5 minquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer zijn de 400m series voor de tienkamp?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:23 schreef alors het volgende:
![]()
Hij heeft ook een goede voorbips
[ afbeelding ]
Weheh, waar mannen ongegeneerd het forum volkwijlen houden vrouwen zich altijd beschaafd in, maar bij Merritt wordt het de dames toch te veel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik ga evcen zoeken voor een leuk plaatje in het lekkere Olympiers topic
Het klinkt misschien wel erg gay dat het mij is opgevallen, maar een Franse hordenloper in de eerste halve finale had dat ook en toen dacht ik dat jij dat moest wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt van die atleten waarbij je er niet omheen kunt kijken nee
Ook wel eens fijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
UK medailleloze dag voor UK vandaag volgens mij
Gatlin heeft dat ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Weheh, waar mannen ongegeneerd het forum volkwijlen houden vrouwen zich altijd beschaafd in, maar bij Merritt wordt het de dames toch te veel.
meen je nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef waxmask het volgende:
Lees net dat Sedoc de finale niet loopt vanwege blessure...
Kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
medailleloze dag voor UK volgens mij
Zij is In Rusland de mascotte voor de AH.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef alors het volgende:
Heeft zij de bof ofzo? like wtf wat een hamsterwangen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zullen ze wel doen, maar denk dat het stil staan daar voor sommigen iets te lang duurt om dan plots weer naar maximale inspanning te gaan.
Muchos gracias ('bedankt' in het Spaans).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:23 schreef Samson het volgende:
[..]
en het is niet bepaald warm meer daar rond deze tijd.... dat speelt erg mee natuurlijk
Inderdaad zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:27 schreef TheArt het volgende:
Inge Van Meensel met geweldig Engels: "How does that second medal mean to you"
Wij normale mensen hebben daar helemaal geen idee van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |