Meebrengenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Antilianen zijn soms wel grappig maar wel gierig. Ze eten/zuipen heel je koelkast leeg zonder zelf iets mee te brengen.
Tot zover mijn analyse.
Heeft niets met arrogantie te maken. Hij wil morgen record halen niet tijdens halve finale.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Cara het volgende:
Die Blake werd nog bijna 3e dat is toch best arrogant
quote:
De beste 2 gaan door, en daarna nog 2 anderen, hij had er dus zomaar uit kunnen liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft niets met arrogantie te maken. Hij wil morgen record halen niet tijdens halve finale.
Mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben nog van een andere generatie. In mijn 16-tijd regelde je het nummer van een meisje met een breezer en ging je elkaar bellen met de huistelefoon. Niks hyves, niks Facebook. En je ouders toch boos als de telefoonrekening torenhoog was.
Natuurlijk kon het en het scheelde niets, maar betekend niet dat het door arrogantie komt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Cara het volgende:
[..]
De beste 2 gaan door, en daarna nog 2 anderen, hij had er dus zomaar uit kunnen liggen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat.
En later kreeg je msn met spannende webcam gespreken.
Dan wordt Kuyt zo uitgefloten dat hij geen bal raakt en de rest van het seizoen wissel zal staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Cara het volgende:
Als Fenerbache verliest dan krijgen we ze in de Europa League en dan scoort Kuijt tegen ons. True story.
dirkie kennende zal die gewoon scoren en uitbundig juichen clubliefde is die man vreemd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan wordt Kuyt zo uitgefloten dat hij geen bal raakt en de rest van het seizoen wissel zal staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |