks gedronken en neemt dan drie halve liters. Jammer dat dit zo werd opgeblazen...
NOOIT!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie nog liever Mart Smeets dan dit.
Dat na 2 maanden Smeets op de buis zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie nog liever Mart Smeets dan dit.
Alles is beter dan Knevel en Van den Brinkquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat na 2 maanden Smeets op de buis zeggen
Kan jou het schelen? Is toch maar het Kneveltopic.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had het ook al ingetypt maar toen dacht ik 'nee ik klik niet op invoeren.'
Engels <> Nederlands letterlijk vertalenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had het ook al ingetypt maar toen dacht ik 'nee ik klik niet op invoeren.'
Weinig geforceerds aan bij zo'n geheelonthouder hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
Die Knevel heeft ook echt een geforceerde 'ik geef geen neuk' houding.
'Dit is rode wijn. Vin rouge.'quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beter dan dat bosje onkruid die ze in Londen kregen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar de agenda voor morgen.
Precies ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beter dan dat bosje onkruid die ze in Londen kregen.
Ik kan Knevel & Van den Brink toch niet missen man, zolang zij doorgaan blijf ik ook springlevendquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:53 schreef Paul het volgende:
[..]
BRAVEBART!!!!!!!!!!!! leef jij ook nog
Zouden kijkers nu eens eindelijk genoeg hebben aan de tsunami van sportaandacht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Tijs van der Knevel reageert nu op iedereen die een negatieve mening heeft over zijn programma, via Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |