Niet zeiken kutquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
JAJA CD ERIN EN LOS GAAN!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
JAJA CD ERIN EN LOS GAAN!
[ afbeelding ]
En dit natuurlijk!quote:
Jij maakt je druk om iets nog irrelevanter, je faalt in je eigen argument?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je maakt je druk om irrelevante zaken op het punt van shoot-outs
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa! Ik wil der zoenen
elke medaille is er eenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:36 schreef AthCom het volgende:
Zie die teringlawine aan vreugdeposts!
G-B of Argentiniëquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Tegen wie moet Nederland in de finale?
Ik maak me niet druk, ik zei 'ga huilen'.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om iets nog irrelevanter, je faalt in je eigen argument?
Hoe lang had je die al klaar staan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:36 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Caldas moet oprottenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef wdn het volgende:
maar dit hadden ze toch echt niet zover mogen laten komen
Hopelijk leren ze hier van zodat de finale stukken effectiever gaat.
Is toch heerlijk joh. laat gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Deze topics zijn toch altijd best triest![]()
Niks met de sport hebben, wij casuals die alleen met de OS kijken.. allemaal juichen..
300x JAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe lang had je die al klaar staan?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Niks met de sport hebben, wij casuals die alleen met de OS kijken.. allemaal juichen..
300x JAAAAAAAAAAA
Ja vind ik ook.quote:
IDDquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
300x JAAAAAAAAAAA
Ik maakte me ook niet druk, ik sprak iemand aan. Hoe lang wil je je er nog mee bemoeien/hiermee doorgaan? Ga ergens anders vervelend doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik zei 'ga huilen'.
Inderdaad, wij zijn landveraaiers. Nu moeten we allemaal dood.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
300x JAAAAAAAAAAA
Ga huilen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik maakte me ook niet druk, ik sprak iemand aan. Hoe lang wil je je er nog mee bemoeien/hiermee doorgaan? Ga ergens anders vervelend doen.
Ik kijk altijd vrouwenhockeyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
300x JAAAAAAAAAAA
Die gaan ze halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef TLC het volgende:
Het zou me niks verbazen als GB de finale haalt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Kap eens met dat kutgifje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Kap eens met dat kutgifje.
Stoer doen tegen GGMM.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik jouw verbale vaardigheden had.
De bal is rond.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef kilon het volgende:
Maar even serieus. Met dit spel worden we keihard weggetikt door Argentinië. Dus het spel moet echt wel 10x beter worden. Daar hebben ze een dag voor.
Kom op dan! Show je verbale moves.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een medaille voor Nederland is altijd goed, hoe naar de sport ook is...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
300x JAAAAAAAAAAA
Kap eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zilver is altijd nog beter dan brons, dus we mogen nu blij zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef kilon het volgende:
Maar even serieus. Met dit spel worden we keihard weggetikt door Argentinië. Dus het spel moet echt wel 10x beter worden. Daar hebben ze een dag voor.
Hierover een inhoudelijke discussie willen voeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Erg leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
Die shoot-outs zijn inderdaad geweldig. Wat een spanning!
Je weet het niet, het is toch 11 tegen 11 en zo'n finale is een wedstrijd op zich.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef kilon het volgende:
Deden ze in Amerika vroeger altijd, is Cruijff nog steeds een voorstander van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Misschien eens proberen in het voetbal
The room of people who give a shit is completely emptyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
300x JAAAAAAAAAAA
Dat, plus dat de bal rond is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet het niet, het is toch 11 tegen 11 en zo'n finale is een wedstrijd op zich.
Met voetbal is dat echt veels te makkelijk voor de aanvaller.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Deden ze in Amerika vroeger altijd, is Cruijff nog steeds een voorstander van.
is nie de moeite waarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij spreekt mij toch aan
Of wil je zeggen dat het de moeite niet waard is?
Ik vind het geen nare sport..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een medaille voor Nederland is altijd goed, hoe naar de sport ook is...
Ja, maar dat van de Dietsers klopt nu niet.quote:
Resultaten in het verleden ...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef kilon het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het geen nare sport..
Vind het wel een typische vrouwen sport, het is namelijk ook dezelfde houding als bij het stofzuigen.
Hij is het waard, want hij gebruikt L'oreal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij spreekt mij toch aan
Of wil je zeggen dat het de moeite niet waard is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Beetje zoals jouw leven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
The room of people who give a shit is completely empty
[..]
Vind het wel een typische vrouwen sport, het is namelijk ook dezelfde houding als bij het stofzuigen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is het waard, want hij gebruikt L'oreal.http://badum-tish.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die ene blondine.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef Devil010 het volgende:
Heerlijke dames, hoe heet die nummer 4, die blondine?
Mag je bij een shootout nog naar viedobeelden vragen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand die zou kunnen nameten of de shootout van Paumen idd NA de zoemer was? volgens mij was hij er namelijk nét voor.
[..]
dat zeg ik al tijdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
nee!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mag je bij een shootout nog naar viedobeelden vragen?
Deden alle vrouwen dat maar zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik meen dat de bal in de goal moet liggen binnen 8 sec.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand die zou kunnen nameten of de shootout van Paumen idd NA de zoemer was? volgens mij was hij er namelijk nét voor.
Je vergeet te lezen, vroeg toch naar de nummer 4quote:
Goeie vraag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mag je bij een shootout nog naar viedobeelden vragen?
Nu. Maar ze moeten heel snel omschakelen en de focus op de finale leggen. Het liefste over 5 minuten al.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zilver is altijd nog beter dan brons, dus we mogen nu blij zijn.
Moeten ze over al 5 minuten al de finale spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Nu. Maar ze moeten heel snel omschakelen en de focus op de finale leggen. Het liefste over 5 minuten al.
Zit er wel in, de held van dit elftal of volgens mij lesbischquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
één grote schaar straks in de douche.
Oh noesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moeten ze over al 5 minuten al de finale spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |