Op zich niet slecht. Dames in jurkjes, hotpants etc. Prima uitzicht.quote:
Ziet er lekker uit inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op zich niet slecht. Dames in jurkjes, hotpants etc. Prima uitzicht.
ps Miauw. Blijf in je pauze maar binnen. It's safer.
Prrrrrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
was je op tijd voor de vriezer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef PeuRac het volgende:
Goede middag![]()
kom je thuis, zit t halve huis zonder stroomt is maar goed dat de telefoon en internet centrale erop zaten, anders had ik waarschjnlijk niet eens gemerkt
ja volgens mij wel, t was er maar een half uurtje af vermoed ik. Gezien de log van het alarm.quote:
Mijn bier staat gewoon in de koelkast hoor. Bij jou niet?quote:
Sorry, ik ben heel slecht met lyricsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm ander nummer?Of linkje? Kan ik meeluisteren voordat ik ga zingen
hahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Kon ik maar even bij je zijn....'
Het doet toch ongelovelijk veeeeel piiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
hahahaha
Ik moet nog zoveeel aan je vraaaaagen
Ah ja, toen was Gordon nog 'hetero'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
hahahaha
Ik moet nog zoveeel aan je vraaaaagen
DO NOT UNLEASH THE KRAKEN!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
muhahaha
Was jij ook niet een expert op het gebied van Borderline?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, toen was Gordon nog 'hetero'
Ik weet wel wat van Border Colliesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
muhahaha
Was jij ook niet een expert op het gebied van Borderline?
Nee ff serieus, in het liefdesverdriet topic zijn 2 gasten bezig die echt helemaal los op borderline gaan.. dacht misschien wil je inhaken.quote:
Nope, ik heb geen behoefte daaraan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ff serieus, in het liefdesverdriet topic zijn 2 gasten bezig die echt helemaal los op borderline gaan.. dacht misschien wil je inhaken.
Ik zocht die 2 sites, waar een hele uitleg over gegeven werd. Maar voel er weinig voor om zoveel posts terug te gaan bladeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen behoefte daaraan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ff serieus, in het liefdesverdriet topic zijn 2 gasten bezig die echt helemaal los op borderline gaan.. dacht misschien wil je inhaken.
Waarom denk je dat ik die posts zou hebben? Ik weet niet eens meer waar je naar refereertquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zocht die 2 sites, waar een hele uitleg over gegeven werd. Maar voel er weinig voor om zoveel posts terug te gaan bladeren.
Misschien had jij ze nog.
Hoe is het leven verder?
ik koop weleens een kratje bier maar dat is altijd al op voor ik thuis benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bier staat gewoon in de koelkast hoor. Bij jou niet?
Het zijn 2 links waarin vanalles beschreven werd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die posts zou hebben? Ik weet niet eens meer waar je naar refereert.
Goed hoor, vermaak me prima. Bij jou dan?
Vol verlangen snuffelde ik in het topic maar van een verhitte discussie geen spoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het zijn 2 links waarin vanalles beschreven werd.
Maakt ook niet uit verder.
Ik vermaak me ook prima ;-)
Nee maar een hoop getier over hun borderliner exquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vol verlangen snuffelde ik in het topic maar van een verhitte discussie geen spoor
Een paar posts... enfin, genoeg daarover. Dat geneuzel mag van mij mooi in dat topic blijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee maar een hoop getier over hun borderliner ex
Alweer een nieuwe vlam? Of voor eeuwig verbitterd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een paar posts... enfin, genoeg daarover. Dat geneuzel mag van mij mooi in dat topic blijven.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe vlam? Of voor eeuwig verbitterd?
Ben jij zn ex of snap je niet dat je dit ook per DM kan doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe vlam? Of voor eeuwig verbitterd?
Dan kan je dit hele topic wel opdoeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij zn ex of snap je niet dat je dit ook per DM kan doen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan je dit hele topic wel opdoeken.
Hij is onze Dr.Phil in het exen topicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij zn ex of snap je niet dat je dit ook per DM kan doen?
Maar dokter phil he?! Vraag me af of hij eigenlijk die titel wel zou mogen hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vroeg me gewoon af, hoe het met sommige mensen nu gaat... of hoe het ze vergaat....
paar maand later...
Hij wel, als je kijkt wat ie toen posttequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar dokter phil he?! Vraag me af of hij eigenlijk die titel wel zou mogen hebben
Welkom!
Zo'n titel kun je toch gewoon kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar dokter phil he?! Vraag me af of hij eigenlijk die titel wel zou mogen hebben
Welkom!
Psst titeltje kopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n titel kun je toch gewoon kopen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n titel kun je toch gewoon kopen
Dan moet ik het Anaal- even weg typexen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Generaal over?
Barbaarsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]Die zouden beschermd moeten zijn en iedereen die er misbruik van maakt zou levend orgaandonor moeten worden
lalalala
Je lijkt zo'n schattig meisje, maar ondertussen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]Die zouden beschermd moeten zijn en iedereen die er misbruik van maakt zou levend orgaandonor moeten worden
lalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |