Lijkt me helemaal prima, volgens mij rekent iedereen zo'n tijd toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef ranja het volgende:
Oja, 7 september = 2 weken, is dat lang genoeg?
Inmiddels 1 poging binnen
volgens mij vindt iedereen dat zijn editie makkelijker is dan de voorgaandequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:01 schreef tim. het volgende:
Deze editie zal ik weer net niet winnen, maar meer dan twee nummers heb ik wel herkend. Ik zet mijzelf bij dezen onderaan de maaklijst, voor een editie met minder zweet(bandjes):
O ik ben er nu wel van overtuigd dat die van mij te moeilijk was. Deze is goed te doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij vindt iedereen dat zijn editie makkelijker is dan de voorgaande
ok, er zijn nog maar 4 inzendingen, maar voorlopig sta je wel bovenaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef Berkery het volgende:
Opgestuurd. Ik ga voor de middenmoot dit keer
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef Berkery het volgende:
Opgestuurd. Ik ga voor de middenmoot dit keer
En dan ga ik er vanuit dat n00b en WeezerButler ook meedoen.quote:
Hahah! Je hebt niet op mij gerekend!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
En dan ga ik er vanuit dat n00b en WeezerButler ook meedoen.
It's aquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Hahah! Je hebt niet op mij gerekend!
met 30 punten zou je tussen belsen en TCM terecht komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Blogman het volgende:
Hmm, in die context zal 30 punten niet het linkerrijtje zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop