combobreker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:15 schreef Nober het volgende:
Even relaxen naar de finale toe met deze.
quote:
Juist het favoriet zijn legt extra druk op de meisjes. Al een paar jaar is het hockey niet meer zo vlammend als eerst. We winnen nog wel (niet altijd), maar niet meer met hele grote cijfers.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef marcodej het volgende:
Gezien het spel zou het niet verrassend zijn als ze zouden verliezen, maar toch zou zilver wel teleurstellend zijn als topland, favoriet vooraf en regerend kampioen.
Come on ladies!
Argentinië is de wereldkampioen (2010) en wonnen dit jaar de Champions Trophy dus ze zijn favoriet ondanks dat Nederland goud won in Beijing. Je kan er eigenlijk niets van zeggen, het is de droomfinale en hopelijk pakken we goud.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef marcodej het volgende:
Gezien het spel zou het niet verrassend zijn als ze zouden verliezen, maar toch zou zilver wel teleurstellend zijn als topland, favoriet vooraf en regerend kampioen.
Come on ladies!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik verwacht dat de Argentijnen winnen, maar ik hoop het niet
Dione zit ook al de hele week op de radio hè en doet ook de slotceremonie op de tv, dus niet alleen voor deze wedstrijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Oh ze hebben Dione ingevlogen voor deze wedstrijd... wat een feest
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Argentinië is de wereldkampioen (2010) en wonnen dit jaar de Champions Trophy dus ze zijn favoriet ondanks dat Nederland goud won in Beijing. Je kan er eigenlijk niets van zeggen, het is de droomfinale en hopelijk pakken we goud.
Ik volg het ook niet zo maar dat de mannen in de finale staan is wel een wonder geloof ik, nog niet eens een wedstrijd verloren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:37 schreef Twiitch het volgende:
Dus, wie heeft eigenlijk de moeilijkste finale?
De mannen tegen de Duitsers of de vrouwen tegen de Argentijnen?
Ik volg hockey normaliter niet dus de krachtsverhoudingen zijn me onbekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:45 schreef Rosario het volgende:
Ik weet zoals altijd weer niet wie ik moet supporten vanavond.Ach die kunnen altijd nog de CT winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Lokale tijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Paxcon het volgende:
Oh kut... was om 20.00 al begonnen? :S
Kromobroerquote:
Vind het wel handig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik vind dit persoonlijk voorstellen en zwaaien wel een beetje overdreven. Doen ze dat altijd bij hockey?
Volgens mij is voetbal een van de weinige sporter waar het niet gedaan wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik vind dit persoonlijk voorstellen en zwaaien wel een beetje overdreven. Doen ze dat altijd bij hockey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |