Vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
waarom zou ik mijn nummer aan jou geven?.
Zelfde als: waarom wil jij met onbekende mensen FOK!ken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wil je met onbekende mensen Whatsappen
ik ben nog van een andere generatie. In mijn 16-tijd regelde je het nummer van een meisje met een breezer en ging je elkaar bellen met de huistelefoon. Niks hyves, niks Facebook. En je ouders toch boos als de telefoonrekening torenhoog was.quote:
Koffie drinkenquote:
HIj mocht juist weer blijven dacht ik.quote:
Tja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben nog van een andere generatie. In mijn 16-tijd regelde je het nummer van een meisje met een breezer en ging je elkaar bellen met de huistelefoon. Niks hyves, niks Facebook. En je ouders toch boos als de telefoonrekening torenhoog was.
Ik heb hier gewoon koffie voor de PCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Koffie drinken
[..]
HIj mocht juist weer blijven dacht ik.
En neuken met een varkensblaas om de puddingbuksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben nog van een andere generatie. In mijn 16-tijd regelde je het nummer van een meisje met een breezer en ging je elkaar bellen met de huistelefoon. Niks hyves, niks Facebook. En je ouders toch boos als de telefoonrekening torenhoog was.
Overheidsitesquote:Inloggen niet mogelijk
Door een technische storing of onderhoudswerkzaamheden kun je op dit moment helaas niet inloggen.
Onze excuses voor het ongemak.
uiteraard. wat een tijd zeg, de tijd dat je nog zonder pardon je puddingsbuks kon legen in je nichtje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:47 schreef Saind het volgende:
[..]
En neuken met een varkensblaas om de puddingbuks
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uiteraard. wat een tijd zeg, de tijd dat je nog zonder pardon je puddingsbuks kon legen in je nichtje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:48 schreef Cara het volgende:
wtf, waarom worden hier whatsapps gedeeld? niet genoeg vrienden in t echten leven?
Kan hier op 't plat'nlaend nog steeds hendigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uiteraard. wat een tijd zeg, de tijd dat je nog zonder pardon je puddingsbuks kon legen in je nichtje.
Ik kom nog van het platteland gewoon een krukje achter je favoriete koe, maar tegenwoordig zijn ook daar genoeg breezersletjesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel dolletjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan hier op 't plat'nlaend nog steeds hendig
Yarrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef Adames het volgende:
Je whatsapp is toch gewoon je telefoonnummer?
met beide is niks misquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom nog van het platteland gewoon een krukje achter je favoriete koe, maar tegenwoordig zijn ook daar genoeg breezersletjes
ohjeequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Rooney mist penalty en rebound
zijn altijd dommies die het nummer geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
noem het dan ook zo, of is een whatsapp vragen wat laagdrempeliger
he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zijn altijd dommies die het nummer geven.
ja ik bedoel het anders maar het kwam er niet zo lekker uitquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Rot op met je retorische vragen gast, wrijf het er lekker in.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn Whatsapp heet Yappari sinds het overlijden van mijn vorige mobiel.
hard hard hard lopen.quote:
voorbeschouwingquote:
Ja toch hij wel doen even!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij wee nie man hij gaat harder dan bolt dan of niet dan?
Ja man, ik wil wel, als die man kip heeft man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
Martina lijkt me wel een mooie gast voor Mart.
Meebrengenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Antilianen zijn soms wel grappig maar wel gierig. Ze eten/zuipen heel je koelkast leeg zonder zelf iets mee te brengen.
Tot zover mijn analyse.
Heeft niets met arrogantie te maken. Hij wil morgen record halen niet tijdens halve finale.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Cara het volgende:
Die Blake werd nog bijna 3e dat is toch best arrogant
quote:
De beste 2 gaan door, en daarna nog 2 anderen, hij had er dus zomaar uit kunnen liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft niets met arrogantie te maken. Hij wil morgen record halen niet tijdens halve finale.
Mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Natuurlijk kon het en het scheelde niets, maar betekend niet dat het door arrogantie komt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Cara het volgende:
[..]
De beste 2 gaan door, en daarna nog 2 anderen, hij had er dus zomaar uit kunnen liggen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat.
En later kreeg je msn met spannende webcam gespreken.
Dan wordt Kuyt zo uitgefloten dat hij geen bal raakt en de rest van het seizoen wissel zal staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Cara het volgende:
Als Fenerbache verliest dan krijgen we ze in de Europa League en dan scoort Kuijt tegen ons. True story.
dirkie kennende zal die gewoon scoren en uitbundig juichen clubliefde is die man vreemd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan wordt Kuyt zo uitgefloten dat hij geen bal raakt en de rest van het seizoen wissel zal staan
Of de 400meter, al zal dat heel anders trainen zijn.. misschien dat hij dat in de toekomst gaat doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom doet Bolt dat verspringen er ook niet bij?
Dat sowieso maar verspringen is een afzet techniek lijkt mij? De lange benen en snelheid kloppen wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of de 400meter, al zal dat heel anders trainen zijn.. misschien dat hij dat in de toekomst gaat doen.
Oprollen die Argentiniërs. Met minder dan 2-0 neem ik geen genoegenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
wordt dus Nederland - Argentinië bij het hockey.
Die mensen noem je Argentijnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprollen die Argentiniërs. Met minder dan 2-0 neem ik geen genoegen
Sorry. Het is avondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die mensen noem je Argentijnen.
wtfquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kun je lezen.
Stijn ok... maar van mijn hond blijf je godverdomme af.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kun je lezen.
Net echt. Alleen kan je zoiets nooit betalen via iDeal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kun je lezen.
210quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kun je lezen.
Ik zag het netquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
71' [1 - 2] D. Kuyt
76' [1 - 3] D. Kuyt
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij 2x voor Feyenoord had gescoord waren ze door
(Sorry Cara deze was onder de gordel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |