CT is belangrijker dan een WK hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat het een mooie revanche is voor het WK 2010. Weliswaar zat er nog een CT tussen, maar dat is toch even wat anders.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
CT is belangrijker dan een WK hoor.
Ik luister alleen maar het commentaar naar die dames durft ik al lang niet meer te kijken. Wat zijn die slecht ség.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef TheArt het volgende:
Zit niemand hier verder van het commentaar van Eddy te genieten?
Techniek is echt wel ondermaats als je dat vergelijkt met veel landen. Balaanname is vaak al zo moeilijk voor die meisjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:32 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar het commentaar naar die dames durft ik al lang niet meer te kijken. Wat zijn die slecht ség.
Hij is gewoon voor het team met de meeste lekkere wijven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef golfer het volgende:
Hoe zou Willem-Alexander van Oranje van Dietsen bloed en getrouwd met een Argentijnse kijken naar de finales tegen Duitsland en Argentinië?
Dan zijn ze voor Argentinië/quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef golfer het volgende:
Hoe zou Willem-Alexander van Oranje van Dietsen bloed en getrouwd met een Argentijnse kijken naar de finales tegen Duitsland en Argentinië?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef golfer het volgende:
Heb de wedstrijd opgenomen en om 14.45 helemaal gekeken speciaal voor Eddy.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef TheArt het volgende:
Zit niemand hier verder van het commentaar van Eddy te genieten?
Lekker die frustratie eruit slaan, kan opluchten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Haha die Nieuw-Zeelandse wil nog even iemand een blauw oog slaan in de laatste seconde.
3 verschillende shirtjes tegelijk aantrekkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef golfer het volgende:
Dat zou te doorzichtig zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:59 schreef Nober het volgende:
Kan de jury nog beslissen dat de wedstrijd om het brons voor het goud is?
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel eigenlijk. Ik weet niet hoe of het al opgelost is met het wegvallen van Bos, maar daar heeft Caldas toch flink mee lopen puzzelen. Polkamp, Paumen, Van Maasakker heb ik al voorbij horen komen. Ik weet niet of het al is opgelost, maar ik heb niet de indruk dat het team echt op 100 % zit zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb er niet echt veel vertrouwen in eerlijk gezegd. Geef de mannen meer kans op goud, terwijl dat voor de OS toch echt andersom was.
Doet het wel goed met de ranking, jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:13 schreef TLC het volgende:
Ik heb nu wel een beetje de schijt van al dat zilver en brons, nu wil ik nog graag 2 keer goud hebben voor Nederland.
Ik denk juist andersom. Misschien hadden de mannen beter nipt kunnen winnen, dat ze scherp blijven etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb er niet echt veel vertrouwen in eerlijk gezegd. Geef de mannen meer kans op goud, terwijl dat voor de OS toch echt andersom was.
Nu gewoon knallen inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk juist andersom. Misschien hadden de mannen beter nipt kunnen winnen, dat ze scherp blijven etc.
Geen idee hoor
deja vu met voetbalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk juist andersom. Misschien hadden de mannen beter nipt kunnen winnen, dat ze scherp blijven etc.
Geen idee hoor
Nee dat was de Kano Slalom finale.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgens RTL Boulevard is dit het koningsnummer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |