quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:56 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen!
Aldus Inlognaam ,die nog niet echt wakker is, en al naar de supermarkt was gegaan om koffie en wat eten te halen maar daarin niet geslaagd is.
Om deze tijd? Vreemd zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:56 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen!
Aldus Inlognaam ,die nog niet echt wakker is, en al naar de supermarkt was gegaan om koffie en wat eten te halen maar daarin niet geslaagd is.
Slimpie..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:56 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen!
Ik zat in de bus. De volgende keer las ik die bruggen gewoon dicht.quote:
Ik bedoelde eigenlijk Inlognaam, dat die om die tijd al naar de winkel wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat in de bus. De volgende keer las ik die bruggen gewoon dicht.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:05 schreef maffemuts het volgende:
*zet 2 kannen koffie neer, 1 extra sterk, 1 'normaal', een kan heet water en een bakje theezakjes, en vers belegde broodjes.*
Voor 't eerst ben ik het 100% eens met een (niet-naam) topic! je slaat de spijker op z'n kop DC
Zeg dat welquote:
quote:
Heb ik iets gemist? Ik sliepquote:
dat is je vergeven hoorquote:
Pff. Ik mis weer teveel... JJ, alles okee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is je vergeven hoor![]()
uhh... ik kon niet slapen en toen zag ik billie met een post en daar moest ik op reageren van mezelf.
dus latertje of vroegertje
JJ kon niet slapen, want die zag steeds een situatie voor zich wat ze gisteren heeft meegemaakt op het werk.
JJ, heb je wel een beetje geslapen?
Ik heb rond half 4 een borrel genomen, in de hoop dat mn hoofd een beerje rustig werd, maar ben tot half 7 wakker geweest, en om kwart voor 9 was Deniz wakkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhh... ik kon niet slapen en toen zag ik billie met een post en daar moest ik op reageren van mezelf.
JJ kon niet slapen, want die zag steeds een situatie voor zich wat ze gisteren heeft meegemaakt op het werk.
Mwuah, kan beterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pff. Ik mis weer teveel... JJ, alles okee?
quote:
Ik zat het ook al te volgen, goed bezig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had liever gehad dat men inhoudelijk reageerde op billie zijn eigen laatste post, maar ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat het ook al te volgen, goed bezig.![]()
Wel jammer dat er gelijk weer een stel zeikerds zich melden.
Ik snap wat je bedoelt. Ze komen even binnen waaien en plaatsen een opmerking zonder te weten waar over ze het hebben. En een beetje de voorgaande delen lezen ho maar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had liever gehad dat men inhoudelijk reageerde op billie zijn eigen laatste post, maar ja...
Die is ge-edited dus ik weet niet wat er stond. Al ga ik er vanuit dat het niet lekker loopt...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had liever gehad dat men inhoudelijk reageerde op billie zijn eigen laatste post, maar ja...
Waar dolfina op doelt staat er nog, het gaat even wat minder met billie en dan werken een paar opbeurende woorden beter dan het gezeik in zijn nieuwe topic.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Die is ge-edited dus ik weet niet wat er stond. Al ga ik er vanuit dat het niet lekker loopt...
quote:
waarom krijg ik slaag meneer Rucky?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar dolfina op doelt staat er nog, het gaat even wat minder met billie en dan werken een paar opbeurende woorden beter dan het gezeik in zijn nieuwe topic.
[..]![]()
Rucky heeft losse handjes, dat weet je toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
waarom krijg ik slaag meneer Rucky?
Een beetje uitslapen door de week slaapkop, ik was al 4 uur aan het werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
waarom krijg ik slaag meneer Rucky?
Pssst... ze heeft nog vakantie....;)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje uitslapen door de week slaapkop, ik was al 4 uur aan het werk.
Lekker geslapen?
Ja maar dat is nog geen reden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pssst... ze heeft nog vakantie....;)
Ok, als jij het zegt dan is het zo. Slaap morgen maar weer lekker uit belle.quote:
Als jij vakantie hebt mag je ook uitslapen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ok, als jij het zegt dan is het zo. Slaap morgen maar weer lekker uit belle.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij vakantie hebt mag je ook uitslapen.
Tsja, daar kan ik niets aan doen dat jij al 4 uur aan het werk wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje uitslapen door de week slaapkop, ik was al 4 uur aan het werk.
Lekker geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |