Op zich niet slecht. Dames in jurkjes, hotpants etc. Prima uitzicht.quote:
Ziet er lekker uit inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op zich niet slecht. Dames in jurkjes, hotpants etc. Prima uitzicht.
ps Miauw. Blijf in je pauze maar binnen. It's safer.
Prrrrrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
was je op tijd voor de vriezer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef PeuRac het volgende:
Goede middag![]()
kom je thuis, zit t halve huis zonder stroomt is maar goed dat de telefoon en internet centrale erop zaten, anders had ik waarschjnlijk niet eens gemerkt
ja volgens mij wel, t was er maar een half uurtje af vermoed ik. Gezien de log van het alarm.quote:
Mijn bier staat gewoon in de koelkast hoor. Bij jou niet?quote:
Sorry, ik ben heel slecht met lyricsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm ander nummer?Of linkje? Kan ik meeluisteren voordat ik ga zingen
hahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Kon ik maar even bij je zijn....'
Het doet toch ongelovelijk veeeeel piiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
hahahaha
Ik moet nog zoveeel aan je vraaaaagen
Ah ja, toen was Gordon nog 'hetero'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
hahahaha
Ik moet nog zoveeel aan je vraaaaagen
DO NOT UNLEASH THE KRAKEN!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
muhahaha
Was jij ook niet een expert op het gebied van Borderline?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, toen was Gordon nog 'hetero'
Ik weet wel wat van Border Colliesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
muhahaha
Was jij ook niet een expert op het gebied van Borderline?
Nee ff serieus, in het liefdesverdriet topic zijn 2 gasten bezig die echt helemaal los op borderline gaan.. dacht misschien wil je inhaken.quote:
Nope, ik heb geen behoefte daaraan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ff serieus, in het liefdesverdriet topic zijn 2 gasten bezig die echt helemaal los op borderline gaan.. dacht misschien wil je inhaken.
Ik zocht die 2 sites, waar een hele uitleg over gegeven werd. Maar voel er weinig voor om zoveel posts terug te gaan bladeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen behoefte daaraan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ff serieus, in het liefdesverdriet topic zijn 2 gasten bezig die echt helemaal los op borderline gaan.. dacht misschien wil je inhaken.
Waarom denk je dat ik die posts zou hebben? Ik weet niet eens meer waar je naar refereertquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zocht die 2 sites, waar een hele uitleg over gegeven werd. Maar voel er weinig voor om zoveel posts terug te gaan bladeren.
Misschien had jij ze nog.
Hoe is het leven verder?
ik koop weleens een kratje bier maar dat is altijd al op voor ik thuis benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bier staat gewoon in de koelkast hoor. Bij jou niet?
Het zijn 2 links waarin vanalles beschreven werd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die posts zou hebben? Ik weet niet eens meer waar je naar refereert.
Goed hoor, vermaak me prima. Bij jou dan?
Vol verlangen snuffelde ik in het topic maar van een verhitte discussie geen spoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het zijn 2 links waarin vanalles beschreven werd.
Maakt ook niet uit verder.
Ik vermaak me ook prima ;-)
Nee maar een hoop getier over hun borderliner exquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vol verlangen snuffelde ik in het topic maar van een verhitte discussie geen spoor
Een paar posts... enfin, genoeg daarover. Dat geneuzel mag van mij mooi in dat topic blijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee maar een hoop getier over hun borderliner ex
Alweer een nieuwe vlam? Of voor eeuwig verbitterd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een paar posts... enfin, genoeg daarover. Dat geneuzel mag van mij mooi in dat topic blijven.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe vlam? Of voor eeuwig verbitterd?
Ben jij zn ex of snap je niet dat je dit ook per DM kan doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe vlam? Of voor eeuwig verbitterd?
Dan kan je dit hele topic wel opdoeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij zn ex of snap je niet dat je dit ook per DM kan doen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan je dit hele topic wel opdoeken.
Hij is onze Dr.Phil in het exen topicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij zn ex of snap je niet dat je dit ook per DM kan doen?
Maar dokter phil he?! Vraag me af of hij eigenlijk die titel wel zou mogen hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vroeg me gewoon af, hoe het met sommige mensen nu gaat... of hoe het ze vergaat....
paar maand later...
Hij wel, als je kijkt wat ie toen posttequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar dokter phil he?! Vraag me af of hij eigenlijk die titel wel zou mogen hebben
Welkom!
Zo'n titel kun je toch gewoon kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar dokter phil he?! Vraag me af of hij eigenlijk die titel wel zou mogen hebben
Welkom!
Psst titeltje kopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n titel kun je toch gewoon kopen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n titel kun je toch gewoon kopen
Dan moet ik het Anaal- even weg typexen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Generaal over?
Barbaarsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]Die zouden beschermd moeten zijn en iedereen die er misbruik van maakt zou levend orgaandonor moeten worden
lalalala
Je lijkt zo'n schattig meisje, maar ondertussen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]Die zouden beschermd moeten zijn en iedereen die er misbruik van maakt zou levend orgaandonor moeten worden
lalalala
ondertussen zit er heel wat in wat ik zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je lijkt zo'n schattig meisje, maar ondertussen...
Nee dat niet, maar iemand zijn organen er uithalen als hij nog niet dood is is niet erg lief he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
ondertussen zit er heel wat in wat ik zeg![]()
En is het maar lief ook dat er mensen zijn met deze mening
Of heb jij later liever een 3e oor aangenaaid door iemand die een titel heeft gekocht?
![]()
Royquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar iemand zijn organen er uithalen als hij nog niet dood is is niet erg lief he.
Ik zal je wel even je plaats leren, over mijn bar heen.
Hm uitdrukkingen zijnook niet al te bekend hierquote:
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar iemand zijn organen er uithalen als hij nog niet dood is is niet erg lief he.
Ik ga jou maar te vriend houden.
je brengt m wel in levensgevaar zo he?!quote:
Je weet toch dat ik dat nooit zou doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm uitdrukkingen zijnook niet al te bekend hier
[..]
Lijkt me een goed plan
[..]
je brengt m wel in levensgevaar zo he?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik dat nooit zou doenWat mag ik op je biljart dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Hij kan je makkelijk hebben. Hij heeft enkel wat hulp nodig met de kettingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm uitdrukkingen zijnook niet al te bekend hier
[..]
Lijkt me een goed plan
[..]
je brengt m wel in levensgevaar zo he?!
Daar heb ik niks over gezegd hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
[..]
mooi neem ik wel een blonde mooie kerel mee
Ik ben blondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom blond?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent zaterdag ook nog gestopt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:01 schreef Evie het volgende:
Iedereen je huis uit flikkeren ftw![]()
![]()
Als ze alleen maar zeiken moeten ze lekker optiefen als ik stop met roken.. dan is mn huis uit flikkeren al een stuk liever dan waar ik eigenlijk zin in heb
![]()
Ja,, maar zolang je me niet probeert te beledigen naar mn reet probeert te staren met een excuus, denkt dat dikke kuiten mooi zijnquote:
Waarom zat je zusje naar je reet te staren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja,, maar zolang je me niet probeert te beledigen naar mn reet probeert te staren met een excuus, denkt dat dikke kuiten mooi zijn, of moeilijk doet om antwoord te geven als ik je iets vraag... en vervolgens alles wat ik draag af gaat lopen zeiken.. dan kan je denk ik best wel wat moeilijkheden verwachten! (viel nu nog mee gewoon muziek keihard aan en wachten tot ze weg zijn)..
Naar je tieten staren mag wel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja,, maar zolang je me niet probeert te beledigen naar mn reet probeert te staren met een excuus, denkt dat dikke kuiten mooi zijn, of moeilijk doet om antwoord te geven als ik je iets vraag... en vervolgens alles wat ik draag af gaat lopen zeiken.. dan kan je denk ik best wel wat moeilijkheden verwachten! (viel nu nog mee gewoon muziek keihard aan en wachten tot ze weg zijn)..
Nee een ander iemand die er ook wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zat je zusje naar je reet te staren?
Ik sla je wel als het me niet meer aanstaat!quote:
Vanaf een afstand staren dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee een ander iemand die er ook was
[..]
Ik sla je wel als het me niet meer aanstaat!
Ben jij ook van mening dat als iemand je slaat, dat je terug mag slaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Evie het volgende:
Zeker tenzij het kinderen zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij ook van mening dat als iemand je slaat, dat je terug mag slaan?
Ik sla geen vrouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze mept alles wat los en vast zit!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen.
Stomme erecodes
Ik ben een man van principes hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijkheid.
Mannen die nog van voor den oorlog zijn.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze mept alles wat los en vast zit!
Het schijnt dan ook lastig te zijn om langs jouw reet heen te kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee een ander iemand die er ook was
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het schijnt dan ook lastig te zijn om langs jouw reet heen te kijken
Dankje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
http://www.woorden.org/woord/principe&from=principes
Precies, maar er zit een verschil tussen staren en kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het schijnt dan ook lastig te zijn om langs jouw reet heen te kijken
En erin verdwalen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies, maar er zit een verschil tussen staren en kijken
Het is als een ongeluk op de weg, ik wil niet, maar moet blijven staren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies, maar er zit een verschil tussen staren en kijken
Zorg ten alle tijden een helm op te houden, een goede zaklamp bij je te dragen en een flink voedselpakket in je rugzak te hebben.quote:
Ligt eraan, hoeveel oppervlak praten we over?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]Laat ik niks merken want anders....
![]()
Ja, ik heb er zin in dat jij twi weer ziet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zie ik twi pas weer.
En eten bij de beer.nomnomnom
Terecht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zin in dat jij twi weer ziet.
Wie ga je zaterdag hosselen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Faxie het volgende:
Vrijdag BBQ met m'n poolteam bij mij thuis
Zaterdag hosselen
En wat schieten wij daar mee op?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zie ik twi pas weer.
En eten bij de beer.nomnomnom
geen zin inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik niet, zoek lekker zelf iets om de vrijdag leuk te vinden.
Ook lid van een poolvereniging?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Faxie het volgende:
Zaterdag hosselen
Zondag wordt ook tof. Krijg bezoek dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:59 schreef Myraela het volgende:
En ik heb zin in de zondag, omdat ontbijt met worstenbroodjes en mayo.
Als je lief bent hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:59 schreef Myraela het volgende:
En ik heb zin in de zondag, omdat ontbijt met worstenbroodjes en mayo.
BBQquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Faxie het volgende:
Zaterdag hosselen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn wel lekker ja, doch zou ik ze wel zonder mayo eten.
O wie zal ik toch eens geloven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Worstenbroodjes met mayo?
Goddelijk
Hmmm, daar twijfel ik tussen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
O wie zal ik toch eens geloven?
Is dat serieus beter dan verse aarbeien met slagroom????![]()
![]()
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Wie ga je zaterdag hosselen?
Blaak in Rotterdam. Maar dat is puur vanwege de competitie. Ik woon d'r ook niet echt in de buurt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook lid van een poolvereniging?
Owquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Hosselen op zaterdag is afgezaagd he?!![]()
Maar mag zolang je het woord niet gebruiktquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef kree het volgende:
Ik heb twee daagjes vrij gekregen jeeeeeeeeh
Effe lang weekend
Hallo trouwens
Goed bezig! Eigen keu ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blaak in Rotterdam. Maar dat is puur vanwege de competitie. Ik woon d'r ook niet echt in de buurt.
Ben van andere verenigingen lid geweest, maar daar kom ik amper. Heb ook tafel tuis staan dus hoef niet ergens anders te trainen
Owquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar mag zolang je het woord niet gebruikt
[..]hf met je weekend!
Jaaa was het ff zat hoor dat niksen daar en alles rekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar mag zolang je het woord niet gebruikt
[..]hf met je weekend!
Ja duhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Goed bezig! Eigen keu ook?
Thuis een tafel... ik zou nooit meer de deur uit komen denk.
Hmmm jammie ik heb m'n eten bij mn ma al gehad voor van de weekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef Faxie het volgende:
Ow tijd om biefstuk te eten bij m'n ouders
Laters
Ik ben net gestopt met roken.. zou als ik iedereen was niks proberen tenzij ik ze bespringquote:
Ik vroeg me al af waarom mn kamer zo stonk, de afwas van 2/3 week had echt nasty shit onderin liggen. Eerst maar even 2 uur in de week en dan nieuw afwaswater fixenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n vaatwasser is stukWel een goede timing hoor
En als je ons bespringt, zijn we al dood.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben net gestopt met roken.. zou als ik iedereen was niks proberen tenzij ik ze bespringLijkt me wel zo veilig
Met mijn geluk bespring je me met je ellebogen vooruitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben net gestopt met roken.. zou als ik iedereen was niks proberen tenzij ik ze bespringLijkt me wel zo veilig
Je kan best wel even zonder lucht hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je ons bespringt, zijn we al dood.
Die gebroken ribben en geperforeerde longen zijn zo vervelend.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kan best wel even zonder lucht hoor
sssstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gebroken ribben en geperforeerde longen zijn zo vervelend.
Nog tips? Ik moet vanavond weer aan de bak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja duhMeerdere zelfs.
Ik doe het al meer dan 10 jaar ondertussen
Dat weet ik, ga em morgen zien trouwens, gaan met z'n alleen eten bij de VLL.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef Evie het volgende:
[..]
sssstJe weet dat ik iets met klaplongen heb he?!
Gezellig! Doe ze de groeten!! Ik ga met de bus naar amersfoort dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, ga em morgen zien trouwens, gaan met z'n alleen eten bij de VLL.
Ik moet er om 19u zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Gezellig! Doe ze de groeten!! Ik ga met de bus naar amersfoort dusmisschien tot morgen!!
Picsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Jemig, wat zijn die hockeydames toch lekker.
Juist ja, de drie dagen dat ik eerste keuze was zijn weer voorbij dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:51 schreef Myraela het volgende:
PINPAS!LIEFDE
IKHEBJEKEIERGGEMISTSCHATJE
Echt niet. Jouw pinpas heeft meer geld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Juist ja, de drie dagen dat ik eerste keuze was zijn weer voorbij dus.
Pinpas als in dat jij altijd je pas trekt om alle leuke dingetjes aan te schaffenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet klein en dun. Ik ben lang en dik.
Oh nee, alleen de lekkere. De leuke moet ze zelf betalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pinpas als in dat jij altijd je pas trekt om alle leuke dingetjes aan te schaffen
I aint sayin she a golddigger, but she aint fucking with no broke niggaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet. Jouw pinpas heeft meer geld.
/fixedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:55 schreef twi het volgende:
[..]
Oh nee, alleen de dure. De goedkope wil ze zelf betalen.
Beter voor je rekening als je geen pinpas hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:51 schreef Myraela het volgende:
PINPAS!LIEFDE
IKHEBJEKEIERGGEMISTSCHATJE
Dan ben je in no time dood... of steel jij je boodschappen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Beter voor je rekening als je geen pinpas hebt
Jawel, want anders pakt ze haar creditcard.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Beter voor je rekening als je geen pinpas hebt
Dat is het nog niet, wel als ze straks trouwen en een gezamelijke rekening hebbenquote:
Twi koopt wel eten voor haar johquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben je in no time dood... of steel jij je boodschappen?
Hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, want anders pakt ze haar creditcard.
Altijd lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:59 schreef twi het volgende:
[..]
Lekkere macaroni in een blik tomatensoep
Wat? Je gezicht laten zien helpt niet meer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef kree het volgende:
even terzijde ik heb een nieuwe manier om de meeuwen die meter van m'n raam zitten weg te jagen.
Schreeuwen en met m'n handen zwaaien hielp al niet meer.
Een bus deo met aansteker nog wel.
Sterf kutbeesten..
Nee volgens mij was het namelijk liefde op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Je gezicht laten zien helpt niet meer?
hehehequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nee volgens mij was het namelijk liefde op het eerste gezicht.
of je hebt een luchtbuksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef kree het volgende:
grrrrrrrrrr ik haat ze komt er weer 1.
Zal hem ff kennis laten maken met mn deo bus en aansteker.
Niemand zal dit begrijpen maar die dingen zijn bloed irritant.
Ik wordt er wakker door 4 uur 's ochtends en ze houden me wakker en dan irriteer ik me zo erg dat ik uit mn bed wil gaan en uit het raam klimmen en vloeken en die beesten de fucking nek om wil draaien.
Uitsterven mogen ze van me.
Uh, tja wat wil je weten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nog tips? Ik moet vanavond weer aan de bak.
Heb zelf een beginners keu van Verona gekocht een tijd terug. 13mm pomerans.
Fake profiel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef -Engel- het volgende:
Pak ik even mijn agenda. word ik gelijk geblokkeerd op paiq... wtf... of omdat ik niet gelijk wilde knuffelen .... wat zou de echte reden zijn geweest???
En toen ontplofte de deo bus in je gezicht. Ach, je kunt er niet echt op achteruit gaan he...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef kree het volgende:
grrrrrrrrrr ik haat ze komt er weer 1.
Zal hem ff kennis laten maken met mn deo bus en aansteker.
Niemand zal dit begrijpen maar die dingen zijn bloed irritant.
Ik wordt er wakker door 4 uur 's ochtends en ze houden me wakker en dan irriteer ik me zo erg dat ik uit mn bed wil gaan en uit het raam klimmen en vloeken en die beesten de fucking nek om wil draaien.
Uitsterven mogen ze van me.
Je wilde niet virtueel knuffelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef -Engel- het volgende:
Pak ik even mijn agenda. word ik gelijk geblokkeerd op paiq... wtf... of omdat ik niet gelijk wilde knuffelen .... wat zou de echte reden zijn geweest???
Ik hou van dieren en ja ik rem ook nog als er een paar weer voor mn auto zitten.quote:
Ik gok maar watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit perspectief is wel beter voor mijn ego
Blijven ademen Kreequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hou van dieren en ja ik rem ook nog als er een paar weer voor mn auto zitten.
Maar zit me nu zo te irriteren dat ik ze inderdaad helemaal aan flarden wil schieten.
Dat kut ding zit een meter van me af en wil niet weg gaan en nu ook niet meer met mn deo vlammenwerper.
En maar herrie blijven maken en die cholera klote jonkies van ze zijn nog erger.
Ik haat ze.
Volgende keer vol gas met auto als ik zo'n baby meeuw voor me zie.
Jullie begrijpen niet hoe erg het is.![]()
![]()
Heb zin om dat beest helemaal te slopen.
Ze zijn te slim ook gewoon en snappen dat ik niet bij ze kan en als ik het raam uit klim dan vliegen ze weg.
GVD
ik ging mijn agenda pakken om juist iets af te spreken... en toen begon meneer gelijk over knuffelen... hallo.... ik knuffel pas mensen als ik me welkom en geliefd voel bij die mensen .. of omdat ik gewoon een knuffel wil en iemand biedt me die toch al aanquote:
Wanneer gaan wij knuffelen dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ging mijn agenda pakken om juist iets af te spreken... en toen begon meneer gelijk over knuffelen... hallo.... ik knuffel pas mensen als ik me welkom en geliefd voel bij die mensen .. of omdat ik gewoon een knuffel wil en iemand biedt me die toch al aan
Dierenvriend zei je....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef kree het volgende:
Ik hou van dieren en ja ik rem ook nog als er een paar weer voor mn auto zitten.
Maar zit me nu zo te irriteren dat ik ze inderdaad helemaal aan flarden wil schieten.
Dat kut ding zit een meter van me af en wil niet weg gaan en nu ook niet meer met mn deo vlammenwerper.
En maar herrie blijven maken en die cholera klote jonkies van ze zijn nog erger.
Ik haat ze.
Volgende keer vol gas met auto als ik zo'n baby meeuw voor me zie.
Jullie begrijpen niet hoe erg het is.![]()
![]()
Heb zin om dat beest helemaal te slopen.
Ze zijn te slim ook gewoon en snappen dat ik niet bij ze kan en als ik het raam uit klim dan vliegen ze weg.
GVD
Kusjekroelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ging mijn agenda pakken om juist iets af te spreken... en toen begon meneer gelijk over knuffelen... hallo.... ik knuffel pas mensen als ik me welkom en geliefd voel bij die mensen .. of omdat ik gewoon een knuffel wil en iemand biedt me die toch al aan
oke danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gok maar wat. Kun je wel opnieuw beginnen
Ik geef jou een knuffel als ik je zie.... maar geen rare dingen denken...anders ga ik je meppenquote:
Geen rare dingen denken? Oke dat is makkelijk. Aangezien elke man regelmatig aan sex denkt is dat niet raar ergo gedoogdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik geef jou een knuffel als ik je zie.... maar geen rare dingen denken...anders ga ik je meppen
Meppen? Agressievelingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik geef jou een knuffel als ik je zie.... maar geen rare dingen denken...anders ga ik je meppen
Had ik even behoefte aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
troelewoeiliekroelkroel.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
Zolang ze het zelf niet verpesten wel ja.quote:
mehehehe... uit onderzoek blijkt dat vrouwen net zo vaak aan seks denken... maar sex of andere flauwekul. Daar zit iig wel een verschil...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen rare dingen denken? Oke dat is makkelijk. Aangezien elke man regelmatig aan sex denkt is dat niet raar ergo gedoogd
Dus ik mag wel aan seks denken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehehe... uit onderzoek blijkt dat vrouwen net zo vaak aan seks denken... maar sex of andere flauwekul. Daar zit iig wel een verschil...
Dat is waar, maar zo kwam je niet overquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet ben
Ik heb filmpje nu om het te illustreren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:19 schreef muhahaha het volgende:
Neem een tijger, dan zijn die meeuwen zo pleitte
Ik snap je frustratie, maar echt nuttig is het niet....en btw het is een test... een echte dierenvriend staat om 4 uur op... praat ff met die beesten en gaat dan vast naar zijn werk om savonds nog ff te leuten....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
Zolang ze het zelf niet verpesten wel ja.
Maar echt weet je hoe kut het is als je 6 uur je nest uit moet en dan echt werkelijk vanaf 4 uur 'sochtends wordt wakker gehouden door die klote beesten.
En het is namelijk niet een lief fluitend liedje wat ze doen.
Aaaargh irriteer me dood.
En dan loop ik de deur uit met een broodje en dan heb ik een meeuw in m'n nek die het ff uit mn handen wil pakken.
Als dat nog een keer gebeurt dan draai ik hem echt zn nek om.
KUTBEESTEN
Ze gaan maar lekker zee op ofzo tyfus gaat er weer 1.
Er zit hier een kolonie van die dingen tis echt niet leuk gewoon.
of een hond...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:19 schreef muhahaha het volgende:
Neem een tijger, dan zijn die meeuwen zo pleitte
Duif smaak naar kippevleesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie, maar echt nuttig is het niet....en btw het is een test... een echte dierenvriend staat om 4 uur op... praat ff met die beesten en gaat dan vast naar zijn werk om savonds nog ff te leuten....![]()
... pak toch die luchtbuks man... het zijn meeuwen... plenty of them... duiven ook... (en die schijnen zelfs lekker te zijn)
Dat komt omdat ik 8 van de 10 keer echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
Dat is waar, maar zo kwam je niet over
Nou als ik zie wat die beesten vreten dan wil ik het niet weten hoe ze smaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie, maar echt nuttig is het niet....en btw het is een test... een echte dierenvriend staat om 4 uur op... praat ff met die beesten en gaat dan vast naar zijn werk om savonds nog ff te leuten....![]()
... pak toch die luchtbuks man... het zijn meeuwen... plenty of them... duiven ook... (en die schijnen zelfs lekker te zijn)
Dan moet je maar even een andere kamer in stappenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik 8 van de 10 keer echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief ben
die andere 2 x ga ik door het lint
Ook mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In het echt is het toch iets fijner
Ik vond je wel lief jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik 8 van de 10 keer echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief ben
die andere 2 x ga ik door het lint
Haha die meeuw op het dak lacht naar jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou als ik zie wat die beesten vreten dan wil ik het niet weten hoe ze smaken.
Bedenk dit:
View My Video
en dat dan vanaf 4 uur totdat ik uit mn nest moet.
Hoe kun je dan nog dierenvriend zijn van die beesten.
En nu klinkt het op het filmpje nog 10x zachter als wat het is.
Lekker rustgevend, geeft je het gevoel dat je aan zee bentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
Bedenk dit:
View My Video
Hadden die niet net zoals de ratten de pest verspreid????quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duif smaak naar kippevlees. Wel goed doorbakken want het zijn de vliegende ratten van de stad.
Ze haten me.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha die meeuw op het dak lacht naar je
Dat wist ik al en rustgevend NEE!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker rustgevend, geeft je het gevoel dat je aan zee bent
Geen idee, ze zijn wel dragers van een aantal ziektes/parasietenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hadden die niet net zoals de ratten de pest verspreid????
Er aan denken... als je het slim doet kan je denken zonder dat mensen dat weten he... en wat niet weet daar kan men zich niet druk om makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat levert me geen klappen op dan?
Ja, maar nu weet je het hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er aan denken... als je het slim doet kan je denken zonder dat mensen dat weten he... en wat niet weet daar kan men zich niet druk om maken
Als het maar een gat heeft toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is wel zeker, maar het is niet m'n type
1 dingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als het maar een gat heeft toch?
Ik vind het hoogstens eng eigenlijk... als ik buitenloop en ze vliegen zo scherend over je heen... krijg dan altijd dat horrorfilm gevoel... je weet wel van BIRDS, maar verder nee joh... ik heb daar geen last van.... en anders OOOOOOOORDOPPENquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
Bedenk dit:
View My Video
moet er wel zijn danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je maar even een andere kamer in stappen
Nou heb over die oordoppen ook al gedacht, kan ze wel meenemen van werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het hoogstens eng eigenlijk... als ik buitenloop en ze vliegen zo scherend over je heen... krijg dan altijd dat horrorfilm gevoel... je weet wel van BIRDS, maar verder nee joh... ik heb daar geen last van.... en anders OOOOOOOORDOPPEN
Ik vond je toen wel lief, en nu nog steeds. En heb je nog nooit gezien als je door het lint gaat nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vond,.... nu niet meer dus... en je hebt mij nog nooit zo gezien?
ALLO... prop die dingen in je oren en stop met zeuren... je liekt wel een wijf...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb over die oordoppen ook al gedacht, kan ze wel meenemen van werk.
Maar dat zijn die gele zompige dingen die je ff moet kneden en in je oren stoppen en is ook niet echt lekker.
Haal me hier weggggggggggggg
Wacht maar tot ie over Paiq begintquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ALLO... prop die dingen in je oren en stop met zeuren... je liekt wel een wijf...
Wacht maar totdat je ooit hetzelfde krijgt als ik hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ALLO... prop die dingen in je oren en stop met zeuren... je liekt wel een wijf...
a dan zijn we het eens.... en lijkt me ook beter ja... dus lief zijn tegen mij... dan verander ik niet in de hulkin okayquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond je toen wel lief, en nu nog steeds. En heb je nog nooit gezien als je door het lint gaat nee.
Wil ik ook graag zo houden
owja die moest ik nog even bekijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie over Paiq begint
Wij hebben hier ook nooit meeuwen, wel duiven, maar die schieten we, dus die blijven ook wel weg.quote:
Ik ben altijd liefquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a dan zijn we het eens.... en lijkt me ook beter ja... dus lief zijn tegen mij... dan verander ik niet in de hulkin okay
Ik kan de grappen over zeuren gaan herhalen... maar als ik minder zeur dan een man dan doet ie het niet goed...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie over Paiq begint
ach, dat wentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen regen, veel zon ... doe je goed
nu nog een beetje water en wat koelte ...
Paiq kan best leuk zijn, gewoon selectief blijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan de grappen over zeuren gaan herhalen... maar als ik minder zeur dan een man dan doet ie het niet goed...
eerst oordoppen in.,... zo lang je dat niet gedaan hebt, wil ik je er niet meer over horen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je ooit hetzelfde krijgt als ik hoor.
Zelfs drommel kan dit niet aan.
Ik ben een hele lieve jongen volgens iedereenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan de grappen over zeuren gaan herhalen... maar als ik minder zeur dan een man dan doet ie het niet goed...
Zeuren is idd voor vrouwenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... gewoon een luchtbuks pakken of je pijl en boog... en paf weg dui(f)(ven)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook nooit meeuwen, wel duiven, maar die schieten we, dus die blijven ook wel weg.
Oordoppen zijn kut, want moet ze al in op me werk dus vertel me niet over die dingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
eerst oordoppen in.,... zo lang je dat niet gedaan hebt, wil ik je er niet meer over horen...
Zitten ze niet goed, koop dan betere... en ga niet over geluid hebben... ik heb boven een café gewoond, in een studentenhuis met meer dan 12 mensen, in een gedeelde app en in een huis met papieren muren...
als er iets anders is dan kaas als beleg vind ik het oke... bij alleen kaas... dan liever een tostiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief![]()
Heb je nog wensen voor het ontbijt als je zaterdag komt?
Ja zeg maar wat je lustquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als er iets anders is dan kaas als beleg vind ik het oke... bij alleen kaas... dan liever een tosti
En dat... maar minder dan 3 mensen vind ik om een of andere reden een beetje zielig....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paiq kan best leuk zijn, gewoon selectief blijven.
Dat kan wel zijn... maar ik ken je niet IRL... en ik beoordeel liever zelfquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve jongen volgens iedereen
Maar 3 mensen in je lijstje hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dat... maar minder dan 3 mensen vind ik om een of andere reden een beetje zielig....
hmmms je veroordeelde al andersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn... maar ik ken je niet IRL... en ik beoordeel liever zelf
Ik kan alles aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je ooit hetzelfde krijgt als ik hoor.
Zelfs drommel kan dit niet aan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik een deur openzet... dan hoeft die niet gelijk dicht hoor
Je eigen hartslag horen... hmm die hoor ik alleen na veel koffie, te veel energie over en dan niet kunnen slapen... op andere momenten heb ik daarvoor een meter nodig....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Oordoppen zijn kut, want moet ze al in op me werk dus vertel me niet over die dingen.
Leuk je eigen hartslag horen de hele dag.
En dan moet ik ze ook nog in als ik thuis ben voor een paar van die grafbeesten![]()
![]()
Sloop jij die meeuwen dan maar daar heb ik meer aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom dan jonge, ik sloop je net zo hard als jij die vogels wilt slopen
Oeh, bitchfightquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom dan jonge, ik sloop je net zo hard als jij die vogels wilt slopen
Wat heb ik daaraan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Sloop jij die meeuwen dan maar daar heb ik meer aan.
vrij veel.... maar niet moeilijk doenquote:
ja... ik heb er meestal iets meer.... gewoon omdat niet iedereen altijd online isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar 3 mensen in je lijstje hebben?
fokkers helpen fokkersquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vrij veel.... maar niet moeilijk doen
als er pindakaas of ham is dan vind ik het allang best...
fratsen haal ik thuis wel uit
Denken dat ik daarvoor buiten Groningen treedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
fokkers helpen fokkers
En gratis biertje na afloop als je ze helemaal gesloopt hebt van mij.
Oh dat is er wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vrij veel.... maar niet moeilijk doen
als er pindakaas of ham is dan vind ik het allang best...
fratsen haal ik thuis wel uit
Waardeer je eerlijkheid, tis je vergevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a.. je hebt gelijk, maar on the webs is dat zo makkelijk
Ik zeg goedmaakseksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
Waardeer je eerlijkheid, tis je vergeven
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
Waardeer je eerlijkheid, tis je vergeven
Nee en nee en neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De jongens daar doen het graag voor je na het strippokeren en naakttwisteren
Niet je squatbody willen showenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee en nee en neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee... dat zal je ook vies tegenvallenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet je squatbody willen showen
Docter Ozquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:50 schreef -Engel- het volgende:
Oja... docOz had vandaag in zijn show een leuke squat oefening.... wie vind/vond dat ook alweer leuk?
Meer squatten danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... dat zal je ook vies tegenvallen
Hoorde nog bij het plaatjequote:Semen is not only nutritious, but it also has a wonderful texture and amazing cooking properties. Like fine wine and cheeses, the taste of semen is complex and dynamic. Semen is inexpensive to produce and is commonly available in many, if not most, homes and restaurants. Despite all of these positive qualities, semen remains neglected as a food.
This book hopes to change that. Once you overcome any initial hesitation, you will be surprised to learn how wonderful semen is in the kitchen. Semen is an exciting ingredient that can give every dish you make an interesting twist. If you are a passionate cook and are not afraid to experiment with new ingredients - you will love this cook book!
Ik weet het niet hoor, dat is alleen maar uiterlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter begin je ook en dan zul je de vrouwen binnen een jaar zien toestromen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |