SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jaa, maar je nam de tijd
ik ga slapen
Truste en tot morgen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga slapen
morgen, jij en ik jongequote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:32 schreef Thaboel het volgende:
Ff serieus. Ik dacht echt nu komt er een TOP TT. Krijg je dit..
Ja maar.. ja maar ik moest een foto in de OP zettenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga slapen
Ik zet geld op jou in m.k, even dat je het weet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
morgen, jij en ik jonge
[..]
Ja maar.. ja maar ik moest een foto in de OP zetten
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:29 schreef Thaboel het volgende:
Ik zo heel benieuwd op die spoiler klikken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, Bel/sms maar als je komtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
morgen, jij en ik jonge
[..]
Ja maar.. ja maar ik moest een foto in de OP zetten
Thanks Rico!quote:
Het vangen wil nog niet lukken, hè.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voorheen editkoning reeds kloonjager.
Ik ben m'n aas nog aan 't uitzetten!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het vangen wil nog niet lukken, hè.
Je hebt een paar klonen van Esses laten ontsnappen in de vorige SC.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voorheen editkoning reeds kloonjager.
Hoelaat in Nijmegen dinsdag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben m'n aas nog aan 't uitzetten!![]()
![]()
![]()
Wie zei dat ik goed in m'n werk wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je hebt een paar klonen van Esses laten ontsnappen in de vorige SC.
quote:
Wat voor werk doe je? Is wel wat te regelen hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik kan dinsdag niet, moet werken, en heb echt geen enkel excuus om dan naar Nijmegen te gaan
Lastig. geen cola in huis. DM even een flesje doorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef jankaas020 het volgende:
verstelbare schroefsleutel van het merk bahco door!!
Regel jij het teddyberen pak?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef jankaas020 het volgende:
verstelbare schroefsleutel van het merk bahco door!!
korte broek, overhemd?quote:
Kut dus dan moet ik in het pak...quote:
Tering jongens, geniaal idee. Doe hetquote:
En wat krijgen wij daarvoor terug?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tering jongens, geniaal idee. Doe het. En Thaboel herkent me wel, kom maar op me afgelopen. Dan zeg ik wel tegen haar dat het mijn idee was en dan is ze onder de indruk
Eh, het was jullie idee?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En wat krijgen wij daarvoor terug?
Net zei je nog dat het jou idee wasquote:
Vertel schatteboutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef TMartina het volgende:
shiiiit. Ik ga nooit meer naar mn collega's luisteren daar bij de Natres
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef TMartina het volgende:
shiiiit. Ik ga nooit meer naar mn collega's luisteren daar bij de Natres
Wij wilden het in jouw nadeel gebruiken.quote:
Hoe in godsnaamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wij wilden het in jouw nadeel gebruiken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:48 schreef TMartina het volgende:
De 15e start KMA. Laatst kleding opgehaald, daarvoor vertelde collega's dat je alle PGU dubbel krijgt, dus of ze hun oude meuk konden ruilen met de die van mij. Zo gezegd zo gedaan. Kom ik aan daat bij het KPU-bedrijf, krijg ik helemaal niks dubbel omdat ik het allemaal al thuis heb. Heb nu verrotte CBRN-tasj,helm, jasje en meer. pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:48 schreef TMartina het volgende:
De 15e start KMA. Laatst kleding opgehaald, daarvoor vertelde collega's dat je alle PGU dubbel krijgt, dus of ze hun oude meuk konden ruilen met de die van mij. Zo gezegd zo gedaan. Kom ik aan daat bij het KPU-bedrijf, krijg ik helemaal niks dubbel omdat ik het allemaal al thuis heb. Heb nu verrotte CBRN-tasj,helm, jasje en meer. pffff
Zekerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:49 schreef TMartina het volgende:
Wijnand Bierenstein u gaat ook vlammen volgende week? Is dat ook de achternaam btw of is dat weer te voorspelbaar.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb haar op facebook toegevoegd. 'Ik hoorde dat je sammie's nieuwe vriendin bent'
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb haar op facebook toegevoegd. 'Ik hoorde dat je sammie's nieuwe vriendin bent'
Jij wel, Pedro.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef Thaboel het volgende:
Mag ik de grond onder uw voeten kussen?
Wijnandquote:
Dat grote beren pakTquote:
Nee. Vorige spelen werd hij 2e maar door een een fout werd hij gediskwalificeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:03 schreef TMartina het volgende:
Wens me succes met mn verlies;
http://www.nu.nl/sport/28(...)inale-200-meter.html
Van je gouden tand kan je ook wel een medaille kopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:03 schreef TMartina het volgende:
Wens me succes met mn verlies;
http://www.nu.nl/sport/28(...)inale-200-meter.html
Jij was eerder met je link dan ik met m'nquote:
Rogerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij was eerder met je link dan ik met m'n, het was niet tegen jou bedoelt.
In ieder geval niet 13 augustus en waarsch. ook niet die van een week later. Dus dat zal er 1 worden waarvoor ik vrij zal moeten gaan nemen van de uni..quote:
Blijven bellen en irriteren, was afgelopen maandag iemand die begon bij lmb die kreeg het zondag pas te horenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In ieder geval niet 13 augustus en waarsch. ook niet die van een week later. Dus dat zal er 1 worden waarvoor ik vrij zal moeten gaan nemen van de uni..
whut??quote:
Ah! De eerste opoffering van vele. Genietenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In ieder geval niet 13 augustus en waarsch. ook niet die van een week later. Dus dat zal er 1 worden waarvoor ik vrij zal moeten gaan nemen van de uni..
Je was aan het verkondigen dat je hommo was...quote:
Whahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ah! De eerste opoffering van vele. GenietenZou t zo weer over doen.
Oh wacht...
Voor 't vaderland he.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whaha. Admeur ^^
Maar serieus.. 2 weken vrij nemen van een drukke studie .. wtf.
Bekkie, taaiaap!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je was aan het verkondigen dat je hommo was...
Het stond er echt...quote:
Wat stond waar??quote:
In die chat die sam postenquote:
Owk, slaap sacht he schatjuh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:48 schreef m.k het volgende:
Mijn ogen doen er pijn van, ik ga ze wat rust gunnen
Daar heb ik wieso niet gepost.quote:
Jammer, je hebt zoveel gemistquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Daar heb ik wieso niet gepost.
wtfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas kunst ofnie Wijnand ..
Damnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas kunst ofnie Wijnand ..
Ik zie dit kunstwerk voor het eerst sammetjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat weet je zelluf ook heel goed.
Ik dacht dat jij in bedje lag.
Ok ok, ik geloof je alquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zie dit kunstwerk voor het eerst sammetje
Hey, ik ben er nog jonge..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:40 schreef paintmeester het volgende:
Het is hier net zo dood als een kut van een marvra
Haha, ik zie 't al voor mequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:50 schreef paintmeester het volgende:
Samhoop in bange dagen.
Ik bedoelde hier in spanje. Heb me net door een groepje 15 jarige meisjes moeten vechten die met me naar "drinking place" wilden gaan
Waar is Thaboel als je hem nodig hebt he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:50 schreef paintmeester het volgende:
Samhoop in bange dagen.
Ik bedoelde hier in spanje. Heb me net door een groepje 15 jarige meisjes moeten vechten die met me naar "drinking place" wilden gaan
In z'n verrotting...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waar is Thaboel als je hem nodig hebt he?
Hier. Maar ik mocht van Paint niet mee op vakantiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waar is Thaboel als je hem nodig hebt he?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hier. Maar ik mocht van Paint niet mee op vakantie
Volgens mij heeft 'ie je nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef paintmeester het volgende:
Hem als decoy gebruiken voor underage zusjes
Maar hij zei van niet... Ik kom eraan paint! ETA 2dagen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft 'ie je nodig.
True, true.. Maar ik hoop dat dit evenmin zo vermakelijk wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:07 schreef paintmeester het volgende:
Niets evenaart de ' ik laat je achter in een parkje tijdens de RP meet rel'
Ja, die heb ik ondertussen aan al m'n vrienden medegedeeld. Hun achting van FOK! is nog sterker gedaaldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:07 schreef paintmeester het volgende:
Die was epic! Zelfs in DEF werd een TT aangepastquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:07 schreef paintmeester het volgende:
Ja want de mods lezen ook mee in DEF... NOMNOMNOMNOMNOM!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die was epic! Zelfs in DEF werd een TT aangepast
Die SC gaat sneller dan dat ik er doorheen kan scrollen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:14 schreef Thaboel het volgende:
Leuker
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #268 Bam
Ik ook zo.Laters paters.quote:
quote:
Wat jij wil wijffiequote:
quote:
Ik moest wel 15 meter lopen naar het koffiezetapparaat. En eigelijk is koffie ook niet echt een goede beschrijving van het lauwe goedje wat daar uit komt.quote:
En WAT voor een SCquote:Op donderdag 9 augustus 2012 06:45 schreef Esses het volgende:
Jesus... ik heb gewoon een volledige SC gemist
Vanavond verwacht ik ook sappige verhalen van de onofficiële DEF-meet. Misschien gaan ER en Thaboel wel zoenen enzoquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vanavond verwacht ik ook sappige verhalen van de onofficiële DEF-meet. Misschien gaan ER en Thaboel wel zoenen enzo
ditquote:
Wie komen er allemaal dan? Reservisten, burgers, sollicitanten en ROC'ers?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoho:
"onofficiële DEF-meet"
Nee, het is gewoon geen (uitsluitend) DEF meetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal dan? Reservisten, burgers, sollicitanten en ROC'ers?
Veteranen vooralquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt hequote:
Ich versteh nur Bahnhof, is een Duitse uitdrukking als men iets niet begrijpt.quote:
Denk dat je mij niet zo snel bij een meet zal aantreffen.quote:
quote:
'Wo ist der bahnhof' is op z'n minst net zo bekendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ich versteh nur Bahnhof, is een Duitse uitdrukking als men iets niet begrijpt.
Aan de ene kant vind ik het wel zielig ofzo, aan de andere kant had ik ook kramp in mijn buikspieren van het lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:43 schreef MaryMouse het volgende:
Oh dat mens, tranen over mijn wangen van het lachen bij die aflevering
En ik weet dus nog steeds niet wie het is, of waar het om gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:50 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel zielig ofzo, aan de andere kant had ik ook kramp in mijn buikspieren van het lachen.
Een erge aflevering van De Rijdende Rechterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En ik weet dus nog steeds niet wie het is, of waar het om gaat.
Linkje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een erge aflevering van De Rijdende Rechter.
You made me smilequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)n-burenruzie?page=22quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Linkje?
Weet trouwens ook niet wat de rijdende rechter is.
Krijg je als je bij de Bravo zit. Gewoon teruggaan naar die gasten. Jij hebt het harder nodig als zij straks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:48 schreef TMartina het volgende:
Die reactiesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)n-burenruzie?page=22
quote:Met afschuw hebben wij, mijn vrouw en ik, gekeken naar de Rijdende Rechter.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Whehehehe
Buurvrouw: ''Dat heb ik nooit gesegt..''
Dee: ''MAAR DAT IES WEL WAAARRRRR!!!@$*@%''![]()
Tjah.. Sommige leeftijdsklasses hebben 18 uur slaap per dag nodig.quote:
Nee, vanmorgen ben ik mijn bed uit gerolt, zag wat klachten over de UI's, even gefixt. Nu werken, dus ga niet helemaal teruglezen. Maar als je mijn fotoboek bedoelde... ga zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vorig topic al teruggelezen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef Esses het volgende:
Nee, vanmorgen ben ik mijn bed uit gerolt, zag wat klachten over de UI's, even gefixt. Nu werken, dus ga niet helemaal teruglezen. Maar als je mijn fotoboek bedoelde... ga zien.
DIe bedoelde je dus?quote:
Dit is misschien een naamtopic, maar de vorige heeft nog veel meer met jou van doen gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Esses het volgende:
[..]
DIe bedoelde je dus?
Overigens, ik weet niet of ik het al gezegd heb dus: NAAMTOPIC
Oh dat zeker, dat zeker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit is misschien een naamtopic, maar de vorige heeft nog veel meer met jou van doen gehad
Esses.quote:
Je moest wetenquote:
Laten we de "Esses"discussie niet vergeten.quote:
Meer dat dat er nu staat is er niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon een samenvatting stelletje wannabees.
Ik heb het ook gemist...![]()
Als ik de OP bekijk en net de "Esses" opmerkingen lees hebben jullie zijn UI gebruikt en Esses wezen Robert Paul' en?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Meer dat dat er nu staat is er niet.
Laten we het erop houden dat het Esses mania wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik de OP bekijk en net de "Esses" opmerkingen lees hebben jullie zijn UI gebruikt en Esses wezen Robert Paul' en?
Zoiets?
Nah. Ik stond een keer of acht in de Activity Graphquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik de OP bekijk en net de "Esses" opmerkingen lees hebben jullie zijn UI gebruikt en Esses wezen Robert Paul' en?
Zoiets?
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef Essesl het volgende:
[..]
Nou kijk een magnetron is eigenlijk heel slecht. Blablabla microgolven blablabla slecht voor je ballen blablabla.
Ik raad een keramische pan aan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Frituur voldoet prima, die kan ik ook mooi in de kofferbak meenemen als ik parkeerbonnen ga schrijven.
quote:
Voortaan de boel maar wat beter uitrichten...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Schild het volgende:
wtf Esses, je scripje zit te trippen;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Schild het volgende:
wtf Esses, je scripje zit te trippen;
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Schild het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)n-burenruzie?page=22
Oei, die moet pijn doen!quote:
Captain Jack..quote:
In de comments:quote:
quote:Regel 1 van de gedragscode Defensie: "Ik maak deel uit van een professionele organisatie."
reneberk 2 maanden geleden
Wat is dat voor achterlijks iets? Broertje van Idi Amin Dada?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijks iets? Broertje van Idi Amin Dada?
Tot vanochtend niet neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kennen jullie Captain Jack niet?
"Na out of the box denken kwamen we eigenlijk bij dierenpark Emmen terecht"quote:
Dat soort activiteiten gewoon delegeren aan mensen die er recht op hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:56 schreef Sloggi het volgende:
Daar had ik toch echt niet aan meegedaan. Dan maar ontslag.
Heb je 't nou over officieren of over mensen die er de kantjes van aflopen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat soort activiteiten gewoon delegeren aan mensen die er recht op hebben.
C: Beide.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb je 't nou over officieren of over mensen die er de kantjes van af lopen?
Een pleun.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef paintmeester het volgende:
Dan schaam je jezelf toch kapot als KL'er. Wie verzint dit soort onzin.
Net zoals die geslaagde flippo actie...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef paintmeester het volgende:
Dan schaam je jezelf toch kapot als KL'er. Wie verzint dit soort onzin.
Mag dit in de op?quote:
"Na redactieoverleg van ongeveer tien seconden"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef AchJa het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_klach.html#comments
Die voicemail...
De postduif is gevlogen met een antwoord op de vraag wat er met de valk gaat gebeuren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:56 schreef Nibb-it het volgende:
Nog even naar de peerdjes kijken op de NOS.
Gezellige vent. Zo eentje gewoon achterin de auto zetten en naar het politiebureau toe rijden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef AchJa het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_klach.html#comments
Die voicemail...
Ja, inderdaad. Zou ik leuk vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Doen jullie wel even live verslag? Pics enzo
Postduif in goede staat op het nest teruggekeerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]
De postduif is gevlogen met een antwoord op de vraag wat er met de valk gaat gebeuren.
Gewoon bonuspunten voor de double kill hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ook niet echt een verstandige aanvalshoek.
En stoere tulband. Morgen finale btw.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Gewoon bonuspunten voor de double kill hoor
Grotten bierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Doen jullie wel even live verslag? Pics enzo
Hij ligt knock out in een kroeg met een PSV shirt aanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En dat is het laatste wat we van Thaboel hoorden
negatiefquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij ligt knock out in een kroeg met een PSV shirt aan
quote:
Correct en tevens juist.quote:
Tjah, het is meet-dag hequote:
MM C4 Lotusss ER Boelieboel euhquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef EllaN het volgende:
Wie is er allemaal op deze onofficiele DEF-meet?
nopequote:
Mkquote:
Dinsdag sammetjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
M.k kwam niet omdat ik niet kwam!
Niet gelezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat vond je van ons Essestopic?
Like.. sure..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
M.k kwam niet omdat ik niet kwam!
Ik vind 't prima als je komt eigenlijkquote:
Nope. Helemaal niks jammergenoeg.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind 't prima als je komt eigenlijk. Ik weet alleen niet of ik tijd voor je heb.
[..]
Nope. Helemaal niks jammergenoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke handel bradda! He!?![]()
Je handel in LOTR Orkenquote:
Eigenlijk niet. Heb het druk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bang voor wat je gaat lezen zeker
Niet janken. HJier speelgoed:quote:
Om zichzelf mee op te blazen zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet janken. HJier speelgoed: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |