Ik mag wel hopen dat de Graafschap jouw tweede club is dan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:22 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb een scc dus kom er regelmatig. Zit ook in Enschede op school.
Inderdaad. Wel oppassen waar je afslaat want ik sjees er altijd zo voorbij richting Doetinchem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:24 schreef slangpie het volgende:
Een dezer weken hoe ik t makkelijktst naar terborg kan rijden.... Denk achter eibergen de twente route op..
klopt. misschien is het nog wel makkelijker om via beltrum naar groenlo te rijden, en daar de twente route opquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:40 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel oppassen waar je afslaat want ik sjees er altijd zo voorbij richting Doetinchem.
Ga daar ook wel eens heen, heb eerst op het Graafschap College gezeten en had daar wat klasgenoten die vaak op de Spinnekop zitten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik mag wel hopen dat de Graafschap jouw tweede club is dan!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef Individual het volgende:
Mooiste dorp van de Achterhoek Nederland Wereld!
[ afbeelding ]
Ik ben 14 jaar lang een achterhoeker geweest... heel waarschijnlijk hoor ik er binnen 2 jaar weer bijquote:
Ik werk in Aalten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef Editeur het volgende:
Oh oh ikke ikkeGeboren en getogen Aaltenaar, echter woon nu in Nijmegen sinds 2 jaar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Editeur het volgende:
Ghehe, hoe kon het anders. Heb er ook gewerkt, net als elke andere Aaltenaar van mannelijke afkomst tussen 16 en 19 jaar tijdens zomervakanties.
Ik ben V'veld gewent. Daar is het pas karig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Editeur het volgende:
Nee man, schraal centrum. Vooral vergeleken met L'voorde. Zo zou elk dorp moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |