Denk het ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Mart zal Willemijn zo wel aan het huilen maken.
Ik durf mijn hele leven op het spel te zetten dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal
City
Ajax
Dortmund
Vorige keer had ik em ook goed
Maar waarom zit shity in pot 2???
Wtf is jouw issue?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stop eens met trollen, en als je niet trolled ben je echt kk dom.
Arsenal en City komen niet in hetzelfde groep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal
City
Ajax
Dortmund
hey jo joquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Mart zal Willemijn zo wel aan het huilen maken.
dit quote ik ffquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik durf mijn hele leven op het spel te zetten dat dit niet gaat gebeuren.
Met de mogelijke extra kosten voor politie enz kun je 4 miljoen extra goed gebruikenquote:
omdat City het nog niet zo goed in europa heeft gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal
City
Ajax
Dortmund
Oh zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met de mogelijke extra kosten voor politie enz kun je 4 miljoen extra goed gebruiken
Vorig jaar zaten ze in pot 4. Had je wel een bazenpoule toen met Villareal, Bayern, Napoli & Cityquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat City het nog niet zo goed in europa heeft gedaan.
Dan hoor je in 4 toch of ben ik helemaal de weg kwijt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat City het nog niet zo goed in europa heeft gedaan.
Wat schiet Ajax met die 4 miljoen op? Of beter gezegd wat schiet ik met een 8ste finale in de CL op. Overigens is het prijzengeld van de EL 3.000.000 in zovere het realistisch is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stop eens met trollen, en als je niet trolled ben je echt kk dom.
Dat dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet bij teams uit hetzelfde land komen in de groepsfase.
Je ziet toch die punten achter elke club staan? Op basis daarvan wordt het gerangschikt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan hoor je in 4 toch of ben ik helemaal de weg kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |