Op zich niet slecht. Dames in jurkjes, hotpants etc. Prima uitzicht.quote:
Ziet er lekker uit inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op zich niet slecht. Dames in jurkjes, hotpants etc. Prima uitzicht.
ps Miauw. Blijf in je pauze maar binnen. It's safer.
Prrrrrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
was je op tijd voor de vriezer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef PeuRac het volgende:
Goede middag![]()
kom je thuis, zit t halve huis zonder stroomt is maar goed dat de telefoon en internet centrale erop zaten, anders had ik waarschjnlijk niet eens gemerkt
ja volgens mij wel, t was er maar een half uurtje af vermoed ik. Gezien de log van het alarm.quote:
Mijn bier staat gewoon in de koelkast hoor. Bij jou niet?quote:
Sorry, ik ben heel slecht met lyricsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm ander nummer?Of linkje? Kan ik meeluisteren voordat ik ga zingen
hahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Kon ik maar even bij je zijn....'
Het doet toch ongelovelijk veeeeel piiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
hahahaha
Ik moet nog zoveeel aan je vraaaaagen
Ah ja, toen was Gordon nog 'hetero'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
hahahaha
Ik moet nog zoveeel aan je vraaaaagen
DO NOT UNLEASH THE KRAKEN!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
muhahaha
Was jij ook niet een expert op het gebied van Borderline?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, toen was Gordon nog 'hetero'
Ik weet wel wat van Border Colliesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
muhahaha
Was jij ook niet een expert op het gebied van Borderline?
Nee ff serieus, in het liefdesverdriet topic zijn 2 gasten bezig die echt helemaal los op borderline gaan.. dacht misschien wil je inhaken.quote:
Nope, ik heb geen behoefte daaraan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ff serieus, in het liefdesverdriet topic zijn 2 gasten bezig die echt helemaal los op borderline gaan.. dacht misschien wil je inhaken.
Ik zocht die 2 sites, waar een hele uitleg over gegeven werd. Maar voel er weinig voor om zoveel posts terug te gaan bladeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen behoefte daaraan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ff serieus, in het liefdesverdriet topic zijn 2 gasten bezig die echt helemaal los op borderline gaan.. dacht misschien wil je inhaken.
Waarom denk je dat ik die posts zou hebben? Ik weet niet eens meer waar je naar refereertquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zocht die 2 sites, waar een hele uitleg over gegeven werd. Maar voel er weinig voor om zoveel posts terug te gaan bladeren.
Misschien had jij ze nog.
Hoe is het leven verder?
ik koop weleens een kratje bier maar dat is altijd al op voor ik thuis benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bier staat gewoon in de koelkast hoor. Bij jou niet?
Het zijn 2 links waarin vanalles beschreven werd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die posts zou hebben? Ik weet niet eens meer waar je naar refereert.
Goed hoor, vermaak me prima. Bij jou dan?
Vol verlangen snuffelde ik in het topic maar van een verhitte discussie geen spoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het zijn 2 links waarin vanalles beschreven werd.
Maakt ook niet uit verder.
Ik vermaak me ook prima ;-)
Nee maar een hoop getier over hun borderliner exquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vol verlangen snuffelde ik in het topic maar van een verhitte discussie geen spoor
Een paar posts... enfin, genoeg daarover. Dat geneuzel mag van mij mooi in dat topic blijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee maar een hoop getier over hun borderliner ex
Alweer een nieuwe vlam? Of voor eeuwig verbitterd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een paar posts... enfin, genoeg daarover. Dat geneuzel mag van mij mooi in dat topic blijven.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe vlam? Of voor eeuwig verbitterd?
Ben jij zn ex of snap je niet dat je dit ook per DM kan doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe vlam? Of voor eeuwig verbitterd?
Dan kan je dit hele topic wel opdoeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij zn ex of snap je niet dat je dit ook per DM kan doen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan je dit hele topic wel opdoeken.
Hij is onze Dr.Phil in het exen topicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij zn ex of snap je niet dat je dit ook per DM kan doen?
Maar dokter phil he?! Vraag me af of hij eigenlijk die titel wel zou mogen hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vroeg me gewoon af, hoe het met sommige mensen nu gaat... of hoe het ze vergaat....
paar maand later...
Hij wel, als je kijkt wat ie toen posttequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar dokter phil he?! Vraag me af of hij eigenlijk die titel wel zou mogen hebben
Welkom!
Zo'n titel kun je toch gewoon kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar dokter phil he?! Vraag me af of hij eigenlijk die titel wel zou mogen hebben
Welkom!
Psst titeltje kopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n titel kun je toch gewoon kopen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n titel kun je toch gewoon kopen
Dan moet ik het Anaal- even weg typexen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Generaal over?
Barbaarsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]Die zouden beschermd moeten zijn en iedereen die er misbruik van maakt zou levend orgaandonor moeten worden
lalalala
Je lijkt zo'n schattig meisje, maar ondertussen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]Die zouden beschermd moeten zijn en iedereen die er misbruik van maakt zou levend orgaandonor moeten worden
lalalala
ondertussen zit er heel wat in wat ik zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je lijkt zo'n schattig meisje, maar ondertussen...
Nee dat niet, maar iemand zijn organen er uithalen als hij nog niet dood is is niet erg lief he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
ondertussen zit er heel wat in wat ik zeg![]()
En is het maar lief ook dat er mensen zijn met deze mening
Of heb jij later liever een 3e oor aangenaaid door iemand die een titel heeft gekocht?
![]()
Royquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar iemand zijn organen er uithalen als hij nog niet dood is is niet erg lief he.
Ik zal je wel even je plaats leren, over mijn bar heen.
Hm uitdrukkingen zijnook niet al te bekend hierquote:
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar iemand zijn organen er uithalen als hij nog niet dood is is niet erg lief he.
Ik ga jou maar te vriend houden.
je brengt m wel in levensgevaar zo he?!quote:
Je weet toch dat ik dat nooit zou doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm uitdrukkingen zijnook niet al te bekend hier
[..]
Lijkt me een goed plan
[..]
je brengt m wel in levensgevaar zo he?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik dat nooit zou doenWat mag ik op je biljart dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Hij kan je makkelijk hebben. Hij heeft enkel wat hulp nodig met de kettingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm uitdrukkingen zijnook niet al te bekend hier
[..]
Lijkt me een goed plan
[..]
je brengt m wel in levensgevaar zo he?!
Daar heb ik niks over gezegd hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
[..]
mooi neem ik wel een blonde mooie kerel mee
Ik ben blondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom blond?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent zaterdag ook nog gestopt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:01 schreef Evie het volgende:
Iedereen je huis uit flikkeren ftw![]()
![]()
Als ze alleen maar zeiken moeten ze lekker optiefen als ik stop met roken.. dan is mn huis uit flikkeren al een stuk liever dan waar ik eigenlijk zin in heb
![]()
Ja,, maar zolang je me niet probeert te beledigen naar mn reet probeert te staren met een excuus, denkt dat dikke kuiten mooi zijnquote:
Waarom zat je zusje naar je reet te staren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja,, maar zolang je me niet probeert te beledigen naar mn reet probeert te staren met een excuus, denkt dat dikke kuiten mooi zijn, of moeilijk doet om antwoord te geven als ik je iets vraag... en vervolgens alles wat ik draag af gaat lopen zeiken.. dan kan je denk ik best wel wat moeilijkheden verwachten! (viel nu nog mee gewoon muziek keihard aan en wachten tot ze weg zijn)..
Naar je tieten staren mag wel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja,, maar zolang je me niet probeert te beledigen naar mn reet probeert te staren met een excuus, denkt dat dikke kuiten mooi zijn, of moeilijk doet om antwoord te geven als ik je iets vraag... en vervolgens alles wat ik draag af gaat lopen zeiken.. dan kan je denk ik best wel wat moeilijkheden verwachten! (viel nu nog mee gewoon muziek keihard aan en wachten tot ze weg zijn)..
Nee een ander iemand die er ook wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zat je zusje naar je reet te staren?
Ik sla je wel als het me niet meer aanstaat!quote:
Vanaf een afstand staren dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee een ander iemand die er ook was
[..]
Ik sla je wel als het me niet meer aanstaat!
Ben jij ook van mening dat als iemand je slaat, dat je terug mag slaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Evie het volgende:
Zeker tenzij het kinderen zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij ook van mening dat als iemand je slaat, dat je terug mag slaan?
Ik sla geen vrouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze mept alles wat los en vast zit!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen.
Stomme erecodes
Ik ben een man van principes hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijkheid.
Mannen die nog van voor den oorlog zijn.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze mept alles wat los en vast zit!
Het schijnt dan ook lastig te zijn om langs jouw reet heen te kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee een ander iemand die er ook was
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het schijnt dan ook lastig te zijn om langs jouw reet heen te kijken
Dankje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
http://www.woorden.org/woord/principe&from=principes
Precies, maar er zit een verschil tussen staren en kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het schijnt dan ook lastig te zijn om langs jouw reet heen te kijken
En erin verdwalen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies, maar er zit een verschil tussen staren en kijken
Het is als een ongeluk op de weg, ik wil niet, maar moet blijven staren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies, maar er zit een verschil tussen staren en kijken
Zorg ten alle tijden een helm op te houden, een goede zaklamp bij je te dragen en een flink voedselpakket in je rugzak te hebben.quote:
Ligt eraan, hoeveel oppervlak praten we over?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]Laat ik niks merken want anders....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |