500 euro voor een fiets met tiagra is vrij duur als ie tweedehands is. Dan moeten er wel hele duren wielen onderzitten mocht ie het waard zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef steven23 het volgende:
[..]
Ja had ik ook al gedaan bij wat zaken, we hebben hier eigenlijk maar 1 echte zaak zitten voor racefietsen en die had alleen een jan janssen voor 500¤ met een tiagra groep voor de rest zag die er wel knap uit.
Een reservebril is altijd handig. Sterker nog, er zijn Europese landen waar je als brildrager niet aan het verkeer mag deelnemen als je geen reservebril bij je hebt. Ik heb er altijd eentje bij me (m'n gewone bril) als ik aan het fietsen ben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:01 schreef ThePurpleHaze het volgende:
[..]
Mag ik hieruit dus concluderen dat het in het begin gewoon met normale bril en klipjes goed te doen is en ik later altijd nog kan overstappen?
Enige wat me nog een beetje weerhoudt is dat wanneer ik val en mijn bril beschadigd raakt ik dan vervolgens een week zonder moet :p.
Heb ook al 1000 verschillende soorten zachte lenzen en vloeistoffen geprobeerd bij mijn opticien (zeker geen Hans Anders:P) en niks lukt nog:(.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:36 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heb je geen sterke lenzen erin? Ik heb er altijd een zonnebril op sterkte bij gehad, vond ik redelijk onmisbaar. Op de fiets ook altijd die zonnebril op sterkte gedragen, dat voldeed op zich prima. Maar nu heb ik ook lenzen en kan dus gewone fietsbrillen gebruiken. Na 1,5 jaar proberen lenzen gevonden die me goed zitten. Stuk of 5 types en vloeistoffen geprobeerd, elke keer hetzelfde gezeur met prikken en droge ogen,uitwaaien of -spoelen bij wind/regen/douche. Had het bijna opgegeven maar nu heb ik eindelijk goedeDus als je nog niet bij een goede opticien bent geweest zou je dat nog eens kunnen proberen..
Jammer. Denkt hij ook dat er niks meer te vinden is? Of zijn er nog opties? Ik ben erg blij met m'n lenzen en dat ik het ben blijven proberen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:06 schreef ThePurpleHaze het volgende:
[..]
Heb ook al 1000 verschillende soorten zachte lenzen en vloeistoffen geprobeerd bij mijn opticien (zeker geen Hans Anders:P) en niks lukt nog:(.
Eens. In heel Utrecht is er niet één waar ik een beetje goed gevoel bij krijg. In Zeist wel maar dat is voor mij dan weer lastig om m'n fiets langs te brengen zonder auto.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:38 schreef muzas het volgende:
Ik vind het zo lastig om een goede fietsenwinkel te vinden. heb er nu pas 1 gevonden die me echt aanstond (Balk in nieuw vennep) maar die hadden de fiets die ik wilde niet op voorraad.
Mja, ik vind de bus te lang durenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:49 schreef the_critic het volgende:
heb er in zeist 2 waarvan ik over beide erg tevreden ben..
No Limit, en EP.. beide erg prettige zaken, met kennis en betrokkenheid.. En beide volgens mij ook makkelijk met openbaar vervoer (als je ook trein gebruikt, kan je ook de bus pakken toch?!... of op fiets heen en met ov terug..)
nou gek! dan doe jij dat lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, ik vind de bus te lang duren(en dan zul je zeggen Rotterdam duurt toch veel langer gek! Maar daar ga ik toch al iedere dag naartoe
)
Met een fietspomp.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef TheGOAT het volgende:
Vraagje; mijn fiets heeft een 'klein' ventieltje, niet zo groot als van normale fietsen. Hoe moet ik m'n banden oppompen? Domme vraag misschien..![]()
Fiets je nog als mij de eerste ritjes? Handen in de beugel en zo hard mogelijk trappen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef Idioteque het volgende:
Hoe kan ik het beste een beetje conditie opbouwen? Ik lees veel over duurtrainingen ofzo, maar volgens mij heb je daar echt een hartslagmeter voor nodig, toch?
Klinkt een beetje triest, maar ik heb echt totaal geen conditie en ben nu steeds na 25km wel redelijk kapot
Iedere dag sporten is wel wat veel van het goede ja. Al moet ik toegeven dat ik het zelf soms ook doequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:04 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb nu iets van vier ritjes gereden. Hiervoor heb ik jarenlang totaal niet gesport. Ik trap niet heel hard en ga ook niet zo snel, maar ik ben gewoon redelijk snel moe.
Ik zal eens kijken of ik iets van duurtrainingen kan gaan doen dmv te letten op ademhaling. Verder zal ik sowieso ook gewoon steeds verder proberen te fietsen tijdens normale ritjes.
Een hartslagmeter ben ik inderdaad nog niet van plan om te gaan aanschaffen.
Ik ben nu een beetje aan het afwisselen. De ene dag fietsen, de andere dag thuis even aan de roeitrainer. Is dit een beetje handig, of is het beter om na het fietsen (en/of roeien) ook nog eerst een rustdag te hebben om weer te herstellen ofzo?
Niks mis mee om af en toe zo te trainen hoor. Zeker als je na zo'n training ook voldoende rust pakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef muzas het volgende:
Ik ben dus ook gaan fietsen om wat meer conditie te krijgen en vooral af te vallen... Maar ik kan echt niet normaal praten met iemand na 25km duinen (op en af) fiets ik dan te hard? Houd het zelfde tempo wel een uur vol... Maar praten is echt en brug te ver.
En ik ben een nieuwe fiets verder. Toch geen racefiets geworden omdat houding, en ik ook soms een bospaadje wil pakken. Heb nu een Cube SL cross.
Probeer een tempo te houden waarbij je (redelijk) gemakkelijk kan blijven praten en begin eerst met het opbouwen van de afstand en tijd die je fietst, snelheid kan je beter aan werken als je basis goed is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef muzas het volgende:
Ik ben dus ook gaan fietsen om wat meer conditie te krijgen en vooral af te vallen... Maar ik kan echt niet normaal praten met iemand na 25km duinen (op en af) fiets ik dan te hard? Houd het zelfde tempo wel een uur vol... Maar praten is echt en brug te ver.
En ik ben een nieuwe fiets verder. Toch geen racefiets geworden omdat houding, en ik ook soms een bospaadje wil pakken. Heb nu een Cube SL cross.
Leuk met zo'n app! Ook goed bezig, gewoon de afstand opbouwen, je gemiddelde gaat vanzelf omhoog. Ik begon ook met zulke ritjes en rij nu vaak rond de 80km met rond de 30 gemiddeld, en dat is dan met de handjes op het stuurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef RedScorpion het volgende:
Zelf ook pas begonnen met fietsen. 22 juli was 1e ritje, begon met 14km met av. van 24km/u. Gisteren 8e ritje gereden van 31km met av. van 25,44 km/u. Is niet super hard, maar aan de oplopende afstand met redelijk zelfde snelheid merk ik dat conditie toch wel langzaam omhoog gaat. En gaat ook steeds makkelijker voor m'n gevoel. Hou alles bij via mijn iPhone met de app Runkeeper.
Verslavend is het zeker! Ik word zo chagrijnig als ik niet kan fietsen! Maar jouw gemiddeldes en afstanden zijn echt prima als je zegt dat je in december amper een trap op kwam. Lekker zo doorgaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:23 schreef muzas het volgende:
Ik weet niet wat 'redelijk langzaam' is, maar december 2011 stond ik boven iedere trap te piepen en te hijgen. Sigaretten, vet vreten, snoepen, chips e.t.c. de deur uit gedaan. Nu net een maand 'serieus' bezig met sporten, en ik voel me al zo onwijs veel beter dan een half jaartje terug. Heb nog steeds een kutconditie (jaren niks aan sport gedaan), maar kan gewoon de trap op of met de fiets naar vrienden, zonder bezweet en hijgend aan te komen.
Zwaar verslavend is dat ook.
Tja, bij broeken geldt over het algemeen wel een beetje goedkoop is duurkoop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:17 schreef muzas het volgende:
Wanneer weet je als leek of een fietsbroek 'goed' is?
m.a.w. waar moet je op letten? En waar moet zo'n zem bijvoorbeeld aan voldoen? Ik ben nu aan het kijken naar fietskleding, maar zie ondertussen door de bomen het bos niet meer.
Alles meer dan een bejaardentempo was sowieso gekkenwerk vanmiddagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:15 schreef Idioteque het volgende:
Toch wel lekker als je echt ziet dat je conditie al wat verbetert. Vandaag 40km gefietst. Wel nog in een bejaardentempo, maar dat wordt later wel beter (hoop ik).
Klopt niet helemaal. Ik rij zeer regelmatig lange afstanden met de goedkope broeken van Decathlon. PBP reed ik bijvoorbeeld met de 7 Euro serie van een paar jaar terug. Maar daar staat dan wel een goed zadel tegenover.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, bij broeken geldt over het algemeen wel een beetje goedkoop is duurkoop.
Nu hoef je niet meteen een Assos broek van meer dan 150 euro te kopen, maar de allergoedkoopste broeken met een stuk schuimrubber als zeem heb je ook niet echt iets aan. Ik zou je adviseren bij een goede speciaalzaak iets redelijks uit te kiezen. Een beetje de gulden middenweg zeg maar
Is misschien ook wel een beetje persoonlijk, maar met zo'n broek van de decathlon krijg ik na 100km toch wel een beetje last, terwijl ik met een Nalini zeem geen centje pijn heb. Maar ik heb idd geen super zadel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. Ik rij zeer regelmatig lange afstanden met de goedkope broeken van Decathlon. PBP reed ik bijvoorbeeld met de 7 Euro serie van een paar jaar terug. Maar daar staat dan wel een goed zadel tegenover.
De prijsquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:11 schreef Bakkioli het volgende:
Thanks voor de reacties, ik had inderdaad ook al gezien dat sommige er een andere wielset opgezet hadden. Standaard zit er inderdaad Shimano WHR-S10 onder.
Iemand die nog een groot verschil tussen de Shimano 105 en de Shimano Ultegra zien of ondervonden hebben?
Vind alleen de looks van Canyon nooit zo spannend. De zwart/gele is nog wel redelijk, maar de kleurstelling mag van mij spannender. Maar absoluut veel waar voor je geld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Normaal al bizar goed geprijsd, nu nog eens 100 eraf:
http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=2502
DE beginnersfiets.
Ik hou daar wel van. Canyon SLX van volgend jaar vind ik ook echt mooi, gewoon zwart:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:10[/url] schreef Blik het volgende:
[..]
Vind alleen de looks van Canyon nooit zo spannend. De zwart/gele is nog wel redelijk, maar de kleurstelling mag van mij spannender. Maar absoluut veel waar voor je geld.
Iets andere prijsklasse uiteraard, maar die vind ik ook mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van. Canyon SLX van volgend jaar vind ik ook echt mooi, gewoon zwart:
[ afbeelding ]
Dit is toch meer het koopadvies forum, naar mijn idee. Al is de titel inderdaad wat vaag. Je bent iig ook hier meer dan welkom.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:49 schreef jack4ya het volgende:
Zit ik hier goed voor de beginnende rijd(st)ers?
Ik fiets nu sinds een jaartje op een MTB (vloek ik nu in de kerk?).
De fiets heb ik tweedehands gekocht omdat ik altijd vind dat ik het eerst maar waar moet maken, dat blijkt nu.... In de winter modder verzamelen, door de weeks af en toe naar werk (en dan oldskool aan de wasbak opfrissen). En ik merk dat ik nu zomers graag 'toer' in de zon. Best comfortabel fietsje, maar ik merk ook dat ik best wel wat verder wil, en dan is een mtb met zijn noppies niet echt snel (gem 25km/h) En dan kom je met 2/3 uur niet zo ver.
Dus... ik overwoog een racefietsje voor erbij... Maar ook hier, eerst maar eens zien, of ik het wat vind. Is natuurlijk een stuk minder comfortabel qua vering en bandjes en owjee... ik moet leren een binnenbandje mee te nemen (en te verwisselen) Dus mijn pa zet nu een fietsje in elkaar met tweedehands spulletjes, (alleen pedalen moet ik kopen omdat ik al spd/mountainbikeschoenen heb.)
Tuurlijk is alles precies op maat kopen het beste/leukste, maar aan de andere kant, wat weet ik nou precies wat goed is als ik nog geen meter op een racefiets gezeten heb.
Als na een jaar blijkt dat ik het waar maak ga ik wel shoppen voor een goed (tweedehands) fietsje. Eerst maar eens enorm vintage (frame is ouder dan ik) rijden, hopelijk met een paar dagen de eerste poging.
Nee hoor. Ik denk dat 75 % daar geen koersen rijdt. Inclusief moiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef jack4ya het volgende:
Ja, had ik ook bekeken, maar daar rijdt men ook echt koersen. Dat ga ik dus niet doen.
Koopadvies kan nog een beetje, aangezien ik hoop (anders begin ik er niet aan) uiteindelijk wel iets te nieuwers te kopen/vinden/in de gaten te houden.
Erg laagdrempelig voor beginnende fietsers is het niet... Ik klik op je link en lees;quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk dat 75 % daar geen koersen rijdt. Inclusief moi
Ik had wat vraagjes over kleding etc, maar ik als 'mallote zomerfietser met zweetband en inderdaad een voetbalbroek' kijk wel uit voor ik daar iets vraag...quote:betekent natuurlijk wel dat de zomermalloten nóg langer op de weg zijn dan in andere jaren... Normaal komen ze pas vlak voor de tour uit hun holletjes, en gaan ze in een voetbalbroekje+zweetband over de dijken razen. Het worden er nu alweer minder, straks blijven ze nog tot eind augustus doorfietsen..
Niks van aantrekken johquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Erg laagdrempelig voor beginnende fietsers is het niet... Ik klik op je link en lees;
[..]
Ik had wat vraagjes over kleding etc, maar ik als 'mallote zomerfietser met zweetband en inderdaad een voetbalbroek' kijk wel uit voor ik daar iets vraag...
Aan het eind van de rit kan iedereen best met elkaar overweg en word je heus wel geholpen met wat voor beginnersvraag dan ookquote:[quote]Op woensdag 22 augustus 2012 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt hé?Hierna gaat het weer over de beste ontharingsproducten, strakste truitjes en boehoe als die leuke jongen op de fiets je niet groet
Alleen beter niet gelijk komen pronken met een gemiddelde van 32.5 over een km of 5quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Erg laagdrempelig voor beginnende fietsers is het niet... Ik klik op je link en lees;
[..]
Ik had wat vraagjes over kleding etc, maar ik als 'mallote zomerfietser met zweetband en inderdaad een voetbalbroek' kijk wel uit voor ik daar iets vraag...
Ik ben blij als ik gemiddeld 20 haal... Exact de reden waarom ik op een fiets gekropen ben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen beter niet gelijk komen pronken met een gemiddelde van 32.5 over een km of 5
Ik fiets ook nog wel eens 20 gemiddeldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik gemiddeld 20 haal... Exact de reden waarom ik op een fiets gekropen ben.
Super !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef Jolly89 het volgende:
Jaaah ik heb een fiets gekocht!!
Een Bulls Harrier 1 nieuw,
+ schoenen, pedalen, bidon/houder, helm, shirt korte mouw, shirt lange mouw, broek en fietscomputer.
Totaalprijs: ¤1150,- Wel netjes dacht ik.
Morgen wordt ie geleverd, en maandag begint mijn vakantie, 3 weken fietsen
Prima fietsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef huskey het volgende:
[..]
Super !
die fiets heb ik ook op het oog, voldoet ie wat ?
Het is vooral erg handig om die kleine kut vliegjes te weren die je oog in willen vliegenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:27 schreef ThePurpleHaze het volgende:
Nog een vraagje wat betreft fietsen voor brildragers.
Ik vroeg me af hoe nodig het is om echt een fietsbril te kopen. Ik ben in het normale leven een brildrager, heb lenzen geprobeerd maar mijn ogen kunnen zelfs niet tegen de beste kwaliteit (meerdere testsetjes afgelopen).
Ik heb zelf geen zonnebril op sterkte. Als ik gewoon 2 fietstochtjes per week wil maken op recreatief niveau, heb ik dan een fietsbril op sterkte nodig?
Of kan ik gewoon wegkomen met een normale bril in combinatie met klipjes voor zonneglazen/ een zonnebril op sterke (waarmee ik meteen een zonnebril op sterkte heb voor dagen dat ik niet fiets).
Graag advies:D
Handen bovenop moet je natuurlijk ook wel verplaatsen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Holenbeer het volgende:
bedoel je wanneer je met je handen onder in de beugels zit?
Wanneer je met je handen ergens zit waar je niet bij de remhendels kan, moet je inderdaad eerst verzitten of je handen verplaatsen. Vanaf een groot deel van het stuur zijn de remhendels eenvoudig te bereiken zonder dat je hoeft te verzitten. Zo niet kan het zijn dat de remhendels verkeerd gepositioneerd zijn of de remhendels te ver weg staan (lees: handen te klein). Dan moet je handen verplaatsen
Helemaal aan het einde in de beugel zitten moet je je handen wel verplaatsen.
Beetje laat misschien. Maar dit filmpje legde het voor mij heel helder uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef TheGOAT het volgende:
Vraagje; mijn fiets heeft een 'klein' ventieltje, niet zo groot als van normale fietsen. Hoe moet ik m'n banden oppompen? Domme vraag misschien..![]()
Ik heb destijds een fietsbril met inzetstuk gekocht, alleen ik kwam er vervolgens achter dat ik niet tegen het inzetglas op sterkte kan (de vervorming was voor mij te groot). De inzetglazen zijn namelijk erg bol t.o.v. een normale bril. Ook is zo'n bril i.c.m. inzetstuk extra zwaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:27 schreef ThePurpleHaze het volgende:
Nog een vraagje wat betreft fietsen voor brildragers.
Ik vroeg me af hoe nodig het is om echt een fietsbril te kopen. Ik ben in het normale leven een brildrager, heb lenzen geprobeerd maar mijn ogen kunnen zelfs niet tegen de beste kwaliteit (meerdere testsetjes afgelopen).
Ik heb zelf geen zonnebril op sterkte. Als ik gewoon 2 fietstochtjes per week wil maken op recreatief niveau, heb ik dan een fietsbril op sterkte nodig?
Of kan ik gewoon wegkomen met een normale bril in combinatie met klipjes voor zonneglazen/ een zonnebril op sterke (waarmee ik meteen een zonnebril op sterkte heb voor dagen dat ik niet fiets).
Graag advies:D
Ja heerlijk fietsje!! Ben er erg blij mee..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef huskey het volgende:
[..]
Super !
die fiets heb ik ook op het oog, voldoet ie wat ?
Ik had ook last van het zadel. Heb er een andere op gezet en nu nergens meer last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:35 schreef Jolly89 het volgende:
[..]
Ja heerlijk fietsje!! Ben er erg blij mee..
Moet alleen nog wat wennen aan het zadel *auw*
Maar voor de rest is het echt een fijne fiets, zeker een aanrader..
Suc6 ermee!
Hmm.. misschien moet ik dat ook maar overwegen,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik had ook last van het zadel. Heb er een andere op gezet en nu nergens meer last van
Ik voelde bij mezelf dat m'n zadel te smal was waardoor ik niet met mn zitbotjes op het zadel zat maar meer met mn kruis op het zadel "hing". Nu heb een iets breder zadel (heb laten opmeten bij de FM) en nu zit ik op mn zitbotjes en heb na het fietsen 0,0 zitpijntjes meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Jolly89 het volgende:
[..]
Hmm.. misschien moet ik dat ook maar overwegen,
ik zal nog even aanzien of het verbetert, ik fiets er tenslotte nog maar ander halve week op..
Hebben jullie tips voor goede zadels (vrouwenzadels?)
Voor m'n vriendin was een echt goede fietsbroek voor een groot gedeelte de oplossing. En zij fietst op een speciaal vrouwenzadel. Een stuk breder met een gleuf in het midden. Maar dat is wel persoonlijk. De meeste winkels en zelfs sommige webshops zoals futurumshop en rose geven je de mogelijkheid om een zadel een maandje te proberen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Jolly89 het volgende:
[..]
ik zal nog even aanzien of het verbetert, ik fiets er tenslotte nog maar ander halve week op..
Zadel is gewoon een kwestie van proberen. Mijn vrouw had een speciaal vrouwenzadel, had ze redelijk veel last van. Omgeruild voor een zadel van 4 tientjes bij de Decathlon, bevalt prima.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Jolly89 het volgende:
[..]
Heb zelf ook proefritje in normale kleding (werkkleding zelfsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:59 schreef James-Hetfield het volgende:
Als je een racefiets wilt kopen, en je wilt een proefrit maken, is het dan niet zo dat het in je normale kleren anders kan aanvoelen qua zitten dan dat je in fietskleding op de fiets zit?
Ben zelf ook op zoek naar een fiets, en een proefritje lijkt me wel zo verstandig.
Alleen zou het veel uitmaken qua ervaren hoe het rijd of je dit in een spijkerbroek en sportschoenen doet?
Bij Canyon kun je wel de fiets uitproberen inclusief een rondje van 30 kmquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb zelf ook proefritje in normale kleding (werkkleding zelfs) gedaan. Denk niet dat dat heel veel uitmaakt. Ik neem aan dat het ff straat op en neer is dan, niet een ronde van een km of 20.
Dat kon inderdaad, maar is inmiddels al weer een tijdje gesloten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij Canyon kun je wel de fiets uitproberen inclusief een rondje van 30 km
Echt? Dat is nou serieus jammer, vond ik een mooi initiatiefquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kon inderdaad, maar is inmiddels al weer een tijdje gesloten.
Ja inderdaad. Geloof dat ze af en toe nog wel op van die testbeurzen staan, zoals pas geleden dat bike-event op de Nedereindse Berg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Echt? Dat is nou serieus jammer, vond ik een mooi initiatief
Ja, niks mis mee om mee te beginnen. Echt een prijs-kwaliteit merkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:32 schreef James-Hetfield het volgende:
Is qua merk het merk Bulls een redelijk fiets om mee te beginnen?
En heeft iemand toevallig ervaring met Morsink fietshandel in Goor?
Ok.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee om mee te beginnen. Echt een prijs-kwaliteit merk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |