abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115557057
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:53 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Tussen de kerstballen ;).
Keamingk *O*

Ook nog een jaartje gewerkt, na mijn examen, mooi bedrijf blijft dat toch. En het wordt ook gigantisch met al die hallen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Editeur het volgende:
Nee man, schraal centrum. Vooral vergeleken met L'voorde. Zo zou elk dorp moeten zijn
L'voorde is overrated ;) Gaanderen is trouwens pas echt droevig :')
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:36:40 #52
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_115558861
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef -Willempie- het volgende:
Nog nooit van gehoord ook. :')
pi_115559179
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Keamingk *O*

Ook nog een jaartje gewerkt, na mijn examen, mooi bedrijf blijft dat toch. En het wordt ook gigantisch met al die hallen.

[..]

Gaanderen ja.. .daar zou ik ook niet dood gevonden willen worden :P
Playing guitar is a religion.
pi_115561425
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

>:O

Goed volk wel die Aaltenaren en een leuk centrum heeft Aalten.
Denk ik anders over mijn oma en opa waren echte Aaltenaren en ik moest iederen zondag verplicht! mee naar de kerk :'(
pi_115562212
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:34 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Denk ik anders over mijn oma en opa waren echte Aaltenaren en ik moest iederen zondag verplicht! mee naar de kerk :'(
Ah zielige jij! Maar is natuurlijk wel kort door de bocht, want alle Aaltenaren zijn natuurlijk ook kerkgangers :')

Toen ik op zondagmorgen altijd naar het voetbal fietste kwam ik langs 3 kerken, 1tje was gesloten (katholieke kerk) , die ene op de markt kwamen alleen bejaarden en die andere kwamen alleen Duitsers en een verdwaalde Nederlander. :P
It Never Hurts To Help!
pi_115565448
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:50 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Ah zielige jij! Maar is natuurlijk wel kort door de bocht, want alle Aaltenaren zijn natuurlijk ook kerkgangers :')

Toen ik op zondagmorgen altijd naar het voetbal fietste kwam ik langs 3 kerken, 1tje was gesloten (katholieke kerk) , die ene op de markt kwamen alleen bejaarden en die andere kwamen alleen Duitsers en een verdwaalde Nederlander. :P
Ik moest naar de katholieke kerk mee en t was afschuwlijk :'( Nee zonder gekheid ik vond de kinderboerderij in aalten altijd *O* *O* En de skatebaan *O* *O* en de rommelmarkt voor kinderen *O* *O* Maar toen ik 12/13 was was de lol er wel van af... Alleen dat jongerenontmoetingscentrum ervaarde ik wel als leuk :D Maar ook dat was geloof ik van de katholieke kerk :'(
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:27:43 #57
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_115566038
Aalten was een vreemd dorpje en daar ging je niet uit vrije keus heen, alleen om op zondag de rust te verstoren met veel te lawaaige en snelle brommers. :P Groenlo en Lichtenvoorde waren altijd leuk en gingen we vaak heen.

Doetinchem was 'de grote stad' en in mijn tijd en in Winterswijk werd het niet gezien als Achterhoek, maar als Graafschap/Liemers. Ik was 'trots' dat ik buiten de Achterhoek naar het Graafschap College ging. De wijde wereld in. :D
reset
pi_115566077
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:27 schreef Individual het volgende:
Aalten was een vreemd dorpje en daar ging je niet uit vrije keus heen, alleen om op zondag de rust te verstoren met veel te lawaaige en snelle brommers. :P Groenlo en Lichtenvoorde waren altijd leuk en gingen we vaak heen.

Doetinchem was 'de grote stad' en in mijn tijd en in Winterswijk werd het niet gezien als Achterhoek, maar als Graafschap/Liemers. Ik was 'trots' dat ik buiten de Achterhoek naar het Graafschap College ging. De wijde wereld in. :D
herkenbaar al was enschede mee de grote stad voor mij. Overigens is didam geen achterhoek begreep ik van oud klasgenote?
pi_115566082
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:27 schreef Individual het volgende:

haha ja ik ook man... eerste keer naar het Graafschap College... Big city :')
pi_115566116
Groenlo kwam ik vroegah alleen bij de pam
pi_115566136
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:29 schreef Lot88 het volgende:

[..]

herkenbaar al was enschede mee de grote stad voor mij. Overigens is didam geen achterhoek begreep ik van oud klasgenote?
Didam en Zevenaar zijn beide achterhoek

pi_115566239
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
whehe dat had ik al gezien in het kaartje blijf het vreemd vinden dat zij beweerde van niet :+
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:35:51 #63
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_115566248
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

Groot-Achterhoek. :D

Didam, Zevenaar en Doetinchem zijn Graafschap Zutphen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Achterhoek#Begrenzing
quote:
Winterswijk, Aalten, Bredevoort, Zelhem, Varsseveld, Silvolde, Hengelo, Groenlo, Lichtenvoorde, Vragender, Borculo (heerlijkheid Borculo), Geesteren, Neede, Eibergen en havezathe Harreveld
Maar goed het is geen vastgelegde definitie.
reset
pi_115566332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:35 schreef Individual het volgende:

[..]

Groot-Achterhoek. :D

Didam, Zevenaar en Doetinchem zijn Graafschap Zutphen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Achterhoek#Begrenzing

[..]

Maar goed het is geen vastgelegde definitie.
Kan er niet wakker van liggen en ben eigenlijk ook niet zo topografisch ingesteld (helemaal niet zelfs moest laatst met de tomtom een of ander buurtschap bij winterswijk bezoeken ik had dat ook echt NIET gevonden als ik die tomtom niet had :D )
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:39:16 #65
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_115566340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Lot88 het volgende:
Groenlo kwam ik vroegah alleen bij de pam
De Pam ben ik wel geweest met speciale feesten als Carnaval, hetzelfde als De Pauw, maar het was toch elk weekend Lido.

En Enschede was een wereldstad!

De eerste plek waar ik heb gewoond buiten Winterswijk was Albuquerque (VS, niet Meddo) en dat was pas groot! :D
reset
pi_115566428
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:39 schreef Individual het volgende:

[..]

De Pam ben ik wel geweest met speciale feesten als Carnaval, hetzelfde als De Pauw, maar het was toch elk weekend Lido.

En Enschede was een wereldstad!

De eerste plek waar ik heb gewoond buiten Winterswijk was Albuquerque (VS, niet Meddo) en dat was pas groot! :D
city lido en de pauw heb ik nooit van binnen gezien ik moest mee met de vriendengroep van mijn broer die gingen naar de pam dus ik ging mee.. Achteraf vind ik het wel jammer dat ik nooit naar de radstake city enz geweest ben heb er toch wel iets gemist..
VS tof wat heb je daar gedaan? Toen ik afgelopen jaar in Londen was wilde ik niet meer naar huis :+ Vond amsterdam nooit tof maar londen voelde aan als mijn hometown :')
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:49:48 #67
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_115566684
Zo ben ik nooit naar Palladium geweest, maar wel een heel aantal keer naar De Radstake, Achterhoek Arena en een paar clubs net over de grens in Duitsland waar ik me de naam niet van kan herinneren. Wat later ook naar cafe's over de hele Achterhoek en zelfs Arnhem.

In de VS zou ik gaan wonen en werken, maar dat heeft niet lang mogen duren want illegaal werken was niet een beste toekomst en een green card buiten bereik. Vanuit Albuquerque via Leiden naar London en daar zit ik alweer 12 jaar en ben niet van plan te vertrekken, maar heb nog genoeg vrienden in Winterswijk. :)
reset
pi_115566748
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:49 schreef Individual het volgende:
Zo ben ik nooit naar Palladium geweest, maar wel een heel aantal keer naar De Radstake, Achterhoek Arena en een paar clubs net over de grens in Duitsland waar ik me de naam niet van kan herinneren. Wat later ook naar cafe's over de hele Achterhoek en zelfs Arnhem.

In de VS zou ik gaan wonen en werken, maar dat heeft niet lang mogen duren want illegaal werken was niet een beste toekomst en een green card buiten bereik. Vanuit Albuquerque via Leiden naar London en daar zit ik alweer 12 jaar en ben niet van plan te vertrekken, maar heb nog genoeg vrienden in Winterswijk. :)
Kan ik mij voorstellen ja. Ik wilde ook niet weg :')
pi_115567512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:35 schreef Lot88 het volgende:

[..]

whehe dat had ik al gezien in het kaartje blijf het vreemd vinden dat zij beweerde van niet :+
Ik vind het ook gewoon nog Achterhoek.. alles bij en na Arnhem niet meer :P
pi_115567558
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

Ik vind het ook gewoon nog Achterhoek.. alles bij en na Arnhem niet meer :P
nah zevenaaren en didamers welke ik ken zijn toch wat te geneigt naar arnhem en voelen zich toch stadser :+
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:23:34 #71
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_115567845
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:34 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja, het zijn wel fijne daar. Maar dat maak ik op het werk niet mee gelukkig.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_115567912
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:16 schreef Lot88 het volgende:

[..]

nah zevenaaren en didamers welke ik ken zijn toch wat te geneigt naar arnhem en voelen zich toch stadser :+
dat is hun probleem :D haha
pi_115568183
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

dat is hun probleem :D haha
nee dan zijn ze de titel achterhoek simpelweg niet waard
pi_115568688
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

nee dan zijn ze de titel achterhoek simpelweg niet waard
hmm.. zit wel wat in ja.... maar toch.. Didam is best te doen vind ik :)
pi_115568735
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

hmm.. zit wel wat in ja.... maar toch.. Didam is best te doen vind ik :)
whehe geen idee ben er 1x geweest en dat was in een verdwaalde woonwijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')