Er zit wel wat herkenning in, maar volgens mij heb je het gepresteerd om onbekende stukjes uit bekende nummers te knippenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:37 schreef Trashcanman het volgende:
Ai, ik dacht dat ik hem nog wel aardig uitgebalanceerd had qua bekendheid. Wie weet schiet er bij een 2e of 3e keer luisteren wel wat te binnen bij de meesten.
Als degene die ik wel weet representatief zijn voor de moeilijkheid dan is dit er niet een voor het 'gemiddelde publiek'.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:37 schreef Trashcanman het volgende:
Ai, ik dacht dat ik hem nog wel aardig uitgebalanceerd had qua bekendheid. Wie weet schiet er bij een 2e of 3e keer luisteren wel wat te binnen bij de meesten.
Hm dan zou ik er ook veel moeten weten, tenzij het allemaal fragmenten van albumtracks van bands waar ik misschien wel een single maar geen album van heb zijn.quote:
Van de bekendere bands heb ik er inderdaad op gelet dat ik niet de grootste hits heb gekozen. Dacht dat die dan weer te makkelijk zouden zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm dan zou ik er ook veel moeten weten, tenzij het allemaal fragmenten van albumtracks van bands waar ik misschien wel een single maar geen album van heb zijn.
Ik weet het, zit momenteel nog bij mijn ouders thuis dus heb geen zin om nu statistiek op ál die inzendingen te bedrijvenquote:
Daar schijn ik toch een hele hoop muziek van te kennen. Maar niet deze muziek.quote:
oh wow, 2e had ik niet verwachtquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef Trashcanman het volgende:
Oki, dit is de tussenstand na 3.5 dag:
1. Froebelmeister
2. Gehenna
3. Ranja
4. OMG
5. MyTiredFeet
6. Robdriessen
De scores vermeld ik op een later moment.
Zie net dat On je al voorbij is. Sorry 'bout that.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:26 schreef froebelmeister het volgende:
Even genieten, nu het nog kan. Ik kan me niet voorstellen dat niemand over mijn score heen gaat.
Wauw. Ik dacht dat ik het best matig had gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zie net dat On je al voorbij is. Sorry 'bout that.
Ik vrees dat niemand hem echt goed gaat maken. Bosbeetle en Bosfrolie zitten nu ook zwaar fronsend hier op de bank voor zich uit te staren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:53 schreef On het volgende:
[..]
Wauw. Ik dacht dat ik het best matig had gemaakt.
Ding ze!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:03 schreef timbob het volgende:
Hey! Tijd niet gezien,
Ik ga morgen dingen.
Nu slapen
Ok doei!
Iemand moest het doen, hè. Met zo'n score mag je niet anders verwachten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zie net dat On je al voorbij is. Sorry 'bout that.
Herken er werkelijk geen één.quote:
Kan de .zip file wel mailen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef timbob het volgende:
is er nog een mirror? wetransfer crasht altijd bij mij
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:10 schreef Trashcanman het volgende:
En met de inzending van Tim. heb ik nu 11 inzendingen binnen.
1. On: 26 punten
2. Bosbeeltle/Frollie: 25 punten
3. Froebelmeister: 16 punten
4. Gehenna: 14
5. Ranja: 10 punten
6. punten OMG: 8 punten
7. Berkery: 6 punten
8. Pa en ma: 4 punten
9. MyTiredFeet: 4 punten
10. Tim: 4 punten
11. Robdriessen: 2 punten
Met nog 3 dagen te gaan begin in me af te vragen of iemand het nog in zich heeft om On van de 1e plaats te verstoten.
Zou nog maar een paar punten meer proberen te pakken als ik jou was. Darkestrah en n00bie hebben nog niets ingeleverd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]fuckt dat puntje moet te vinden zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zou nog maar een paar punten meer proberen te pakken als ik jou was. Darkestrah en n00bie hebben nog niets ingeleverd.
Ik heb gister de fragmentjes gemaakt, moet ze nog wel even aanscherpen en fatsoenerenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:58 schreef Trashcanman het volgende:
Ben benieuwd naar Ranja zijn rdp
Primaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:56 schreef Blogman het volgende:
Geef me nog even tot 20 u vanavond, ajb..
Mja, Met maar zo'n 10 nummers die buiten het rockspectrum vallen is de lijst inderdaad wel wat eenzijdig. Ik januari maak ik het helemaal goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:23 schreef Kadafi het volgende:
Je moet niet zoveel metal en grunge rock luisteren...
hehe ik kende het vanwege de minutemen docuquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef Kadafi het volgende:
Die minutemen heb ik opgezocht want ik wist dat het de intro van de Jackass serie was, waar zou je het anders van moeten kennen? Ik zal vast niet de enige zijn geweest... was blij dat ik uberhaupt iets herkende
Ik kende het nummer ook in de eerste instantie via Jackass, leek me wel een leuke weggever.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe ik kende het vanwege de minutemen docuniet opgezocht dus.
Nee man, juist een paar instinkers er tussen gooien is mooi. Misschien niet zo goed voor het totaal aantal punten maar des te toffer als iemand hem wel weet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:49 schreef Kadafi het volgende:
Ja zo dacht ik ook in mijn editie twee leuke weggevertjes erbij te stoppen, een werkelijk super bekend nummer uit The Lion King en de Harry Potter main tune en toch raadde nog niet eens de helft die, spijtig genoeg. Denk dat ik het de volgende keer toch meer bij bekende rock/pop houd en wat oude meuk, dan is het vast goed te doen en leuk voor de meeste deelnemers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:46 schreef On het volgende:
Heb ik een blender gewonnen? Te gek.Cocktailparty bij mij binnenkort.
Zodra/als ik een (tijdelijke) kamer in Utrecht heb gevonden zijn jullie allen welkom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Een RDP meet, gezellig samen muziek luisteren bij On!! Wanneer zijn we welkom?
Kinderen voor Kinderen? Was dat niet One Hundred Years. Eén van de meest duistere openingsnummers ooit gemaakt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Kadafi het volgende:
Het mooiste van mijn editie was dat Gehenna aan The Cure dacht terwijl het Kinderen voor Kinderen was. Die had ik best creatief bewust tussen wat post-punk/new wave fragmenten erbij gezet.
O jezusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Kadafi het volgende:
Het mooiste van mijn editie was dat Gehenna aan The Cure dacht terwijl het Kinderen voor Kinderen was. Die had ik best creatief bewust tussen wat post-punk/new wave fragmenten erbij gezet.
Volgens mij had je geen antwoorden ingezonden, zie ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O jezus
Niet dat ik mag bitchen, ik heb het bij jouw rdp echt erbarmelijk slecht gedaan...
Ja, ik heb wel een poging gedaan maar ik wist er echt geen 1quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Volgens mij had je geen antwoorden ingezonden, zie ik
Ah kijk, ik vond dat dat lied van de Buena Vista Social Club wel opvallend veel was geraden, bijna door iedereen, had dat niet verwacht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een poging gedaan maar ik wist er echt geen 1
Edit: o ja, Buena Vista Social Club wist ik maar daarna heb ik het opgegeven.
Hé, wie zijn die broekies die The Cure nadoen?quote:
Zo had iemand bij mijn vorige rond bij Maywood Queen ingevuldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Kadafi het volgende:
Het mooiste van mijn editie was dat Gehenna aan The Cure dacht terwijl het Kinderen voor Kinderen was.
GVD, die heb ik nota bene nog op jouw digitale Sint-CD gepleurdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Trashcanman het volgende:
het meest teleurgesteld ben ik nog in iedereen (iedereen dus) die niet de Rolling Stones herkende
vanavond dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:50 schreef ranja het volgende:
Zo had iemand bij mijn vorige rond bij Maywood Queen ingevuld
Ik heb de fragmenten klaar, nog wat finetunen voor 'de flow' maar dat doe ik morgenavond wel. Dus morgenavond
komt de volgende ronde...
Zakje zout voor jou dit jaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
GVD, die heb ik nota bene nog op jouw digitale Sint-CD gepleurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |