Dan weet ik nu al dat PSV voor Maher gaat. En ik hoop juist Maher nog een seizoentje bij AZ blijft om vervolgens naar Ajax te komen als opvolger van Eriksenquote:
Ik snap je, maar ik ben wel blij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan weet ik nu al dat PSV voor Maher gaat. En ik hoop juist Maher nog een seizoentje bij AZ blijft om vervolgens naar Ajax te komen als opvolger van Eriksen
Jij bent al dagen blij, wacht maar tot op 11 april de schaal door Ajax wordt opgehaald in Eindhovenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap je, maar ik ben wel blij.
Ik heb Maher nog wel dubbel, maar ik wil daar een Clasie voor terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou Eriksen wat graag met Maher willen ruilen.
Wat lul jij nou weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Maher nog wel dubbel, maar ik wil daar een Clasie voor terug.
Ik heb Clasie dubbel. Maar ik mis nog Lex Immers. Heb jij die misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Maher nog wel dubbel, maar ik wil daar een Clasie voor terug.
Eriksen is beter dan Iniesta en Xavi bij elkaar, helaas snappen de teamgenoten van Eriksen hem niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Tjacka het volgende:
Klopt grootste talent van Ajax ooit inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer.![]()
Eriksen heeft een van de beste steekpasses van Europa, die hoef ik niet kwijt te raken
Ik heb wel een foto van Callie, is dat ook goed ipv Immers?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Clasie dubbel. Maar ik mis nog Lex Immers. Heb jij die misschien?
Ik zat vanochtend even terug te lezen. Maar daar werd me een russische barbiepop gepost. téringquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef Doublepain het volgende:
Leuk om te zien dat hier veel barbie fans zijn
Mij best.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van Callie, is dat ook goed ipv Immers?
Dit soort dingen ook:quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef adhalomylife het volgende:
Wat gaat dit topic trouwens ontzettend hard. Erg leuk vind ik dat. Echt een beetje een chatbox gevoel. Via websites als FR12 enzo heb je toch minder onderling contact in de reageerruimtes. En het niveau ligt er heel laag. Wilde ik gewoon even zeggen..
Nee éven serieus wordt eens tijd dat hij het wat vaker gaat laten zien niet tegen clubjes als NEC etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer.![]()
Eriksen heeft een van de beste steekpasses van Europa, die hoef ik niet kwijt te raken
Eriksen moet zich gewoon niet langer verstoppen en gewoon uitkomen voor zijn geaardheid. En daarna lekker een potje gaan turnen ofzo...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee éven serieus wordt eens tijd dat hij het wat vaker gaat laten zien niet tegen clubjes als NEC etc.
Hij is nog jong maar staat wel al dik 3 jaar in de basis.
Wuttequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen moet zich gewoon niet langer verstoppen en gewoon uitkomen voor zijn geaardheid. En daarna lekker een potje gaan turnen ofzo...
Eriksen? Wow, dat had ik niet achter hem gezocht. Lijkt me echt zo'n verlegen jochie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Hij schijnt de grootste hosselaar van Amsterdam te zijn.
Ach, gewoon een standaard veel te omhoog gepraat talent. Als Clasie een Ajax shirt aan had gehad en Eriksen een Feyenoord shirt waren de rollen omgedraaid. Met het verschil dat Clasie wél al direct in zijn eerste seizoen heel erg belangrijk is geweest voor Feyenoord en het nu in het tweede seizoen weer lijkt te gaan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen moet zich gewoon niet langer verstoppen en gewoon uitkomen voor zijn geaardheid. En daarna lekker een potje gaan turnen ofzo...
Ik heb zijn boek gelezen, hij vindt het erg belangrijk om te laten hoe ghetto hij wel niet is gebleven...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:
One time I got a yellow card for yelling at my team mates.
“You can’t do that!” the ref said.
“You can also go fuck yourself”, I shouted and was shown the red card.
Zlatan
Eriksen heeft een groot deel van zijn naam juist ook verworven bij internationele wedstrijden, waar Clasie nog geen grote wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, gewoon een standaard veel te omhoog gepraat talent. Als Clasie een Ajax shirt aan had gehad en Eriksen een Feyenoord shirt waren de rollen omgedraaid. Met het verschil dat Clasie wél al direct in zijn eerste seizoen heel erg belangrijk is geweest voor Feyenoord en het nu in het tweede seizoen weer lijkt te gaan doen.
hosselaar van wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Hij schijnt de grootste hosselaar van Amsterdam te zijn.
Een speler dat bij een topclub het laat zien is altijd meer waard dan een speler die bij een subtopper laat zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, gewoon een standaard veel te omhoog gepraat talent. Als Clasie een Ajax shirt aan had gehad en Eriksen een Feyenoord shirt waren de rollen omgedraaid. Met het verschil dat Clasie wél al direct in zijn eerste seizoen heel erg belangrijk is geweest voor Feyenoord en het nu in het tweede seizoen weer lijkt te gaan doen.
Je hebt ''betere onderhandelingspositie'' verkeerd geschreven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een speler dat bij een topclub het laat zien is altijd meer waard dan een speler die bij een subtopper laat zien.
Speelde hij zo goed in internationale wedstrijden? Misschien in de jeugd, maar bij Ajax/Denemarken vind ik het nog wel meevallen. Hij onderscheidde zich in 90% van die high profile wedstrijden vooral in het spelen van verstoppertje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Eriksen heeft een groot deel van zijn naam juist ook verworven bij internationele wedstrijden, waar Clasie nog geen grote wedstrijd heeft gespeeld.
Je bedoeld met Denemarken? Als ik de interviews mocht geloven was hij zelfs niet eens zeker van een basisplaats daar. En in de CL zou kunnen, niet echt intensief naar gekeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Eriksen heeft een groot deel van zijn naam juist ook verworven bij internationele wedstrijden, waar Clasie nog geen grote wedstrijd heeft gespeeld.
De aandacht van de Engelse clubs komt ook van een groot deel vanwege een zeer goede wedstrijd van hem tegen Engeland, vorig jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelde hij zo goed in internationale wedstrijden? Misschien in de jeugd, maar bij Ajax/Denemarken vind ik het nog wel meevallen. Hij onderscheidde zich in 90% van die high profile wedstrijden vooral in het spelen van verstoppertje.
Wedstrijd tegen Engeland was wel redelijk episch. Dat is natuurlijk ook een goede wedstrijd om net wel goed te zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelde hij zo goed in internationale wedstrijden? Misschien in de jeugd, maar bij Ajax/Denemarken vind ik het nog wel meevallen. Hij onderscheidde zich in 90% van die high profile wedstrijden vooral in het spelen van verstoppertje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef Adames het volgende:
[..]
De aandacht van de Engelse clubs komt ook van een groot deel vanwege een zeer goede wedstrijd van hem tegen Engeland, vorig jaar.
Laat ik die nou net gemist hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Engeland was wel redelijk episch. Dat is natuurlijk ook een goede wedstrijd om net wel goed te zijn
Hij lijkt nu inderdaad ook daar wat minder te zijn. Maar goed, hij heeft toch meer laten zien dan Clasie. Een speler die een jaar ouder is en pas 1 seizoen alleen op Nederlands niveau heeft gespeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bedoeld met Denemarken? Als ik de interviews mocht geloven was hij zelfs niet eens zeker van een basisplaats daar. En in de CL zou kunnen, niet echt intensief naar gekeken.
En dat is dus niet terecht, want in de meeste andere top wedstrijden heb ik hem niet gezien. Tegen Feyenoord sowieso compleet overlopen door Clasie, op het EK was hij ook niet te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef Adames het volgende:
[..]
De aandacht van de Engelse clubs komt ook van een groot deel vanwege een zeer goede wedstrijd van hem tegen Engeland, vorig jaar.
" Je bent zo goed als je laatste wedstrijd" en als ik die stelling mag volgen is Clasie al ruim een half seizoen een stuk beter dan Eriksenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij lijkt nu inderdaad ook daar wat minder te zijn. Maar goed, hij heeft toch meer laten zien dan Clasie. Een speler die een jaar ouder is en pas 1 seizoen alleen op Nederlands niveau heeft gespeeld.
Vond Fisher dan zelfs behoorlijk "tegenvallen" tegen PSV terwijl Vilhena juist een dijk van een wedstrijd speelde tegen Twente. Maar goed, 1 wedstrijd momentopname enzo. Zullen zien wie het verder schoptquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat is dus niet terecht, want in de meeste andere top wedstrijden heb ik hem niet gezien. Tegen Feyenoord sowieso compleet overlopen door Clasie, op het EK was hij ook niet te zien.
Zelfde geldt nu voor die Fischer. Iedereen ziet dat hij veel talent heeft, maar dat heeft bij Feyenoord Vilhena ook. Maar als hij een Ajax shirt aan heeft is het gelijk een wereldtalent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |