Het oog wil ook wat Kreequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, dat is alleen maar uiterlijk.
En als ze dan maar alleen daarvoor komen dan houdt het snel op ook denk ik.
Ja geef je wel gelijk, want wellicht komen meiden dan eerder naar je toe.quote:
EN DAT IS WAAR JE FOUT ZITquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja geef je wel gelijk, want wellicht komen meiden dan eerder naar je toe.
Maar daarna hangt het toch af van persoonlijkheid.
Tis eigenlijk kortzichtig van meiden want denk ook niet dat het enige wat hun willen is een ge-squate man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
EN DAT IS WAAR JE FOUT ZITprecies, maar heb er nog niet de moeite voor willen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En denk ook niet dat ik er heel slecht uitzie.
Maar idd misschien helpt het wel jah
Do what you love, love what you do!
Ik wel, 50 keer squatten deed wel ffjtes pijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
precies, maar heb er nog niet de moeite voor willen doen.
En denk ook niet dat ik er heel slecht uitzie.
Maar idd misschien helpt het wel jah
succes mee gehad?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel, 50 keer squatten deed wel ffjtes pijn. +1 moeite waard.
Nah, ik ken lelijke mannen met een vrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Je zult zien dat wanneer je de veranderingen in je lichaam ziet je zelfverzekerder word, hoewel dat al niet het probleem was
We doen een complete work-outquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:27 schreef -Engel- het volgende:
van squaten krijg je toch juist zwaar ontwikkelende bovenbenen? of zie ik dat verkeerd... geloof me die heb ik al....
btw... niks mis met doc oz... hij had nog een andere oefening ook
Ken je ook mooie mannen met een vrouw?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, ik ken lelijke mannen met een vrouw
ja idd.... die rechtse dames daar wil ik het wel voor doen ja.. maar links laaaaaaaaaaaaaaaamaquote:
toch he... de laatste keer dat ik in de sportschool was.... dat gekreun en gesteun om de boel te liften... tjeempie.... daar heb ik nu oordoppen bij nodig... man als je het niet kan... dan 1 lichter... stumpersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We doen een complete work-out. 1 oefening is inderdaad onverstandig
Nah ik sport in de buitenlucht. Helaas ook door de regenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
toch he... de laatste keer dat ik in de sportschool was.... dat gekreun en gesteun om de boel te liften... tjeempie.... daar heb ik nu oordoppen bij nodig... man als je het niet kan... dan 1 lichter... stumpers
Ik schreeuw tijdens het liften bijna even hard als wanneer ik klaarkomquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
toch he... de laatste keer dat ik in de sportschool was.... dat gekreun en gesteun om de boel te liften... tjeempie.... daar heb ik nu oordoppen bij nodig... man als je het niet kan... dan 1 lichter... stumpers
Alleen bodyweight dus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah ik sport in de buitenlucht. Helaas ook door de regen
Jzsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik schreeuw tijdens het liften bijna even hard als wanneer ik klaarkom
Vanavond 350 kilo calf raise + mn eigen ~95 kilo erbij nog ~1000 poundsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yep, komt het wel op neer. 80 kilo om mee te beginnen lijkt me genoeg
Wehehe als ik daarmee begin kun je me afvoerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanavond 350 kilo calf raise + mn eigen ~95 kilo erbij nog ~1000 pounds
Genetisch gezegend met beestachtige kuiten. Geen van mn andere oefeningen komt ook maar in de buurtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe als ik daarmee begin kun je me afvoeren
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Genetisch gezegend met beestachtige kuiten. Geen van mn andere oefeningen komt ook maar in de buurt
Ik bench ook maar 60 kiloquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Geen idee wat ik kan benchen, nooit geprobeerd
. Het zal niet zoveel zijn aangezien ik mezelf nog niet kan liften
.
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef twi het volgende:
Ik vroeg me af of je Licor 43 hebt staan, Roy
Godverdomme mijn autoriteit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ach, gewoon voor de goede herinneringen. Kan jij het ook proeven.
Godverdomme, wat loopt iedereen te haten dan? Waarom is het niet voor echte mannen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen drank voor echte mannen kaneel
Omdat alleen watjes dat drinken en vrouwen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme, wat loopt iedereen te haten dan? Waarom is het niet voor echte mannen?
Woewoewoe wel doen wat anderen zeggen hoor anders hoor je er niet bijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat alleen watjes dat drinken en vrouwen..
Dus er zit maar 1 ding op.. je om laten bouwen!!
Zeker!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woewoewoe wel doen wat anderen zeggen hoor anders hoor je er niet bij![]()
Ik ben een watje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat alleen watjes dat drinken en vrouwen..
Dus er zit maar 1 ding op.. je om laten bouwen!!
Wat voor cider wil je?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme, wat loopt iedereen te haten dan? Waarom is het niet voor echte mannen?
Kan de komende drie weken niet de sportschool in Vanaf begin september ga ik weer volle bak en dan ga ik het EINDELIJK vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo Twi, heb je al aan je 3*10*160 instructeur gevraagd?![]()
![]()
Vakantie of wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Kan de komende drie weken niet de sportschool in Vanaf begin september ga ik weer volle bak en dan ga ik het EINDELIJK vragen.
Hoeft het niet te halen hoor lieverdquote:
Waar blijven de foto's?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Skaten was geweldig
Super gezellig, leuke muziek!
Huppel heeft na 5 km moeten afhaken ivm haar brakke knie. Dus dateding en ik gingen de overige 10 km even af skatenwe gingen echt supersnel!
Op het einde wilde ik iemand inhalen en ja hoor, BAM op mijn bakkeslekkere actie weer dus!
Nog even 1 biertje op in de get back en nu naar huis!
Echt een aanrader! Volgende week weer
Ik las squattenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Skaten was geweldig
Super gezellig, leuke muziek!
Huppel heeft na 5 km moeten afhaken ivm haar brakke knie. Dus dateding en ik gingen de overige 10 km even af skatenwe gingen echt supersnel!
Op het einde wilde ik iemand inhalen en ja hoor, BAM op mijn bakkeslekkere actie weer dus!
Nog even 1 biertje op in de get back en nu naar huis!
Echt een aanrader! Volgende week weer
Gvd jij!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik las squatten[ afbeelding ]
Die gaan pas vanaf vrijdag in hè? Deze week moet ik nog even een klein beetje cardio doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Luie hond![]()
Ik vraag over 3 weken weer!
Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljartquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Royco, welke spellen heb je liggen?
[..]
Gvd jij!
5 km squatten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Die gaan pas vanaf vrijdag in hè? Deze week moet ik nog even een klein beetje cardio doen.
Geen foto's omdat huppel niet is gevallen. Alleen dateding en nog een stuk of 50 mensen hebben mij zien vallen. En dar zijn geen foto's van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's?
En is dat elke week? Misschien moet ik mijn skates maar weer eens op zoeken
Ow, ik dacht aan monopoly, risk etcquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pokerset, triviant, het lama's spel, en een biljart
Nee, bij Huppel keek ik alweer omhoog en las ik dat het skaten betrefde. Huppel zou nooit een squat in haar leven doen volgens mijquote:
Nee dat ga ik morgen weer doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb ik niet, misschien dat iemand die mee kan nemenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, ik dacht aan monopoly, risk etc
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat ga ik morgen weer doen
Als het goed is liggen mijn skates nog ergens bij mijn oudersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen foto's omdat huppel niet is gevallen. Alleen dateding en nog een stuk of 50 mensen hebben mij zien vallen. En dar zijn geen foto's van.
Dateding zei wel dat ik heel mooi viel
Volgende week is de laatste en de leukste, want die gaat over de maasboulevard
Maar het is elk jaar
Dus je doet gewoon een keer mee!
Rara, wie gaat Monopoly doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een afgetrapte Risk en MADquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, misschien dat iemand die mee kan nemen
Ik heb al weer zin in volgende week!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed is liggen mijn skates nog ergens bij mijn ouders
Het MAD spelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een afgetrapte Risk en MAD
Ik wel truth or dare doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef twi het volgende:
Ik wil Levensweg nog wel doen. Of Spookslot. Of Dokter Bibber.
In een kring gaan zitten met een lege fles, de fles draaien en degene waar hij met de open kant naar wijst zegt truth or dare, vervolgens verzinnen de andere de vraag of opdracht en die moet vervolgens uitgevoert worden. Daarna mag die persoon de fles draaien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt.
Skatenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Skaten is wel leuk inderdaad, deed ik vroeger ook wel vaak. Mocht ik het ooit nodig vinden om cardio te doen dan word het skaten
levensweg is leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef twi het volgende:
Ik wil Levensweg nog wel doen. Of Spookslot. Of Dokter Bibber.
Dat vraagt om ongein.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In een kring gaan zitten met een lege fles, de fles draaien en degene waar hij met de open kant naar wijst zegt truth or dare, vervolgens verzinnen de andere de vraag of opdracht en die moet vervolgens uitgevoert worden. Daarna mag die persoon de fles draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |