Het oog wil ook wat Kreequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, dat is alleen maar uiterlijk.
En als ze dan maar alleen daarvoor komen dan houdt het snel op ook denk ik.
Ja geef je wel gelijk, want wellicht komen meiden dan eerder naar je toe.quote:
EN DAT IS WAAR JE FOUT ZITquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja geef je wel gelijk, want wellicht komen meiden dan eerder naar je toe.
Maar daarna hangt het toch af van persoonlijkheid.
Tis eigenlijk kortzichtig van meiden want denk ook niet dat het enige wat hun willen is een ge-squate man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
EN DAT IS WAAR JE FOUT ZITprecies, maar heb er nog niet de moeite voor willen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En denk ook niet dat ik er heel slecht uitzie.
Maar idd misschien helpt het wel jah
Do what you love, love what you do!
Ik wel, 50 keer squatten deed wel ffjtes pijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
precies, maar heb er nog niet de moeite voor willen doen.
En denk ook niet dat ik er heel slecht uitzie.
Maar idd misschien helpt het wel jah
succes mee gehad?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel, 50 keer squatten deed wel ffjtes pijn. +1 moeite waard.
Nah, ik ken lelijke mannen met een vrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Je zult zien dat wanneer je de veranderingen in je lichaam ziet je zelfverzekerder word, hoewel dat al niet het probleem was
We doen een complete work-outquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:27 schreef -Engel- het volgende:
van squaten krijg je toch juist zwaar ontwikkelende bovenbenen? of zie ik dat verkeerd... geloof me die heb ik al....
btw... niks mis met doc oz... hij had nog een andere oefening ook
Ken je ook mooie mannen met een vrouw?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, ik ken lelijke mannen met een vrouw
ja idd.... die rechtse dames daar wil ik het wel voor doen ja.. maar links laaaaaaaaaaaaaaaamaquote:
toch he... de laatste keer dat ik in de sportschool was.... dat gekreun en gesteun om de boel te liften... tjeempie.... daar heb ik nu oordoppen bij nodig... man als je het niet kan... dan 1 lichter... stumpersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We doen een complete work-out. 1 oefening is inderdaad onverstandig
Nah ik sport in de buitenlucht. Helaas ook door de regenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
toch he... de laatste keer dat ik in de sportschool was.... dat gekreun en gesteun om de boel te liften... tjeempie.... daar heb ik nu oordoppen bij nodig... man als je het niet kan... dan 1 lichter... stumpers
Ik schreeuw tijdens het liften bijna even hard als wanneer ik klaarkomquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
toch he... de laatste keer dat ik in de sportschool was.... dat gekreun en gesteun om de boel te liften... tjeempie.... daar heb ik nu oordoppen bij nodig... man als je het niet kan... dan 1 lichter... stumpers
Alleen bodyweight dus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah ik sport in de buitenlucht. Helaas ook door de regen
Jzsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik schreeuw tijdens het liften bijna even hard als wanneer ik klaarkom
Vanavond 350 kilo calf raise + mn eigen ~95 kilo erbij nog ~1000 poundsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yep, komt het wel op neer. 80 kilo om mee te beginnen lijkt me genoeg
Wehehe als ik daarmee begin kun je me afvoerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanavond 350 kilo calf raise + mn eigen ~95 kilo erbij nog ~1000 pounds
Genetisch gezegend met beestachtige kuiten. Geen van mn andere oefeningen komt ook maar in de buurtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe als ik daarmee begin kun je me afvoeren
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Genetisch gezegend met beestachtige kuiten. Geen van mn andere oefeningen komt ook maar in de buurt
Ik bench ook maar 60 kiloquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Geen idee wat ik kan benchen, nooit geprobeerd
. Het zal niet zoveel zijn aangezien ik mezelf nog niet kan liften
.
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef twi het volgende:
Ik vroeg me af of je Licor 43 hebt staan, Roy
Godverdomme mijn autoriteit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ach, gewoon voor de goede herinneringen. Kan jij het ook proeven.
Godverdomme, wat loopt iedereen te haten dan? Waarom is het niet voor echte mannen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen drank voor echte mannen kaneel
Omdat alleen watjes dat drinken en vrouwen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme, wat loopt iedereen te haten dan? Waarom is het niet voor echte mannen?
Woewoewoe wel doen wat anderen zeggen hoor anders hoor je er niet bijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat alleen watjes dat drinken en vrouwen..
Dus er zit maar 1 ding op.. je om laten bouwen!!
Zeker!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woewoewoe wel doen wat anderen zeggen hoor anders hoor je er niet bij![]()
Ik ben een watje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat alleen watjes dat drinken en vrouwen..
Dus er zit maar 1 ding op.. je om laten bouwen!!
Wat voor cider wil je?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme, wat loopt iedereen te haten dan? Waarom is het niet voor echte mannen?
Kan de komende drie weken niet de sportschool in Vanaf begin september ga ik weer volle bak en dan ga ik het EINDELIJK vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo Twi, heb je al aan je 3*10*160 instructeur gevraagd?![]()
![]()
Vakantie of wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Kan de komende drie weken niet de sportschool in Vanaf begin september ga ik weer volle bak en dan ga ik het EINDELIJK vragen.
Hoeft het niet te halen hoor lieverdquote:
Waar blijven de foto's?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Skaten was geweldig
Super gezellig, leuke muziek!
Huppel heeft na 5 km moeten afhaken ivm haar brakke knie. Dus dateding en ik gingen de overige 10 km even af skatenwe gingen echt supersnel!
Op het einde wilde ik iemand inhalen en ja hoor, BAM op mijn bakkeslekkere actie weer dus!
Nog even 1 biertje op in de get back en nu naar huis!
Echt een aanrader! Volgende week weer
Ik las squattenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Skaten was geweldig
Super gezellig, leuke muziek!
Huppel heeft na 5 km moeten afhaken ivm haar brakke knie. Dus dateding en ik gingen de overige 10 km even af skatenwe gingen echt supersnel!
Op het einde wilde ik iemand inhalen en ja hoor, BAM op mijn bakkeslekkere actie weer dus!
Nog even 1 biertje op in de get back en nu naar huis!
Echt een aanrader! Volgende week weer
Gvd jij!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik las squatten[ afbeelding ]
Die gaan pas vanaf vrijdag in hè? Deze week moet ik nog even een klein beetje cardio doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Luie hond![]()
Ik vraag over 3 weken weer!
Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljartquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Royco, welke spellen heb je liggen?
[..]
Gvd jij!
5 km squatten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Die gaan pas vanaf vrijdag in hè? Deze week moet ik nog even een klein beetje cardio doen.
Geen foto's omdat huppel niet is gevallen. Alleen dateding en nog een stuk of 50 mensen hebben mij zien vallen. En dar zijn geen foto's van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's?
En is dat elke week? Misschien moet ik mijn skates maar weer eens op zoeken
Ow, ik dacht aan monopoly, risk etcquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljart
Nee, bij Huppel keek ik alweer omhoog en las ik dat het skaten betrefde. Huppel zou nooit een squat in haar leven doen volgens mijquote:
Nee dat ga ik morgen weer doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb ik niet, misschien dat iemand die mee kan nemenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, ik dacht aan monopoly, risk etc
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat ga ik morgen weer doen
Als het goed is liggen mijn skates nog ergens bij mijn oudersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen foto's omdat huppel niet is gevallen. Alleen dateding en nog een stuk of 50 mensen hebben mij zien vallen. En dar zijn geen foto's van.
Dateding zei wel dat ik heel mooi viel
Volgende week is de laatste en de leukste, want die gaat over de maasboulevard
Maar het is elk jaar
Dus je doet gewoon een keer mee!
Rara, wie gaat Monopoly doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een afgetrapte Risk en MADquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, misschien dat iemand die mee kan nemen
Ik heb al weer zin in volgende week!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed is liggen mijn skates nog ergens bij mijn ouders
Het MAD spelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een afgetrapte Risk en MAD
Ik wel truth or dare doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef twi het volgende:
Ik wil Levensweg nog wel doen. Of Spookslot. Of Dokter Bibber.
In een kring gaan zitten met een lege fles, de fles draaien en degene waar hij met de open kant naar wijst zegt truth or dare, vervolgens verzinnen de andere de vraag of opdracht en die moet vervolgens uitgevoert worden. Daarna mag die persoon de fles draaien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt.
Skatenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Skaten is wel leuk inderdaad, deed ik vroeger ook wel vaak. Mocht ik het ooit nodig vinden om cardio te doen dan word het skaten
levensweg is leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef twi het volgende:
Ik wil Levensweg nog wel doen. Of Spookslot. Of Dokter Bibber.
Dat vraagt om ongein.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In een kring gaan zitten met een lege fles, de fles draaien en degene waar hij met de open kant naar wijst zegt truth or dare, vervolgens verzinnen de andere de vraag of opdracht en die moet vervolgens uitgevoert worden. Daarna mag die persoon de fles draaien.
Kiss kiss kissquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In een kring gaan zitten met een lege fles, de fles draaien en degene waar hij met de open kant naar wijst zegt truth or dare, vervolgens verzinnen de andere de vraag of opdracht en die moet vervolgens uitgevoert worden. Daarna mag die persoon de fles draaien.
Teveel kinderen krijgen zodat ze niet meer in de auto passenquote:
Het lijkt me beter dan dat het niet gespeeld gaat worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is dan ook het doel van het spelletje
Het is leuker als je de spelers al kent jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lijkt me beter dan dat het niet gespeeld gaat worden.
Je kan ze niet gewoon zo breed maken dat ze er sowieso niet inpassen, dom spelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Teveel kinderen krijgen zodat ze niet meer in de auto passen
[..]
Het lijkt me beter dan dat het niet gespeeld gaat worden.
Ik ken er al een paar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is leuker als je de spelers al kent ja
Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan ze niet gewoon zo breed maken dat ze er sowieso niet inpassen, dom spel
Jij snapt 'm, ik had ook een volle pan gemaakt vanmiddagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet >2kg eten voor 1 persoon maken_!
Mensen die niet voor meerdere dagen kokenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt 'm, ik had ook een volle pan gemaakt vanmiddag
Voorbehoedsmiddelen? Je weet maar nooit he...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef -Engel- het volgende:
Wat moet er zaterdag mee?
*slaapspullen
*10 eu >>>> voor de drank en ontbijt... of moet ik drank zelf meenemen?
*goed humeur
*SET en eventuele andere spelletjes...?
mis ik iets? wie het weet mag het PM-en...
want ik ga nu naar bed
Dit of voor het zingen de kerk uit, dat werkt primaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voorbehoedsmiddelen? Je weet maar nooit he...
Dat mag jij alleen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef Myraela het volgende:
Laten we zaterdag twister doen.
[ afbeelding ]
15km skaten, jij bent gekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr? Gaan jullie ook mee skaten woensdag?
Wat een ongemotiveerde luie donders zijn jullie zegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:51 schreef kree het volgende:
wel leuk ff "steek" sms-je naar collega die nu wel moet werken en geen donder zin heeft ook.
terug: ik was dik te laat en me verslapen en ik ga niksen
nee zo is het niet, er is gewoon weinig werk en we moeten wel op komen dagen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een ongemotiveerde luie donders zijn jullie zeg![]()
Ik had jullie al lang geleden ontslagen
Ja dat zal wel maar ik hoor jou echt altijd klagen over je werk en dat laat nogal een ongemotiveerde indruk achter Kree:Dquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee zo is het niet, er is gewoon weinig werk en we moeten wel op komen dagen.
Ik had nooit vrije dag en morgen kunnen opnemen als het druk was.
Maar nu NP
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:57 schreef kree het volgende:
[..]
mogguh, jou ken ik nog niet, vertel ff kort?
Waarschijnlijkquote:
Mogguh!quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk![]()
Gelukkig is de airco nog niet aangeslagen
Ja dat voel je welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh!
Met opstandige knie een takkeeind lopen naar het station is niet leuk nie
Wooehooeeequote:
Ik ben zo trots op mij!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja dat voel je welMaar goed gedaan Huppel
5 km is echt netjes
zijn weekend begint altijd op donderdag. Zo gemeen.quote:
Mjah, heb opeens niet zoveel zin meer in de meet.quote:
komt door de verveling.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat zal wel maar ik hoor jou echt altijd klagen over je werk en dat laat nogal een ongemotiveerde indruk achter Kree:D
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zijn weekend begint altijd op donderdag. Zo gemeen.
graag gedaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Pff inderdaad gemeen
Nu heb ik nog minder zin in werk
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn weekend is bijna weer afgelopen!
Maar vrijdag begint mn tweede weekend van deze week.
Goed idee, ff m'n iPod opzetten, voordat m'n collega er isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ben m'n oordopjes vergetenMoet nu verplicht naar radio 2 luisteren
Was gister nog beetje gezellig?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Goed idee, ff m'n iPod opzetten, voordat m'n collega er is
Ik heb echt heerlijk geslapenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Viel pas na 4:00 uur in slaap... Wtf ik werd helemaal gek van die muggen om mij hoofd! Heb er 8 doodgemept
Alleen geslapenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt heerlijk geslapen
Holaquote:
Haha hier ook lekker lui vandaagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen geslapen
Zo nu eerst ontbijt en thee
Zo mijn nieuwe voetbaltenue passenEn voor de rest van de dag lekker lui
In het zonnetje liggen en gamen denk ik
[..]
Hola
Hihiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen geslapen
Zo nu eerst ontbijt en thee
Zo mijn nieuwe voetbaltenue passenEn voor de rest van de dag lekker lui
In het zonnetje liggen en gamen denk ik
[..]
Hola
Lui zijn is lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha hier ook lekker lui vandaag.
Hihiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Laten we zeggen dat ik een heel sportieve avond en nacht heb gehad. If you know what I mean
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
Jahoor, gegeten en ff bijgepraat
Alweer donderdag
En jij nog wat leuks gedaan gisterenavond?quote:
Niet echt iets wat topicwaardig isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:16 schreef STING het volgende:
En jij nog wat leuks gedaan gisterenavond?
Aan de ene kant gelukkig, aan de andere kant ligt er heul veel werk
Dat is het al sinds ik terug ben van vakantie vorige weekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet echt iets wat topicwaardig is
Dat wordt aanpoten dus vandaag!
Maar nu wel moequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lui zijn is lekker
[..]
Hihi
Het is zo druk als dat je het zelf maaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:23 schreef STING het volgende:
Dat is het al sinds ik terug ben van vakantie vorige week
Maar ik doe gewoon rustig aan
Jij hebt het volgens mij ook druk, of niet?
Ik bedoel, bij jou ligt er ook een aaridge hoeveelheid werk of niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is zo druk als dat je het zelf maakt
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:32 schreef STING het volgende:
Ik bedoel, bij jou ligt er ook een aaridge hoeveelheid werk of niet?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is zo druk als dat je het zelf maakt
Lekker tijgerbalsemen als je thuis bentquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op mij!
Op een gegeven moment moesten we over een brug en daar gingen echt veel mensen op hun giechel. Ik niet![]()
Maar na 5km wilde mn knie niet meer. Verga nu ook van de pijn en ik moet zo ook nog van station naar huis lopen.
Mee eens, je doet gewoon wat je kuntquote:
Collega gister tegen mij toen m'n baas langs liep "ga je weer aan het werk? "quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:35 schreef STING het volgende:
Mee eens, je doet gewoon wat je kunt
STING's tegeltjeswijsheid voor vandaag:
Don't worry about things you can't control
Ach, daar komt het wel op neer toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat liedje van clouseau -> daar gaat ze
"Zolang ze maar met mij m'n lakens deelt"
Dat zinnetje gaat in mijn hoofd gewoon altijd:
"Zolang ze maar met mijn beiden ballen speelt"
Hehe, coole managers, ze bestaan nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Collega gister tegen mij toen m'n baas langs liep "ga je weer aan het werk? "
ik: "nee, ik ga weer terug, doen alsof ik werk"
manager " idd, gewoon de indruk wekken, dat is goed genoeg"
Dat valt allemaal wel mee. Oude blessure aan mn knie speelde op. En dan bij thuiskomst de halve kamasutra doen was op zich ook niet het slimste plan ooitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lekker tijgerbalsemen als je thuis bent![]()
Ja dat rolschaatsen haakt er wel even in als je het lang niet gedaan hebt. Mijn ballonkuiten stonden op knappen
Nee, het gaat over die asociale wijven die zich in de deken rollen, zodat je zelf kou moet lijden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, daar komt het wel op neer toch?
Ik krijg bijna medelijden met jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Verrek de airco is aangeslagen
*pakt alvast vest erbij*
Idd, altijd de hele doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Oude blessure aan mn knie speelde op. En dan bij thuiskomst de halve kamasutra doen was op zich ook niet het slimste plan ooit
Tijdgebrek is a bitchquote:
Lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Die van mij ook, laat ons lekker vrij, als we maar goede resultaten leveren.
kijk ik niet van op, oversexte puber!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat liedje van clouseau -> daar gaat ze
"Zolang ze maar met mij m'n lakens deelt"
Dat zinnetje gaat in mijn hoofd gewoon altijd:
"Zolang ze maar met mijn beiden ballen speelt"
Zolang er niks mis gaat zie ik mijn 'baas' niet eensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Die van mij ook, laat ons lekker vrij, als we maar goede resultaten leveren.
Je noemt me een puberquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
kijk ik niet van op, oversexte puber!
Oh? Is Cue_ oversext?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
kijk ik niet van op, oversexte puber!
Bijnaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met je
Moet de serverruimte niet juist ook koel zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bijna![]()
Maar als ik zeg maar te koud wordt ga ik wel de serverruimte in wat warmer daar
achter de kast is lekker warmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet de serverruimte niet juist ook koel zijn?
Om het verhaal dan maar compleet te maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet de serverruimte niet juist ook koel zijn?
Goed beleidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Om het verhaal dan maar compleet te maken.
In de server ruimte is geen airco maar in mijn kantoor wel
Maar wel leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Oude blessure aan mn knie speelde op. En dan bij thuiskomst de halve kamasutra doen was op zich ook niet het slimste plan ooit
De keren dat ik dat boek heb geprobeerd eindigden in lachbuien en kneuzingen trouwensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
nou niet elk standje uit dat boek is leuk hoor, zeker niet met spierpijn
met mijn rug is het nooit meer goed gekomenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De keren dat ik dat boek heb geprobeerd eindigden in lachbuien en kneuzingen trouwens
Bwhehehehehhehe, nee. Lijkt me geen slim plan. Ik val na 3 meter al om.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr? Gaan jullie ook mee skaten woensdag?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
met mijn rug is het nooit meer goed gekomen
Had je een mooie sleutelhanger?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gister zijn mijn autosleutels gestolen... dafuq man.
Me auto stond er nog...
zeker weten gestolen? niet misschien kwijt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gister zijn mijn autosleutels gestolen... dafuq man.
Me auto stond er nog...
Dat is het hele probleem dus...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Honderd procent, ik kwam daar met me auto. Had ze in me jas aan de bar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
zeker weten gestolen? niet misschien kwijt?
ook zo lullig natuurlijk als het niet blijkt te werken, moeten we dat weer aan iedereen uitleggen!quote:
Mijn ex had bij haar nieuwe huis het adres eraan laten zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar vond deze wel even voldoende
heb je nu het verhaal niet begrepen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar vond deze wel even voldoende
Ja daarom, daar waag ik me niet nog een keer aanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
ook zo lullig natuurlijk als het niet blijkt te werken, moeten we dat weer aan iedereen uitleggen!
Daar is een heel topic voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
ook zo lullig natuurlijk als het niet blijkt te werken, moeten we dat weer aan iedereen uitleggen!
Gelukkig ben ik all risk verzekerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
wat een kutstreek...
nieuwe sloten/sleutels is een dure grap
Leuk man, totdat de verzekering langs komt en ziet dat er geen inbraakschade is, dag vergoedingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik all risk verzekerd.
Muhahahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij mag altijd bij mij komen uithuilen
Hopen dat iemand inziet dat het niet klopt. En er misschien wat mee gaat doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef rival het volgende:
heb je nu het verhaal niet begrepen?
wat is het nut ervan?
Nee daar gaat het niet om ;-)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk man, totdat de verzekering langs komt en ziet dat er geen inbraakschade is, dag vergoeding
Serieus???quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om ;-)
Zit zelf in de verzekeringen ;-).
Zit ff wat oude topics door te spitten, ben iets aan het zoeken maar zijn die tjik en over the hedge nog een stelletje?
of is dat rebound verhaal ook al over?
Ja dat is me werk oa ;-).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus???![]()
![]()
Nouja, ik zal je helpen. Zover ik weet zijn ze gelukkig samen
Dat zei huppel ook, maar ze heeft het wel 5 km volgehoudenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehehhehe, nee. Lijkt me geen slim plan. Ik val na 3 meter al om.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aha, dus nog in de zwart-wit kopietjes fase.
Koop je ook een Macbook Pro voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:22 schreef Samzz het volgende:
Ik zag dus gisteren tijdens het winkelen een ontzettend gave tas! Echt machtig mooi. Ik zag echter de bui al hangen. Gezien mijn smaak en eisen wat tassen betreft, zou dit nooit een goedkope tas zijn. Gezien het merk zou het zelfs een dure tas zijn.
Ja hoor, 500 euro.
Wel eentje van drie jaar oudquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Koop je ook een Macbook Pro voor
Ja, voor een nieuwe mag je 1249 neerleggenquote:
Ja. En dan is iequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voor een nieuwe mag je 1249 neerleggen.
Ja, uiteraard, dat zou ik ook doen, maar als je het geld niet hebtquote:
Dan zou ik doorsparen. Ik weet niet... Ik heb het niet zo op 2e hands hard- en software...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, dat zou ik ook doen, maar als je het geld niet hebt.
Als ze 1000 euro had gehad, zou ze wel een laptop EN de tas kopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, dat zou ik ook doen, maar als je het geld niet hebt.
Ook dat snap ik hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik doorsparen. Ik weet niet... Ik heb het niet zo op 2e hands hard- en software...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze 1000 euro had gehad, zou ze wel een laptop EN de tas kopen
Dat komt in mijn geval ook vooral omdat ik dermate weinig verstand heb van laptops en de rest van de zut dat het voor mij onmogelijk is om te zien wat er allemaal mee gebeurd is.quote:
Logisch hoor, ik zou ook niets 2dehands kopen als ik er verder geen verstand van had.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]!
[..]
Dat komt in mijn geval ook vooral omdat ik dermate weinig verstand heb van laptops en de rest van de zut dat het voor mij onmogelijk is om te zien wat er allemaal mee gebeurd is.
Dan kan ik wel zeggen dat je goed opgedroogd bentquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan wel in kleur en op glanspapier
Ik vind 25 al te duurquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een tas van 70 euro.. vond ik al te duur
wordt niks mee gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopen dat iemand inziet dat het niet klopt. En er misschien wat mee gaat doen.
Ik vind gewoon sommige fouten net wat erger dan andere en dus maak ik enkele kenbaar
Ze zijn wel duur ja, maar aangezien ik elke andere laptop binnen een jaar kapot heb, wil ik er nu wel voor eentje gaan sparen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
Overigens lieg ik dat ik geen Apple wil. Ik vind de laptops echt prachtig mooi. Alleen de prijs... Die is gewoon zwaar kut.
Waardoor gaat ie zo snel kapot dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn wel duur ja, maar aangezien ik elke andere laptop binnen een jaar kapot heb, wil ik er nu wel voor eentje gaan sparen.en dan hopen dat ik er 2 jaar mee kan doen. Of 1 jaar en daarna verkopen voor een nog redelijke prijs en weer een nieuwe kopen.
Beter nadenkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:10 schreef STING het volgende:
Oh, het klonk zo braafIk moest al ff wrijven in m'n ogen enzo
Cue braaf noemenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, het klonk zo braafIk moest al ff wrijven in m'n ogen enzo
Mijn droom vannachtquote:
quote:Altijd leuk die dromen van mij. Beetje half mensen vermoorden / in stukken snijden.
dit keer door geesteninvloed mensen vermoord omdat het zo 'hoorde'. Al bloedde ik zelf ook bijna dood. En terwijl ik mijn laatste bloed verloor ging iemand die ik nogal goed in zijn nek had geraakt met zijn dode vriendin zonder (oa) haar armen er vandoor.
En bij m'n laatste adem kwam een geest naar me toe, pakte mijn hand en nam me mee naar een balzaal om een goede engelse wals te dansen.
En had je toen toevallig iets van een horror gekeken of niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
een tijdje terug had ik er ook zo'n eentje
Nop, helemaal nietsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef STING het volgende:
En had je toen toevallig iets van een horror gekeken of niet?
Zoals het internet vermeld:quote:
quote:Wanneer u droomt dat een moordenaar met bebloede handen een ander tot slachtoffer maakt zult u problemen krijgen.
quote:Als u in een droom een moord pleegt zult u meewerken aan een bedenkelijk avontuur waarbij uw goede naam in het geding komt.
quote:Als je zelf vermoord wordt, suggereert de droom dat een belangrijke relatie verbroken is en je af wil sluiten van je emoties. Het staat tevens voor ongebruikte talenten.
dus het hoeft niet zo ernstig te zijnquote:Als je droomt dat je een moord gepleegd hebt, duidt dit op het beeindigen van een oude (slechte) gewoonte of denkwijze. Het kan ook het eind van een verslaving betekenen. Een ander uitleg van deze droom is dat je veel onderdrukte woede hebt, naar jezelf of naar anderen. Moord-dromen komen trouwens vaak voor als je niet lekker in je vel zit.
Intensief gebruik, elke dag in mn tas meenemen en hij staat zo'n 24/7 aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waardoor gaat ie zo snel kapot dan?
Apple care protection plan nemen, 3 jaar hardwaregarantiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Intensief gebruik, elke dag in mn tas meenemen en hij staat zo'n 24/7 aan.
Volgens de wetgeving van de EU heb je dit standaard al voor 2 jaar. Dus je betaald eigenlijk maar voor 1jr extra.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Apple care protection plan nemen, 3 jaar hardwaregarantie
Niet correct. De EU garantie dekt 2 jaar voor fabricagefouten voor gebruik (dus bv. dead on arrival). Bovendien is het zo dat je na een half jaar moet kunnen aantonen dat een apparaat al stuk was bij ontvangst. Veel succes daarmeequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens de wetgeving van de EU heb je dit standaard al voor 2 jaar. Dus je betaald eigenlijk maar voor 1jr extra.
Dat zegt niets, je kunt ook een paar mannen zwoel aangekeken hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb anders maar 4 euro uitgegeven gister
Zo werkt het niet helemaal hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens de wetgeving van de EU heb je dit standaard al voor 2 jaar. Dus je betaald eigenlijk maar voor 1jr extra.
Had je het al opgezocht voor jezelf of nu net?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar ergens anders weer:
dus het hoeft niet zo ernstig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |