19 jaar in Winterswijk opgegroeid, geboren in Lichtenvoorde omdat het ziekenhuis van Winterswijk dicht was op zondag.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Heatseeker het volgende:
En ik woon al een jaar of 3 in Varsseveld dus dat mag ook geupdate worden.
Ondanks je avatar sta je erinquote:
Maar je bent nu oud-achterhoeker?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Individual het volgende:
[..]
19 jaar in Winterswijk opgegroeid, geboren in Lichtenvoorde omdat het ziekenhuis van Winterswijk dicht was op zondag.
Kiek moar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben voor een plaatje met wat meer plaatsen.
Je staat er tussen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Individual het volgende:
Ben nog steeds Achterhoeker natuurlijk, maar woon alweer 12 jaar in Londen.
quote:
Jullie staan erinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef Borizzz het volgende:
Goed topic! Ik wil er ook bij (Doetinchem).
Hier mijn hele leven opgegroeid, al woon ik nu in Oosterhout; maar wel met plannen om weer terug te keren naar Doetinchem.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef Individual het volgende:
Mooiste dorp van de Achterhoek Nederland Wereld!
[ afbeelding ]
Is dat niet beltrum?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tegen zulke kunstzinnige dingen kunnen jullie niet op daar in Winterswijk
[ afbeelding ]
Ik mag wel hopen dat de Graafschap jouw tweede club is dan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:22 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb een scc dus kom er regelmatig. Zit ook in Enschede op school.
Inderdaad. Wel oppassen waar je afslaat want ik sjees er altijd zo voorbij richting Doetinchem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:24 schreef slangpie het volgende:
Een dezer weken hoe ik t makkelijktst naar terborg kan rijden.... Denk achter eibergen de twente route op..
klopt. misschien is het nog wel makkelijker om via beltrum naar groenlo te rijden, en daar de twente route opquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:40 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel oppassen waar je afslaat want ik sjees er altijd zo voorbij richting Doetinchem.
Ga daar ook wel eens heen, heb eerst op het Graafschap College gezeten en had daar wat klasgenoten die vaak op de Spinnekop zitten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik mag wel hopen dat de Graafschap jouw tweede club is dan!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef Individual het volgende:
Mooiste dorp van de Achterhoek Nederland Wereld!
[ afbeelding ]
Ik ben 14 jaar lang een achterhoeker geweest... heel waarschijnlijk hoor ik er binnen 2 jaar weer bijquote:
Ik werk in Aalten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef Editeur het volgende:
Oh oh ikke ikkeGeboren en getogen Aaltenaar, echter woon nu in Nijmegen sinds 2 jaar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Editeur het volgende:
Ghehe, hoe kon het anders. Heb er ook gewerkt, net als elke andere Aaltenaar van mannelijke afkomst tussen 16 en 19 jaar tijdens zomervakanties.
Ik ben V'veld gewent. Daar is het pas karig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Editeur het volgende:
Nee man, schraal centrum. Vooral vergeleken met L'voorde. Zo zou elk dorp moeten zijn
Keamingkquote:
L'voorde is overratedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Editeur het volgende:
Nee man, schraal centrum. Vooral vergeleken met L'voorde. Zo zou elk dorp moeten zijn
Nog nooit van gehoord ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef -Willempie- het volgende:
L'voorde is overratedGaanderen is trouwens pas echt droevig
Gaanderen ja.. .daar zou ik ook niet dood gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Keamingk![]()
Ook nog een jaartje gewerkt, na mijn examen, mooi bedrijf blijft dat toch. En het wordt ook gigantisch met al die hallen.
[..]
L'voorde is overratedGaanderen is trouwens pas echt droevig
Denk ik anders over mijn oma en opa waren echte Aaltenaren en ik moest iederen zondag verplicht! mee naar de kerkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]![]()
Goed volk wel die Aaltenaren en een leuk centrum heeft Aalten.
Ah zielige jij! Maar is natuurlijk wel kort door de bocht, want alle Aaltenaren zijn natuurlijk ook kerkgangersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk ik anders over mijn oma en opa waren echte Aaltenaren en ik moest iederen zondag verplicht! mee naar de kerk
Ik moest naar de katholieke kerk mee en t was afschuwlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:50 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ah zielige jij! Maar is natuurlijk wel kort door de bocht, want alle Aaltenaren zijn natuurlijk ook kerkgangers![]()
Toen ik op zondagmorgen altijd naar het voetbal fietste kwam ik langs 3 kerken, 1tje was gesloten (katholieke kerk) , die ene op de markt kwamen alleen bejaarden en die andere kwamen alleen Duitsers en een verdwaalde Nederlander.
herkenbaar al was enschede mee de grote stad voor mij. Overigens is didam geen achterhoek begreep ik van oud klasgenote?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:27 schreef Individual het volgende:
Aalten was een vreemd dorpje en daar ging je niet uit vrije keus heen, alleen om op zondag de rust te verstoren met veel te lawaaige en snelle brommers.Groenlo en Lichtenvoorde waren altijd leuk en gingen we vaak heen.
Doetinchem was 'de grote stad' en in mijn tijd en in Winterswijk werd het niet gezien als Achterhoek, maar als Graafschap/Liemers. Ik was 'trots' dat ik buiten de Achterhoek naar het Graafschap College ging. De wijde wereld in.
haha ja ik ook man... eerste keer naar het Graafschap College... Big cityquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:27 schreef Individual het volgende:
Aalten was een vreemd dorpje en daar ging je niet uit vrije keus heen, alleen om op zondag de rust te verstoren met veel te lawaaige en snelle brommers.Groenlo en Lichtenvoorde waren altijd leuk en gingen we vaak heen.
Doetinchem was 'de grote stad' en in mijn tijd en in Winterswijk werd het niet gezien als Achterhoek, maar als Graafschap/Liemers. Ik was 'trots' dat ik buiten de Achterhoek naar het Graafschap College ging. De wijde wereld in.
Didam en Zevenaar zijn beide achterhoekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
herkenbaar al was enschede mee de grote stad voor mij. Overigens is didam geen achterhoek begreep ik van oud klasgenote?
whehe dat had ik al gezien in het kaartje blijf het vreemd vinden dat zij beweerde van nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Didam en Zevenaar zijn beide achterhoek
[ afbeelding ]
Groot-Achterhoek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Didam en Zevenaar zijn beide achterhoek
Maar goed het is geen vastgelegde definitie.quote:Winterswijk, Aalten, Bredevoort, Zelhem, Varsseveld, Silvolde, Hengelo, Groenlo, Lichtenvoorde, Vragender, Borculo (heerlijkheid Borculo), Geesteren, Neede, Eibergen en havezathe Harreveld
Kan er niet wakker van liggen en ben eigenlijk ook niet zo topografisch ingesteld (helemaal niet zelfs moest laatst met de tomtom een of ander buurtschap bij winterswijk bezoeken ik had dat ook echt NIET gevonden als ik die tomtom niet hadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:35 schreef Individual het volgende:
[..]
Groot-Achterhoek.
Didam, Zevenaar en Doetinchem zijn Graafschap Zutphen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Achterhoek#Begrenzing
[..]
Maar goed het is geen vastgelegde definitie.
De Pam ben ik wel geweest met speciale feesten als Carnaval, hetzelfde als De Pauw, maar het was toch elk weekend Lido.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Lot88 het volgende:
Groenlo kwam ik vroegah alleen bij de pam
city lido en de pauw heb ik nooit van binnen gezien ik moest mee met de vriendengroep van mijn broer die gingen naar de pam dus ik ging mee.. Achteraf vind ik het wel jammer dat ik nooit naar de radstake city enz geweest ben heb er toch wel iets gemist..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef Individual het volgende:
[..]
De Pam ben ik wel geweest met speciale feesten als Carnaval, hetzelfde als De Pauw, maar het was toch elk weekend Lido.
En Enschede was een wereldstad!
De eerste plek waar ik heb gewoond buiten Winterswijk was Albuquerque (VS, niet Meddo) en dat was pas groot!
Kan ik mij voorstellen ja. Ik wilde ook niet wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:49 schreef Individual het volgende:
Zo ben ik nooit naar Palladium geweest, maar wel een heel aantal keer naar De Radstake, Achterhoek Arena en een paar clubs net over de grens in Duitsland waar ik me de naam niet van kan herinneren. Wat later ook naar cafe's over de hele Achterhoek en zelfs Arnhem.
In de VS zou ik gaan wonen en werken, maar dat heeft niet lang mogen duren want illegaal werken was niet een beste toekomst en een green card buiten bereik. Vanuit Albuquerque via Leiden naar London en daar zit ik alweer 12 jaar en ben niet van plan te vertrekken, maar heb nog genoeg vrienden in Winterswijk.
Ik vind het ook gewoon nog Achterhoek.. alles bij en na Arnhem niet meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whehe dat had ik al gezien in het kaartje blijf het vreemd vinden dat zij beweerde van niet
nah zevenaaren en didamers welke ik ken zijn toch wat te geneigt naar arnhem en voelen zich toch stadserquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon nog Achterhoek.. alles bij en na Arnhem niet meer
Ja, het zijn wel fijne daar. Maar dat maak ik op het werk niet mee gelukkig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk ik anders over mijn oma en opa waren echte Aaltenaren en ik moest iederen zondag verplicht! mee naar de kerk
dat is hun probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nah zevenaaren en didamers welke ik ken zijn toch wat te geneigt naar arnhem en voelen zich toch stadser
hmm.. zit wel wat in ja.... maar toch.. Didam is best te doen vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee dan zijn ze de titel achterhoek simpelweg niet waard
whehe geen idee ben er 1x geweest en dat was in een verdwaalde woonwijk :pquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
hmm.. zit wel wat in ja.... maar toch.. Didam is best te doen vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |