Ja ook dat zou ik nog wel kunnen, maar niet top niveau. Echt klasse dat die 39 jarige Schuil zich zo goed houdt tussen de jonkies.quote:
Kunt ook gaan paardrijden. Daar reed een knakker rond van 60+ die al aan zijn 10de spelen bezig wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:30 schreef waxmask het volgende:
Ikzelf zit serieus te denken om eens te gaan kijken bij een Handboog (outdoor) vereniging, helaas op mijn leeftijd blijft er niet veel anders over op dit moment... Misschien zijn er wat jongere FOK!kerts die in andere sporten serieuze interesse hebben gekregen?
Ik val juist af door TV kijken nu. Door al die spannende wedstrijden op een rij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef Wilskracht het volgende:
Moet wel een paar kilo afvallen al dat voor de tv zitten daar ga je van eten.
Probleem is dat ik veel vrij ben en dat ijs,chips en snoep eet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik val juist af door TV kijken nu. Door al die spannende wedstrijden op een rij.
Moet je ook niet zoveel Mart kijken, dan denk je al snel, och een kilotje meer of minder maakt niet t.o.v. die kwab....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Probleem is dat ik veel vrij ben en dat ijs,chips en snoep eet.
Heb Mart 1 keer gezien deze spelen kies voor live sport.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel Mart kijken, dan denk je al snel, och een kilotje meer of minder maakt niet t.o.v. die kwab....
Wat doe je nu dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
(Beach)Volleyball, met m'n 2,04m en 16 jaar(uitgegroeid, dat dan weer wel) kan dat misschien nog wel eens wat worden. Misschien moet ik maar eens naar het vele aandringen van mensen om me heen luisteren.
Heel erg goed zelfs. Kan je misschien zelfs semiprof worden, of zit je niet bij de senioren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:30 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Voetbal, op hoofdklasse-niveau. Ook niet heel slecht dus.
Al regelmatig met de senioren meegedaan, maar heb de laatste tijd minder plezier in het spelletje...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heel erg goed zelfs. Kan je misschien zelfs semiprof worden, of zit je niet bij de senioren?
Schoppers? Blessures?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:34 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Al regelmatig met de senioren meegedaan, maar heb de laatste tijd minder plezier in het spelletje...
Hoofdklasse jeugd is niet zo bijznoder hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heel erg goed zelfs. Kan je misschien zelfs semiprof worden, of zit je niet bij de senioren?
Heel goede keus, ik doe het zelf ook. Een van de betere trainingen voor je lichaam. Lekker gaan doen man!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef -0- het volgende:
Wel zin gekregen om weer sport op te pakken.
Ben alleen dan ook wel weer zo dat ik wel een beetje niveau wil bereiken.
Veel sporten zijn echter onhaalbaar ivm zwakke enkels.
Misschien toch eens kijken of iets van roeien me ligt, moet namelijk wel een sport zijn met veel fysieke inspanning.
Lijkt me idd wel leuk. Worden er zo'n amateur wedstrijden gehouden waar iedereen zich voor kan inschrijven? Gewoon om mezelf te testen , zien of ik het aan kan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:58 schreef knep het volgende:
Wil in de toekomst wellicht wat aan triatlon gaan doen.
Zwemmen, hardlopen en fietsen doe ik nu al dus het begin is er.
Wat is je positie? 2m04 is wel lang , weinig wendbaarheid. Niet veel profs met 2 meter+ lengtequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:34 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Al regelmatig met de senioren meegedaan, maar heb de laatste tijd minder plezier in het spelletje...
Ik ben behoorlijk wendbaar voor m'n lengte, daarom kan ik ook nog wel mee als veldspeler met voetbal. Misschien toch maar eens een kijkje nemenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:15 schreef sausagin het volgende:
[..]
Wat is je positie? 2m04 is wel lang , weinig wendbaarheid. Niet veel profs met 2 meter+ lengte
Dacht dat Kristof van hout de langste profvoetballer was (althans paar jaar terug) , en dat is een keeper. Meet 208 cm
Beachvolleybal heb je dan wel de perfecte lengte voor
?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast van de Fok facade
Lijkt me inderdaad een goede training, maar eens op zoek naar mogelijkheden in de buurt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Heel goede keus, ik doe het zelf ook. Een van de betere trainingen voor je lichaam. Lekker gaan doen man!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |