Mijne is ook niet definitief he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee man is niet erg, had veel fouten
Dan worden we sowieso weer kampioen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef Cara het volgende:
Ik hoop op Barca, City, Ajax, PSG
dan word het een kort avontuur
Ja, ik ben trots op je man!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
deed ik het quoten weer goed zo GGMM?
Maar ik was nog clubs vergeten manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijne is ook niet definitief he?
Zijn de potten er vanuitgaande dat de club met de hoogste coėfficient in de voorronde doorgaat, maar ik zie KIev bijvoorbeeld al nooit doorgaan, want die spelen gewoon zwak.
Gebeurt het toch doe mij dan maar
Milan - Kiev - Ajax - Nordsjealland
Dan worden we eerste namelijk.
Dat zou echt een droompoule zijn ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijne is ook niet definitief he?
Zijn de potten er vanuitgaande dat de club met de hoogste coėfficient in de voorronde doorgaat, maar ik zie KIev bijvoorbeeld al nooit doorgaan, want die spelen gewoon zwak.
Gebeurt het toch doe mij dan maar
Milan - Kiev - Ajax - Nordsjealland
Dan worden we eerste namelijk.
Maar jij bent toch voor Feyenoord?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou te gek zijn als Ajax overleeft in de CL. Moet het wel even meezitten.
Alsjeblieft niet gewoon netjes derde woorden en de EL in eigen huis pakkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Yup.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Cara het volgende:
maar zonder gekheid; de poule
Barcelona, City, Juventus, PSG
kan dus?
Extra 4 miljoen, lekker man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet gewoon netjes derde woorden en de EL in eigen huis pakken, doorgaan in de CL
hahahaha wat leuk!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jij bent toch voor Feyenoord?
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Cara het volgende:
maar zonder gekheid; de poule
Barcelona, City, Juventus, PSG
kan dus?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | t 1 coef. Pot 2 coef. ------------------------ --- ------- ------------------------ --- ------- Chelsea (TH) Eng 135.882 Valencia Esp 89.837 FC Barcelona Esp 157.837 Benfica Por 87.069 Manchester United Eng 141.882 Shakhtar Donetsk Ukr 84.026 Bayern München Ger 133.037 Zenit St. Petersburg Rus 79.066 Real Madrid Esp 121.837 Schalke 04 Ger 78.037 Arsenal Eng 113.882 Manchester City Eng 63.882 FC Porto Por 98.069 Sporting Braga *4 Por 63.069 AC Milan Ita 89.996 Dinamo Kiev *3 Ukr 62.026 Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- ------- ------------------------ --- ------- Olympiakos Piraeus Gre 61.420 Paris Saint-Germain Fra 45.835 Ajax Ned 58.103 Galatasaray Tur 38.310 FC Basel ** Sui 53.360 Celtic *3 Sco 32.728 Panathinaikos *3 Gre 50.920 Borussia Dortmund Ger 31.037 Anderlecht *3 Bel 48.480 BATE Borisov ** Bls 29.641 Juventus Ita 46.996 Dinamo Zagreb ** Cro 24.774 FC Kųbenhavn *3 Den 46.505 Montpellier Fra 11.835 Spartak Moscow *4 Rus 46.066 FC Nordsjęlland Den 8.005 |
Dat mag ook ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet gewoon netjes derde woorden en de EL in eigen huis pakken, doorgaan in de CL
Vorige keer scheelde het weinigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk het ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Mart zal Willemijn zo wel aan het huilen maken.
Ik durf mijn hele leven op het spel te zetten dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal
City
Ajax
Dortmund
Vorige keer had ik em ook goed
Maar waarom zit shity in pot 2???
Wtf is jouw issue?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stop eens met trollen, en als je niet trolled ben je echt kk dom.
Arsenal en City komen niet in hetzelfde groep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal
City
Ajax
Dortmund
hey jo joquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Mart zal Willemijn zo wel aan het huilen maken.
dit quote ik ffquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik durf mijn hele leven op het spel te zetten dat dit niet gaat gebeuren.
Met de mogelijke extra kosten voor politie enz kun je 4 miljoen extra goed gebruikenquote:
omdat City het nog niet zo goed in europa heeft gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal
City
Ajax
Dortmund
Oh zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met de mogelijke extra kosten voor politie enz kun je 4 miljoen extra goed gebruiken
Vorig jaar zaten ze in pot 4. Had je wel een bazenpoule toen met Villareal, Bayern, Napoli & Cityquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat City het nog niet zo goed in europa heeft gedaan.
Dan hoor je in 4 toch of ben ik helemaal de weg kwijt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat City het nog niet zo goed in europa heeft gedaan.
Wat schiet Ajax met die 4 miljoen op? Of beter gezegd wat schiet ik met een 8ste finale in de CL op. Overigens is het prijzengeld van de EL 3.000.000 in zovere het realistisch is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stop eens met trollen, en als je niet trolled ben je echt kk dom.
Dat dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet bij teams uit hetzelfde land komen in de groepsfase.
Je ziet toch die punten achter elke club staan? Op basis daarvan wordt het gerangschikt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan hoor je in 4 toch of ben ik helemaal de weg kwijt?
weet ik maar het is hopen op een regelwijziging hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet bij teams uit hetzelfde land komen in de groepsfase.
ja maar zo slecht zijn ze ook weer nie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan hoor je in 4 toch of ben ik helemaal de weg kwijt?
Oh ja, dat was hijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Smoofie hoopt al jaren dat Ajax door een Arabier wordt overgenomen
'Dorian used Surf'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Dorian lacht een beetje als de Joker, straks gaat hij om zich heen schieten denk ik.
Maar die punten krijg je toch op ke prestatie in europa en City is niet bepaald succesvol geweest afgelopen 5 jaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet toch die punten achter elke club staan? Op basis daarvan wordt het gerangschikt.
Miljardair, en vertel lekker me utopische randvoorwaarden er niet bij héquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Smoofie hoopt al jaren dat Ajax door een Arabier wordt overgenomen dus dit is een eindeloze discussie.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar die punten krijg je toch op ke prestatie in europa en City is niet bepaald succesvol geweest afgelopen 5 jaar
Musequote:Muse verzorgt een optreden tijdens de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen. Dat heeft de band laten weten aan het Britse muziektijdschrift NME. Zondag wordt het grootse sportevenement in Londen afgesloten.
Muse heeft voor de Olympische Spelen het officiėle lied Survival geschreven. Het wordt onder meer ingezet als atleten het stadion betreden. Daarnaast wordt het lied in tv-uitzendingen rond de Spelen als themanummer gebruikt.
Er gaan geruchten dat ook de Spice Girls acte de présence geven tijdens de sluitingsceremonie. Na enorme successen in de jaren negentig gingen de Spice Girls in 2000 uit elkaar. Zeven jaar later kwamen ze weer samen voor een korte reünietoer.
quote:Russen melden komst Ajacied: 'Lang om deze speler gevochten'
Aras Özbiliz is definitief vertrokken naar Kuban Krasnodar. De Russische club maakt woensdagavond melding van de komst van de Armeen, die alleen nog de medische keuring moet doorlopen. De aanvaller tekent hierna waarschijnlijk een contract voor vier seizoenen en Ajax ontvangt naar verluidt een bescheiden transfersom van één miljoen euro.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en anders begint hij weer over de financiėle situatie in Portugal.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miljardair, en vertel lekker me utopische randvoorwaarden er niet bij hé
Dat Ajax het niveau FC porto kan halen, sportief en financieel gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en anders begint hij weer over de financiėle situatie in Portugal.
Spice Girls.quote:
Ben blij dat ik op vakantie was, dat had een deceptie geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spice Girls.Hele openingsceremonie gekeken voor niks, flikkertjes in die topics zeiden dat zij ook kwamen.
Ja, nouja financieel wellicht niet maar de spelers die daar met tientallen gelijkertijd per boot/vliegtuig uit Zuid-Amerika komen wel en dat tegen lagere salarissen. Maar deze discussie is echt al te vaak in het Ajax topic gevoerd dat is een gebed zonder einde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat Ajax het niveau FC porto kan halen, sportief en financieel gezien? Is dat zo ver gezocht dan
Klopt. Ik ben ervan overtuigd dat het kan, jullie nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben blij dat ik op vakantie was, dat had een deceptie geweest
[..]
Ja, nouja financieel wellicht niet maar de spelers die daar met tientallen gelijkertijd per boot/vliegtuig uit Zuid-Amerika komen wel en dat tegen lagere salarissen. Maar deze discussie is echt al te vaak in het Ajax topic gevoerd dat is een gebed zonder einde.
ja doe dan ook gewoon vrolijk worden man, chagi is iets voor onz-mensen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Sorry trouwens als ik beetje chag overkom , ik ben nogal chag nl
Geeft helemaal niks. Jij bent ook maar een mens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Sorry trouwens als ik beetje chag overkom , ik ben nogal chag nl
KUTTOPICquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja doe dan ook gewoon vrolijk worden man, chagi is iets voor onz-mensen.
DMAA crashquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geeft helemaal niks. Jij bent ook maar een mens.
In pre-workouts voor trainen zit een stof, 1,3-dimethylamylamine, icm de andere stoffen erin wordt je na een uur of 2 moe, chag, nergens zin in etc.quote:
pillen tikken danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In pre-workouts voor trainen zit een stof, 1,3-dimethylamylamine, icm de andere stoffen erin wordt je na een uur of 2 moe, chag, nergens zin in etc.
OV?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook chragrijnig door die paupers van een IB DUO groep mongolen.
Stond dat mijn studiefinanciering in behandeling stond maar kwam er net achter dat het dus niet het geval was. Dus ik wil het snel aanpassen ligt die kankersite er voor de 1000000000x uitquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In pre-workouts voor trainen zit een stof, 1,3-dimethylamylamine, icm de andere stoffen erin wordt je na een uur of 2 moe, chag, nergens zin in etc.
Volgend jaar al studeren? Dacht dat je jonger wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond dat mijn studiefinanciering in behandeling stond maar kwam er net achter dat het dus niet het geval was. Dus ik wil het snel aanpassen ligt die kankersite er voor de 1000000000x uit. In andere woorden ik ga inderdaad nooit op tijd mijn OV hebben voor het jaar begint wat mij weer geld gaat kosten.
Zo dat lucht op.
Zolang je het voor 1 september doet heb je het gewoon aan het begin van je nieuwe schooljaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond dat mijn studiefinanciering in behandeling stond maar kwam er net achter dat het dus niet het geval was. Dus ik wil het snel aanpassen ligt die kankersite er voor de 1000000000x uit. In andere woorden ik ga inderdaad nooit op tijd mijn OV hebben voor het jaar begint wat mij weer geld gaat kosten.
Zo dat lucht op.
In het eerste jaar krijg je dat ding sowieso een paar weken later dan het begin van het jaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo dat lucht op.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgend jaar al studeren? Dacht dat je jonger was
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al 22. Naja buiten Fok! dan hier ben ik 14.
Leuk maar ging in opquote:
Overigens vind ik 22 zijn inderdaad een 'al'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgend jaar al studeren? Dacht dat je jonger was
Wel oud trouwens om aan een studie te beginnen. Hoe vaak ben je blijven zitten, 5 keer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk maar ging in op
[..]
Overigens vind ik 22 zijn inderdaad een 'al'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel oud trouwens om aan een studie te beginnen. Hoe vaak ben je blijven zitten, 5 keer?Gefaald, gewerkt, gestopt ongeveer in deze volgorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben een man van eind veertig.
En werkt met kinderen? Arrestatieteam is nu onderweg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben een man van eind veertig.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefaald, gewerkt, gestopt ongeveer in deze volgorde.
Echte bazen, zoals Yours truly, halen gewoon precies 40 punten voor het BSA dit jaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefaald, gewerkt, gestopt ongeveer in deze volgorde.
Jojoortje M.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En werkt met kinderen? Arrestatieteam is nu onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |