wat denk je waarom ze achteraan staan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef mrstylo het volgende:
Laatste 3 hockey vrouwen zien er niet uit.
Vallen een beetje uit de toon inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef mrstylo het volgende:
Snap het gegeil ook niet zo. Doe dan Ellen Hoog ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is die Van As helemaal niet zo'n super lekker wijf...
Bijvoorbeeld... er zitten er zeker 3, 4 die mooier zijn dan Van Asquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gegeil ook niet zo. Doe dan Ellen Hoog ofzo.
Nou ik zat verbaast te kijken toen ze het ook deden bij Boston Bruins vs Canadiansquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is voetbal een van de weinige sporter waar het niet gedaan wordt.
Jij valt zeker op mannen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat weet jij daar nu vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Beetje een lat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
waarom denk je dat deze geen camera shots krijgen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef mrstylo het volgende:
Ja, elk jaar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach die kunnen altijd nog de CT winnen.
Vind van As de ene keer wel leuk en de andere keer gewoon ok. Maar jij bent niet echt de man die daar over kan oordelen hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Is ook enorm afgetraind heb ik de indruk. Als er wat meer babyvet op zou zitten, dan tjaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Bij de Amerikaanse sporten gebeurd het sowieso. Ik vind het wel iets moois hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik zat verbaast te kijken toen ze het ook deden bij Boston Bruins vs Canadians
Bij voetbal wordt dat voor de wedstrijd gedaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de Amerikaanse sporten gebeurd het sowieso. Ik vind het wel iets moois hebben.
Eva de Goedequote:
Als de spelers niet op het veld staan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij voetbal wordt dat voor de wedstrijd gedaan.
Alsof ik geen lekker wijf kan herkennenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vind van As de ene keer wel leuk en de andere keer gewoon ok. Maar jij bent niet echt de man die daar over kan oordelen hè
Is ook verschillend. Bij Feyenoord wordt de thuisopstelling omgeroepen als ze het veld op komen lopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als de spelers niet op het veld staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |