quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:56 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen!
Aldus Inlognaam ,die nog niet echt wakker is, en al naar de supermarkt was gegaan om koffie en wat eten te halen maar daarin niet geslaagd is.
Om deze tijd? Vreemd zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:56 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen!
Aldus Inlognaam ,die nog niet echt wakker is, en al naar de supermarkt was gegaan om koffie en wat eten te halen maar daarin niet geslaagd is.
Slimpie..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:56 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen!
Ik zat in de bus. De volgende keer las ik die bruggen gewoon dicht.quote:
Ik bedoelde eigenlijk Inlognaam, dat die om die tijd al naar de winkel wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat in de bus. De volgende keer las ik die bruggen gewoon dicht.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:05 schreef maffemuts het volgende:
*zet 2 kannen koffie neer, 1 extra sterk, 1 'normaal', een kan heet water en een bakje theezakjes, en vers belegde broodjes.*
Voor 't eerst ben ik het 100% eens met een (niet-naam) topic! je slaat de spijker op z'n kop DC
Zeg dat welquote:
quote:
Heb ik iets gemist? Ik sliepquote:
dat is je vergeven hoorquote:
Pff. Ik mis weer teveel... JJ, alles okee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is je vergeven hoor![]()
uhh... ik kon niet slapen en toen zag ik billie met een post en daar moest ik op reageren van mezelf.
dus latertje of vroegertje
JJ kon niet slapen, want die zag steeds een situatie voor zich wat ze gisteren heeft meegemaakt op het werk.
JJ, heb je wel een beetje geslapen?
Ik heb rond half 4 een borrel genomen, in de hoop dat mn hoofd een beerje rustig werd, maar ben tot half 7 wakker geweest, en om kwart voor 9 was Deniz wakkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhh... ik kon niet slapen en toen zag ik billie met een post en daar moest ik op reageren van mezelf.
JJ kon niet slapen, want die zag steeds een situatie voor zich wat ze gisteren heeft meegemaakt op het werk.
Mwuah, kan beterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pff. Ik mis weer teveel... JJ, alles okee?
quote:
Ik zat het ook al te volgen, goed bezig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had liever gehad dat men inhoudelijk reageerde op billie zijn eigen laatste post, maar ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat het ook al te volgen, goed bezig.![]()
Wel jammer dat er gelijk weer een stel zeikerds zich melden.
Ik snap wat je bedoelt. Ze komen even binnen waaien en plaatsen een opmerking zonder te weten waar over ze het hebben. En een beetje de voorgaande delen lezen ho maar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had liever gehad dat men inhoudelijk reageerde op billie zijn eigen laatste post, maar ja...
Die is ge-edited dus ik weet niet wat er stond. Al ga ik er vanuit dat het niet lekker loopt...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had liever gehad dat men inhoudelijk reageerde op billie zijn eigen laatste post, maar ja...
Waar dolfina op doelt staat er nog, het gaat even wat minder met billie en dan werken een paar opbeurende woorden beter dan het gezeik in zijn nieuwe topic.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Die is ge-edited dus ik weet niet wat er stond. Al ga ik er vanuit dat het niet lekker loopt...
quote:
waarom krijg ik slaag meneer Rucky?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar dolfina op doelt staat er nog, het gaat even wat minder met billie en dan werken een paar opbeurende woorden beter dan het gezeik in zijn nieuwe topic.
[..]![]()
Rucky heeft losse handjes, dat weet je toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
waarom krijg ik slaag meneer Rucky?
Een beetje uitslapen door de week slaapkop, ik was al 4 uur aan het werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
waarom krijg ik slaag meneer Rucky?
Pssst... ze heeft nog vakantie....;)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje uitslapen door de week slaapkop, ik was al 4 uur aan het werk.
Lekker geslapen?
Ja maar dat is nog geen reden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pssst... ze heeft nog vakantie....;)
Ok, als jij het zegt dan is het zo. Slaap morgen maar weer lekker uit belle.quote:
Als jij vakantie hebt mag je ook uitslapen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ok, als jij het zegt dan is het zo. Slaap morgen maar weer lekker uit belle.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij vakantie hebt mag je ook uitslapen.
Tsja, daar kan ik niets aan doen dat jij al 4 uur aan het werk wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje uitslapen door de week slaapkop, ik was al 4 uur aan het werk.
Lekker geslapen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pssst... ze heeft nog vakantie....;)
Dan kom ik tussen jullie in liggen misschien kan ik er wat van leren.quote:
Ik ben ook helemaal geen uitslaper. Als ik 's morgens laat wakker word dan komt dat omdat ik te laat mijn bed ingekropen ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 kan niet eens uitslapen, al zou ik het willen..
Ben eigenlijk altijd wel redelijk vroeg wakker..
Echnie, 1 lange vent in mijn bed is wel genoeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan kom ik tussen jullie in liggen misschien kan ik er wat van leren.
[..]
Ik ben ook helemaal geen uitslaper. Als ik 's morgens laat wakker word dan komt dat omdat ik te laat mijn bed ingekropen ben.
Dammit. Nu word ik toch nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef vannelle het volgende:
En idd: JJ
Kan me goed voorstellen dat het je dwars zit!
Vorige topic blz. 10 geloof ik t/m 12 ff doorlezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit. Nu word ik toch nieuwsgierig
JJ was aan het werk op een station en iemand kreeg een epileptische aanval waardoor die bijna op het spoor viel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit. Nu word ik toch nieuwsgierig
quote:
Ik heb het ook wel meegemaakt toen ik in de medische dienst, zat en het kan idd behoorlijk heftig zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:44 schreef Merlijn het volgende:
Thnx. Lijkt me ook niet heul fijn om te zien....
Is het ook niet, zelf 1x meegemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:44 schreef Merlijn het volgende:
Thnx. Lijkt me ook niet heul fijn om te zien....
Beterschap!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
JJ sterkte ermee!
Pfft ziek zijn zuigt!
Staat ie niet op pagina 2?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Mailtje:
"We are finalizing the private kilometers record of employees with lease car and we noticed that you have negative private kilometers (-315) in your timenet record as of 31.07.2012.
Please note that private kilometers should always be positive. Can you please ensure to amend your kilometers in Timenet and advice us accordingly?"
Ga net kijken: staat mijn auto er ineens niet meer tussen... Dat mogen ze dus zelf eens even gaan uitzoeken....
ja een soort buikgriepvirus! Heel nasty! Hou eten niet binnen en drinken met moeite! En duizelig! Mn lief heeft me al 2x van de grond kunnen rapen.quote:
Zou best kunnen, maar dat mogen zij gaan uitzoeken. * ik * heb netjes mijn km registratie ingevuld.quote:
Mhhh.....klinkt niet fijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja een soort buikgriepvirus! Heel nasty! Hou eten niet binnen en drinken met moeite! En duizelig! Mn lief heeft me al 2x van de grond kunnen rapen.
Maarja... Gaat ook weer over en t scheelt weer een paar kilo :p
Kun je je idd moeilijk druk om maken, jij hebt gedaan wat je kon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat mogen zij gaan uitzoeken. * ik * heb netjes mijn km registratie ingevuld.
Dat doet ie gelukkig ook, hij heeft net boodschappen gedaan voor mij alsof ik nog n week ziek blijf! Maar goed mocht ik de arme schat aangestoken hebben, heeft hij ook genoeg licht etenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mhhh.....klinkt niet fijn!![]()
Gelukkig is je lief er, kan hij je lekker vertroetelen.
daar is toch niets mis meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Mailtje:
"We are finalizing the private kilometers record of employees with lease car and we noticed that you have negative private kilometers (-315) in your timenet record as of 31.07.2012.
Please note that private kilometers should always be positive. Can you please ensure to amend your kilometers in Timenet and advice us accordingly?"
Ga net kijken: staat mijn auto er ineens niet meer tussen... Dat mogen ze dus zelf eens even gaan uitzoeken....
fijn! :Squote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat mogen zij gaan uitzoeken. * ik * heb netjes mijn km registratie ingevuld.
Wel, want dat kan dus niet. Ik heb aardig wat prive kilometers afgetikt afgelopen jaar maar nu klopt hun administratie dus niet.quote:
Ik denk dat het probleem meer zit in het feit dat er een huurauto tussenin heeft gezeten. Maar dan nog steeds: hun probleem.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef kwiebuske het volgende:
aha
dus probleem terugleggen
ik goed ingevuld
jullie kwijt / niet goed gedaan
maar is idd wel klote
moet alles weer nagekeken worden
blegh....
Precies ze moeten niet van hun probleem jouw probleem maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem meer zit in het feit dat er een huurauto tussenin heeft gezeten. Maar dan nog steeds: hun probleem.
ook hier: gelijk hebben / gelijk krijgen zijn ook twee verschillende dingen helaas...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Precies ze moeten niet van hun probleem jouw probleem maken.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:05 schreef Merlijn het volgende:
ook hier: gelijk hebben / gelijk krijgen zijn ook twee verschillende dingen helaas...
Ik heb verse doperwten van mams, uit de moestuin..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef DJMO het volgende:
ik ben blij omdat ik een blikopener heb. nu kan ik dat stomme blik doperwten openmaken
ja maar .. ik heb geen mams met een moestuinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef mouthman het volgende:
[..]
Ik heb verse doperwten van mams, uit de moestuin..![]()
Die zijn vetlekker en daar heb je geen blikopener voor nodig ....
Als je maar weer op tijd terug bent om te koken want ik houd er niet van om laat te eten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 zich maar weer even klaar gaat maken voor een rondje hardlopen!
Je mag die van mij wel eens huren hoor.....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja maar .. ik heb geen mams met een moestuin
lekker gourmetten zometeenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je maar weer op tijd terug bent om te koken want ik houd er niet van om laat te eten.
Uitslapen, gourmetten je hebt het wel goed voor elkaar vandaag.quote:
ja toch heerlijk vakantie, 3 km hardlopen vanmiddagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Uitslapen, gourmetten je hebt het wel goed voor elkaar vandaag.
Ben je een beetje uit de schrik? Las het vanmiddag en kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kom op hockey chickies.. Ff scoren in die verlenging!
Ik moest lachen om je laatste opmerkingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:12 schreef Inlognaam het volgende:
Staat het nog steeds 1-1?
Ik zit niet te kijken, maar de Nederlandse hockeydames zijn wel de moeite waard van het bekijken. Of ze nu wel of niet winnen, een lust voor het oog zijn ze!
Je pikt ze er zo uit jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je laatste opmerking![]()
Leuke meiden ja maar ze lijken imo allemaal zo op elkaar, lijken wel zussen, allemaal hetzelfde haar, blond en zo. Lijkt net of ze uit dezefde genen geboren zijn![]()
Maar ze zijn wel leuk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vandaag een plaatselijke radioman die claimde dat Marleen Veldhuis beter goud had kunnen winnen omdat veel reporters lichtelijk moeite hebben met het uitspreken van Manoni's achternaam.
Nu ben ik een vrouw maar Manomi is toch ook bepaald een knappe meid te noemen?
Maar die achternaam hè, hoeveel variaties ik al op het nieuws gehoord heb
En haar tánden, echt, zo jaloers op die prachtige, perfecte bek met tandenquote:
Ja dat valt vooral op!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En haar tánden, echt, zo jaloers op die prachtige, perfecte bek met tanden
Mag ik dr prijswinnende tweelingzus Ranomi dan adopteren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ideale meid, leuk. knap en lief. Ik wil haar terstond adopteren, inclusief die tanden dus![]()
Ze is gewoon total package.
Nu de voornaam nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vandaag een plaatselijke radioman die claimde dat Marleen Veldhuis beter goud had kunnen winnen omdat veel reporters lichtelijk moeite hebben met het uitspreken van Manomi's achternaam.
Nu ben ik een vrouw maar Manomi is toch ook bepaald een knappe meid te noemen?
Maar die achternaam hè, hoeveel variaties ik al op het nieuws gehoord heb
Heb zelf een uur of wat tijdens het verven lopen oefenen, ik spreek het nu feilloos uit![]()
Dat is een zwemster (Ranomi Kromowidjojo). Naomi van As is een Hockey speelster.quote:
Knoflookje bedoelt dan ook Ranomiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is een zwemster (Ranomi Kromowidjojo). Naomi van As is een Hockey speelster.
yups en marianne vos is een wielrenster.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is een zwemster (Ranomi Kromowidjojo). Naomi van As is een Hockey speelster.
Jij weet veel te veel, met jou ga ik dus nooit triviant spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en marianne vos is een wielrenster.
en stukken minder leuk dan Ranomiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en marianne vos is een wielrenster.
lol,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij weet veel te veel, met jou ga ik dus nooit triviant spelen.
hmmm ok, daar heb je wel een punt iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en stukken minder leuk dan Ranomi
Dat mag hoor, ik zou niet z'n stupide username hebben gekozen als ik niet, kijkend op een duitse site en knoflook hakkend bezig was geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Lutte het volgende:
En ja ik vernaggel je username ff anders komen er allemaal gekke woorden in m'n autocorrect
En ondertussen werd je door manlief rondgereden in aan audi A6quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik zou niet z'n stupide username hebben gekozen als ik niet, kijkend op een duitse site en knoflook hakkend bezig was geweest.
Ik hou van knoflook
Niets mis met knoflook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik zou niet z'n stupide username hebben gekozen als ik niet, kijkend op een duitse site en knoflook hakkend bezig was geweest.
Ik hou van knoflook
Inderdaad, verbruik hele slingers aan knoflook elke week en ik leef nog steeds (goed voor de bloeddruk, chloresterol en ook voor de lijnquote:
Hmm, Trabantjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wij, een Audi![]()
Nee, wij hebben er twee van een echt merk, ook duits maar dan die mooiere die iets later in het alfabet zit
Dus een knoflook diner met zijn tweetjes zit er niet in?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe, die broer zag ik op tv, lekker gevalhet is me toch jammer dat ik al heul oud ben, gelukkig heb ik een hele leuke man, al is die van een compleet ander bouwjaar
Hij is zo mijn held!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Overigens, Epke Zonderland, mijn hemel wat een performance zeg , met een driedubbele vlaflip
Ook enorm verdiend goud![]()
Dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is zo mijn held!
Topturner, student geneeskunde en ontzettend knap
Eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat.
Hij zou met Ranomi Lutte moeten trouwen, the perfect couple, oe, wat zou dat voor mooie kindjes opleveren?
Geeft niet ik zoek wel verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
@ Rucky: O jawel hoor, schop ik man met hond de deur uit (NOT)
Maar met meerderen is ook niks mis mee, kook vaak zat voor visite, als het maar lekker eten is is het aantal eters nooit fout
Maar geloof niet dat jij en ik ooit aan één tafel gaan zitten![]()
Kun jij ook een 4-voudige vlaflip dan? Want dat zou dan de eerste vereiste moeten zijn nietwaar?quote:
Spagaat ook goed?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun jij ook een 4-voudige vlaflip dan? Want dat zou dan de eerste vereiste moeten zijn nietwaar?
Kun jij een spagaat? Zonder heel erg au te roepen en 112 te bellen?quote:
Jupquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun jij een spagaat? Zonder heel erg au te roepen en 112 te bellen?
Held
Hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben al blij dat ik binnen 5 minuten overeind kom als ik mijn hond moet kammen.
Ik ben uitermate lenig
Heb ivm de renovatie boven (dus meer dan voldoende oefeningen) geen tijd voor de sportschool en wat blijkt? Ik wordt nu ranker en slanker dan met dat gedoe. Hmmm, zegtoch maar niet op wan als alles klaar is boven ga ik weer uitdijen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun jij een spagaat? Zonder heel erg au te roepen en 112 te bellen?
Heldin
Zo train je onbewust veel spiergroepen jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb ivm de renovatie boven (dus meer dan voldoende oefeningen) geen tijd voor de sportschool en wat blijkt? Ik wordt nu ranker en slanker dan met dat gedoe. Hmmm, zegtoch maar niet op wan als alles klaar is boven ga ik weer uitdijen.
Als ik één been in de nek probeer te leggen zit ik voor 6 weken in het gips, gegarandeerd. Ben zo lenig als een verkoolde loempia met oude miequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahaIk zit nu ook helemaal in het vakantieritme hoor
Beentjes in de nek
Hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Als ik één been in de nek probeer te leggen zit ik voor 6 weken in het gips, gegarandeerd. Ben zo lenig als een verkoolde loempia met oude mie
Zo zie ik er ook uit maar dan op z'n Hollands, stronk bleekselderij, omhangen met wat verlepte sla, fris boontje als hoofd met wat halfverlepte taugé als haardos.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
O, dat brengt me zeer indirect op mannen die de pest hebben aan vrouwen met een korte(re) haardos. Wat die mannen vergeten is dat er vrouwen zijn met haar wat zich bepaald niet leent om dat te laten groeien. En daarvan ben ik en één. Fijn haar, dun en slap dus het enige is de schaar erin, met een hele hoop zooi volume erin brengen mbv fohn, krulborstel en een zooi gelachtig iets.
En echt, als ik opgekallefaterd ben ben ik best een pláátje, voor mijn leeftijdMaar als ik lang haar zou hebben, met die halve kale inhammen was ik net een ma Flodder.
Dus: mannen, vergeet even dat niet alle vrouwen een bos haar hebben Daarentegen heb ik wél een bos hout voor de deur. Dus ach, niet alles maar wel iets. Beter dan niks
Verder ben ik beeldig hoor
(en daarbij heb ik ook nog eens best nette tanden maar zeker geen big smile als Ranomi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
O, dat brengt me zeer indirect op mannen die de pest hebben aan vrouwen met een korte(re) haardos. Wat die mannen vergeten is dat er vrouwen zijn met haar wat zich bepaald niet leent om dat te laten groeien. En daarvan ben ik en één. Fijn haar, dun en slap dus het enige is de schaar erin, met een hele hoop zooi volume erin brengen mbv fohn, krulborstel en een zooi gelachtig iets.
En echt, als ik opgekallefaterd ben ben ik best een pláátje, voor mijn leeftijdMaar als ik lang haar zou hebben, met die halve kale inhammen was ik net een ma Flodder.
Dus: mannen, vergeet even dat niet alle vrouwen een bos haar hebben Daarentegen heb ik wél een bos hout voor de deur. Dus ach, niet alles maar wel iets. Beter dan niks
Verder ben ik beeldig hoor
Proest, dáár ging mijn wijntjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Het is net wat je staat, en wat je haar van plan is natuurlijk. Bij mij is het juist andersom bv, met die bos krullen ben ik met kort haar net Gordon
Nou heerlijk toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar ik heb geen kórt kort haar, meer lang-kort![]()
Verder ben ik uitermate vrouwelijkdraag nooit rokken want klutsknieeén. Geen type voor ultieme vrouwelijkheden, dus geen harsnagels, geen 50 armbanden om één poot of megagroot horloge (waar de meesten de tijd niet eens af kunnen lezen) nóch een nep-
gucci-zonnebril in de dunne haardos, die armen en handen gebruik ik liever om in huis en tuin te kloten. Rij wél een BMW dus ben totaal niet het geéikte Beamertype. Ik ben een loslopend geval klus en plant geval en háát winkelen!.
Ik ben een barbaar
(daarom houdt mijn man na 30 jaar ook nog zo van mij)
Kijk, zo zien we het graagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, maar heb die man dan ook al 30 jaar in de boeien hè. Hij mag alleen los om te gaan werken
Nou, een jurk staat hem niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk, zo zien we het graagHij moet weten wie de broek aanheeft!
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lach maar, als ik een keer opgekalefaterd en beeldig in de super kom vraagt de slager aldaar of ik naar een crematie of een bruiloft ben geweest....
Haha nou ik zag vandaag een stukje over een man die als baby behandeld wilde worden en zijn vriendin die daar in meeging bij Dr. Phil. Erg bijzonder!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou, een jurk staat hem niet...
Oohhh ja dat had ik ook gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee
[..]
Haha nou ik zag vandaag een stukje over een man die als baby behandeld wilde worden en zijn vriendin die daar in meeging bij Dr. Phil. Erg bijzonder!
Wat ik vooral niet snap: je mist zoveel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oohhh ja dat had ik ook gezien. Ik vind het walgelijk
En daar gaat het om, toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat zo fijn is, ben de hele bovenverdieping aan het opknappen, stucadoor is klaar dus moeten er kozijnen, deurposten en meer zulks worden aangepakt. Sta ik op een trapje en zegt man tegen mij: ik heb jou liever dan zo'n kalefater..
Nou, bedankt dan maar
Hij houdt van mij(en geeft mij gereedschap voor mijn verjaardag
)
We are a winning team (of zo)
Never change...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat zo fijn is, ben de hele bovenverdieping aan het opknappen, stucadoor is klaar dus moeten er kozijnen, deurposten en meer zulks worden aangepakt. Sta ik op een trapje en zegt man tegen mij: ik heb jou liever dan zo'n kalefater..
Nou, bedankt dan maar
Hij houdt van mij(en geeft mij gereedschap voor mijn verjaardag
)
We are a winning team (of zo)
Heb het ook gezien, echt, dat is toch iets een beetje veel te ietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oohhh ja dat had ik ook gezien. Ik vind het genânt vooral
Hij heeft 2 hele verschillende levens. Een als normaal werkend mens en 1 als babyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap: je mist zoveel.
Je wilt toch boeken lezen, films kijken, afspreken met vrienden, kennis vergaren ipv Sesamstraat kijken als je al tot tien kan tellen?
Ja en verwacht dat zij dat verschoont! Pffquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hij heeft 2 hele verschillende levens. Een als normaal werkend mens en 1 als baby. Het ergste vind ik nog dat hij gewoon in zijn luier poept/plast
Het is echt te raar. Ik snap dat het fijn is om geborgenheid en veiligheid te voelen, maar dat kan toch ook zonder je als baby te gedragen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb het ook gezien, echt, dat is toch iets een beetje veel te ietsMijn man isiets te bescherm opgevoed maar zelfs hem is een luier ontzegt na zijn 3de
Maar dat deed zij toch ook gewoon? Ik heb het niet helemaal gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en verwacht dat zij dat verschoont! Pff
Ja precies, de gedachte begrijp ik enorm.. Maar ja, net als met alles, té is nooit goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het is echt te raar. Ik snap dat het fijn is om geborgenheid en veiligheid te voelen, maar dat kan toch ook zonder je als baby te gedragen?
Ja dat doet ze!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar dat deed zij toch ook gewoon? Ik heb het niet helemaal gezien.
Nou bah, ik zie t helemaal voor me. Bah!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hij heeft 2 hele verschillende levens. Een als normaal werkend mens en 1 als baby. Het ergste vind ik nog dat hij gewoon in zijn luier poept/plast
En dan vind ik mijn moeder helemaal wausquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat ik vooral zielig vind is dat deze man zoveel jaar door zijn moeder zo gekweekt is, hij weet niet beter. Heeft dat dus doorgezet in latere jaren. Dat is de basis geweest voor zijn fetisch, zijn moeder
Zo'n moeder is heel erg
Begrijp me niet verkeerd ze zijn super hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef Ehhe het volgende:
Wat zijn er toch veel mensen met onaardige ouders. Ik hoor/lees het echt heeeel vaak
Ohh, valt weer meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ze zijn super hoorAlleen erg beschermend en als je dan gaat puberen
Maar ben er niet slechter van geworden
Auw.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
De mijne vond (toen was ik 12) dat ik beter onder de grond had kunnen liggen dan mijn net overleden broer. En maanden daarna herhaalde ze dat ook nog even fijntjes.
Het is altijd blijven hangen tussen haar en mij...
Pffquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
De mijne vond (toen was ik 12) dat ik beter onder de grond had kunnen liggen dan mijn net overleden broer. En maanden daarna herhaalde ze dat ook nog even fijntjes.
Nou ik ben blij dat je nog niet onder de zoden ligt! Topwijf ben je!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat vind ik nog zachtjes uitgedrukt.quote:
Ik hoop ook dat een eventuele crematie lang uitgesteld mag blijven trouwensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat je nog niet onder de zoden ligt! Topwijf ben je!
Wat ontzettend liefquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Gelukkig had ik een (wel moeilijke maar toch) heel lieve paps , heb hem dan ook 6 jaar thuis kunnen laten wonen, dement en wel, verdomde hem te dumpen, was er 24/7, alles doen en regelen, elke dag er uren.
Helaas moest hij het laatste jaar wel naar een verpleeghuis, werd te gevaarlijk maar ook toen was ik elke dag úren bij hem. Man ook enig kind dus ook daar mantelzorgen. het waren zware jaren maar nu we "vrij" zijn zitten we maar tegen elkaar aan te koekeloeren en toch, of misschien juist daarom nog dikketussen ons.
Zoals man tegen mij zei:" als we dit doorstaan hebben krijgt niemand ons meer los"
en verdomd, het werkt. Helaas geen kinderen, wij wilden wel maar de natuur niet dus we hebben wél hele lege eettafels tijdens de kerst. Fijn dat we onze HHH hebben (da's de hond, staat voor Hare Harige Hoogheid) Dat vult huize Knoblauch een beetje
ik vind jou tof!! Zonder dat ik je ken!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Gelukkig had ik een (wel moeilijke maar toch) heel lieve paps , heb hem dan ook 6 jaar thuis kunnen laten wonen, dement en wel, verdomde hem te dumpen, was er 24/7, alles doen en regelen, elke dag er uren.
Helaas moest hij het laatste jaar wel naar een verpleeghuis, werd te gevaarlijk maar ook toen was ik elke dag úren bij hem. Man ook enig kind dus ook daar mantelzorgen. het waren zware jaren maar nu we "vrij" zijn zitten we maar tegen elkaar aan te koekeloeren en toch, of misschien juist daarom nog dikketussen ons.
Zoals man tegen mij zei:" als we dit doorstaan hebben krijgt niemand ons meer los"
en verdomd, het werkt. Helaas geen kinderen, wij wilden wel maar de natuur niet dus we hebben wél hele lege eettafels tijdens de kerst. Fijn dat we onze HHH hebben (da's de hond, staat voor Hare Harige Hoogheid) Dat vult huize Knoblauch een beetje
Een Yorkshire terrier.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Piccie van HHH
[ link | afbeelding ]
Onze hond staat niet op het naambordje. Hoeft ook niet; als er een auto voor de deur stopt of er iemand voorbij loopt laat ze al weten dat ze er isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze ziet er nu in ieder geval een stuk gezonder uit!
Oh en trouwens onze 2 pups en kat.staan ook op het naambord bij de deur hoor!
Lot ook maar ach , ze vult dat naambordje zo leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Onze hond staat niet op het naambordje. Hoeft ook niet; als er een auto voor de deur stopt of er iemand voorbij loopt laat ze al weten dat ze er is
Doet me denken aan de keer dat de controleur vd hondenbelasting voor de deur stond bij mijn ouders, de hond van mn ouders blaffen en grommen, dus ik doe de deur open, en die man vraagt serieus of het klopt dat we een hond hebben?! Dus ik dacht nog dat ie wilde weten of het er 1 of meer waren, maar nee hij doelde op 1! Dus ik zeg: als ik nu nee zeg geloof je mij dan? Nwe mevrouw want ik hoor een hond blaffen!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Onze hond staat niet op het naambordje. Hoeft ook niet; als er een auto voor de deur stopt of er iemand voorbij loopt laat ze al weten dat ze er is
Ze ziet er inderdaad wel stoer uit! Mooi beestje zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
't is een hele grote York, 8 kilo schoon aan de haak en gewoon groot. Zulke grote bestaan wel maar zijn meestal kerels. Lot is heus een meid Ze is echt te leuk!
Ik bezorg reclame, de eerste keer bij flink wat huizen steil achterover geslagen van schrikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En die kleine mormeltjes zijn vaak ook nog eens de fanatiekste. Nah, persoonlijk heb ik liever wat groters, maar toch vind ik ze wel schattig die yorkshire. Tenzij ze worden vertrut met strikjes ed.. das gewoon verschrikkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bezorg reclame, de eerste keer bij flink wat huizen steil achterover geslagen van schrikNu weet ik voort waar de honden zitten
IIIEEEHHH!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en verwacht dat zij dat verschoont! Pff
Dit hele verhaal?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
Echt, "Where the streets have no name" van U2 heeft toch één van de beter intro's ooit gemaakt.
Twee Porsches?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wij, een Audi![]()
Nee, wij hebben er twee van een echt merk, ook duits maar dan die mooiere die iets later in het alfabet zit
Oeh, vervelend..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, helaas, slechts een z4 coupé(nee, géén cabrio, daar is ons haar niet op berekend) en een dikke 1
Ik zou best een porsche willen maar de beamers rijden beiden zo errug lekker
De oude (2007) nog dus de echte, zijn van deze maar 4 (in het zwart ) in heel Nederland dus als je er één ziet, zwaai dat want dat is mijn hub, en zit er een enorm lelijk wijf naast hem dat ben ik datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oeh, vervelend..
Z4 is een mooie auto!
Oude of nieuwe type?
't is voor mijn man idd heul leuk speelgoed, hij kwijlt nog elke dagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
Als er een Z4 gekocht kan worden, dan is er toch wel een klein budget extra beschikbaar voor een toupet voor manlief en een uh...regenkapje voor vrouwlief?
Wel leuk speelgoed
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
De oude (2007) nog dus de echte, zijn van deze maar 4 (in het zwart ) in heel Nederland dus als je er één ziet, zwaai dat want dat is mijn hub, en zit er een enorm lelijk wijf naast hem dat ben ik dat
Daar hebben we Belle en Merlijn aka Beauty and the Beastquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Betere heb ik niet maar voor JK
[ link | afbeelding ]
Netjes.. Leuk dat het een coupé is i.p.v. een cabrio, die je al zo vaak ziet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Betere heb ik niet maar voor JK
[ link | afbeelding ]
De mijne toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Whahahaha
En welke is nou de beauty ?
De Z4 heeft 275 pk, de mijne slechts 160.quote:
De Z4 is het beest natuurlijk. Heerlijk PK-monsterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Whahahaha
En welke is nou de beauty ?
De mijne toch hè![]()
dat vond/vind ik ook altijd van mijn ma, op een nu positieve manier... en ik merk dat ik het ook heb en doe!! zelfde gekke grappen en grollen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan vind ik mijn moeder helemaal wausMaar ook dat trekt bij met de jaren, ik ben inmiddels net zo knetter
dat zijn van die cruciale opmerkingen waarmee alles kapot gemaakt wordt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze zijn alletwee wel leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
De 1 is idd niet de mooiste maar echt, ik wilde geen bmw. Maar aangezien man en ik nog maar totaly allen zijn wilde man per sé voor mij een megaveilige auto. Dus daarom mijn 1, ben inmiddels dól op die bak al is-ie ietwat veels te snel. Het is een high excutive dus alles erop en eraan (tweedehands via de plaatselijke garage dus mooie deal) Ik glibber wel altijd over dat leer, ik mot geen leer maar het zit erin dus doe ik altijd maar een broek aan, dan gljj ik niet zo hard![]()
En de Z4, echt dat is me een monsterman is e elke dag nog kwijlend blij mee en hij heeft hem pas 3 jaar. Heerlijk, die man glunderen weg zien rijden naar zijn werk
ik ben al geholpenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:12 schreef PretKroket het volgende:
Hoi![]()
Moet er hier iemand geholpen worden?
Tsja, is gwn zo.. Na wat gezeik ben ik er even klaar mee.. Shit happensquote:
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
Jaleesa, want die kreeg hier te weinig aandacht. Denk ik. Ofzo.
Gezeik met wie/wat/waar?
Leuk als je zo'n auto hebquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het zijn maar blikken bakken en ze staan een beetje voor óns in die zin dat we na een klotehoeveelheid jaren nu even iets voor onszelf wel mochten doen. Mijn paps had die Z4 geweldig gevonden. Hetgeen juist dat verhaal van de Z4 verteld"man was altijd autolifhebben, avn Ford Prbe tot Pegeot coupe, alles gehad. Maar elke auto ging stuk op de dag van oerlijden van 3 van de 4 ouders. Vloek dus. Toen mijn paps overleed alds laatste bleef de auto heel... tot de dag ná het afscheid van mijn paps.
Dus man auto naar garage brengen welke later belde dat hij had wat staan voor mijn man (plaatstelijkegarage, oude schoolvriend en zo).
Dat was dus de Z4 en toen ik man aan zag komen rijden voor zijn hele weekend proefrit met het kwijl op zijn sokken was het gelijk klaar. Kopen die handel.
Man beweert al die tijd dat mijn paps (die ook autogek was in zijn goed tijd) die Z4 ons heeft doen toekomen. Verdorie, het zou zo maar kunnen...
De eerste dag dat we die bak hadden heeft hub champagne gekocht en getoast op mijn paps. Die man zou hebben genoten van die bak, al had hij er nooit never meer in gekund (zelfs ik het zowat een begeleider nodig om in die zooi te zakken, het hele geval ligt zowat op de grond)
Afijn, het is toch een beetje een auto met een verhaal en daarom zo dierbaar.
oe oe..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Die 1 daarvan rijden er hier op het dorp wel 6 rond watsoms hilarisch is (meneer met afstandbediening vloekend bij mijn auto staan terwijl auto niet openging, stond zijn auto 4 plekken verder en averrechts verkeerd om hetzelfde , toen stond ik te mopperen, stond mijn auto paar plekken verder)
Wat heeft dat met aandacht te maken?quote:
Ik heb weleens de gedachte gehad dat je DJMO2 was om eerlijk te zijn. Soms he, gelukkig lang niet altijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat heeft dat met aandacht te maken?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb weleens de gedachte gehad dat je DJMO2 was om eerlijk te zijn. Soms he, gelukkig lang niet altijd
OMFGquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb weleens de gedachte gehad dat je DJMO2 was om eerlijk te zijn. Soms he, gelukkig lang niet altijd
rel?? waar??quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Saai? We hebben net een dikke rel achter de rug. Hoezo saai?
Samenvatting?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Saai? We hebben net een dikke rel achter de rug. Hoezo saai?
die is er niet! zoek maar terug!! verveel je je ook nietquote:
Nee, dit:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef JK1982 het volgende:
Goedenavond allemaal!
[..]
Dit hele verhaal?
[..]
Ik wou al zeggen, dat gelul vind ik helemaal niksquote:
Dat is bepaald geen compliment lijkt mijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
shit, wat heb ik gemist!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, had je maar moeten opletten..
[..]
Nee..
tis je vergevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mensen voelen zich persoonlijk aangevallen,
SORRY, dat ik momenteel gewoon geen zin heb in de FHF SC
jalees was op de bowlingmeet, DJMO was op diezelfde meet, en ik weet zeker dat ze geen meervoudigheidsstoornis hadden, waren toch echt twee verschillende mensenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
nee imo echt totaal niet juist.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens verteld wat er aan de hand is?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mensen voelen zich persoonlijk aangevallen,
SORRY, dat ik momenteel gewoon geen zin heb in de FHF SC
Ik ben het vaak met je eens, maar nu absoluut niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, dat gelul vind ik helemaal niks
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Inlognaam het volgende:
Soms moet ik wat genuanceerder zijn in mn posts
Ik heb in een ander SC gezegd dat ik momenteel geen zin meer + het saai vond in deze SC.. Thats itquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens verteld wat er aan de hand is?
Die beroemde oneliners van DJMO lijken nimmer op jouw postings dus laat je niet beledigen.
Wat is er dan?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef frederik het volgende:
[..]
jalees was op de bowlingmeet, DJMO was op diezelfde meet, en ik weet zeker dat ze geen meervoudigheidsstoornis hadden, waren toch echt twee verschillende mensen
Dat je je serieus gaat zitten verantwoorden...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb in een ander SC gezegd dat ik momenteel geen zin meer + het saai vond in deze SC.. Thats it
Niet vanwege de mensen, met de meeste kan ik gewoon goed opschieten.. Maar ik heb me de afgelopen weken gewoon heel erg geergerd aan sommige dingen waardoor ik geen zin/nauwelijks zin had om hier nog te posten
Valt ook reuze mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Inlognaam het volgende:
Soms moet ik wat genuanceerder zijn in mn posts
So absoluut niet zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Valt ook reuze mee.
Alleen ben jij slecht voor mijn dieet, moet altijd popcorn vreten
kan toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb in een ander SC gezegd dat ik momenteel geen zin meer + het saai vond in deze SC.. Thats it
Niet vanwege de mensen, met de meeste kan ik gewoon goed opschieten.. Maar ik heb me de afgelopen weken gewoon heel erg geergerd aan sommige dingen waardoor ik geen zin/nauwelijks zin had om hier nog te posten
Dankuquote:
Kksstt... diep ademhalen, op kruisje rechts boven drukken en gewoon weer lekker terug komen wanneer jij wilquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Omen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
second that.
Maar waarom het dan omen zeggen?
Net willen meelezen, geen zin hebben kan ook zijn: nu-ff-niet-ja. zonder verantwoording af te leggen.
Maar jou wil ik niet missenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kksstt... diep ademhalen, op kruisje rechts boven drukken en gewoon weer lekker terug komen wanneer jij wil
Alsof we de SC nodig hebben om contact te houden, even rust is toch goed. Had Dolf vorige week ook, en ook daar had ik nog contact mee hoorquote:
Knoflookje kennende kan dat wel even duren, die typt halve boekwerkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Komen dus, ik ga jou eens even pm-en
Iemand anders quotte mij, vanuit een andere sc. Ik heb dat zelf niet hier neer gezet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Komen dus, ik ga jou eens even pm-en
ssssssssssssssssstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof we de SC nodig hebben om contact te houden, even rust is toch goed. Had Dolf vorige week ook, en ook daar had ik nog contact mee hoor
komt over als stook actiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Iemand anders quotte mij, vanuit een andere sc. Ik heb dat zelf niet hier neer gezet?
imo is t t niet eens waard om te benoemen als iemand geen zin heeft in een sc.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt over als stook actie
maaruhh jij bent niet relwaardigom tegen te rellen.. that is
Was ook om te stoken. Want het kwam vanuit KLBquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt over als stook actie
maaruhh jij bent niet relwaardigom tegen te rellen.. that is
Soms is het fhf net goede tijden slechte tijden.quote:
Ben jij mal, ik tik slechts columsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Knoflookje kennende kan dat wel even duren, die typt halve boekwerkenDus schenk maar even wat te drinken in Jalees
Met mij valt moeilijk te rellenquote:
ja... inderdaad...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Soms is het fhf net goede tijden slechte tijden.
Met Rucky als Meneer Harmsenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja... inderdaad...
die gaat met die..
scheiding hier... relletje daar...
adhd'tje hier... depressie daar...
gelukkig.. ongelukkig..
zoekende... gevonden...
gtst kan er nog wat van leren joh
quote:
quote:
met jou? wil bestquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Met mij valt moeilijk te rellen
quote:
Jaaaa je snapt mn puntquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
met jou? wil best
tegen jou? wil lastiger
Niet spotten met de muziek uit mijn tijd, ja.quote:
dat ik je lief vind!! ja!!quote:
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zit nou te bedenken wie hier de Ludo is.
Die mag jij spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zit nou te bedenken wie hier de Ludo is.
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef dolfina-chica het volgende:
in het kader van tt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |