Voor media-begrippen is dat echt een eeuw geleden. Er ligt nu al een infrastructuur van 600.000 betalende abonnees. Ook is het betalen voor een extra zenderaanbod op je digitale tv tegenwoordig heel gewoon. In de tijd waar jij het over hebt waren mensen helemaal niet gewend om (extra) te betalen voor toegevoegde content.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zoals die 1 miljoen kijkers die wegbleven bij Talpa en terugkwamen naar NOS zeker?
O sorry, ik dacht dat jij, maar dat was Sejt, heel specifiek dat moment wilde benadrukken..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat moment. Ik heb Immers volgens mij geen 1 goede steekbal zien geven deze 2 wedstrijden.
Talpa was gewoon open hoor?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor media-begrippen is dat echt een eeuw geleden. Er ligt nu al een infrastructuur van 600.000 betalende abonnees. Ook is het betalen voor een extra zenderaanbod op je digitale tv tegenwoordig heel gewoon.
Times are changing. Maar we zullen zien. Misschien mislukt ook dit wel, maar ik denk dat het dit keer gebeurd is met studio sport en dat we dit keer de landen achterna gaan waar het al heel gewoon is dat clubs veel forsere TV-opbrengsten incasseren en dat kijkers daar (dus) voor betalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Talpa was gewoon open hoor?
Kan zijn, maar er zit (zoals eerder opgemerkt) een maximum aan wat men kan en wil betalen. Nu al zijn er vele mensen die de 15 euro per maand al teveel vinden voor live wedstrijden, laat staan als die mensen (en vele anderen het hen) moeten gaan betalen voor de samenvattingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor media-begrippen is dat echt een eeuw geleden. Er ligt nu al een infrastructuur van 600.000 betalende abonnees. Ook is het betalen voor een extra zenderaanbod op je digitale tv tegenwoordig heel gewoon. In de tijd waar jij het over hebt waren mensen helemaal niet gewend om (extra) te betalen voor toegevoegde content.
Waarom is het een keer gebeurd met studio sport? Is het ook een keer gebeurd met match of the day?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Times are changing. Maar we zullen zien. Misschien mislukt ook dit wel, maar ik denk dat het dit keer gebeurd is met studio sport en dat we dit keer de landen achterna gaan waar het al heel gewoon is dat clubs veel forsere TV-opbrengsten incasseren en dat kijkers daar (dus) voor betalen.
Dat mag dus niet hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar er zit (zoals eerder opgemerkt) een maximum aan wat men kan en wil betalen. Nu al zijn er vele mensen die de 15 euro per maand al teveel vinden voor live wedstrijden, laat staan als die mensen (en vele anderen het hen) moeten gaan betalen voor de samenvattingen.
Ik denk dat er dan heel veel teletekst supporters bij gaan komen.
Dat was ik jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
O sorry, ik dacht dat jij, maar dat was Sejt, heel specifiek dat moment wilde benadrukken..![]()
Maar hij valt wat dat betreft nog wel wat tegen ja..
Ja, maar het is europees vastgelegd dat het altijd op een openbaar net moet blijven, dus gaat hoogstens naar sexbs6quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is nu dus onduidelijk. NOS heeft de rechten tot volgend seizoen.
Studio Sport brengt in een uur tijd mooie samenvattingen van alle wedstrijden op een gunstig tijdstip.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom is het een keer gebeurd met studio sport? Is het ook een keer gebeurd met match of the day?
Jawel, volgens mij neemt Murdoch Eredivisie Live gewoon over toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:
Dus de live wedstrijden komen ook niet meer op eredivisie live, of dat nog wel?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Studio Sport brengt in een uur tijd mooie samenvattingen van alle wedstrijden op een gunstig tijdstip.
Ik wou dat de BBC ook zo'n programma had.
Dan lijkt het mij niet dat je ineens meer moet gaan betalen toch? Dan gaan heel veel mensen weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij neemt Murdoch Eredivisie Live gewoon over toch?
OK, cool. Heb ik geen problemen mee. Ik vond de Talpa formule eerlijk gezegd niet eens zo slecht en zelfs verfrissend dat er ook eens een keer analyses voorbij kwamen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar het is europees vastgelegd dat het altijd op een openbaar net moet blijven, dus gaat hoogstens naar sexbs6
Murdoch denkt (terecht) maar aan één ding, zijn investering (1.000.000.000 euro) terugverdienen. Hopelijk wil hij dat op lange termijn doen, zodat de abo gelden op een normaal niveau kunnen blijven. Maar als hij dat in een paar jaar terug wil zien, gaan de kosten omhoog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij niet dat je ineens meer moet gaan betalen toch? Dan gaan heel veel mensen weg.
Dat geldt alleen voor oranje op toernooien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar het is europees vastgelegd dat het altijd op een openbaar net moet blijven, dus gaat hoogstens naar sexbs6
Jammer van het reclameblok na bijna iedere wedstrijd, dat weerhield mij ervan om iedere keer te kijken. Ik nam het meestal op en keek het alleen als Feyenoord won.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, cool. Heb ik geen problemen mee. Ik vond de Talpa formule eerlijk gezegd niet eens zo slecht en zelfs verfrissend dat er ook eens een keer analyses voorbij kwamen.
Volgens mij zit er aan die 'vrije nieuwsgaring' een tijdslimiet van 2 minuten per wedstrijd. Daarboven moet je gaan dokken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Murdoch gaat lekker wedstrijdjes inplannen op ongunstige tijdstippen (voor NL) zodat ie meer pay per view in andere landen kwijt kanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Murdoch denkt (terecht) maar aan één ding, zijn investering (1.000.000.000 euro) terugverdienen. Hopelijk wil hij dat op lange termijn doen, zodat de abo gelden op een normaal niveau kunnen blijven. Maar als hij dat in een paar jaar terug wil zien, gaan de kosten omhoog.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het voorbeeld van PSV spreekt over 3,5 miljoen extra al dít seizoen.
Toen ik dit postte vroeg iemand waarom ik trollde... Ik ben gewoon doodserieus. Feyenoord verdubbelt de inkomsten uit tv-rechten dit jaar. En dat is echt het beste nieuws dat we dit jaar hebben gehoord. Nog beter dan de blokland miljoenen, nog beter dan het halen van de vCL.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:23 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Seerieus. Het verschil tussen 10 of 20 euro per maand. Ik voel het niet. Pak je 4 biertjes minder. Sowieso zit ik altijd in het stadion en maakt het me persoonlijk niet uit als ze die rechten 1000 euro per maand maken.
Waar het op neerkomt is dat Feijenoord op deze manier hun uitkomsten uit televisierechten dit jaar al zien verdubbelen, en dat wordt uiteindelijk verdriedubbelen rond de tijd dat Sky 100 miljoen per jaar uitbetaald. Dat zijn geen misselijke bedragen, en helpen Feijenoord de continuiteit te waarborgen als ook sneller uit de schulden te komen.
Het zal eventueel nadelige gevolgen hebben voor de thuiskijkende voetbalfan maar voor mij is elke euro die Feijenoord meer kan verdienen er een waar ik heel blij mee ben. Zelfs als dat de consument naait.
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor oranje op toernooien.
Helemaal mee eens. Elke euro de schuldsanering in wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze manier van boekhouden![]()
![]()
Het is 6 miljoen voor een speler waarvan z'n medische toestand op z'n minst twijfelachtig te noemen is. Laten we dat maar niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |