ken je dan mensen die van paarden houden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paarden zijn best mooie beesten maar de mensen die van paarden houden zijn een beetje raar..
Vroeger wilde ik wel ooit op een zwart paard rijden net als Zorro dat leek me wel cool
Ik wilde doofstom worden na Zorro.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paarden zijn best mooie beesten maar de mensen die van paarden houden zijn een beetje raar..
Vroeger wilde ik wel ooit op een zwart paard rijden net als Zorro dat leek me wel cool
Dat klopt. Die kunnen alleen maar over hun paard pratenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Sodeju die tieten van dat mens hangen ook op half zes
Nee, van zo'n vrouwelijke steward ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van wie?
En dat met een sport BH?
Gewoon een armored horse man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zelfs over hun sport willen praten als ze op internet zitten, voetbal en zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat klopt. Die kunnen alleen maar over hun paard praten
Ja.. en dat paard gaat voor ALLES.. heeft heel veel aandacht nodig, kost veel geld..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat klopt. Die kunnen alleen maar over hun paard praten
Dat is dan voor de helft gelukt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde doofstom worden na Zorro.
Of het zijn rijke chicks, dan maakt het niet uit, als ze maar willen trouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. en dat paard gaat voor ALLES.. heeft heel veel aandacht nodig, kost veel geld..
Zijn net een stel autisten, paardenliefhebbers.
Sadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zelfs over hun sport willen praten als ze op internet zitten, voetbal en zo
Idd. Hun vriend, als ze die ooit krijgen, zal altijd op de tweede plek komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. en dat paard gaat voor ALLES.. heeft heel veel aandacht nodig, kost veel geld..
Zijn net een stel autisten, paardenliefhebbers.
Favoriet, dus normaal gesproken wel maar die gekke Nieuw-Zeelander scoren nu net.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat Nederland dit winnen? Ik als Ajacied blijf enkel kijken als ze winnen hoor.
Dus nu ben je ook nog doof...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben inderdaad te laat begonnen met oordoppen indoen bij optredens/concerten.
Groot woord maar wel een zachte piep in mijn rechter oor als het heel stil is.quote:
Zie het, stream liep achter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Favoriet, dus normaal gesproken wel maar die gekke Nieuw-Zeelander scoren nu net.
Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zeker een parodie op dat liedje van de c1000?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |