SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Jouw UIquote:
Ah, dan ga ik hem zeker kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, bij nader inzien. De manga wordt ook geclassificeerd als shoujo en ziet er een beetje meisjesachtig uit.
Nee nog niet, ik ga eerst eens lekker op vakantie 2 weken geen animequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jouw UI
Al aan Madoka begonnen?
[..]
Ah, dan ga ik hem zeker kijken.
quote:
Ah, het plot is er.quote:
quote:Neko and Yashiro are always being laughed at as the comedy duo. Neko, a girl, is taller than the average girl, and Yashiro, a boy, is shorter than the average boy. The two are always bickering and even their teacher sees them as a comedy act. But as their friendship develops, so do Neko's feelings toward Yashiro.
gtu9serasergijasergioeasgnquote:
En dat andere meisje is langer. Lovely Complex 2. Misschien dat ik hem ook ga kijkenquote:Yashiro, a boy, is shorter than the average boy.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
gtu9serasergijasergioeasgn
HAHAHAHA. WAAROM?! WAAROM!?
[..]
En dat andere meisje is langer. Lovely Complex 2. Misschien dat ik hem ook ga kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh man. Ik geloofde het nog ook.![]()
quote:
Ik ben verbannen van Yutoobquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Dus wanneer gaan we een in China gevestigde kloon van Youtube lanceren?
ik moest even 2x kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man. Ik geloofde het nog ook.
Ja.quote:
M-maar maar, SOA is beter dan verwacht!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is dat een normale reactie bij het oplopen van een SOA?
hier 100 MB/squote:
Je zit zeker bij episode 1quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:42 schreef Easymodo het volgende:
[..]
M-maar maar, SOA is beter dan verwacht!
En als je dan toch een fout maakt. Gefrituurde hersenen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Easymodo het volgende:
Ik wil ook wel als beater in een MMORPG vastzitten, terwijl ik own en alle aantrekkelijke dames krijg.
Will never happen.
Is dat eigenlijk uberhaupt bewezen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En als je dan toch een fout maakt. Gefrituurde hersenen.
Weten we niet. Zal ik je kop eraf hakken zodat je erachter kunt komen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk uberhaupt bewezen?
maar zitten ze nou maanden op hun kamer of liggen ze massaal in de ziekenhuisbedden?
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooope.aviquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Qunix het volgende:
One Piece Collection
Authorized: No Submitter: Anonymous | Size: 158.69GB | 5 hrs ago | Comment: Episodes 001-557, Movies 01-10, OVAs and TV Specials. All hail One Piece!
720P?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Qunix het volgende:
One Piece Collection
Authorized: No Submitter: Anonymous | Size: 158.69GB | 5 hrs ago | Comment: Episodes 001-557, Movies 01-10, OVAs and TV Specials. All hail One Piece!
En nog loli fanservice ook.quote:
Het zou een remake of upscale kunnen zijn. Legend of the Galactic Heroes is ook opnieuw uitgegeven op bluray met sommige scènes geretoucheerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
In 1999 hadden ze nog geen 720p.
One Piece loop nog en nee, ze hebben dit niet gedaan en zal ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En nog loli fanservice ook.
Vet dat je Ubuntu One gebruikt trouwens!
Arch Linux blijft mijn voorkeur genieten
[..]
Het zou een remake of upscale kunnen zijn. Legend of the Galactic Heroes is ook opnieuw uitgegeven op bluray met sommige scènes geretoucheerd.
Dit heb je echt al 4 keer gezegd, lol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En nog loli fanservice ook.
Vet dat je Ubuntu One gebruikt trouwens!
Arch Linux blijft mijn voorkeur genieten
[..]
Meen je dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dit heb je echt al 4 keer gezegd, lol.
Zou ook wel kunnen, dunno man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meen je dat?
Volgens mij heb ik alleen wat over het OS gezegd en niet over de cloud service
Binnenkort kunnen jullie misschien een Nagisa-avatar van mij verwachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef Arashimashou het volgende:
Robbie, ik vind dat het tijd is voor een nieuwe avatar [ afbeelding ]
Ik wacht met smart.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Binnenkort kunnen jullie misschien een Nagisa-avatar van mij verwachten.
Stay tuned.
Vet dat je ubunto gebruiktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Welke *buntu??quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het kan altijd nog wijder, zoals bij Hey Arnold! Ik vraag me af of iemand van Deviantart er al fanart van heeft gemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Klipnap wat hebben zij toch rare hoofden
[ afbeelding ]
Madoka heeft soms ook zijn momentjes. Er is zelfs een stukje waar Homura 6 vingers heeft op een hand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Shut up and enjoy the animequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
How about noquote:
SPOILER: Unrelated. Een hele nieuwe wereld. Verkapte 'joepie 1440p' spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn bodemlozeput raakt volmijn /home heeft nog 110 GiB van de 850 GiBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn bodemlozeput raakt volDat zou wat zijn, een HDD die zich zou kunnen uitrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herupload het anders op imgdumper.nlquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke(res?)
photobucket verkleint 'm. Niet leuk.
Nja,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Herupload het anders op imgdumper.nl
SPOILER: Boeiende inhoudOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nja,Je bent net als ik iemand die veel tabbladen opentSPOILER: Boeiende inhoudOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
This isn't even my final formquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent net als ik iemand die veel tabbladen opent
Voor elke categorie een folder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zal ik mijn plaatjesfolder indelen op foto's en GIFS?
of gewoon alles door elkaar?
zo dus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
This isn't even my final form
[..]
Voor elke categorie een folder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zo dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eh... ja hoor. Wat jij wilt.
Leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet dat Woodyplaatje aubquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
This isn't even my final form
[..]
Voor elke categorie een folder.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet dat Woodyplaatje aub
Ongerelateerd:Oke...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm only using 2% of my power.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
Bijna Fate/Stay Night af. Ben ik even blij, middelmatige serie.
Nee Robin, ik ga niet de VN afmaken.Wat...is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
Bijna Fate/Stay Night af. Ben ik even blij, middelmatige serie.
Nee Robin, ik ga niet de VN afmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Want het Fate/Stay Night verhaal is echt heel goed. Je mist een hoop..
Er is een app om bepaalde visual novels te lezen voor Android. Die zal er denk ik ook wel voor iOS zijn.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 23:19:57 ]
Ik zou 'm iets sneller laten lopen. Waarin heb je 't gemaakt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heb mijn 1e gifje gemaakt
[ afbeelding ]
Ik heb Virtualdubmod gebruikt om de gif te maken vanuit een MKV bestand dus ik kan het stuk kiezen wat ik als gif wil, dat gedaan vervolgens kun je CS5 of Virtualdub openen om alles aan te passen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zou 'm iets sneller laten lopen. Waarin heb je 't gemaakt?
Gewoon oldskool motionpicturenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga maar niet zeggen dat als ik een gif maak uit een filmpje dat ik dan gewoon van elke frame een snapshot maak
Mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heb mijn 1e gifje gemaakt
[ afbeelding ]
jij gemaakt?quote:
Hij's stooeeeerquote:
Ik vind 'm wel beter dan dat andere gifje, deze gaat veel soepeler!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]![]()
maar de yamato is ook gewoon cool
Was vergeten om bij dat andere gifje de FPS naar 24 te zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel beter dan dat andere gifje, deze gaat veel soepeler!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Yamato is wel een moe schip hoor.
Yamato, Musashi, Nagato, en vooruit... de Missouri ook. Slurp.quote:
Tirpitzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Yamato, Musashi, Nagato, en vooruit... de Missouri ook. Slurp.
(Rustig maar, ik vergeet de schepen als Bismarck en Gneisenau niet hoor)
Nagato?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Yamato, Musashi, Nagato, en vooruit... de Missouri ook. Slurp.
(Rustig maar, ik vergeet schepen als Bismarck en Gneisenau niet hoor)
Neem internet meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:04 schreef .Cake. het volgende:
Zit die yamato in een anime ofzo? Zie 'm vaak langskomen de laatste tijd.
Morgenavond begint de vakantie, iemand nog tips over wat ik mee kan nemen?
Pas tegen het einde van de maand ben ik er pas weer, dus tot dan is repelsteeltju alleenheerser, heer en meester van animees. Ik heb daar geen internet dus zeg ik alvast tot ziens en tot in de pruimentijd!
Uchuu Senkan Yamato 2199quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:04 schreef .Cake. het volgende:
Zit die yamato in een anime ofzo? Zie 'm vaak langskomen de laatste tijd.
Morgenavond begint de vakantie, iemand nog tips over wat ik mee kan nemen?
Pas tegen het einde van de maand ben ik er pas weer, dus tot dan is repelsteeltju alleenheerser, heer en meester van animees. Ik heb daar geen internet dus zeg ik alvast tot ziens en tot in de pruimentijd!
Meer slapen jij. Wat een wallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben de middelste.![]()
Knappert ben ik he?r&r plz
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Yoooooooo misschien is het maar bedtijd.
Goed hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat mij overigens verrast is dat de oude opening van Yamato precies dezelfde is als de 2199 versie
HIj verschilt een klein beetjequote:
Uit het water? In S2 komt ie uit het water.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HIj verschilt een klein beetje
in 2199 heb je niet dat stuk dat die uit het water komt dat is vervangen door een vurende yamato
Nee oke, dat bedoelde je dus. Hebben ze dus gewoon weggelaten blijkbaar. Ik ga verder niet spoileren.quote:
virtualdubmod wil bij mij geen mkv's openen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb Virtualdubmod gebruikt om de gif te maken vanuit een MKV bestand dus ik kan het stuk kiezen wat ik als gif wil, dat gedaan vervolgens kun je CS5 of Virtualdub openen om alles aan te passen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Deze leert het nooit.
edit: GADVER NEEE BALUT
Oke, eet smakelijk.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, eet smakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar misschien heb jij het over een andere balut?
Hanasaku Iroha. Leuke slice of life.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Arashimashou het volgende:
Waar zijn die screenshots eigenlijk van?
http://myanimelist.net/anime/9289quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Arashimashou het volgende:
Waar zijn die screenshots eigenlijk van?
ik begon er heel septisch aan (toen totaal geen SoL fan) maar dat is mede door die serie aardig bijgedraaidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef Arashimashou het volgende:
Hmm.... misschien eens kijken. Eens.
Maar van de OP krijg ik nog steeds oorpijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begon er heel septisch aan (toen totaal geen SoL fan) maar dat is mede door die serie aardig bijgedraaid
daarom chaptersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar van de OP krijg ik nog steeds oorpijn![]()
Ending van Sora no wotoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom chapters
wie kijkt er nou OP's en ED's..
OP van SOAquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom chapters
wie kijkt er nou OP's en ED's..
De NGE ending sla ik wel altijd over die van Sora no woto nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ook. De ED sla ik wel altijd over.
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zelfgemaakt?
Leuk, behalve het lettertype
Die OP is fucking briljant! Zit een heel goede uithaal in de volledige versiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
OP van SOA
ED van Madoka
OP van Steins;Gate
OP van Angel Beats
OP van Nichijou
Genoeg mooie OP's en ED's die ik wil afkijken.
Inderdaad.quote:
De ED speel ik op de achtergrond afquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ook. De ED sla ik wel altijd over.
Oke, een mooi nummer, maar die stem is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die OP is fucking briljant! Zit een heel goede uithaal in de volledige versie
De tweede is ook leuk:
Ik ben nog net niet op vakantie maar nu al bakken met geld uitgegeven. Het aantal leuke t-shirts dat ik had was nogal schraal, dus heb ff de opruimingen geplunderd!
nano.RIPE niet leuk vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Man, die zangeres klinkt als een kat die opgesloten zitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
nano.RIPE niet leuk vinden.
Ik vind het iets menselijker klinker dan het gebruikelijke superhoge stemmetje dat kennelijk hip is om te hebben voor Japanse pop-zangeressen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Man, die zangeres klinkt als een kat die opgesloten zit
Vaak zijn het net kinderstemmetjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind het iets menselijker klinker dan het gebruikelijke superhoge stemmetje dat kennelijk hip is om te hebben voor Japanse pop-zangeressen.
Ach, we weten allemaal dat Yui als een levende tumor klinkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vaak zijn het net kinderstemmetjes.
De OP van K-ON! is daar eigenlijk een schoolvoorbeeld van.
Meer als een eekhoorn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach, we weten allemaal dat Yui als een levende tumor klinkt.
Niet alleen voor japanse pop-zangeressen, maar de tijd die ik in Tokyo doorbracht kwam ik redelijk wat meisjes/vrouwen tegen die met een hoog stemmetje praten. Dat ist koeltoer! Door dat hoge stemmetje doen ze zich ''jonger'' voor. En ja, het is verschrikkelijk om die hoge stemmetjes aan te moeten horen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind het iets menselijker klinker dan het gebruikelijke superhoge stemmetje dat kennelijk hip is om te hebben voor Japanse pop-zangeressen.
Oh manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niet alleen voor japanse pop-zangeressen, maar de tijd die ik in Tokyo doorbracht kwam ik redelijk wat meisjes/vrouwen tegen die met een hoog stemmetje praten. Dat ist koeltoer! Door dat hoge stemmetje doen ze zich ''jonger'' voor. En ja, het is verschrikkelijk om die hoge stemmetjes aan te moeten horen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niet alleen voor japanse pop-zangeressen, maar de tijd die ik in Tokyo doorbracht kwam ik redelijk wat meisjes/vrouwen tegen die met een hoog stemmetje praten. Dat ist koeltoer! Door dat hoge stemmetje doen ze zich ''jonger'' voor. En ja, het is verschrikkelijk om die hoge stemmetjes aan te moeten horen.
Die serie heb ik nooit afgekeken, wel vreemd, aangezien ik wel van bizarre films/series hou.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef Klipnap het volgende:
Ik blijf me verbazen over de bizarre humor van Zetsubou-sensei. In een episode gaan ze opeens random van voice-actors wisselen zonder reden
Oh, nee, joh... Een hele nacht uitgaan in een club en dan naar de mac gaan voor een cheeseburger (sheezeburgah) en ipv dat een kop koffie (cohee) krijgen. Kostte me 3 ellenlange vermoeiende minuten om duidelijk te maken dat ik een burger wou en geen koffie. en dat in godverredomme tokyo!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man
Dat lijkt me echt vervelend.
denk ik download de bluray rip even... heb ik vanavond wat te kijken ....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime/9289
de 720P staat op bakabt is 16GBquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
denk ik download de bluray rip even... heb ik vanavond wat te kijken ....
is 51gb @ coalgirls op 1080p
quote:
Arakawa Under the Bridge.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:14 schreef blessed19 het volgende:
Is er eigenlijk een goede -niet puberale- anime comedy? Heb tot op heden nog vrijwel niks gevonden...
Sowieso niet-puberale anime is al iets lastiger om te vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:14 schreef blessed19 het volgende:
Is er eigenlijk een goede -niet puberale- anime comedy? Heb tot op heden nog vrijwel niks gevonden...
quote:
Ik ga hem morgen uitproberen! Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Sowieso niet-puberale anime is al iets lastiger om te vinden![]()
Arakawa Under the Bridge (en haar vervolg Arakawa Under the Bridge x Bridge) is niet met pubers, maar de humor bij tijden wel. Ik denk dat dit het dichtste bij jouw vraag in de buurt komt, gebaseerd op wat ik tot op heden heb gezien.
Moet je zo af en toe vaker langskomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:06 schreef SleepSub het volgende:
Zo eej... Alweer topique 308, wat gaat dat hard hier zeg...
Goed idee, zal ik maar 's doen dan~quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je zo af en toe vaker langskomen.
Je leeft nog!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:06 schreef SleepSub het volgende:
Welkom terug!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:06 schreef SleepSub het volgende:
Kan bijna niet geloven dat ik hier nu al 200+ topics rondhang.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:06 schreef SleepSub het volgende:
Ik tik de 302 aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kan bijna niet geloven dat ik hier nu al 200+ topics rondhang.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:47 schreef .Cake. het volgende:
Ik had laatst de 200e voor mij.
Tevens is dit mijn laatste bericht, ga over een half uurtje op vakantie.
Tot in de pruimentijd!
Heb een fijne vakantie!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:47 schreef .Cake. het volgende:
Tot in de pruimentijd!
ik hang hier eigenlijk ookalweer veels te lang rondquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kan bijna niet geloven dat ik hier nu al 200+ topics rondhang.
Doegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:47 schreef .Cake. het volgende:
Tot in de pruimentijd!
Juhquote:
Tot over... later.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:47 schreef .Cake. het volgende:
Tot in de pruimentijd!
Fijna vakantiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:47 schreef .Cake. het volgende:
Tot in de pruimentijd!
Ik dacht dat jij jouw dagen als internetgeus achter je gelaten had en een kaperbrief had gekregen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Juh![]()
Veel te druk gehad met DMCAs en contact opnemen met webhost/server hostings om al m'n zooi terug te krijgen![]()
En ofcourse anime kijken http://myanimelist.net/animelist/SleepSub
Also fijne vakantie .Cake.
Awwquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:34 schreef Easymodo het volgende:
Kan me heel goed relateren met Iori van Kokoro Connect
Je aanpassen aan verschillende situaties en mensen (vooral als je wilt dat ze je aardig vinden) is toch heel gewoon?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:34 schreef Easymodo het volgende:
Zeker, beter dan verwacht in ieder geval.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Aww
Vind je het een leuke anime?
Dunno of dat een goed iets is. Voelt apathisch man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je aanpassen aan verschillende situaties en mensen (vooral als je wilt dat ze je aardig vinden) is toch heel gewoon?
Welke ED?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom lijkt het bij de Ending van K-ON! alsof mugi zwanger is
SPOILER: traumaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOO MIO
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
heeft die linker nou een snorSPOILER: traumaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOO MIO
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Deze Mugi heeft pas een snor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heeft die linker nou een snor
Detroit Metal City.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:14 schreef blessed19 het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER: traumaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOO MIO![]()
Ik heel goed met Taichiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:34 schreef Easymodo het volgende:
Vergeet je schort nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja is 3 pond sparerib aan het marineren
klote cosplay
Mooi, wil je even het tuinhek repareren?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vergeet je schort niet
[ afbeelding ]
[..]
Mooi, wil je even het tuinhek repareren?
Die heb ik aan,heb het ook in zandkleurig!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vergeet je schort niet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Klipnap het volgende:
http://www.flickr.com/photos/72883703@N07/
Ik word blindquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Klipnap het volgende:
http://www.flickr.com/photos/72883703@N07/
wel leuk ookal heb ik pas 2 episodes gezienquote:
Gewoon verder kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wel leuk ookal heb ik pas 2 episodes gezien
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
het is een seinen,ik moet het nog zien!![]()
hana no kimi 2011 aan het kijken
2007 versie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die eerdere Live-Action is beter
Dat zijn er vierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
2007 versie?
Heb ik ook gezien
Er zijn 3(!)live-action Hana no Kimi(2x Japan, 1x Taiwan en 1x Zuid-Korea)
Blame the Roman Empirequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
romeinen die duits praten that does make sence
[ afbeelding ]
Haha dankjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
Niet te veel over Asuka dromen he
Ja morgen iets van 5 uur in de auto zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jij gaat ook al weg
@Pica, je zou haast denken dat ze lievv is.
Jullie laten mij en Panther alleen met de twee moggeltjes van FOK!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja morgen iets van 5 uur in de auto zitten
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jullie laten mij en Panther alleen met de twee moggeltjes van FOK!
Wij zijn intellectueel zo ver gevorderd dat de rest ons niet begrijpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat zo...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij zijn intellectueel zo ver gevorderd dat de rest ons niet begrijpt.
Ik ook op jou, Inaba. Felt good man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij zijn intellectueel zo ver gevorderd dat de rest ons niet begrijpt.
Alhoewel...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik ook op jou, Inaba. Felt good man.
Maar maar!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
Ah Easymodo is ook hier om wat tegenwicht te bieden
[..]
Alhoewel...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Maar maar!!!...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke. Het is goed.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jullie laten mij en Panther alleen met de twee moggeltjes van FOK!
Wat is er met mij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Maar maar!!!Nog geen Engelse vertaling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2012 23:53:39 ]
Niks, niksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Oven opwarmen,over 25 minuten spareribs(3 pond) grillen!!
[..]
Wat is er met mij ?
Nanda??quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat hij je echt een schat vindt.
quote:
Ik doe het nu pas(het is al vrijdag)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hebben wij vandaag ook gedaan
Grillen rond middernacht. Okequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik doe het nu pas(het is al vrijdag)
net 2e set spareribs in oven gedaan
Ik heb al gegeten,ik doe het nu pas in plaats van ochtend!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Grillen rond middernacht. OkeDus toch.
Hm okequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten,ik doe het nu pas in plaats van ochtend!!
Kan ik als ik wakker ben gelijk oven en koelkast helemaal schoonmaken
Geil lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm oke
Naja, ik ga slapen. Welterusten.
een echte baas pakt de barbecue er nog bij...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Oven opwarmen,over 25 minuten spareribs(3 pond) grillen!!
[..]
Wat is er met mij ?
Verdwijn! En heb een fijne vakantie terwijl je verdwenen bent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
OHAYO, nu ben ik wel echt weg
[ afbeelding ]
Hmmm... Weet het niet...quote:
Kyoto Animation...quote:
Wat is dit? Ik kan nu geen filmpjes bekijken.quote:
Eindelijk vakantie, dus tijd om er weer een paar uit te zoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yaay nog iemand die yosuga no sora waardeerd
Myself;Yourself ook
Binnen de categorie kan je vast Kimi ga Nozomu Eien nog wel waarderen
Moet je niet naar de GTST-fandag dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Eindelijk vakantie, dus tijd om er weer een paar uit te zoeken.
Heb Kimi ga Nozomu Eien al gedownload, dus die komt dan als eerste.
Een nieuwe anime van KyoAni. Anders dan de gemiddelde serie van KyoAni zo te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik kan nu geen filmpjes bekijken.
Die prutsers die er nu werken kunnen zoveel leren van diverse anime series.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Moet je niet naar de GTST-fandag dan?
Beetje drama enzo vooral.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
Frey, wat voor anime kijk je vooral?
Vertel eens wat kan GTST leren van School Days Yotsuga no Sora en Elfen Lied?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Beetje drama enzo vooral.
Paar persoonlijke favorieten zijn Myself Yourself, Yosuga no Sora en School Days.
Maar Elfen Lied staat nog steeds op 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |