Boogschieten komt tenminste in de buurt van wat de grieken deden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Liever BMX dan handboogschieten ofzo.
Ik kon niets verzinnen en er was nog geen topic.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een slechte TT weer.
Inspiratie kwijt?
Er staat ook halve finale in zijn post.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, donderdag 21.55 is de finale. Vandaag om 21.10 de halve finale
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die Duitsers leken zo uit de laboratoria van Mengele te komen, wat een Übermenschen waren dat zeg...
Zekerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef Adames het volgende:
ik vind biathlon wel lollig, wie die combinatie heeft verzonnen
Ik was al bang dat ze het Olympisch hadden gemaakt in combinatie met Nordic walkingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef Adames het volgende:
ik vind biathlon wel lollig, wie die combinatie heeft verzonnen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ze het Olympisch hadden gemaakt in combinatie met Nordic walking
Paardenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent kut, springen met paarden kut vinden
Kutsport.quote:
Paarden zijn mooie beesten man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paarden
Paardenmeisjes
Paardensport
Paarden stront
De verwondingen vielen erg mee, het was ook maar 196kgquote:
En nu hij?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit was erg man. de commentator: 'twee jaar geleden is zijn vrouw overleden'
Mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Snel naar hockey zappen. Gat in d'r hoofd.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Paarden zijn mooie beesten man.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Snel naar hockey zappen. Gat in d'r hoofd.
zo'n veel te groot hoofdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Paarden zijn best mooie beesten maar de mensen die van paarden houden zijn een beetje raar..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Sodeju die tieten van dat mens hangen ook op half zes
ken je dan mensen die van paarden houden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paarden zijn best mooie beesten maar de mensen die van paarden houden zijn een beetje raar..
Vroeger wilde ik wel ooit op een zwart paard rijden net als Zorro dat leek me wel cool
Ik wilde doofstom worden na Zorro.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paarden zijn best mooie beesten maar de mensen die van paarden houden zijn een beetje raar..
Vroeger wilde ik wel ooit op een zwart paard rijden net als Zorro dat leek me wel cool
Dat klopt. Die kunnen alleen maar over hun paard pratenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Sodeju die tieten van dat mens hangen ook op half zes
Nee, van zo'n vrouwelijke steward ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van wie?
En dat met een sport BH?
Gewoon een armored horse man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zelfs over hun sport willen praten als ze op internet zitten, voetbal en zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat klopt. Die kunnen alleen maar over hun paard praten
Ja.. en dat paard gaat voor ALLES.. heeft heel veel aandacht nodig, kost veel geld..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat klopt. Die kunnen alleen maar over hun paard praten
Dat is dan voor de helft gelukt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde doofstom worden na Zorro.
Of het zijn rijke chicks, dan maakt het niet uit, als ze maar willen trouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. en dat paard gaat voor ALLES.. heeft heel veel aandacht nodig, kost veel geld..
Zijn net een stel autisten, paardenliefhebbers.
Sadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zelfs over hun sport willen praten als ze op internet zitten, voetbal en zo
Idd. Hun vriend, als ze die ooit krijgen, zal altijd op de tweede plek komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. en dat paard gaat voor ALLES.. heeft heel veel aandacht nodig, kost veel geld..
Zijn net een stel autisten, paardenliefhebbers.
Favoriet, dus normaal gesproken wel maar die gekke Nieuw-Zeelander scoren nu net.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat Nederland dit winnen? Ik als Ajacied blijf enkel kijken als ze winnen hoor.
Dus nu ben je ook nog doof...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben inderdaad te laat begonnen met oordoppen indoen bij optredens/concerten.
Groot woord maar wel een zachte piep in mijn rechter oor als het heel stil is.quote:
Zie het, stream liep achter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Favoriet, dus normaal gesproken wel maar die gekke Nieuw-Zeelander scoren nu net.
Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zeker een parodie op dat liedje van de c1000?
En nog uiterst correct ook, voorspellende gave die Evers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zeker een parodie op dat liedje van de c1000?
Ja, dat nummer maakte hij dan ook al voor het EK.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En nog uiterst correct ook, voorspellende gave die Evers.
Na de 1e wedstrijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat nummer maakte hij dan ook al voor het EK.
Waarschijnlijk tijdens het EK en opportunistisch alstie is had hij ook een positieve versie klaar liggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat nummer maakte hij dan ook al voor het EK.
Nederland is nog redelijk in BMX.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
Nederlandse BMXer heeft eerste ronde gewonnen, daar lees je bijna niks over.
1e ronde van de hoeveel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
Nederlandse BMXer heeft eerste ronde gewonnen, daar lees je bijna niks over.
quote:
wtf , op de seconde gelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
DE VOET STAATER BUITEN!!!!!!DE VOET STAATER BUITEN!!!!!!
Nu gaat hij naar de kwartfinale.quote:
Maar niet full caps en 2 xquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen zei dat![]()
of bedoel je dat het knap is dat het op de seconde gelijk is?
Dan is dat de reden waarschijnlijk, het wordt voor velen pas interessant als de medailles in zicht komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu gaat hij naar de kwartfinale.
Neem me mee naar Tokyo of s...t..f..u!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben blij dat je dit met ons gedeeld hebt.
Ga zelf naar Tokyo manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neem me mee naar Tokyo of s...t..f..u!
Nee, vertel eens meer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de Eredivisie rechten zijn verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |