Ja ook dat zou ik nog wel kunnen, maar niet top niveau. Echt klasse dat die 39 jarige Schuil zich zo goed houdt tussen de jonkies.quote:
Kunt ook gaan paardrijden. Daar reed een knakker rond van 60+ die al aan zijn 10de spelen bezig wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:30 schreef waxmask het volgende:
Ikzelf zit serieus te denken om eens te gaan kijken bij een Handboog (outdoor) vereniging, helaas op mijn leeftijd blijft er niet veel anders over op dit moment... Misschien zijn er wat jongere FOK!kerts die in andere sporten serieuze interesse hebben gekregen?
Ik val juist af door TV kijken nu. Door al die spannende wedstrijden op een rij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef Wilskracht het volgende:
Moet wel een paar kilo afvallen al dat voor de tv zitten daar ga je van eten.
Probleem is dat ik veel vrij ben en dat ijs,chips en snoep eet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik val juist af door TV kijken nu. Door al die spannende wedstrijden op een rij.
Moet je ook niet zoveel Mart kijken, dan denk je al snel, och een kilotje meer of minder maakt niet t.o.v. die kwab....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Probleem is dat ik veel vrij ben en dat ijs,chips en snoep eet.
Heb Mart 1 keer gezien deze spelen kies voor live sport.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel Mart kijken, dan denk je al snel, och een kilotje meer of minder maakt niet t.o.v. die kwab....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |