Dan weet ik nu al dat PSV voor Maher gaat. En ik hoop juist Maher nog een seizoentje bij AZ blijft om vervolgens naar Ajax te komen als opvolger van Eriksenquote:
Ik snap je, maar ik ben wel blij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan weet ik nu al dat PSV voor Maher gaat. En ik hoop juist Maher nog een seizoentje bij AZ blijft om vervolgens naar Ajax te komen als opvolger van Eriksen
Jij bent al dagen blij, wacht maar tot op 11 april de schaal door Ajax wordt opgehaald in Eindhovenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap je, maar ik ben wel blij.
Ik heb Maher nog wel dubbel, maar ik wil daar een Clasie voor terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou Eriksen wat graag met Maher willen ruilen.
Wat lul jij nou weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Maher nog wel dubbel, maar ik wil daar een Clasie voor terug.
Ik heb Clasie dubbel. Maar ik mis nog Lex Immers. Heb jij die misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Maher nog wel dubbel, maar ik wil daar een Clasie voor terug.
Eriksen is beter dan Iniesta en Xavi bij elkaar, helaas snappen de teamgenoten van Eriksen hem niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Tjacka het volgende:
Klopt grootste talent van Ajax ooit inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer.![]()
Eriksen heeft een van de beste steekpasses van Europa, die hoef ik niet kwijt te raken
Ik heb wel een foto van Callie, is dat ook goed ipv Immers?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Clasie dubbel. Maar ik mis nog Lex Immers. Heb jij die misschien?
Ik zat vanochtend even terug te lezen. Maar daar werd me een russische barbiepop gepost. téringquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef Doublepain het volgende:
Leuk om te zien dat hier veel barbie fans zijn
Mij best.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van Callie, is dat ook goed ipv Immers?
Dit soort dingen ook:quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef adhalomylife het volgende:
Wat gaat dit topic trouwens ontzettend hard. Erg leuk vind ik dat. Echt een beetje een chatbox gevoel. Via websites als FR12 enzo heb je toch minder onderling contact in de reageerruimtes. En het niveau ligt er heel laag. Wilde ik gewoon even zeggen..
Nee éven serieus wordt eens tijd dat hij het wat vaker gaat laten zien niet tegen clubjes als NEC etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer.![]()
Eriksen heeft een van de beste steekpasses van Europa, die hoef ik niet kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |